SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hoezo ,goedemorgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Leroy weer een waarschuwing gehad?
Nog steeds zelfde waarschuwing, maar hoeven we niet te vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Leroy weer een waarschuwing gehad?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Beeld op Grace.Ik krijg steeds meer een afkeer van haar.
Aandachtstrekker.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ziet Grace er leuk uit vanochtendWordt echt vrolijk als ik naar haar kijk.
quote:
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome).quote:
Ik vind de streamverslagen topquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het woordje helaas weggehaald.. verder staan er alleen feiten in.
Ik vind het jammer maar begrijp het wel hoor. Op dit moment merk ik bij mezelf ook veel ergernissen als ik naar BB kijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het woordje helaas weggehaald.. verder staan er alleen feiten in.
Het is heel fijn om terug te kunnen lezen wat er gebeurt is zonder cossen door te moeten spitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de streamverslagen top
Objectief of niet.. het leest goed weg en je bent direct weer op de hoogte
![]()
![]()
daarvoor
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat is juist het leuke van de cos. Iedereen verschillend.
![]()
Cossen vol hetzelfde over dezelfde persoon is veel minder interessant.
Ik zit op me telefoon te cossenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome).
Daarna werkt het gewoon
Merk dat ik de polonaise mis, weet dat ik daar altijd vrolijk van werd om te kijken hoe een hekel sommige daar aan hadden en dan nog eens een extra rondje moesten doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ziet Grace er leuk uit vanochtendWordt echt vrolijk als ik naar haar kijk.
Die zit nog in haar Nefertiti rol..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Nawel vergeten zijn dat ze genomineerd is? Ze moet uit bed, tv maken, zoals elke week op vrijdag.
Ja die simpele lol is er nauwelijks dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merk dat ik de polonaise mis, weet dat ik daar altijd vrolijk van werd om te kijken hoe een hekel sommige daar aan hadden en dan nog eens een extra rondje moesten doen.![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die zit nog in haar Nefertiti rol..
Nobody can touch or hurt me. Besides i have my disciples whom i command, and will do whatever i tell them to do.
Ze maakt het zelf weer schoon, dus ik denk niet dat iemand zich daar aan stoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners die zich er aan irriteren dat Grace alles heeft vol gesmeerd met lippenstift ter meerdere eer en glorie van haarzelf?
En wordt ook geholpen, da's ook topquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze maakt het zelf weer schoon, dus ik denk niet dat iemand zich daar aan stoort.
Sluit niet uit dat ze niets mag vertellen over een eventuele opdracht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners die zich er aan irriteren dat Grace alles heeft vol gesmeerd met lippenstift ter meerdere eer en glorie van haarzelf?
Die vaart echt wel zijn eigen koers zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Tobi tegen kristfo dat hij normaal niet vertelt hoe hij stemt, dat hij dat nu 1x heeft gedaan om hem te redden
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Ebinas het volgende:
Was het 3 pinnen verhaal van Peter een opdracht?
Salar gaat tegen iedereen winnen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar wordt geinstrueerd door Tobias en Kristof om Nouchine te mobiliseren zodat ze een blok kunnen vormen met zijn zessen.
Salar, Nouchine, Grace, Vera, Kristof en Tobias.
Ja en dan stemmen die vier Salar en Nouchine weg. Net als Jill en Thomas vorig jaar.
Niet luisteren Salar!!!
Ze hebben niet door dat Peter de schuld van de pinnen grotendeels in de schoenen van de boys heeft geschoven...dat hij eigenlijk door de boys overgehaald is om het zo lang mogelijk stil te houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Tobi heeft Peter nog niet helemaal door.
Hij denkt dat ze elkaar (Peter en Nawel) nu kunnen vinden omdat ze allebei zijn genomineerd.
Salar zegt dat hij voelt dat Peter raar tegen hem doet
Denk eerder Vera & Nous....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar wordt geinstrueerd door Tobias en Kristof om Nouchine te mobiliseren zodat ze een blok kunnen vormen met zijn zessen.
Ja en dan stemmen die vier Salar en Nouchine weg. Net als Jill en Thomas vorig jaar.
Niet luisteren Salar!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben niet door dat Peter de schuld van de pinnen grotendeels in de schoenen van de boys heeft geschoven...dat hij eigenlijk door de boys overgehaald is om het zo lang mogelijk stil te houden.
Tobiasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef Ebinas het volgende:
Salar en Kristoff denken dat het vanaf nu hard gaat worden.
Tobi denkt dat het nog 1 of 2 weken zo is en daarna niet meer
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niet luisteren Salar!!!
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.
Sssstt!! The Oracle of Love Spreektquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch echt niet te geloven met hoe Nawel in der nest ligt en gewoon even over iedereen lult
Het enige wat Tobias wilt is Nawel eruit, omdat dat voor de sfeer een stuk beter is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.
zij zegt net het tegenovergestelde haha over Salarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef Ebinas het volgende:
Salar zegt dat de hele dynamiek in het huis naar de klote gaat met Nawel.
Stel je voor dat ik en Kristoff volgende week naar huis gaan
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij zegt net het tegenovergestelde haha over Salar
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch echt niet te geloven met hoe Nawel in der nest ligt en gewoon even over iedereen lult
Salar moet gewoon de winnaar worden....in ieder geval niet Nawel. En die twee gaan door tot het eind.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias hoor ik zeggen dat Grace haar eigen koers vaart. (ja, die stemt steeds op Salar)
Tobias zeg het niet zo veel met woorden maar laat wel merken dat hij dat ook doet.(zijn eigen koers varen)
Kristof reageert daar verder niet op.
Kristoff Bablabla blabla
Salar is nu nog een beetje bang dat hij niet goed ligt bij het publiek.
Hopelijk wordt hij zaterdag als eerste gesaved.
Hmm, wel raar dat ze al zo'n 40 dagen boos en verdrietig is. Depressie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.
Migraine.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, wel raar dat ze al zo'n 40 dagen boos en verdrietig is. Depressie?
Jij weet niet wat depressie is. Wees maar blij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
100% gelijk Nawel... alles is zo vals in huis... hoe dat tot stand gekomen is laten we even in het midden hoor...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef Joyce-43 het volgende:
peter is kinderspeeltuin zat en Nawel zegt dat alles zo vals is in huis
Hoe weet je dat ik dat niet weet? Ken je mij persoonlijk? Nee, dacht ik al. Graag geen aannames doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij weet niet wat depressie is. Wees maar blij.
Nee, niet als je zelf precies het zelfde doet .(ook zij speelt het spel) Dat is het spel en je kan jezelf niet boven de ander plaatsen. Is zij bedroeft omdat Salar erop staat voor de tweede keer???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.
paar dingen vergeten (lui, moe, commanderend, manipulerend, hoofdpijn, ... feel free to addquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je het wist zou je niet zeggen dat boos en verdrietig depressie is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat niet weet? Ken je mij persoonlijk? Nee, dacht ik al. Graag geen aannames doen.
En Nawel is een sjacherijnig, lui, zeikwijf.
Ja, want alles wat wij hier posten is 100% serieusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je het wist zou je niet zeggen dat boos en verdrietig depressie is.
Dat is allemaal waar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, niet als je zelf precies het zelfde doet .(ook zij speelt het spel) Dat is het spel en je kan jezelf niet boven de ander plaatsen. Is zij bedroeft omdat Salar erop staat voor de tweede keer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |