Ah zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij had het over hoe het was gegaan met Jennifer Hoffman. Dus toen zocht ik op hoe of wat, en zag ik dat ze hem zo noemde in een interview.
Dus dat zal allemaal wel zo zijn, maar hij ziet er alsnog lekker/aardig uit![]()
Dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Even gezegd hebben dat ik gewoon blijf posten zoals ik altijd al deed. Dat ik klaar ben met uitkijken voor eventuele trappen op zieltjes en dat niemand zich illusies hoef te maken. get over it. ik wil hier kunnen keten zonder dat iemand daar gevoelens bij heeft, ik ga m'n uitlaatklep niet meer aanpassen.
en als je niet weet waar dit over gaat, dan heeft het niks met jou te maken.
Ik denk dat we dat sowieso allemaal moeten doen. We zijn zoals we zijn en zolang we niet specifiek gemeen doen tegen andere users moeten we gewoon kunnen doen waar we ons goed bij voelen. En als het een keer echt te ver gaat kan er altijd wat mee gedaan worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Even gezegd hebben dat ik gewoon blijf posten zoals ik altijd al deed. Dat ik klaar ben met uitkijken voor eventuele trappen op zieltjes en dat niemand zich illusies hoef te maken. get over it. ik wil hier kunnen keten zonder dat iemand daar gevoelens bij heeft, ik ga m'n uitlaatklep niet meer aanpassen.
en als je niet weet waar dit over gaat, dan heeft het niks met jou te maken.
Fluisterend:quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen![]()
Bovendien hebben ijsberen grote poten. Dan sta je al snel op iemands tenen
Zielen zitten in tenenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fluisterend:
* Psst, zieltjes. Hij zegt niks over tenen.
Ja daar ben ik eigenlijk wel een beetje door in de war.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En deze keer waren ik noch @:Strani aanwezig
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zielen zitten in tenenWaarom denk je anders dat het zo'n pijn doet als je een teen ergens tegenaan stoot.
Wacht even, eigenlijk zeg je hier indirect dat gehandicapte mensen zonder voeten zielloos zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zielen zitten in tenenWaarom denk je anders dat het zo'n pijn doet als je een teen ergens tegenaan stoot.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar ben ik eigenlijk wel een beetje door in de war.
Nee, die hebben juist een bescherming tegen het verlies van zielenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, eigenlijk zeg je hier indirect dat gehandicapte mensen zonder voeten zielloos zijn.
Als ze geen ziel hebben kunnen ze hem ook niet verliezen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die hebben juist een bescherming tegen het verlies van zielen
Ik wist niet dat elke gehandicapte geen tenen had? En zodra je tenen weg zijn, schuiven ze verder opquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze geen ziel hebben kunnen ze hem ook niet verliezen?
Jouw ziel stinkt dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
Documentaire over mijn favoriete acteur pas om 22.20 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |