Ik snapte dit nooit, maar na googlen begrijp ik dat ze "Fuck Joe Biden " bedoelen, de deugnieten.quote:
Ze denken er een gevat grapje te maken, zo voelen ze zich ook eens een beetje intelligent.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik snapte dit nooit, maar na googlen begrijp ik dat ze "Fuck Joe Biden " bedoelen, de deugnieten.
Het is op meerdere manieren heel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is niet onze schuld dat de MSM die meme zelf hebben gemaakt. En het is geniaal. Oncensureerbaar.
Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:45 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zou hij een BNW-waardige en tegen de MSM ingaande mening omtrent de Amerikaanse politiek durven te posten? Iets dat lekker on-topic is?
Wat vind je daarvan als de realiteit compleet verdraaid wordt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:15 schreef OMG het volgende:
Helemaal mooi, nu zelfs stellen dat er crack wordt uitgedeeld. Allememaggies
Quanon... Wachten op de wederopstanding van JFK jr?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Lang leve de Let's Go Brandon Trumpsupportende "QAnon" gemeenschap!
Daarom kijk ik graag hier, observeren hoe compleet verdraaid er met de realiteit wordt omgegaan in dit topic.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan als de realiteit compleet verdraaid wordt?
Dit verbaast je toch niet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:15 schreef OMG het volgende:
Helemaal mooi, nu zelfs stellen dat er crack wordt uitgedeeld. Allememaggies
De FOX News 'realiteit' of zo?quote:
Adele zou ook kritiek op een uitspraak van haar hebben gekregenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De FOX News 'realiteit' of zo?
Als je Trump een idioot vindt, betekent dat niet dat je een Biden-aanhanger bent natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Een president aanhangen die niets doet om drugshandel en drugsgebruik aan te pakken en voor datzelfde geld crack uitdeelt aan zijn bevolking, dat is toch best BNW als je volhoudt dat dit de redding van een land is.
Zeker als diezelfde president doelbewust een oorlog wilde verliezen die vele biljoenen en vele levens gekost heeft.
Met miljarden smijten om infrastructuur te verbeteren, maar eigenlijk "racisme op snelwegen" probeert aan te pakken.
Een mislukte transgender als minister voor mentale gezondheidszorg.
Fel tegenstander zijn van een grensmuur, maar zelf kinderen aan de grens opsluiten in stalen kooien.
Als de media geen applausmachine voor Brandon was dan was het wel uniek geweest om aanhanger te zijn van een dergelijke demente psychopaat.
Oh wacht hij was de gene die 5000 vijanden vrij liet en al met de taliban om tafel had gezeten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Een president aanhangen die niets doet om drugshandel en drugsgebruik aan te pakken en voor datzelfde geld crack uitdeelt aan zijn bevolking, dat is toch best BNW als je volhoudt dat dit de redding van een land is.
Zeker als diezelfde president doelbewust een oorlog wilde verliezen die vele biljoenen en vele levens gekost heeft.
Met miljarden smijten om infrastructuur te verbeteren, maar eigenlijk "racisme op snelwegen" probeert aan te pakken.
Een mislukte transgender als minister voor mentale gezondheidszorg.
Fel tegenstander zijn van een grensmuur, maar zelf kinderen aan de grens opsluiten in stalen kooien.
Als de media geen applausmachine voor Brandon was dan was het wel uniek geweest om aanhanger te zijn van een dergelijke demente psychopaat.
Nee maar wel lekker simpel dat problemen die veroorzaakt worden door de oude president maar even in de schoenen te schuiven van de nieuwe.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je Trump een idioot vindt, betekent dat niet dat je een Biden-aanhanger bent natuurlijk.
Je demonstreert maar weer mooi dat je schoenmaat en IQ niet ver van elkaar liggen.
Truckers mogen Fox wel bedanken voor deze gratis reclame voor hun acties.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:37 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Waar hij dan weer Biden de schuld van kan geven![]()
MAGA-truckers zijn ook hele useful idiots![]()
Zo voorspelbaar
Beetje off-topic maar slaap je niet snachts?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:59 schreef Kijkertje het volgende:
De winnaar van vandaag![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:37 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Waar hij dan weer Biden de schuld van kan geven![]()
MAGA-truckers zijn ook hele useful idiots![]()
Zo voorspelbaar
Hoe verloopt de audit van de Cyber Ninjas? En hoe zit het met de pogingen van die maffe Republikein uit Arizona om de verkiezingsuitslagen in drie counties ongeldig te verklaren?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Het Establishment probeert met alle macht de "insurrection"-hoax bij elkaar te houden, aandoenlijk, doch niet verrassend aangezien het voor haar leven vecht.
Ook grappig trouwens, uit de officiële stukken blijkt dat President Trump juist niet (constant) aan de telefoon hing. Toch gelooft het Establishment daar heilig in. Ze zouden immers verdachte aanwijzingen hebben van het tegenovergestelde. Hihi, je zou zo'n instelling maar naar de verkiezingen zelf hebben.
Leuke gaslight. Het opmerken van dit soort abnormaliteiten heeft niets te maken met een obsessie. Het wekt eerder de vraag waarom het voor sommigen zo'n doorn in het oog is als de tendens wordt benoemd om steeds meer van dit soort figuren in publieke functies aan te nemen. Geregeld ook nog waar men met kinderen en jongeren werkt of beleid uitstippelt dat invloed op deze groep heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, daar hebben we Howard weer met z'n lhbt-etc obsessie.
Lekker interessant wat die kerel in z'n vrije tijd doet. Dat zegt verder niks over z'n capaciteiten.
Wanneer besloot jij hetero te worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke gaslight. Het opmerken van dit soort abnormaliteiten heeft niets te maken met een obsessie. Het wekt eerder de vraag waarom het voor sommigen zo'n doorn in het oog is als de tendens wordt benoemd om steeds meer van dit soort figuren in publieke functies aan te nemen. Geregeld ook nog waar men met kinderen en jongeren werkt of beleid uitstippelt dat invloed op deze groep heeft.
Dit is een rare vraag, heb ik ergens vermeld dan dat ik recent hetero ben geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wanneer besloot jij hetero te worden?
Het lijkt alsof, door de beeldvorming in Linkse bronnen, iemand niet tegelijk niet-hetero en tegen het groomen van kinderen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een rare vraag, heb ik ergens vermeld dan dat ik recent hetero ben geworden?
Vroeger bekleedden 'dit soort figuren' ook publieke functies, maar zij konden daar toen niet voor uitkomen. Wie niet behoorde tot de norm, werd immers aan het kruis genageld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke gaslight. Het opmerken van dit soort abnormaliteiten heeft niets te maken met een obsessie. Het wekt eerder de vraag waarom het voor sommigen zo'n doorn in het oog is als de tendens wordt benoemd om steeds meer van dit soort figuren in publieke functies aan te nemen. Geregeld ook nog waar men met kinderen en jongeren werkt of beleid uitstippelt dat invloed op deze groep heeft.
Inderdaad. En dat is ook niet zo vreemd natuurlijk. Links geeft namelijk niet echt om de homo of lesbienne zoals men altijd pretendeert. Het hele LGBTQ circus vormt slechts een paard van Troje dat kan worden gebruikt voor het pushen van een promiscue en perverse seksuele moraal dat traditionele normen en waarden kan doorbreken. Minder religieuze inslag, minder monogamie of huwelijk, minder familie, maar meer Staat. En met dit gedachtegoed kun je niet jong genoeg beginnen. Zo mogen het liefst ouders ook niet meer de normen en waarden voor hun kinderen bepalen, dat moet de overheid doen. Daarom zie je in de VS ook die enorme hysterie bij de Democraten als er verzet wordt geboden tegen allerlei seksuele/LGBT/gender indoctrinatie op (basis)scholen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het lijkt alsof, door de beeldvorming in Linkse bronnen, iemand niet tegelijk niet-hetero en tegen het groomen van kinderen zijn.
Dit soort perverse excessen hebben weinig te maken met een seksuele oriëntatie. Als mensen er een dergelijke levensstijl op nahouden, ongeacht of iemand hetero of homo is, ben je niet geschikt voor het bekleden van een publieke functie en al helemaal niet voor het werken met kinderen of jongeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger bekleedden 'dit soort figuren' ook publieke functies, maar zij konden daar toen niet voor uitkomen. Wie niet behoorde tot de norm, werd immers aan het kruis genageld.
En waarom zouden 'dit soort figuren' niet met kinderen/jongeren kunnen werken of beleid maken voor deze groep? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Verder ben jij toch homo? Besef je wel dat 'jouw soort figuren' eeuwenlang niet uit konden komen voor hun geaardheid. Tot voor kort was je dan gewoon je baan kwijt. Zag vorige week een biopic over Alan Turing. Die werd in de jaren '50 opgepakt omdat hij seks had met mannen en gedwongen chemische castratie te ondergaan. Een jaar later had hij zichzelf van kant gemaakt.
Mijn punt is: je zou van jou toch wel meer begrip mogen verwachten. Als je enkele decennia eerder was geboren, was je verguisd en uitgesloten als je uitkwam voor je geaardheid.
Wordt er hier iemand gecanceld dan? Volgens mij toch niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Opmerkelijk hoe dezelfde user eerder driftig ageerde tegen het cancel culture-fenomeen. Het kan verkeren...
Waarom niet? Hij valt er toch niemand mee lastig? En hoezo zou hij niet voor of met kinderen kunnen werken? Hij doet ze toch niks?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort perverse excessen hebben weinig te maken met een seksuele oriëntatie. Als mensen er een dergelijke levensstijl op nahouden, ongeacht of iemand hetero of homo is, ben je niet geschikt voor het bekleden van een publieke functie en al helemaal niet voor het werken met kinderen of jongeren.
Nou ja, jij suggereert dat die kerel zijn functie niet verdient omdat hij er vreemde hobby's op nahoudt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wordt er hier iemand gecanceld dan? Volgens mij toch niet.
Als je redeneert vanuit een Links liberale moraal kan ik mij dit inderdaad voorstellen. Maar ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij valt er toch niemand mee lastig? En hoezo zou hij niet voor of met kinderen kunnen werken? Hij doet ze toch niks?
Laat die vent lekker zelf weten wat hij uitspookt in z'n vrije tijd.
Ik ben toch verder totaal niet bij machte om zo iemand te cancelen? Dat hele concept is dus hier niet relevant.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, jij suggereert dat die kerel zijn functie niet verdient omdat hij er vreemde hobby's op nahoudt.
Besef wel dat jouw 'levensstijl' nog niet zo gek lang geleden ook reden was om figuren zoals jij uit te sluiten van publieke en private functies.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je redeneert vanuit een Links liberale moraal kan ik mij dit inderdaad voorstellen. Maar ik blijf bij mijn standpunt.
[..]
Ik ben toch verder totaal niet bij machte om zo iemand te cancelen? Dat hele concept is dus hier niet relevant.
Mijn levensstijl? Ik heb nog nooit rondgelopen in een rok of met een leren muilkorf op pretenderende dat ik een puppy was. Ik vind die stoffen muilkorven die we voor Covid moeten dragen al hinderlijk genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Besef wel dat jouw 'levensstijl' nog niet zo gek lang geleden ook reden was om figuren zoals jij uit te sluiten van publieke en private functies.
Stropop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Of jij bij machte bent doet niet ter zake. Als het aan jou had gelegen, was die kerel gecanceld. Dat is nogal hypocriet wanneer je je bedenkt dat jij continu loopt te janken over 'cancelculture'.
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mijn levensstijl? Ik heb nog nooit rondgelopen in een rok of met een leren muilkorf op pretenderende dat ik een puppy was. Ik vind die stoffen muilkorven die we voor Covid moeten dragen al hinderlijk genoeg.
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.quote:Stropop.
Het gaat hier om gedrag, niet om een seksuele oriëntatie. Dat geef ik ook aan in post #49.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.
Nee, dat klopt niet. Cancelen betreft het bewust ruïneren van iemand zijn carrière, bedrijf of imago. Meestal doordat het individu in kwestie een uitspraak (op social media) heeft gedaan die niet strookt met bepaalde progressief gedachtegoed. Als ik het voor het zeggen had bij zo'n overheidsinstantie zou ik zo iemand niet aannemen en opteren voor een andere kandidaat. Dat heeft dus niets met cancelen te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.
Jeetje koos, je gelooft toch zeker niet dat elke homo dit soort gedrag vertoont?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.
[..]
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.
Vreemd dat je dat uit mijn post meent te halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jeetje koos, je gelooft toch zeker niet dat elke homo dit soort gedrag vertoont?
Dat mag jij vinden. Ik zie het probleem niet. Hij doet er volgens mij niemand kwaad mee.quote:Ik vind dat als je een redelijk representatieve functie vervult dit soort gedrag echt niet door de beugel kan.
Wat die man uitspookt in zijn slaapkamer dat moet hij zelf weten maar er zo mee te koop lopen kan gewoon echt niet.
Dat is het punt niet, ik vind dat als je zo’n functie bekleed dat je jezelf representatief moet gedragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat uit mijn post meent te halen.
[..]
Dat mag jij vinden. Ik zie het probleem niet. Hij doet er volgens mij niemand kwaad mee.
Wat hebben die 2 in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, iemand die aan hele vage kinks doet, het over seks met dieren heeft, allemaal prima, moet kunnen, heeft geen invloed op zijn functioneren..
Kan ik nog wel in mee, maar diezelfde mensen die zich al jaren vastbijten op "grab em by the pussy" en hoe erg dat allemaal wel niet is maken zich wel een heel klein tikkeltje belachelijk.
Maar da's niets nieuws.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:08 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wat hebben die 2 in godsnaam met elkaar te maken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:
Representatief gedragen, hi hi de observeerbare feiten van een totaal gebrek aan enig diplomatiek gedrag van Trump was dat nu echt representatief voor een president van amerika.
Leuke discussie was dit. Maar wat heeft het department of energy eigenlijk met kinderen te maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, dit zijn dus de mensen die het beleid bepalen bij DOE. Amerikaanse kinderen staan voor een groot probleem. Huiveringwekkende ontwikkelingen dit.
[ twitter ]
[ twitter ]
Kinderen groeien op in wereld waar dit soort dingen genormaliseerd worden. Er is een algemene trend zichtbaar om dergelijke figuren in allerlei publieke functies aan te stellen. Iets wat we bijvoorbeeld ook al kunnen zien van al TikTok filmpjes over mensen in het onderwijs.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Leuke discussie was dit. Maar wat heeft het department of energy eigenlijk met kinderen te maken?
Iemand bij de poes grijpen ook geen ene moer met politiek, maar daar is jarenlang een enorm issue van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef OMG het volgende:
DOE heeft nog steeds niks met onderwijs te maken.
Dat argument wordt ook niet gemaakt. Lees mijn bericht nog maar eens, zo moeilijk is het ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef OMG het volgende:
DOE heeft nog steeds niks met onderwijs te maken.
Wat hebben kinderen dan met het department of energy te maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat argument wordt ook niet gemaakt. Lees mijn bericht nog maar eens, zo moeilijk is het ook niet.
Nogmaals: dat argument wordt niet gemaakt. Lees het bericht nog maar eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat hebben kinderen dan met het department of energy te maken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nogmaals: dat argument wordt niet gemaakt. Lees het bericht nog maar eens.
Wordt deze tak van de overheid vaak in kleuterklassen besproken of zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, dit zijn dus de mensen die het beleid bepalen bij DOE. Amerikaanse kinderen staan voor een groot probleem. Huiveringwekkende ontwikkelingen dit.
[ twitter ]
[ twitter ]
Die Sinema trouwens, da's dan weer wèl ok want maverick en het komt de GOP goed uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:
Representatief gedragen, hi hi de observeerbare feiten van een totaal gebrek aan enig diplomatiek gedrag van Trump was dat nu echt representatief voor een president van amerika.
Niet dat ik weet. Over kleuterklassen wordt ook niet gesproken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:29 schreef OMG het volgende:
[..]
[..]
Wordt deze tak van de overheid vaak in kleuterklassen besproken of zo?
Ik haal daar niet uit wat "Groomen" is. Kun je dat even uitleggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nogmaals: dat argument wordt niet gemaakt. Lees het bericht nog maar eens.
So what. Hij heeft een kink waar hij niet bang is om over te praten in interviews die specifiek over het onderwerp gaan. Wat merken kinderen daarvan? Uiteindelijk gaat het om een gekwalificeerd persoon met een hobby waar hij niemand meer kwaad doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kinderen groeien op in wereld waar dit soort dingen genormaliseerd worden. Er is een algemene trend zichtbaar om dergelijke figuren in allerlei publieke functies aan te stellen. Iets wat we bijvoorbeeld ook al kunnen zien van al TikTok filmpjes over mensen in het onderwijs.
Dus in dit geval zou een Twitter Facebook of tik tok van wel gerechtvaardigd zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mijn levensstijl? Ik heb nog nooit rondgelopen in een rok of met een leren muilkorf op pretenderende dat ik een puppy was. Ik vind die stoffen muilkorven die we voor Covid moeten dragen al hinderlijk genoeg.
[..]
Stropop.
De algemene trend van dit soort figuren in publieke functies zal kinderen en jongeren niet ontgaan. Helemaal als dergelijke mensen, zoals deze kerel ook, hun opmerkelijke levensstijl uitgebreid promoten op social media.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:42 schreef kipknots het volgende:
[..]
So what. Hij heeft een kink waar hij niet bang is om over te praten in interviews die specifiek over het onderwerp gaan. Wat merken kinderen daarvan? Uiteindelijk gaat het om een gekwalificeerd persoon met een hobby waar hij niemand meer kwaad doet.
Ooit gehoord van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De algemene trend van dit soort figuren in publieke functies zal kinderen en jongeren niet ontgaan. Helemaal als dergelijke mensen, zoals deze kerel ook, hun opmerkelijke levensstijl uitgebreid promoten op social media.
En? Gewoon ook maar alle homo's weer de kast in jagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De algemene trend van dit soort figuren in publieke functies zal kinderen en jongeren niet ontgaan. Helemaal als dergelijke mensen, zoals deze kerel ook, hun opmerkelijke levensstijl uitgebreid promoten op social media.
Het gaat om role playing hier he! Met instemming van de partner(s).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand bij de poes grijpen ook geen ene moer met politiek, maar daar is jarenlang een enorm issue van gemaakt.
Iemand die openbaar uitkomt voor dierenneuken lijkt me gewoon niet zo geschikt voor een belangrijke functie, maar hey, dat is slechts mijn mening.
quote:Trump: Yeah, that's her. With the gold. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I'm automatically attracted to beautiful -- I just start kissing them. It's like a magnet. Just kiss. I don't even wait. And when you're a star, they let you do it. You can do anything.
Bush: Whatever you want.
Trump: Grab 'em by the pussy. You can do anything.
Eindelijk. Ik hoopte al op een idioot als jij die geen engels spreekt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat om role playing hier he! Met instemming van de partner(s).
Bij Trump was daar geen sprake van:
[..]
Ik vraag me dat ook af bij mensen die steeds foto's plaatsen van Biden die meisjes knuffelt. Zouden ze daar nu zelf opgewonden van raken of zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me echt af waarom dat dan wel met HR, Ch en QPJ is gebeurd? Morele zwakte? Gelimiteerde karaktereigenschappen? Ze zijn er zo mee bezig dat hun zorgen echt uit hunzelf lijken te komen. Alsof ze niet langs een manege kunnen lopen zonder verlekkerd naar de grote geslachtsdelen der hengsten te kunnen kijken. En dat dankzij het groomen der linkse leraren.
Dat neemt Trump alleen maar aan? Dat is geen toestemming zeker niet als hij erbij zegt: "I don't even wait."quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik hoopte al op een idioot als jij die geen engels spreekt.
Wat Trump hier zegt is dat als je een STAR bent, DAN laten vrouwen alles toe, je mag ze ZELFS (even) bij het poesje grabben."They LET you do it" wat dus instemming bewijst.
Waarmee hij dus een valide punt maakt dat er altijd vrouwen zijn die alles doen voor macht en geld. En dat is met bijv One Direction/BSB/Beatles al tijden bewezen. En dat impliceert dus ook dat het in het algemeen niet normaal is.
De man die jij aan het verdedigen bent neukt dieren......(nee, hij heeft het niet alleen over role playen, le-zen).
En nee, voor de volledigheid, ik sta nu niet achter Trumps uitspraken, zo makkelijk kom je er niet mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |