Als hij weg wil gaat hij weg..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:28 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias wil naar huis denk ik. Hij graaft nu een kuiltje voor zichzelf
het zijn allemaal SUKKELSquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus:
Leroy is een zielig mannetje, Tobias een jankerd uuuh oud wijf, Nawel een prinses, vul eens aan?
Oei... Nawel haar andere bestie ook aan het uitkotsen ? Zelfs daar al scheurtjes ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu wordt Grace neergesabeld. Hebben ze iedereen al gehad, hele rijtje langsgeweest. Wat een walgelijk stel
Oud wijf klopt niet denk eerder een straatschoffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus:
Leroy is een zielig mannetje, Tobias een jankerd uuuh oud wijf, Nawel een prinses, vul eens aan?
not even close, mocht ie willenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oud wijf klopt niet denk eerder een straatschoffie.
Nefertitiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Stargazing het volgende:
Kan er iemand een nieuwe bingo maken voor nawel?
"ziek"
"ga nu echt de strijd aan"
"vals"
"moe"
"ik doe wat ik wil"
"Vera"
"Kristof"
"moeten nu echt samenblijven"
"...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Sofia35 het volgende:
Grace onderdanig naar Tobias. Triest is ze aan het worden
Waarom, heeft niks met onderdanig te maken maar om hem uit zijn frustratie te halen. Het is haar maatje he.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Sofia35 het volgende:
Grace onderdanig naar Tobias. Triest is ze aan het worden
Dat vind ik ook telkens met dat gezeik over een immuniteits pin. “Nee, ik pak het niet want ik kies voor de groep”. Ik zou daar echt niet iemand op afstraffen als ik in dat huis zou zitten. Dat hoort toch bij het spel? Pakken die handelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef rinardo het volgende:
Oke, je gaat mee doen aan BB en wilt alleen maar gezelligheid, geen bondjes, geen achter je rug gepraat, niet zien als je een slaapkamer in komt dat er gepraat wordt,
Dan ben je fout bezig!!
BB is juist geen vrienden, maar vijanden, met bondjes, met gekonkel, geen gezelligheid, maar ruzie, haat, roddels, Tobi je snapt het spel niet, dit is een SPEL . Je moet beter naar Salar kijken, dat is de enige die het spel speelt zoals het hoort!!!
Dat vind jij ik niet.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
not even close, mocht ie willenzit niks in die gozer
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:38 schreef Angelflush het volgende:
Zowel Tobias al Kristof zijn alfa mannetjes.
Kristof kan meer relativeren en speelt meer t spel. Tobias kan totaal niet tegen zn verlies en kan er niet mee omgaan dat er nog een alfa man in huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |