Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, ze hadden ook direct met Frank Evenblij moeten beginnen. Frank heeft nu geen enkele uitzending gehad.
Slim bekeken van Frank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, ze hadden ook direct met Frank Evenblij moeten beginnen. Frank heeft nu geen enkele uitzending gehad.
Ja, daar hadden ze in aflevering 1 mee moeten beginnen. Geen Simon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk. Wat een geldverkwisting. Denk je dat je in 6 afleveringen al verbeteringen of veranderingen kon doorvoeren?
Waarom ?quote:
Of kookprogramma's voor jou.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ze hadden Humberto Tan moeten inhuren om het programma te redden.
Wel leuk voor de filmliefhebbers, alle Bondfilms maar weer een keer doen op maandag-en vrijdagavond?
Omdat je smakeloos bent en roert in vette shit.quote:
Als ik RTL was had ik het verplaatst naar zondagavond 20.30u.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk. Wat een geldverkwisting. Denk je dat je in 6 afleveringen al verbeteringen of veranderingen kon doorvoeren? Geef die jongens gewoon eens meer tijd joh.
Veronica Offside dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voetbal Offside bestaat niet.
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik RTL was had ik het verplaatst naar zondagavond 20.30u.
Net zoals ten hag krijgen ze geen tijd. Dat is topvoetbal voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk. Wat een geldverkwisting. Denk je dat je in 6 afleveringen al verbeteringen of veranderingen kon doorvoeren? Geef die jongens gewoon eens meer tijd joh.
Idd 1x per week op zondag. Ook als podcast beschikbaar stellen. Maar ja blijkbaar snappen alleen wij hier hoe het moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik RTL was had ik het verplaatst naar zondagavond 20.30u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |