wacht maar tot ze de uitbarsting van Nawel net na de bekendmaking van de nominaties uitzenden.quote:
Mee eens. Hij had die pin toch wel gepakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 05:35 schreef Stargazing het volgende:
Als Leroy slim was geweest, had hij gewacht tot vera , grace, nouchine en julio geweest waren. Kristof en Salar zouden sowieso gewacht hebben tot het laatste moment.
Het feit dat ie zijn keuze dan nog eens afschoof op Peter door zijn grap is echt laf. Als je de lul wil uithangen, kom er dan ook voor uit.
naast Pervers, dom, stoker, kleuter, slechte verliezer, huilebalk en slechte kapper kan hij nu ook nog eens lafaard aan zijn lijstje toevoegen van dingen die hij heeft laten zien in BB.
Het is echt heel vuil van Leroy om die pin te pakken, want laten we eerlijk zijn prank of niet, Leroy had die pin hoedanook gepakt. Maar om zijn eigen vel te proberen redden, achteraf alles den af te schuiven op Peter is echt vuil en laf. Zeker omdat Leroy ook duidelijk probeerde om echt het hele huis tegen Peter op te zetten.
IK zwaai alvast naar Nawelquote:
Daar ben ik het ook mee eens. Het was grappig maar inderdaad niet als enkel als grap bedoeld volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. Hij had die pin toch wel gepakt.
Peter's "prank" aan de andere kant, was ook niet bedoeld als grap. Peter is een dikke sneak en deed dat heel bewust, om zelf informatie te kunnen vergaren, om te kunnen manipuleren en ik vermoed ook dat zijn keuze om het aan sommigen wel en andere niet te vertellen héél bewust was. Een beetje treiteren zegmaar.
Wel lollig dat het zo gebackfired heeft. Mensen boos op hem en onbedoeld een excuus voor Leroy gecreëerd
Ik ookquote:
Mooi jij heb caps kan ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:43 schreef Ebinas het volgende:
Hier heeft ze ook geschreven
[ afbeelding ]
Opdracht, hoe komt ze anders aan die stift.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, grace is op en zet alle kasten en laden open in de keuken en schrijft mer lippen stift op blad
Are you scared (geheime opdracht ?)of uit haarzelf
Volgens mij nagellak,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opdracht, hoe komt ze anders aan die stift.
Grappig en goedemorgen allemaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, grace is op en zet alle kasten en laden open in de keuken en schrijft mer lippen stift op blad
Are you scared (geheime opdracht ?)of uit haarzelf
Maar wat is ze nou van plan met die deze dekentjes waar ze bal van gemaakt heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:49 schreef Ebinas het volgende:
Grace echt wel bezig met een geheime opdracht
denk ik.
Nu doet ze de gordijnen dicht terwijl het nog donker is
Ik heb geen idee,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar wat is ze nou van plan met die deze dekentjes waar ze bal van gemaakt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |