Ik heb @Lenny_Leonard er meteen mooi uitgesloopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard is geen mod meer, staat nog wel in de OP. Van de rest van dat rijtje geen idee wie wel wat doet trouwens.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard is geen mod meer, staat nog wel in de OP. Van de rest van dat rijtje geen idee wie wel wat doet trouwens.
Eén of andere kvg die liep te trollen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lenny_Leonard in VBL / Vitesse Arnhem #91: Op naar de top!
Waarom wordt er hier gemodereerd? Het ging er toch normaal aan toe?
Wat is nou het probleem eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:22 schreef Bolasie het volgende:
@:Tong80 en ik dienen graag een motie in tegen het Woordle gebruik in de SC en/of geheel VBL
Bedankt voor jullie steun!
@RamboDirk en ik steunen deze motie.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:22 schreef Bolasie het volgende:
@:Tong80 en ik dienen graag een motie in tegen het Woordle gebruik in de SC en/of geheel VBL
Bedankt voor jullie steun!
Zie reactie maxi-musquote:Op maandag 14 maart 2022 09:59 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje ? Ik zie nergens een ander Ajax-Benfica topic.
VBL / Ajax-Benfica. Dinsdagavond na etenstijd.
Ik ben de barmhartige. Deed ik voor me te verdiepen. Ik sla de hand te vaak in eigen boezem. Slotje slaat nergens op.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie reactie maxi-mus
Je reageert er zelfs op met 'mijn fout'.
Wat is er zo lastig aan te begrijpen aan het feit dat er al een topic is, waar moeite in is gestoken? Zo doen we het al tijden trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de barmhartige. Deed ik voor me te verdiepen. Ik sla de hand te vaak in eigen boezem. Slotje slaat nergens op.
Noem me geen trouwensquote:Op maandag 14 maart 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo lastig aan te begrijpen aan het feit dat er al een topic is, waar moeite in is gestoken? Zo doen we het al tijden trouwens.
Trouwens steek ik normaal gesproken tijd in een TT. Nu een keer niet. De credits krijg je nooit.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo lastig aan te begrijpen aan het feit dat er al een topic is, waar moeite in is gestoken? Zo doen we het al tijden trouwens.
Je kan beter eerst even kijken of er al een topic is, en mijn ervaring is dat je vaak genoeg credits krijgt als je ergens moeite in steekt.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens steek ik normaal gesproken tijd in een TT. Nu een keer niet. De credits krijg je nooit.
Wat heeft Benfica - Ajax met de terugwedstrijd te makenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan beter eerst even kijken of er al een topic is, en mijn ervaring is dat je vaak genoeg credits krijgt als je ergens moeite in steekt.
Vrijwel alles.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Benfica - Ajax met de terugwedstrijd te maken
Bijna goed. Parijs zegt je niks ?quote:
Zal Feijenoord blij mee zijn.quote:
Mes. Steek. Pijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg leuk dat @:sked komt modereren. We hebben hier niet echt fatsoenlijke mods.
Kunnen er dan ook een paar uit? Het gaat toch nergens over dat we moderators hebben die zelden tot nooit hier posten?
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je Sked aan de OP kunnen toevoegen? Dan krijg je een like.
Oké jij bent de enige die wel aanwezig is en niet compleet debiel is.quote:
Ja bedankt Sked en GGMM.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn complimenten geven aan alle mods en FA's die tijdens de klassieker sterk, eerlijk en adequaat hebben gehandeld.
Hulde.
Dan flans ik deze week wel even een algemeen topic in elkaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Nee zo te zien is dat de laatste en is er nooit een nieuw topic geopend.
En dat is de schuld van @:Uw_ergste_nachtmerrie want die had de lapo!
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
Graag een reeksje, ik verwacht een (winter)stormloop.
VBL / [WK 2022] Lotinggenot vrijdag 1 april 18:00 uur
Kan gebeuren maatquote:Op donderdag 7 april 2022 11:17 schreef tong80 het volgende:
VBL / Manchester United bombardeert Erik ten Hag tot doelwit nummer één.
Excuses. Over het hoofd gezien.
Heb je de behoefte om die te openenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:31 schreef Paul het volgende:
Is er ook een WK vrouwen kwalifificatietopic of algemeen vrouwenvoetbaltopic?
Die hadden we welquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:31 schreef Paul het volgende:
Is er ook een WK vrouwen kwalifificatietopic of algemeen vrouwenvoetbaltopic?
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bericht 0% gewijzigd door Paul op 09-04-2022 20:59:19
In het live topic.
Waarom modereert @:paul in dit subforum? Is hij hier mod?
De grap was dat ik niet had aangepast. weet je ook best en kan je normaal tegen me praten ex-collegaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bericht 0% gewijzigd door Paul op 09-04-2022 20:59:19
In het live topic.
Waarom modereert @:paul in dit subforum? Is hij hier mod?
Oh, echt hilarisch man!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
De grap was dat ik niet had aangepast. weet je ook best en kan je normaal tegen me praten ex-collega
Waarom doe je hier grappig?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
De grap was dat ik niet had aangepast. weet je ook best en kan je normaal tegen me praten ex-collega
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:38 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje (tong80) achter supporter zetten ?
Poepz0r in VBL / Interview met de 59-jarige supporter (tong80) van FC Den Bosch
Ik weet niet of we er heel veel mee opschieten maar ik waardeer in ieder geval de poging. Allereerst begrijp ik dat stokerige posts die negatief over een bepaalde club zou zijn ("wat een banterclub is Ajax toch") irritant kunnen zijn voor clubfans. Ik ben niet de enige die weleens dat soort berichten er in gooit overigens. Maar volgens mij gaat het jou meer om andere type posts:quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben niet zo van users bespreken in een topic maar bij deze toch @:pietjepuk2000
Eigenlijk waardeer ik je inzet best, je doet je best voor uitgebreide posts, maar telkens weet je weer bepaalde irritatie grenzen op te zoeken en daar ver overheen te gaan waardoor je reacties krijgt zoals jij die krijgt. En dat ligt voor een deel ook best bij je mede-users (waaronder ik) maar je mag je ook realiseren dat jij 1 van de weinige users bent die dat voor elkaar weet te krijgen. Telkens weer, vaak niet relevante, veel te uitgebreide posts over zaken die niet eens relevant zijn (supercup verhaal gister), vreemde kronkels (Hendrix vs Til), etc.
Post gewoon door zoals je wil posten, maar het mag allemaal een tandje minder. Ik wil best mijn best doen om wat minder heftig op je te reageren, maar dan verwacht ik andersom ook dat jij je best doet want volgens mij weet je best wáárom men wat moeite met je heeft, dus kan je daarin wel iets aanpassen.
Als dit niet de bedoeling is verwijder post maar, neem aan dat Pietje het tegen die tijd wel heeft gelezen.
Benieuwd of user @Scrummie nog achter zijn like staat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of we er heel veel mee opschieten maar ik waardeer in ieder geval de poging. Allereerst begrijp ik dat stokerige posts die negatief over een bepaalde club zou zijn ("wat een banterclub is Ajax toch") irritant kunnen zijn voor clubfans. Ik ben niet de enige die weleens dat soort berichten er in gooit overigens. Maar volgens mij gaat het jou meer om andere type posts:
Ik post regelmatig statistieken die meestal kloppen maar vaak wel wat nuance betreffen. Zoals bijvoorbeeld een post over het rendement van de rechtsbuitens van Feyenoord. Het klopt statistisch gezien dat er dit jaar door de rechtsbuitens nog best een redelijk rendement is neergezet maar dat argument verdient wel wat nuance want Alireza heeft inderdaad een heel slecht jaar gehad wat veldspel betreft en is natuurlijk niet even goed als Berghuis. Ik zal proberen die one liners zoveel mogelijk te voorzien van nuance. Dan hoop ik ook dat users die nuance meenemen in hun quotes en niet zoals bijvoorbeeld een Frozen ze weer totaal uit hun verband trekken
Bij wat meer historische posts over bijvoorbeeld de supercup begrijp ik niet zo goed wat er op tegen is om eerlijk te zijn. Het gaat over Feyenoord, de verbanden met 20 jaar geleden zijn overal dus voel vrij om te reageren of niet te reageren. Maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat je jezelf aan zoiets echt heel erg kunt storen.
Als ik naar vandaag kijk zie ik dat mensen boos worden vanwege posts over een Europese supercup, boos omdat ik het rendement van buitenspelers vergelijk en boos zijn omdat ik zeg dat Til wat veldspel betreft niet veel beter is dan Hendrix.
Ik kan me de irritatie dan maar moeilijk voorstellen. Ik kan me wel voorstellen dat je het er niet mee eens bent. Dat mag ook.
User Scrummie ziet mijn posts niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Benieuwd of user @:Scrummie nog achter zijn like staat.
Prima dat je zijn tweets plaatst, maar laten we in een topic met een nieuwtje alle leukdoenerij enigszins beperken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:09 schreef Zipportal het volgende:
VBL / BREKEND Edgar Davids volgt Henk Fraser op als assistent-bondscoach
Waarom verdwijnen hier onschuldige posts?
tijdje terug mijn eerste genomenquote:
Nee zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijdje terug mijn eerste genomen
maar vond dat een beetje raar om te betalen terwijl ik niet in BTC kan
Dat is wat mij betreft niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wordt openlijke homofobie al paginalang toegestaan? #dtv
Ik denk het niet. Voor zover er nog sprake van een discussie was ging die al niet eens zo meer over de roze kameraden op zich en blijkbaar lukt het ook maar moeilijk om de discussie enigszins normaal te houden, dus dan maar geen 'discussie'.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat ik namens de voltallige community spreek wanneer ik vertel dat ik het erg verwarrend en vervelend vind dat in een topic met de titel "HUP ROZE KAMERADEN" niet over deze betreffende roze kameraden gediscussieerd mag worden. Er zijn al zoveel constructieve bijdragen van mij over dit specifieke onderwerp verwijderd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Ik besteed erg veel zorg en aandacht aan mijn postings dus het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat deze on topic reacties zomaar even weggehaald worden van dit platform.
Om aan alle onduidelijkheid een einde te maken heb ik het initiatief genomen om een oplossing voor dit probleem te bedenken: Verander de titel van het topic VBL / Het Feijenoordtopic #2645: HUP ROZE KAMERADEN in de volgende tekst: "Hup Feyenoord".
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
De discussie ging uitgebreid over de roze kameraden maar vrijwel alles is weggehaald door een van jouw handlangers. We hebben nu dus een topic waarin in koeienletters ROZE KAMERADEN in de titel staat, maar tegelijkertijd zijn de roze kameraden tot verboden onderwerp verklaard in ditzelfde topic. Besef je wel hoe imbeciel dit is? De titel aanpassen is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Voor zover er nog sprake van een discussie was ging die al niet eens zo meer over de roze kameraden op zich en blijkbaar lukt het ook maar moeilijk om de discussie enigszins normaal te houden, dus dan maar geen 'discussie'.
Het is helemaal geen verboden onderwerp, er werd alleen een discussie even afgekapt voor nu. De TT is dan ook weinig mis mee, maar prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De discussie ging uitgebreid over de roze kameraden maar vrijwel alles is weggehaald door een van jouw handlangers. We hebben nu dus een topic waarin in koeienletters ROZE KAMERADEN in de titel staat, maar tegelijkertijd zijn de roze kameraden tot verboden onderwerp verklaard in ditzelfde topic. Besef je wel hoe imbeciel dit is? De titel aanpassen is teveel gevraagd.
Maar jullie zoeken het maar uit. Stelletje vermoeiende dombo's bij elkaar hier.
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan die ene fluitketel van een FA even van mijn TTs afblijven? Bedankt.
Droplul.
Oh jij ook al, nou vooruit maar weer.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.
Mooie TT heb je gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was ik, want de TT die jij had was niet zo fraai.
Het was het EK. En een finale mag toch wel een fatsoenlijke OP hebben en topic? Maar prima, laatste keer dat ik een topic heb geopend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was al een U17 Wk topic
VBL / Oranje U17 EK
Dus ik heb ze SAMENGEVOEGD
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:23 schreef tong80 het volgende:
'Nee, meneer.' Voor jou.
ONZ / Ze pissen in hun broek voor het WK-2022.....
Zou moeten lukken nu.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik had het trieste nieuws van Siemen Mulder in het scheidsrechter topic willen plaatsen maar dat lijkt niet te kunnen:
VBL / Scheidsrechters #5: Haalt Nederland ooit nog een CL finale?
Dat Feyenoord tegen degradatie zou vechten is natuurlijk niet wat de betreffende user ooit gezegd heeft maar het geeft je een prima reden om niet op zijn argumenten te reageren. Volgende voorbeeld:quote:Beginnen over ‘realisme’ terwijl je bijna ieder seizoen verkondigt dat Feyenoord tegen degradatie gaat vechten is sowieso wel grappig.
Onzin natuurlijk, betreffende user geeft gewoon wat argumenten waarom hij vindt dat het niet zo goed gaat. Volgende voorbeeld:quote:Terwijl de enige hier die in paniek is ... en die komt nog net niet in een langdurige depressie terecht als de O21 een potje verliest (lol)
Verwijzing naar een eerdere reactie van mij, ik zou ooit gezegd hebben dat je met Linssen 15 goals haalt. Iets wat keurig is uitgekomen, Linssen was in 2020 een meer dan logische transfervrije aanwinst die inderdaad het verwachte aantal goals heeft gemaakt. Maar op een of andere manier is het grappig om belachelijk te maken. Volgende voorbeeld, selectief quoten:quote:Feyenoord heeft een type Linssen nodig, daar koop je toch gewoon 15 goals mee.
De echte quote was een stuk genuanceerder, namelijk:quote:Never forget.
Op zondag 26 juni 2022 19:14 schreef ... het volgende:
[..] Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Dat de transferzomer een momentopname is, is duidelijk. Dat Feyenoord er 2 weken later veel minder voorstaat (door het wegvallen van Til en Sinisterra, het niet komen van Maatsen en Gnonto waar ik op dat moment op rekende) moge ook duidelijk zijn.quote:Laat ik nou ook eerst maar even afwachten tot alle handtekeningen staan. Maar zoals ik het op dit moment zie worden er verstandige keuzes gemaakt bij Feyenoord. Met weinig middelen een gelijkwaardige selectie aan Ajax samenstellen, dat is klasse.
Je bent al een held als je in die topics probeert te posten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op deze manier is het erg weinig aan om in het Feyenoord-topic te blijven posten.
erg mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar toch wordt er niet ingegaan op de nuances maar bewust selectief gequote. Op deze manier is het erg weinig aan om in het Feyenoord-topic te blijven posten.
Dank je. Maar het is wel zonde, want het is wel een van de best lopende (in de zin van snelst gevulde) topics die er op Fok zijn. Alleen jammer dat de helft van de users vooral zin heeft om het eigen kliekje te steunen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent al een held als je in die topics probeert te posten.
Helemaal niet. Er wordt gewoon gevraagd om niet op de man te spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:45 schreef Scrummie het volgende:
Ah, de iedereen-moet-zich-aan-pietje-aanpassen fase.
Na John de Wolf is dat niet meer gebeurd bij Feijenoord.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er wordt gewoon gevraagd om niet op de man te spelen.
Hallo Gurney, Dank voor je reactie. Wij gaan niet snel vrienden worden heb ik het idee, omdat onze eigen meningen over wat een goed discussie-forum zou moeten zijn nogal ver uit elkaar liggen. Ik denk dat je zelf niet goed door hebt hoe denigrerend je posts vaak overkomen ("reageer nou niet op hem, hij zoekt alleen maar aandacht") terwijl je zelf al lange tijd een van de meest postende users bent in het Feyenoordtopic en jezelf echt als een autoriteit ziet die het allemaal wel weet, én daarnaast ook nog eens heel vaak op de man speelt in plaats van de bal. Dat is nogal tegenstrijdig met elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Pietjepuk2000 , ik heb mij al langer voorgenomen niet meer op je te reageren in vbl/het Feyenoord-topic maar omdat dit het FB-topic is een uitzondering.
Je bent al vaker door users aangesproken op je gedrag in het topic, met name het niet lezen van andermans posts voordat je in een discussie gaat, je wil het niet opvangen waardoor ik ben overgegaan op je blokkeren en je gewoon niet meer benoemen wat ik de beste oplossing vind voor iedereen, het uitschelden/uitlachen ten koste van jou wat continu gebeurde bevordert de sfeer ook niet echt. Daar irriteer ik mij ook aan.
Echter wat wel gebeurt is dat ik via de citaten merk dat je heel erg aandacht aan het zoeken bent. Je komt met namen, absurde stellingen, ideeën aan die op zijn zachtst gezegd nergens op slaan, waardoor we vaak een pagina verder zijn omdat users hier op ingaan om in discussie met je te gaan (waarop je de reacties niet goed leest en je eigen punt probeert door te drammen) of ze lachen je gewoon uit. Dat is enorm storend want het derailt het topic enorm. En ja, iedereen maakt wel eens een stom punt uit emotie of dommigheid (voordat iemand mijn 'we gaan Ajax nog makkelijk inhalen'-post erbij haalt) maar het is bij jou echt continu en het slaat inhoudelijk gewoon nergens op. Als er dan een hele lange discussie uit volgt met allemaal uitlachen etc stoor ik mij aan en daar spreek ik users dan ook op aan.
Als je je niet thuis voelt in het Feyenoord-topic, komt dat denk ik vooral door je eigen gedrag. Ik lees tussen de regels door dat je de laatste tijd ook mij continu opzoekt/beledigt terwijl ik in geen maanden op je heb gereageerd, ik vrees dat je in dat geval zelf ook het een en ander aan het uitlokken bent. Misschien is het goed om daar naar te kijken voordat je je relaas in het FB-topic post.
Ah alweer een aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef Divje het volgende:
Als Gutanoth je posts waardeert zou ik het toch bij jezelf zoeken lieve Piet.
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank je. Maar het is wel zonde, want het is wel een van de best lopende (in de zin van snelst gevulde) topics die er op Fok zijn. Alleen jammer dat de helft van de users vooral zin heeft om het eigen kliekje te steunen.
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja met dat laatste heb je wel een punt, de meerderheid bepaalt en ik heb niet het idee dat ik die meerderheid ga doen veranderen van mening.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.
Een goed topic wordt gemaakt door alle users die erin posten, als 90% van de users zich stoort aan 1 persoon is het dan makkelijker als die 90% zich aanpassen of die ene user waar men zich aan stoort?
Nee hoor. Ben je ook niet welkom.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
Prima dat jullie hier voor 'n keertje discussiëren over hoe in dit geval het Feyenoordtopic leuker kan zijn voor iedereen, maar hou het constructief, anders stopt de discussie.
Voor joligheden zijn jullie van harte welkom in de SC.
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Niet alles even serieus nemen.
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.
Niet eens kwaadaardig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @onlogisch straks nog iets doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me dat vooral @:onlogisch er groot voorstander van zal zijn, dat mensen niet meer belachelijk worden gemaakt na een idiote post.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @:onlogisch straks nog iets doen.
Nou ja zeg Nielsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
De kans dat Haaland volgend seizoen voor een ton in de Kuip speelt is groter.
Weet ik wel maar ik dacht: Ik zeg er toch even wat van.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken. Er is geen vijandiger forum te vinden dan het fok vbl gedeelte
je zit alles weg te halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:00 schreef Sked het volgende:
En laten we er maar weer over ophouden. Ieder heeft zijn zegje kunnen doen.
De rest was wel constructief ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen de laatste paar posts, want daar was weinig constructiefs meer aan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De rest was wel constructief ?Nu verder constructief zijn. Joking.
Done.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
Kan een ster hier van maken?
Topicreeks: [2022/23] Champions League #1:
"[2022/23] Champions League #1:"
Grote klasse, strijdmakker.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Done.
Zal zo ook nog even de OP van het topic wat opfrissen.
Als gezelligheid afhangt van een infantiel gifje ben je misschien zelf niet zo gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
@:sked neemt zijn taken ietwat te serieus heb ik het idee. Het was zo gezellig in dat topic. Zonde.
En dat hoeft niet te veranderen omdat er een paar posts verdwijnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
@:sked neemt zijn taken ietwat te serieus heb ik het idee. Het was zo gezellig in dat topic. Zonde.
In het ene topic mag dat gifje wel en in het andere niet. En dat in hetzelfde subforum. Snap je het zelf nog wel?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Sked het volgende:
En dat hoeft niet te veranderen omdat er een paar posts verdwijnen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als gezelligheid afhangt van een infantiel gifje ben je misschien zelf niet zo gezellig.
Ja, ik snap het prima. Als er onduidelijk is wat wel of niet toegestaan is kan ik dat mee naar achter nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het ene topic mag dat gifje wel en in het andere niet. En dat in hetzelfde subforum. Snap je het zelf nog wel?
OK. Hitler die een hond aait mag wel en Hitler die een hartje in de lucht maakt niet. En dat in hetzelfde topic.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik snap het prima. Als er onduidelijk is wat wel of niet toegestaan is kan ik dat mee naar achter nemen.
Vrij onduidelijk, maar leg het hier maar even uit. Ben benieuwd.quote:
Ik herkende Hitler hier niet in, maar bij deze dan weggehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Hitler die een hond aait mag wel en Hitler die een hartje in de lucht maakt niet. En dat in hetzelfde topic.
[..]
Vrij onduidelijk, maar leg het hier maar even uit. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:10 schreef Sked het volgende:
Ik herkende Hitler hier niet in, maar bij deze dan weggehaald.
Donequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / Het grote Lorenzo Ebecilio topic #1: Het kan nog alle kanten op.
Lang geleden maar mag deze open? Lorenzo traint mee bij Emmen!
Fixedquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:24 schreef tong80 het volgende:
TT moet Veronica Offside zijn
VBL / Veronica Offside #1 Alle BetCity koppen bij elkaar
Picdumptopic, kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:30 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje op een briljant topic
Ik zal nog eens een modje te hulp schieten.
tong80 in VBL / Volgens VBL mod worden er te weinig kwaliteits topics geopend
Je kunt wel meer ergens niet mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Picdumptopic, kunnen we weinig mee.
Ik hoef ook niet overal te postenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt wel meer ergens niet mee.
Serieuze topics zie ik je ook nooit.
M'n parodie topic snap je ook niet.
Gelukkig niet. Hoef is wel een mooi woord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet overal te posten
Je OP bestaat uit één regel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:38 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat mijn topic over Fraser op slot terwijl die over kuyt en andere trainers open blijven? Fraser heeft maar 2 punten gehaald tot nu toe
Laat ook maar. Open het vlak voordat het begint. "Pas in November" Ha ha haquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het WK begint pas in november, Tong. Waarom heb je zo'n haast?
Twee maanden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef GGMM het volgende:
Streefdatum: 19 september
Dan hebben we nog anderhalve maand voordat het begint.
Zet het in je agenda mensen
We hebben nog een hele Europese groepsfase af te werken godverdommequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja het begint de 20ste pas zelfs
2 maanden, nou dat is toch tijd zat.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:10 schreef tong80 het volgende:
Echte voetbal mods hier. Echte liefhebbers.
Ik mis het Nations league forum.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
Tong, er is echt geen hond nog bezig met het WK. We moeten nog de CL/EL/ECL-groepsfases loten én spelen.
Grote kans dat er alleen maar topics worden geopend door Qatar-obsessed nietvoetballiefhebbers.
Ik heb al iemand gevraagd en die heeft me keihard afgewezen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al mods aangesteld voor het nog niet bestaande WK-Forum ? Ik stel me beschikbaar.
Net zoals DonRanja een PSVer aanbevool die nooit postte.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al iemand gevraagd en die heeft me keihard afgewezen.
Ik heb mensen op het oog, bedankt voor je aanbod
Dat zit je nog steeds dwars hequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals DonRanja een PSVer aanbevool die nooit postte.
Laat maar weer. Straks ben ik weer een zeurneus.
Het zit me niet dwars. Gewoon een gemiste kans van VBLquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit je nog steeds dwars he
Ik zorg ervoor dat het allemaal mensen zijn die meeposten19 september, nog een geduld makker.
Wie is Fosivequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:25 schreef Oriente het volgende:
@:Coco en @:Fosive zouden een goed team zijn!
Volgens mij verzint die gast gewoon namen.quote:
Eerder dan Patricia Paaij ?quote:
Rot op joh gek.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
Mag Utrecht - Ajax een apart topic(wedstrijd vh jaar)
Leuk dat je het vraagtquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al mods aangesteld voor het nog niet bestaande WK-Forum ? Ik stel me beschikbaar.
Ik ga er over nadenken, ik heb, zoals je weet, het EK-forum gemodereerd met succes, dus jaquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken danquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
Doe eens normaal jong.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken dan
Kap gewoon eens met deze infantiele act, zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag dit hee, ik zal hem zelf maken dan
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap gewoon eens met deze infantiele act, zeg.
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een ideequote:
Daar heeft Ajax in de competitie alweer jaren niet verloren, dus ga weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is geen act. FC utrecht is de angstgegner van Ajax, vaak verliest Ajax van Utrecht, Daarom vond ik een topicje wel een idee
Hahahahahah vorig jaar heeft utrecht nog van ajax gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax in de competitie alweer jaren niet verloren, dus ga weg.
Misschien kun je eerst je best doen op een Heerenveen v PSV-topic als je toch voetballiefhebber pretendeert te zijn. Dat is al een reeks die sinds 2011/12 duurt.
'Daar', als je goed kunt lezen. 'Daar' is Utrecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahahahahah vorig jaar heeft utrecht nog van ajax gewonnen
Is er inmiddelsquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
En weer dicht. Het mag namelijk niet te leuk worden.quote:
Misschien kun je het even sluiten, straks wordt het nog te leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zover ik zie heeft niemand dat topic gesloten
Waar is je PI naartoe joh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je het even sluiten, straks wordt het nog te leuk!
Was mobiel en daar deed hij het niet, maak je verder geen zorgen @Drizzt_DoUrden !quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is je PI naartoe joh?
Wie heeft mijn bericht aanpast? En waarom op zo’n kinderlijke manier? Er staat in de policy dat je neger mag zeggen.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie heeft mijn bericht aanpast? En waarom op zo’n kinderlijke manier? Er staat in de policy dat je neger mag zeggen.
@GGMM heeft je al duidelijk antwoord gegeven. Hou er gewoon over op.quote:Op maandag 5 september 2022 15:38 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat het WK forum eind september pas wordt geopend. Wat een farce.
Je kan toch gewoon een WK topic openen in VBL met nieuws en dergelijke totdat het subforum er is?quote:Op maandag 5 september 2022 15:38 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat het WK forum eind september pas wordt geopend. Wat een farce.
Ok. Ik stop met plagen. Maar ik heb wel gelijk.quote:Op maandag 5 september 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:GGMM heeft je al duidelijk antwoord gegeven. Hou er gewoon over op.
Dankjewel.quote:Op maandag 5 september 2022 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ik stop met plagen. Maar ik heb wel gelijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plaatjesdumptopic, hebben we niet veel aan zoals je weet
Like gegeven!quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Flikker rot een kutstraal op. Doe ik m'n best pleurt-ie hem op slot.
Hoe krijg je VBL weer op de rails? Ha ha ha.
Door te vragen wat je eet in de SC. Wat een kutzooi. Kill het forum en open vooral geen WK Forum.
FOK! is morsdood.
VBL / WK-iconen.....
Je best doen is een paar plaatjes posten en er eenquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Flikker rot een kutstraal op. Doe ik m'n best pleurt-ie hem op slot.
Hoe krijg je VBL weer op de rails? Ha ha ha.
Door te vragen wat je eet in de SC. Wat een kutzooi. Kill het forum en open vooral geen WK Forum.
FOK! is morsdood.
VBL / WK-iconen.....
Slijm niet met je 'maatje'. Gewoon een kutslotje. Maar goed. Zal geen topics meer openen. Wat een zielige zooi.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je best doen is een paar plaatjes posten en er eenonder zetten? Kom toch, dat kan beter, maatje. Zet er wat bij over waarom die spelers de iconen waren en het kan een goed topic worden.
Ok, geen maatje dan. En ookal zou het een kutslotje zijn, dan is het er slecht eentje van zeer velen, dat weet je ook wel. Je hoeft echt niet te stoppen met topics openen hoor, doe er alleen wat moeite voor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slijm niet met je 'maatje'. Gewoon een kutslotje. Maar goed. Zal geen topics meer openen. Wat een zielige zooi.
Bekijk het.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, geen maatje dan. En ookal zou het een kutslotje zijn, dan is het er slecht eentje van zeer velen, dat weet je ook wel. Je hoeft echt niet te stoppen met topics openen hoor, doe er alleen wat moeite voor.
Wie?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Caland er weer op volgens mij post die al mee sinds zeker 2010 denk zelfs ergens 2005 ken de reden verder niet maar voelt heel raar als je zo iemand banned.
Ik waardeer zulke users die al zo lang meelopen en nog steeds actief zijn zou Fok! ook moeten doen.
Eens, hij is volgens mij wel een tijdje eruit. Hopelijk strafvermindering.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Caland er weer op volgens mij post die al mee sinds zeker 2010 denk zelfs ergens 2005 ken de reden verder niet maar voelt heel raar als je zo iemand banned.
Ik waardeer zulke users die al zo lang meelopen en nog steeds actief zijn zou Fok! ook moeten doen.
Ik kan je frustratie begrijpen, Gurney, en ik vind het ook jammer hoe het recent allemaal gaat. Echter is VBL wel onderdeel van FOK! en willen we graag hier onze eigen sfeer behouden, maar dat kan niet grenzeloos, en vooral ook niet als er zaken van buiten VBL op een bepaalde manier belicht worden. Als users gewaarschuwd worden om iets niet te doen kunnen wij weinig anders dan tijdelijk een streep door de naam te zetten. Als je zulke zaken binnen VBL houdt is het probleem al een heel stuk minder groot.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand allemaal is maar de laatste tijd wordt VBL wel heel erg beroerd geadministreerd/gemodereerd. Heb eigenlijk nooit overwogen te gaan stoppen met posten hier maar inmiddels komt het wel op het punt, op een groepje na die het Feyenoord-topic inhoudelijk boeiend houdt (daar horen ook users van andere clubs tussen) en de sporadische leuke live-chat is het gewoon echte stront nu.
Continu worden er inhoudelijk actieve/leuke users verbannen voor kleine grapjes zoals 'bestuur tegen de muur' of een WO2-opmerking ofzo, maar het keiharde gezuig of negatieve gedram van bepaalde users in clubtopics, laat staan het onderhuidse racisme van sommigen waardoor de irritaties ontstaan mag maar blijven doorgaan omdat het technisch dan binnen de regels valt ofzo.
Er zijn hier al niet zoveel mensen over, ga dan alsjeblieft meer modereren of administreren op basis van de wensen van het groepje wat het hier nog enigszins interessant houdt, liever een zelfregulerend forum dan strikt gemodereerde onduidelijkheid. Als users over de schreef gaan kunnen we elkaar daarop gewoon aanspreken, en als users dit negeren en blijven doorgaan is het goed als er gemodereerd/geadministreerd wordt. Dat werkt beter dan beoordelen en discussiëren of iets technisch binnen of buiten de regels valt. Het is hier geen Voetbalzone.
Ik zie sowieso niet waarom mods hier 'directe aanwijzingen' zouden moeten geven, dat gooit vaak enkel olie op het vuur. De meeste mods zijn totaal incompetent of inactief hier en worden nauwelijks serieus genomen. Zoek dan juist meer de achtergrond op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:12 schreef Sked het volgende:
Dat users directe aanwijzingen van mods niet willen of kunnen opvolgen geeft mij niet veel vertrouwen dat het forum of de SC zelfregulerend zou kunnen werken.
Omdat users zich aan bepaalde regels hebben te houden en als dat ervaren wordt als olie op het vuur gooien dan is dat een probleem dat echt bij de users ligt en niet bij de moderatie. Dat moderators af en toe wat zeggen en niet alleen stilzwijgend modereren hoort bij een forum als FOK!, helemaal als het modereren op die wijze ook niet wordt begrepen/geaccepteerd of reactie oplevert.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet waarom mods hier 'directe aanwijzingen' zouden moeten geven, dat gooit vaak enkel olie op het vuur. De meeste mods zijn totaal incompetent of inactief hier en worden nauwelijks serieus genomen. Zoek dan juist meer de achtergrond op zou ik zeggen.
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat users zich aan bepaalde regels hebben te houden en als dat ervaren wordt als olie op het vuur gooien dan is dat een probleem dat echt bij de users ligt en niet bij de moderatie. Dat moderators af en toe wat zeggen en niet alleen stilzwijgend modereren hoort bij een forum als FOK!, helemaal als het modereren op die wijze ook niet wordt begrepen/geaccepteerd of reactie oplevert.
Op VBL laten we het over het algemeen al meer toe dan op de rest van het forum wordt gedaan. Maak daar geen misbruik van en alles is koek en ei wat mij betreft. Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
Wat een uitstekende post dit. Helemaal mee eens. Het ‘zet maar een TR’ antwoord word ik ook een beetje moe van. Dan begrijp je de strekking echt niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand allemaal is maar de laatste tijd wordt VBL wel heel erg beroerd geadministreerd/gemodereerd. Heb eigenlijk nooit overwogen te gaan stoppen met posten hier maar inmiddels komt het wel op het punt, op een groepje na die het Feyenoord-topic inhoudelijk boeiend houdt (daar horen ook users van andere clubs tussen) en de sporadische leuke live-chat is het gewoon echte stront nu.
Continu worden er inhoudelijk actieve/leuke users verbannen voor kleine grapjes zoals 'bestuur tegen de muur' of een WO2-opmerking ofzo, maar het keiharde gezuig of negatieve gedram van bepaalde users in clubtopics, laat staan het onderhuidse racisme van sommigen waardoor de irritaties ontstaan mag maar blijven doorgaan omdat het technisch dan binnen de regels valt ofzo.
Er zijn hier al niet zoveel mensen over, ga dan alsjeblieft meer modereren of administreren op basis van de wensen van het groepje wat het hier nog enigszins interessant houdt, liever een zelfregulerend forum dan strikt gemodereerde onduidelijkheid. Als users over de schreef gaan kunnen we elkaar daarop gewoon aanspreken, en als users dit negeren en blijven doorgaan is het goed als er gemodereerd/geadministreerd wordt. Dat werkt beter dan beoordelen en discussiëren of iets technisch binnen of buiten de regels valt. Het is hier geen Voetbalzone.
Ik denk dat daar helemaal niet naar gekeken wordt. @Slobeend en @Rellende_Rotscholier (zijn etappe OP'squote:Op dinsdag 13 september 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)
Dat is ook niet het antwoord, het is een onderdeel van de oplossing die zowel users als crew graag willen. Met TR's maak je gedrag waarover je hier klaagt concreet. Ik geloof best dat er af en toe wat onbegrip over en weer is, maar ik denk dat we de strekking prima doorhebben. Vergeet niet dat een GGMM, onlogisch of ikzelf vroeger als user ons ook afvroegen bij bepaalde dingen of dat wel zo nodig was en of het niet overdreven was.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een uitstekende post dit. Helemaal mee eens. Het ‘zet maar een TR’ antwoord word ik ook een beetje moe van. Dan begrijp je de strekking echt niet.
Dan gaat er juist iets helemaal mis want het zijn juist de (acties en beslissingen van de) moderators die er op dit moment voor zorgen dat veel van de aanjagers in dit forum vertrekken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet ook niet of dat een criteria moet zijn voor een goed subforum, dat een moderator een aanjager is. Ik denk dat in de eerste plaats een moderator moet zorgen dat de richtlijnen welke binnen het beleid van FOK! vallen gehandhaafd worden, al dan niet met behulp van een FA. Aanjagers van een (sub)forum zijn vaak juist de users zelf.
Het gedrag van specifieke users is allang 'concreet' gemaakt, zowel via feedback als via TR's, en nog steeds etteren dezelfde users door met hetzelfde gedram in de clubtopics. Sterker zelfs ik zag afgelopen zondag @onlogisch weer vervallen in zijn negatieve obsessieve gedram over Kökcü waar hij al vaker over aangesproken is. Ik denk dat jullie de strekking helemaal niet doorhebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook niet het antwoord, het is een onderdeel van de oplossing die zowel users als crew graag willen. Met TR's maak je gedrag waarover je hier klaagt concreet. Ik geloof best dat er af en toe wat onbegrip over en weer is, maar ik denk dat we de strekking prima doorhebben. Vergeet niet dat een GGMM, onlogisch of ikzelf vroeger als user ons ook afvroegen bij bepaalde dingen of dat wel zo nodig was en of het niet overdreven was.
Tja, dat is een verschil. Ik kan de banredenen zien, jij niet. Ik kan je 1 ding verklappen ; bans hebben users aan zichzelf te danken. Aan niemand anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaat er juist iets helemaal mis want het zijn juist de (acties en beslissingen van de) moderators die er op dit moment voor zorgen dat veel van de aanjagers in dit forum vertrekken.
Goedzo.quote:Ik begrijp ook wel dat ik niet iemand een kankerjood kan noemen zonder consequenties maar de ellende is nu dat er totaal willekeurig ingegrepen wordt, op die manier is de tussenkomst van moderators alleen maar frustrerender. Zit er dicht op of laat het gaan en niet allebei.
Dat ben ik niet met je eens. Er wordt vaak zat genoeg ruimte over gelaten. Maar at the end of the day is er een policy waar men aan zich dient te conformeren. Doe je dat niet dan bestaat de kans dat daar consequenties tegenover staan hé. Als we weer de 2 type users erbij pakken die ik hierboven beschreef, 1 die zelf maar vertrekt omdat hij het forum niet meer leuk vindt, kiest daarvoor. De ander wordt op vakantie gestuurd omdat hij na meerdere waarschuwingen toch over de schreef blijft gaan. Tja dat doe je dan echt zelf. En dan begin jij over een 'constructieve bijdrage' vanuit de mods.quote:Momenteel zijn de mods/admins namelijk alleen maar regeltjes vanuit 'de policy' aan het opleggen en totaal geen constructieve bijdrage aan het leveren om VBL te verbeteren. Dat betekent dat om waardering af te dwingen er misschien of inhoudelijk wat meer bijdrage verwacht wordt of dat er meer geluisterd wordt naar leden die bereid zijn inhoudelijk een bijdrage te leveren in plaats van 'zet maar een TR neer' waar vervolgens niks mee gedaan wordt. Nu zitten jullie alleen maar een natuurlijk verloop van de discussie in de weg en dat verziekt het forum alleen maar meer.
Oh, dus als een user een andere mening heeft dan de jouwe is het een negatieve obsessie?quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gedrag van specifieke users is allang 'concreet' gemaakt, zowel via feedback als via TR's, en nog steeds etteren dezelfde users door met hetzelfde gedram in de clubtopics. Sterker zelfs ik zag afgelopen zondag @:onlogisch weer vervallen in zijn negatieve obsessieve gedram over Kökcü waar hij al vaker over aangesproken is. Ik denk dat jullie de strekking helemaal niet doorhebben eigenlijk.
Ze sluiten ze liever. Wat ze ook lullen. Ze demotiveren eerder.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)
Dit is precies het type frustrerende oneliner waar je heel VBL nou mee verziekt. Er zijn zat users met wie ik van mening verschil over zaken, @maxi-mus en ik maken er een sport van om het met elkaar oneens te zijn. Vervolgens discussiëren wij erover en hebben we meer begrip voor elkaar, en voor andere users kan het een leuk gesprek zijn om in te haken. Dat is precies hoe het moet werken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Oh, dus als een user een andere mening heeft dan de jouwe is het een negatieve obsessie?![]()
Je bent af @:Gurneyisbestoke
we worden allemaal ouder Slobeendquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik open echt zelden topics meer, dus die credits verdien ik niet @:maxi-mus .
Maar vier keer "#FREECALAND" of "Bestuur tegen de muur" roepen is evengoed doordrammen, alleen op een andere manier. Dus moeten we het nou aanpakken of niet volgens jou?quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is precies het type frustrerende oneliner waar je heel VBL nou mee verziekt. Er zijn zat users met wie ik van mening verschil over zaken, @:maxi-mus en ik maken er een sport van om het met elkaar oneens te zijn. Vervolgens discussiëren wij erover en hebben we meer begrip voor elkaar, en voor andere users kan het een leuk gesprek zijn om in te haken. Dat is precies hoe het moet werken.
Wat jij en veel anderen doen is jullie mening blijven drammen, iedereen mag zijn mening hebben maar als je vervolgens totaal niet openstaat voor argumenten en vooringenomen blijft drammen, dan zorg je niet voor discussie. Dan ben je enkel aan het irriteren. Juist dat is precies het gedrag wat harder aangepakt moet worden, en daar wordt continu niks mee gedaan. En overigens ook de reden dat er veel users niet meer willen posten.
Of ik het eens ben met die mening of niet maakt mij geen reet uit. Ik vond het ook irritant destijds toen Pietjepuk continu dramde dat de bekerfinale moest doorgaan tijdens corona bijvoorbeeld, en in die kwestie was ik het hartstikke met hem eens. Het gaat om het irritante doordrammen.
Als het op een hinderlijke manier gebeurt zeker, en dat is verder totaal irrelevant voor dit punt. Door toe te geven dat het hier wel wordt aangepakt wanneer het gedram voor jullie hinderlijk is benadrukt enkel de inconsequentie van het beleid. Nu lijkt het of jullie bepalen wie er wel mogen drammen en wie niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar vier keer "#FREECALAND" of "Bestuur tegen de muur" roepen is evengoed doordrammen, alleen op een andere manier. Dus moeten we het nou aanpakken of niet volgens jou?
Het is zeker niet mijn bedoeling om het gevoel mee te geven dat jullie als users je maar moeten aanpassen aan hoe de mods het graag persoonlijk zien. Tevens is het de afgelopen tijd achter de schermen zeker niet rustig geweest en niet omdat we ons zitten te verkneukelen om note en ban nummer zoveel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het op een hinderlijke manier gebeurt zeker, en dat is verder totaal irrelevant voor dit punt. Door toe te geven dat het hier wel wordt aangepakt wanneer het gedram voor jullie hinderlijk is benadrukt enkel de inconsequentie van het beleid. Nu lijkt het of jullie bepalen wie er wel mogen drammen en wie niet.
Het is vanuit mijn kant enkel feedback omdat de toegevoegde waarde van de moderators momenteel gering is en in mijn ogen een oorzaak aan de belabberde sfeer/het aantal vertrekkende leden, als de reactie vooral vanuit @:onlogisch maar ook vanuit jou is dat wij ons maar moeten aanpassen dan so be it. Het vervolg is misschien wel dat het forum enkel meer doodbloedt omdat users die wel een bijdrage willen leveren vertrekken, en dat is hoe dan ook jammer.
Ik merk wel dat je er je echt voor wil inzetten namelijk dus in plaats van defensief worden hoop ik dat je er wat mee doet. Begrijp dat je soms ook vast zit aan wat Fok! zelf oplegt en dat zekere admins hier zekere dingen censureren kan jij ook niks aan doen. Maar gebruik die inzet om te luisteren naar leden en een substantiële bijdrage te leveren in plaats van het weg te wuiven, dan zal er vanzelf teruggeluisterd worden.
Waarom wordt daar niets aan gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
Sked is een lekker ding jaquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom wordt daar niets aan gedaan?
[ afbeelding ]
Mocht dit lijstje kloppen, dan kan dit natuurlijk écht niet.
@:DonRaja heeft al dertig jaar geen voetbalwedstrijd gezien
@:skysherrif weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit
@:Drizzt_DoUrden zit al jaren thuis in lockdown maar flikt het om sporadisch voetbal te kijken, zij het op een zeer vertraagde stream
@:onlogisch hoeft natuurlijk niet meer besproken te worden
@:Sked niets mis mee, prima vent, kijkt veel potjes, post lekker mee
@:GGMM ga eens voor het eerst wat doen en flikker ze er eens allemaal uit
nondeju koekoekquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Drizzt_DoUrden zit al jaren thuis in lockdown maar flikt het om sporadisch voetbal te kijken, zij het op een zeer vertraagde stream
Kundige vent, keurige analyse van het veldwachtersgilde. Ben zo vrij geweest eea even te visualiseren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Sked niets mis mee, prima vent, kijkt veel potjes, post lekker mee.
Ik vind dit een kwaliteitspost.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kundige vent, keurige analyse van het veldwachtersgilde. Ben zo vrij geweest eea even te visualiseren.
[ afbeelding ]
Dan zit ik daar mis, ik dacht dat je (vooral in het begin) ook wel veel opende.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik open echt zelden topics meer, dus die credits verdien ik niet @:maxi-mus .
Ik heb er niet om gevraagd om in dat lijstje te (blijven) staan. Daarnaast mag je best vinden dat ik geen mod ben op VBL, maar ik zit de meeste thuiswedstrijden gewoon in de Kuip. En Europees ook in de stadions.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pak hem Ron!quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd om in dat lijstje te (blijven) staan. Daarnaast mag je best vinden dat ik geen mod ben op VBL, maar ik zit de meeste thuiswedstrijden gewoon in de Kuip. En Europees ook in de stadions.
Dus voordat je popie-jopie gaat lopen doen, misschien eerst even je kop uit je reet halen.
KOEKOEK #KIESRONKIESGEZAGquote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd om in dat lijstje te (blijven) staan. Daarnaast mag je best vinden dat ik geen mod ben op VBL, maar ik zit de meeste thuiswedstrijden gewoon in de Kuip. En Europees ook in de stadions.
Dus voordat je popie-jopie gaat lopen doen, misschien eerst even je kop uit je reet halen.
quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk natuurlijk, maar je bijdrage aan VBL is momenteel wel nihil. Dat weet je dondersgoed en staat helemaal los van je leuke bezoekjes aan De Kuip. Ik zie het causaal verband tussen het inactief op VBL zijn en wedstrijden bezoeken van je favoriete club totaal niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja als je niet eens leest/kan lezen, dan ga ik niet verder op je reageren.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk natuurlijk, maar je bijdrage aan VBL is momenteel wel nihil. Dat weet je dondersgoed en staat helemaal los van je leuke bezoekjes aan De Kuip. Ik zie het causaal verband tussen het inactief op VBL zijn en wedstrijden bezoeken van je favoriete club totaal niet.
Dat je De Kuip geregeld bezoekt betekent namelijk niet dat je ook je gezicht in VBL - waar je notabene inderdaad nog moderator van bent - heel weinig hoeft te laten zien. Je bent er veel te weinig c.q. je post veel te weinig mee voor een moderator. Als je het verder te druk hebt in je leven en het bezoeken van De Kuip mag je gerust je ontslag bij de Koning aanbieden en als gewone user verder gaan. Dan maakt het ook meteen geen reet meer uit hoe vaak je hier te vinden bent. Als moderator wordt er eenmaal meer van je verwacht en als moderator presteer ook jij ondermaats. Jouw collegamod geeft niet voor niets zelf aan dat de moderatie inactief is en verandering wenselijk is.
Ik heb verder niets tegen je als user, laat dat duidelijk zijn.
Nee dit voegt wat toe.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij wil er eentje mod worden.
Fijn dat je eigenlijk indirect mijn punt omtrent de huidige moderatie met deze post bevestigt. Prima, dan kappen we er toch mee.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja als je niet eens leest/kan lezen, dan ga ik niet verder op je reageren.
Volgens mij was het notabene jouw collega die begon met de kritieken op jouw eigen team:quote:Op donderdag 15 september 2022 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij wil er eentje mod worden.
Verder wat @Littlerabbit zegt: hier kunnen we niets mee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
Zal ik je dan toch helpen knaapje?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fijn dat je eigenlijk indirect mijn punt omtrent de huidige moderatie met deze post bevestigt. Prima, dan kappen we er toch mee.
Mijn opmerking 'heeft al dertig jaar geen voetbalwedstrijd gezien' hoef je niet zo serieus te nemen. Natuurlijk heb jij dat wel. Over @skysherif schreef ik toch ook 'weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit'. Natuurlijk weet hij dat wel. Het waren gewoon wat populistische teksten om de kern van het probleem aan te geven: de huidige moderatie.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal ik je dan toch helpen knaapje?
Jij zegt dat ik al 30 jaar geen wedstrijd heb gezien, daar reageer ik op door te zeggen dat ik regelmatig in stadions zit.
Als jij daar zin in hebt mag dat hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Snap je mijn reactie nu wel, of moeten we er blokken en kleurtjes bijhalen voor je?
Mad.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Maar goed je e-penis zal wel weer wat gegroeid zijn. Kleuter.
Ja, dat klopt, maar wat is dan de reden dat je vanuit achter binnenboord wordt gehouden? Want je geeft eigenlijk aan liever geen moderator meer te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Daarnaast geef ik letterlijk in de eerste zin van mijn reactie aan dat het niet mijn keuze is om in dat lijstje te staan.
Ok, ik zal minder geïrriteerd reageren:quote:Op donderdag 15 september 2022 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn opmerking 'heeft al dertig jaar geen voetbalwedstrijd gezien' hoef je niet zo serieus te nemen. Natuurlijk heb jij dat wel. Over @:skysherif schreef ik toch ook 'weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit'. Natuurlijk weet hij dat wel. Het waren gewoon wat populistische teksten om de kern van het probleem aan te geven: de huidige moderatie.
[..]
Als jij daar zin in hebt mag dat hoor.
[..]
Mad.
[..]
Ja, dat klopt, maar wat is dan de reden dat je vanuit achter binnenboord wordt gehouden? Want je geeft eigenlijk aan liever geen moderator meer te zijn.
Oké, geen probleem.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik zal minder geïrriteerd reageren:
Als er al achter iets is besproken dan is het tegen de policy om daar hier iets over te zeggen.
quote:Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oké, geen probleem.
Gezien je aanstaand aftreden wil ik je in ieder geval wel alvast bedanken voor al je tijd en inzet in VBL als moderator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2022 23:23 schreef fetX het volgende:
Wow, wat een woede. VBL zou er goed aan doen om mij mod te maken om de vrede te bewaren.Ik zit er de laatste tijd ook steeds meer over na te denken om mod te worden. Ik zou geen slechte mod zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 18 september 2022 06:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd ook steeds meer over na te denken om mod te worden. Ik zou geen slechte mod zijn denk ik.
Valt me ook tegen.quote:Op zondag 18 september 2022 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, niemand heeft nog gehapt.
Mod jij weten.quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er de laatste tijd over nagedacht of het verstandig is dat ik mod word van vbl en heb besloten dat dat geen goed plan is en dat ik geen mod wil zijn. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.
Ach, wat jammer!quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er de laatste tijd over nagedacht of het verstandig is dat ik mod word van vbl en heb besloten dat dat geen goed plan is en dat ik geen mod wil zijn. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.
Potverdikkie...quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Skedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Iemand enig idee wie de mods momenteel zijn in VBL ?
Plaatjesdump ditdat. Jeweetwel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:07 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Mag je je favoriete club niet meer aanmoedigen ?
Alsof er te veel topic worden geopend op VBL.
VBL / Hup Arsenal........!
Flikker op. 5 legendarische Arsenal spelers. En jij begrijpt het niet. Ga lekker koken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plaatjesdump ditdat. Jeweetwel.
Ik zit al te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. 5 legendarische Arsenal spelers. En jij begrijpt het niet. Ga lekker koken.
Inmiddels gereekst. Een dm of een TR (zoals je inmiddels had gedaan) kan het verwerkingsproces versnellen. Ik kijk hier niet altijd directquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [2022/23] Eredivisietoto #1
Reeksen gaarne.
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.
Verder is het niet nodig om 3 paginas aan feedback gejank te vullen vanwege een gesloten topic waarvan je hopelijk zelf ook wel begrijpt dat niemand er op zit te wachten
Verzoek afgewezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?
@:Sked, @:Drizzt_DoUrden, @:onlogisch ?
Niet dat er achteraf over wordt geklaagd, ik word uitdrukkelijk naar vbl verwezen @:Danny
Ik verwijs u graag door naar het fb topic van KLB.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Niet dat er achteraf over wordt geklaagd, ik word uitdrukkelijk naar vbl verwezen @:Danny
Laat je niet kisten door Plompzakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Nee ga weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Daar wordt ie niet serieus te woord gestaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwijs u graag door naar het fb topic van KLB.
Dan wordt het tijd dat hij op zijn strepen gaat staanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar wordt ie niet serieus te woord gestaan.
Ze hebben z'n mond al gesnoerd. Zelf ook slechte ervaringen met Plompzakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat hij op zijn strepen gaat staan
Dat zal vast onterecht zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben z'n mond al gesnoerd. Zelf ook slechte ervaringen met Plompzakker.
bij FB kan je niet terecht, dus ga je naar KLB FB, dat mag ook niet, dan kom ik hier en dat mag ook niet. Maar het is jullie moderator en die zegt dat ik hier moet posten. Voor klachten verwijs ik jullie naar @Danny Ik doe immers gewoon wat de moderator zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar wordt ie niet serieus te woord gestaan.
Maak een topic aan in KLB met deze klacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:22 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
bij FB kan je niet terecht, dus ga je naar KLB FB, dat mag ook niet, dan kom ik hier en dat mag ook niet. Maar het is jullie moderator en die zegt dat ik hier moet posten. Voor klachten verwijs ik jullie naar @:danny Ik doe immers gewoon wat de moderator zegt.
Ja hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Omdat je hele insteek was "hihi hij heeft lang haar en ziet er gek uit', zoals je in het live-topic daarvoor ook al doet.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:35 schreef Paul het volgende:
Dit is gewoon een topic over een voetballer, waarom mag dit niet?
VBL / [Ajax] Fitz Jim
Wat is er mis met dit topic:quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je hele insteek was "hihi hij heeft lang haar en ziet er gek uit', zoals je in het live-topic daarvoor ook al doet.
Daarom heropen je hem ook in ONZ. Ga daar maar lekker giechelen.
Omdat het gewoon bagger IS, Sanasoufi.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:52 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit topic:
VBL / OMG Gaat het toch gebeuren!!!!
Als hij volgende week echt weer bondscoach wordt wasik dus de eerste met die scoop, maar moderator SKEP noemt het bagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |