Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:39 schreef D. het volgende:
Wat moet het leven makkelijk zijn als je dom bent
Gewoon geen zelfreflectie, het ligt altijd aan de ander(en)
Aan de andere kant, ze vinden zichzelf ook geweldigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.
Oepsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Aanhangers van Nawel zijn echt allemaal dezelfde soort types. Luie jongeren die vinden dat ze “recht voor haar raap” is en het normaal is dat ze hele dagen op bed ligt. Herkennen zichzelf daarin. Facebook strijders. Vreselijk.
Mijn partner is voor haar alleen “omdat ze ook Tunesisch is”. Ik kan daar heel slecht tegen. Hij mag niet meer meekijken van mij.
Zo’n beetje de Gen-Z generatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.
Nawel is gewoon de La-Z generatie zelvequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zo’n beetje de Gen-Z generatie.
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Aanhangers van Nawel zijn echt allemaal dezelfde soort types. Luie jongeren die vinden dat ze “recht voor haar raap” is en het normaal is dat ze hele dagen op bed ligt. Herkennen zichzelf daarin. Facebook strijders. Vreselijk.
Mijn partner is voor haar alleen “omdat ze ook Tunesisch is”. Ik kan daar heel slecht tegen. Hij mag niet meer meekijken van mij.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel is gewoon de La-Z generatie zelve
Ik kan haar stem niet meer horen, Ik word er inmiddels passief agressief van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!
Ik zou scheiding aanvragen, aangifte tegen hem doen (verzin gewoon iets, maar niet uit) en hem met naam en toenaam op facebook zetten
Wel mee eens verder. Die Nawel aanhang is schijtirritant en onvolwassen.
Ah, je bent nieuw op het internet zie ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:43 schreef Stargazing het volgende:
Nawel beloofd al 40 dagen lang te zullen strijden. Maar heeft nog 0.0 laten zien.
Mensen blijven daar niet intrappen toch?
was meer rhetorisch bedoeldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, je bent nieuw op het internet zie ik.
Ja hoor, mensen blijven daar gewoon intrappen
Weet je wel? Snapte!?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
was meer rhetorisch bedoeld
als "toch? toch?!"
Hahaha een eigen mening is helemaal super. Een verschillende mening is nog beter. Kan je van elkaar leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!
Ik zou scheiding aanvragen, aangifte tegen hem doen (verzin gewoon iets, maar niet uit) en hem met naam en toenaam op facebook zetten
Wel mee eens verder. Die Nawel aanhang is schijtirritant en onvolwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |