Waarom niet? Hij valt er toch niemand mee lastig? En hoezo zou hij niet voor of met kinderen kunnen werken? Hij doet ze toch niks?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort perverse excessen hebben weinig te maken met een seksuele oriëntatie. Als mensen er een dergelijke levensstijl op nahouden, ongeacht of iemand hetero of homo is, ben je niet geschikt voor het bekleden van een publieke functie en al helemaal niet voor het werken met kinderen of jongeren.
Nou ja, jij suggereert dat die kerel zijn functie niet verdient omdat hij er vreemde hobby's op nahoudt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wordt er hier iemand gecanceld dan? Volgens mij toch niet.
Als je redeneert vanuit een Links liberale moraal kan ik mij dit inderdaad voorstellen. Maar ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij valt er toch niemand mee lastig? En hoezo zou hij niet voor of met kinderen kunnen werken? Hij doet ze toch niks?
Laat die vent lekker zelf weten wat hij uitspookt in z'n vrije tijd.
Ik ben toch verder totaal niet bij machte om zo iemand te cancelen? Dat hele concept is dus hier niet relevant.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, jij suggereert dat die kerel zijn functie niet verdient omdat hij er vreemde hobby's op nahoudt.
Besef wel dat jouw 'levensstijl' nog niet zo gek lang geleden ook reden was om figuren zoals jij uit te sluiten van publieke en private functies.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je redeneert vanuit een Links liberale moraal kan ik mij dit inderdaad voorstellen. Maar ik blijf bij mijn standpunt.
[..]
Ik ben toch verder totaal niet bij machte om zo iemand te cancelen? Dat hele concept is dus hier niet relevant.
Mijn levensstijl? Ik heb nog nooit rondgelopen in een rok of met een leren muilkorf op pretenderende dat ik een puppy was. Ik vind die stoffen muilkorven die we voor Covid moeten dragen al hinderlijk genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Besef wel dat jouw 'levensstijl' nog niet zo gek lang geleden ook reden was om figuren zoals jij uit te sluiten van publieke en private functies.
Stropop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Of jij bij machte bent doet niet ter zake. Als het aan jou had gelegen, was die kerel gecanceld. Dat is nogal hypocriet wanneer je je bedenkt dat jij continu loopt te janken over 'cancelculture'.
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mijn levensstijl? Ik heb nog nooit rondgelopen in een rok of met een leren muilkorf op pretenderende dat ik een puppy was. Ik vind die stoffen muilkorven die we voor Covid moeten dragen al hinderlijk genoeg.
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.quote:Stropop.
Het gaat hier om gedrag, niet om een seksuele oriëntatie. Dat geef ik ook aan in post #49.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.
Nee, dat klopt niet. Cancelen betreft het bewust ruïneren van iemand zijn carrière, bedrijf of imago. Meestal doordat het individu in kwestie een uitspraak (op social media) heeft gedaan die niet strookt met bepaalde progressief gedachtegoed. Als ik het voor het zeggen had bij zo'n overheidsinstantie zou ik zo iemand niet aannemen en opteren voor een andere kandidaat. Dat heeft dus niets met cancelen te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.
Jeetje koos, je gelooft toch zeker niet dat elke homo dit soort gedrag vertoont?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homoseksualiteit was tot voor kort een levensstijl die je maar beter geheim kon houden. Want dat kostte je je baan, je reputatie en mogelijk zelfs je vrijheid.
[..]
Jij vindt dat die kerel zo'n functie niet moeten kunnen bekleden. Dat noemen ze in jullie kringen ook wel 'cancellen'.
Vreemd dat je dat uit mijn post meent te halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jeetje koos, je gelooft toch zeker niet dat elke homo dit soort gedrag vertoont?
Dat mag jij vinden. Ik zie het probleem niet. Hij doet er volgens mij niemand kwaad mee.quote:Ik vind dat als je een redelijk representatieve functie vervult dit soort gedrag echt niet door de beugel kan.
Wat die man uitspookt in zijn slaapkamer dat moet hij zelf weten maar er zo mee te koop lopen kan gewoon echt niet.
Dat is het punt niet, ik vind dat als je zo’n functie bekleed dat je jezelf representatief moet gedragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat uit mijn post meent te halen.
[..]
Dat mag jij vinden. Ik zie het probleem niet. Hij doet er volgens mij niemand kwaad mee.
Wat hebben die 2 in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, iemand die aan hele vage kinks doet, het over seks met dieren heeft, allemaal prima, moet kunnen, heeft geen invloed op zijn functioneren..
Kan ik nog wel in mee, maar diezelfde mensen die zich al jaren vastbijten op "grab em by the pussy" en hoe erg dat allemaal wel niet is maken zich wel een heel klein tikkeltje belachelijk.
Maar da's niets nieuws.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:08 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wat hebben die 2 in godsnaam met elkaar te maken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:
Representatief gedragen, hi hi de observeerbare feiten van een totaal gebrek aan enig diplomatiek gedrag van Trump was dat nu echt representatief voor een president van amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |