Verbaast me niets, hij heeft nog steeds de pen denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat liet leroy nou stiekem zien iets van een papiertje??
Over k maakt niemand grapjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, want alles wat wij hier posten is 100% serieus
NIET???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
hahaha verwijt ons liggende dweil die maar 1 x brood gemaakt heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel in liggende positie over Vera: Hef je luie kont op een maakt zelf brood.
Leroy heeft de Donald Trump stijl.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy is concurrentie van Tobias en Salar en was het van Dimi en maakt een stoer teken met zijn hand dat hij die eruit gewerkt heeft met de stemming.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy is concurrentie van Tobias en Salar en was het van Dimi en maakt een stoer teken met zijn hand dat hij die eruit gewerkt heeft met de stemming.
Snapt hij nu niet dat hij alleen maar mazzel heeft gehad.....sukkeltje. Dat hij anders al lang weer bij zijn dochtertje zou zijn en totaal geen concurentie is voor de boys.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zei het gisteren al die zitten in een andere BBquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Wat een zelfoverschatting in die groene kamer
nou kijk hoe leroy even boven zichzelf stijgt Meneer denkt dat die heel wat isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Wat een zelfoverschatting in die groene kamer
Als uk serieuze dingen wil zien gaan ik altijd naar Facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, da's een goed geinformeerde, neutrale website! Met hele goede polls!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als uk serieuze dingen wil zien gaan ik altijd naar Facebook
Zo zie ik het ook wel. Salar is een uitstekend kandidaat, die idd volledig met het spel bezig is. De anderen weten dit ook wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil tussen de genomineerden is, dat Salar het ziet als spel en niet persoonlijk. Nawel en Peter kruipen in de slachtofferrol en praten slecht over iedereen. Het klinkt als pure haat en Leroy gooit alleen olie op het vuur, weet je wel
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:31 schreef C.A.I het volgende:
Ze wille Vera eruit ze denken dat ze dat redden in groen alleen vergeten ze de buitenwereld vera is geliefder dan hun denken
Precies dat siert vera zo en idd jaloezie ten top bij alle dames behalve bij gracequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....
Eindelijk komt de echte reden naar boven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....
Ik moest ff 10x denken wie Vera ook alweer isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |