En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:26 schreef PotjeSambal het volgende:
De posts van Lokale_Notabele maken duidelijk waarom die Roze Kameraden hard nodig zijn. Paul van Dorst is een held dat hij publiekelijk z'n nek uitsteekt
Onder Koevermans als AD was dat overduidelijk inderdaad, hopelijk kan Te Kloese daar iets aan veranderenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.
die debieltjes zo min mogelijk aandacht geven helpt ook vooralquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het is een schande dat de club Feyenoord daar niet veel nadrukkelijker achter gaat staan. Die laten zich gijzelen door de harde kern.
Vond ik slecht in de finale Cyriel. Tegenvaller.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Rijnmond waren ze er net niet van overtuigd dat Dessers komt. Bisschop dacht vrij zeker te weten van niet.
Ik denk nog steeds van wel.
Was hij ook maar je moet hem absoluut kopen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:11 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Vond ik slecht in de finale Cyriel. Tegenvaller.
Nee dat helpt niet, want die schreeuwende minderheid gaat vrolijk door met het ten schande maken van de club dus moet je naar buiten toe gewoon eens een duidelijk en sterk statement makenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die debieltjes zo min mogelijk aandacht geven helpt ook vooral
met je gelul
succes er meequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, want die schreeuwende minderheid gaat vrolijk door met het ten schande maken van de club dus moet je naar buiten toe gewoon eens een duidelijk en sterk statement maken
Welke finale speelde Vitesse dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch blijft bij mij hangen dat die finale niet verloren had hoeven re gaan.
Maar dat gevoel zullen ze in Arnhem ook hebben gehad.
Nou Vitesse speelde minimaal zo goed als Feyenoord tegen Roma en hebben echt veel meer kansen gehad. (Kon je van Feyenoord niet echt zeggen.)quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke finale speelde Vitesse dan?
Maar zo is elke finale waarin je niet wordt weggespeeld toch? Het hangt vaak van een hoop toeval en geluk aan elkaar.
Je kan het ook omdraaien, maar de reacties alle andere users op de posts van 1 persoon, dat zegt blijkbaar niets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:26 schreef PotjeSambal het volgende:
De posts van Lokale_Notabele maken duidelijk waarom die Roze Kameraden hard nodig zijn. Paul van Dorst is een held dat hij publiekelijk z'n nek uitsteekt
Hoe kan je het omdraaien dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, maar de reacties alle andere users op de posts van 1 persoon, dat zegt blijkbaar niets.
Dat staat in die post.quote:
Oh, zo bedoel je.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat in die post.
Ik bedoel; ik lees niets anders dat uit de posts van 1 persoon blijkt dat zoiets (die stichting) nodig is. Maar ik lees niet dat het overgrote deel van de posts juist tegen die persoon ingaat, waaruit dan misschien zou blijken dat zo'n stichting/vereniging niet zo nodig blijkt.
Ik vind seks met mannen nog wel iets anders dan milfs in hun mond pissen, jij niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel lekker verheven en vanuit de hoogte doen maar het is gewoon fucking weird om een voetbal supportersvereniging op te tuigen rond een seks fetisj. Het interesseert niemand een hol wat twee volwassen mensen doen in de privacy van hun slaapkamer. Waarom moet je zo nodig een stadion vol kinderen lastigvallen met het feit dat je graag in je reet geneukt wordt? Heeft iemand daar ooit naar gevraagd bij binnenkomst van Stadion Feijenoord? Er is geen enkele aanleiding toe om je seksuele voorkeur uit te dragen in een voetbalstadion. Als deze roze kameraden onzin allemaal maar moet kunnen dan kunnen we ook supportersverenigingen en banners verwachten van groeperingen die graag milfs in hun bek pissen. Misschien kunnen we al deze gore zooi gewoon achterwege laten en het bij Feyenoord laten draaien om voetbal?
Als deze meneer Van Dorst echt zo'n held is dan gaat hij zijn zaak voor een moskee bepleiten. Uit die hoek heeft hij namelijk meer te vrezen. Nee, het is natuurlijk veel makkelijker en veiliger om je over de rug van Feyenoord te profileren. Pure aandachttrekkerij dit. Hoe belemmerde zijn homoseksualiteit hem bij het supporteren van Feyenoord?
Ja dat vind ik ook. Maar het zijn allebei activiteiten die niet in een voetbalstadion vol gezinnen gepropagandeerd hoeven te worden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind seks met mannen nog wel iets anders dan milfs in hun mond pissen, jij niet?
Maar waarom dan die vergelijking? Noem je homoseksualiteit nou een seksuele fetisj of begrijp ik je verkeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |