Dat mag van mij ook de winnaar worden.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
En salar vlindert overal tussen door
En is eigenlijk altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mag Salar winnen, in het begin vond ik het een sneak maar hij heeft humor en zelfspot wat ik kan waarderen
Tobi is zo'n type die uit zichzelf eigenlijk vrij uitgesproken/radicaal is, maar heeft geleerd dat dat soms tegen hem werkt. Dus verhult hij zijn mening vaak in een boel nietszeggend gewauwel en slap gelul, dat je denkt van "huh? Wat zei je nou eigenlijk? Oh... niets".quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het aan zichzelf te wijten dat bijvoorbeeld salar beter met kristof kan..
Tobias is enkel duidelijk als hij het zelf wil.. verder praat hij vaak als een enigma.. kun je niks mee als je het spel wil spelen..
Ik heb liever een radicale mening als geen mening.. tobi en Grace spelen beide hun eigen spel en gebruiken anderen om verder te komen.. als ze alleen komen te staan is het zo klaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobi is zo'n type die uit zichzelf eigenlijk vrij uitgesproken/radicaal is, maar heeft geleerd dat dat soms tegen hem werkt. Dus verhult hij zijn mening vaak in een boel nietszeggend gewauwel en slap gelul, dat je denkt van "huh? Wat zei je nou eigenlijk? Oh... niets".
Ja die heeft Nouchine en Salar beschuldigdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou daar zit je dan met je theorie leroy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |