Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende: [..] Ik wel
. Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekker
Och, op tijd bestellen dan maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.
Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok.
Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drankquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.
Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok.
Dat is voor mij al een vorig levenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, op tijd bestellen dan maar.
Dat soort toko's.![]()
Ben benieuwd wat er hier nog over blijkt, de vaste plekken die we hadden, zijn zo'n beetje opgedoekt.
Tsk, "verder" zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een vorig leven
Mis het af en toe nog wel.
Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.
Toen mijn biljartcafeetje weer open ging ook direct weer een avondje aan de bar gehangen, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekker
Nou ja, hier in Amsterdam is het ook goed zoeken geworden. Ik kende deze tent wel al een tijd van naam, maar was er tot vorig jaar nog nooit aan toegekomen om er ook heen te gaan. En nadat ik er 1 keer geweest was zat ik er 2 keer per week, minstensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drankHeb nog geen soortgelijke tent gevonden hier.
Ah een vorig leven dus!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik Cali leerde kennen natuurlijk.
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig levenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een vorig leven
Mis het af en toe nog wel.
Zou die nog mogen van zijn vriendin?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben meer een overdag drinker, terrasje of fout festival. Dat mis ik wel echt.
Heb al kaarten voor het 90's feest in de Goffert dit jaar, dat is altijd goud om vroeg te pieken.
En een dansje doen met Hosti
Ja want ik wil ook met haar dansen!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die nog mogen van zijn vriendin?
Ergens zie ik wel voor me dat zij er ook gewoon is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want ik wil ook met haar dansen!
Zolang ze geen baby maken heb ik hoop.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig leven.
iets zegt me dat ik dat wil zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam laatst nog mijn drum 'n bass-feestbroek tegen
Ik moet ook bekennen dat we bepaalde feestjes specifiek uitkozen omdat we er mensen verwachtten te zien, niet omdat de muziek helemaal ons ding was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren mooie tijden. Alleen sommige mensen zie ik niet meer echt nadat ik verhuisd ben.
Ook tien jaar geleden ging ik nooit naar hippe nachtclubs vrees ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat je te oud bent om naar een hippe nachtclub te gaan, soit. Maar voor een avond in de kroeg hangen ben je niet snel te oud hoor, ik ben daar ook meestal lang de oudste niet. Er loopt van 18 tot 60 rond.
Ik vind dergelijke leeftijdsverschillen in een kroeg juist leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat je te oud bent om naar een hippe nachtclub te gaan, soit. Maar voor een avond in de kroeg hangen ben je niet snel te oud hoor, ik ben daar ook meestal lang de oudste niet. Er loopt van 18 tot 60 rond.
Oh ik ook niet, ik heb een korte meeloop periode gehad van mijn 16e-18e ofzo, maar toen in eenmaal het fenomeen, "rockbar" ontdekt had was dat vrijwel meteen over.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook tien jaar geleden ging ik nooit naar hippe nachtclubs vrees ik.
Ja ik ook, de ene keer zit je met een of andere gast te ouwehoeren die de halve wereld gezien heeft en er lopen toch ook nog wel een paar leuke dames rond ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke leeftijdsverschillen in een kroeg juist leuk.
Op m'n 16e-18e zat ik nog in m'n zolderkamerperiode, echt uitgaan deed ik toen niet. Ja, een paar keer met m'n net wat oudere zus mee, maar dat waren niet mijn soort kroegen. Studententijd was meer gewoon hangen in de kroeg, gecombineerd met veel, heel veel concerten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik ook niet, ik heb een korte meeloop periode gehad van mijn 16e-18e ofzo, maar toen in eenmaal het fenomeen, "rockbar" ontdekt had was dat vrijwel meteen over.
Ik ging sporadisch nog wel eens mee naar zo'n feesttent als iedereen ging, maar liever niet.
Wat zij zegt.quote:
Ik had toen wel echt een vaste stapgroep, de ene keer gingen we naar Amsterdam, maar veel van die mensen kwamen uit de nabij gelegen dorpen, dus ik ben ook heel veel in disco's etc in Volendam, Marken, Monnickendam geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op m'n 16e-18e zat ik nog in m'n zolderkamerperiode, echt uitgaan deed ik toen niet. Ja, een paar keer met m'n net wat oudere zus mee, maar dat waren niet mijn soort kroegen. Studententijd was meer gewoon hangen in de kroeg, gecombineerd met veel, heel veel concerten.
En daarna in thuisstad een teringtijd vrijwilligerswerk gedaan in een poppodium.
Wild leven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu is/was het trouwens meer een "goh, laten we daar-en-daar nog even kijken of er bekenden zitten" na een bioscoopbezoek ofzo.
Zo eens in de maand, max.
Ik zit me te bedenken waar ik vroeger veel kwam, maar er zijn er echt teveel gestopt inmiddels.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had toen wel echt een vaste stapgroep, de ene keer gingen we naar Amsterdam, maar veel van die mensen kwamen uit de nabij gelegen dorpen, dus ik ben ook heel veel in disco's etc in Volendam, Marken, Monnickendam geweest.
Tot ik dus een keer in wat toen het on-officiele Hard Rock Cafe was belandde, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. En er zaten toen nog 2 rocktenten in de buurt, SamSam en Black and White, dus ik heb daar zo'n beetje mijn hele staptijd doorgebracht.
Oh ja, geen van die tenten bestaat nog inmiddelsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken waar ik vroeger veel kwam, maar er zijn er echt teveel gestopt inmiddels.![]()
Of verhuisd waardoor de hele vibe verpest is.
De laatste keer dat ik bij m'n ouders op bezoek was even m'n stamkroeg bezocht. Smerig uitgewoond hol welke alleen een speciaalbiertje van de tap had, als je een normaal biertje bestelde kreeg je gewoon een beugelfles Grolsch in je handen gedrukt. Das nu een soort grand cafe/bistro waar je zalm en avocado salade kunt eten. Cultuurschokjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken waar ik vroeger veel kwam, maar er zijn er echt teveel gestopt inmiddels.![]()
Of verhuisd waardoor de hele vibe verpest is.
Ouch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij m'n ouders op bezoek was even m'n stamkroeg bezocht. Smerig uitgewoond hol welke alleen een speciaalbiertje van de tap had, als je een normaal biertje bestelde kreeg je gewoon een beugelfles Grolsch in je handen gedrukt. Das nu een soort grand cafe/bistro waar je zalm en avocado salade kunt eten. Cultuurschokje
Van Nirvana en the Clash naar Buena Vista Social Club. Damnquote:
Maar hadden ze wel nog beugels?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij m'n ouders op bezoek was even m'n stamkroeg bezocht. Smerig uitgewoond hol welke alleen een speciaalbiertje van de tap had, als je een normaal biertje bestelde kreeg je gewoon een beugelfles Grolsch in je handen gedrukt. Das nu een soort grand cafe/bistro waar je zalm en avocado salade kunt eten. Cultuurschokje
NIET EENS!quote:
Tijd voor een behoorlijk goede molotov cocktail!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NIET EENS!
Wel een behoorlijk goede Chardonnay
vrienden hebben is overrated.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tegan het volgende:
Als ik weer zou willen kroeghangen moet ik eerst nieuwe vrienden maken.
Ik ging als student standaard uit op plekken met een gemengd gezelschap, leeftijd en levensstijl, heerlijk. Van die volgepakte feestcafes kwam ik zelden, veel te druk, chaotisch en inhoudsloze mensen.
Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
vrienden hebben is overrated.
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas
Mensen die niet exact voldoen aan je wensenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrienden hebben is overrated.
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas
Oh, vandaar dat wij nooit afsprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.
En ik heb al zo weinig wensenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen die niet exact voldoen aan je wensen.
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat wij nooit afspreken.
Daten bij Stromae in april 2023?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.
Voor vrienden?quote:
We kunnen ervoor een hapje eten samen...quote:
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen ervoor een hapje eten samen...
Dat is inderdaad wel heel specifiek van je.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor vrienden?
Ze moeten bier lusten en niet verwachten dat ik heel veel praat
19 meiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik dit jaar ook nog zien.
Best al een goede lijst met optredens staan.
Ik voel met je meequote:
quote:
Lowlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor vrienden?
Ze moeten bier lusten en niet verwachten dat ik heel veel praat
Bier drinken en kut roepen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?
*schuift Negroni door...quote:
En kut roepenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?
Lowlands, Spinvis, TOOL, The Smile, James Blake, Actress, Girl in Red, War on Drugs. Volgens mij vergeet ik nog iets dat ingehaald moet worden.quote:
Doe ik nooit.quote:
I'm a simple manquote:
Goed ontopic wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik nooit.Ben toch geen brabo.
Ik ook niet, nep-Braboquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik nooit.Ben toch geen brabo.
Hollander he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet, nep-Brabo, slechts geboren en getogen.
Sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt
Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ook.
Ik ga ook naar The Smile toe
Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.
Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.
Ken ik nietquote:
Alleen naar de buurvrouwquote:
Da's mien merk!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt
Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?
Luxemburg is leukquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.
... En Cali ook natuurlijk.quote:
Is lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar eens proberen
Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik.
Niet echt een cocktailmeisje.quote:
Ga maar Finse metal luisteren dan.quote:
Ik had eigenlijk Noorse aan staan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga maar Finse metal luisteren dan.
Lowlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekkere ochtendkoffie muziekquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Noorse aan staan.
Beetje Satyricon om mee wakker te worden.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje Satyricon om mee wakker te worden.
SOAD heb ik nooit enorm veel mee gehad eerlijk gezegd.quote:
Ik ook niet maar ik vind het een grappig clipjequote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SOAD heb ik nooit enorm veel mee gehad eerlijk gezegd.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind het een grappig clipje
Bij jullie niet uitgesteld naar later dit jaar zoals in veel andere gemeenten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet nog niet of ik nog zit te wachten op carnaval dit jaar
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jullie niet uitgesteld naar later dit jaar zoals in veel andere gemeenten?
Ga eens werrukuh jijquote:
Morgen weer, vandaag is mijn vrije dagquote:
Op werk en geen switch hier.quote:
Wat moet @Q hier wel niet van denken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen weer, vandaag is mijn vrije dag
Is wel de bedoeling.quote:
Gewoon doen joh, is leuk.quote:
Ik heb dat echt nog nooit leuk gevondenquote:
Dan niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit leuk gevondenDe enige games die ik kon waarderen waren GTA en Rome: Total War. Vooral Rome heb ik echt veel gespeeld. Maar verder ben ik gewoon geen gamer.
Waar is @Q eigenlijk? Al een tijdje niet gezien hierquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet @:Q hier wel niet van denken?
quote:
Q is druk met de kinderen en buurt bbqsquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is @:Q eigenlijk? Al een tijdje niet gezien hier
[..]
Ik moet iets gaan googlen, en dat wilde ik echt proberen niet te doen maar ik raak gefrustreerd van het niet zelf kunnen vinden
Die is 'verder'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Q is druk met de kinderen en buurt bbqs
Of
Hij zit binnen met een aluhoedje.
RIP aan de nabestaandenquote:
In z'n bunker.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Q is druk met de kinderen en buurt bbqs
Of
Hij zit binnen met een aluhoedje.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik moet iets gaan googlen, en dat wilde ik echt proberen niet te doen maar ik raak gefrustreerd van het niet zelf kunnen vinden
Die zit in de stress over zijn vaste flexplek nu het thuiswerkadvies komt te vervallen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij luistert toch niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
Die mention werkt niet als je Q. fout schrijft.
@Q. Zo dan maar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
Die mention werkt niet als je Q. fout schrijft.
Vakantie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij luistert toch niet.
Ah, vandaarquote:
Ik zit in de Eifel. Niet zo ver weg maar toch even weg, je kan de mensen niet verstaan, er is nauwelijks internet, you know the drill in Duitsland.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, vandaar![]()
Ben je ook ergens naartoe of zit je lekker thuis?
Zo'n boottocht daar?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in de Eifel. Niet zo ver weg maar toch even weg, je kan de mensen niet verstaan, er is nauwelijks internet, you know the drill in Duitsland.
Is mooi daar, geniet ervan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in de Eifel. Niet zo ver weg maar toch even weg, je kan de mensen niet verstaan, er is nauwelijks internet, you know the drill in Duitsland.
Lekker! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
I have sent dick pics because that is a normal way of flirting...quote:
Ik heb een very short list om het gewoon niet te doen..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een very short list om het gewoon niet te doen..
- Het is achterlijk
- Het getuigt van een nogal laag IQ/EQ
- De procentuele kans dat er op een positieve manier op gereageerd wordt is ongeveer rechtevenredig met de lengte van je geval; in mijn geval een procentje of 6.
Beter houd je de verrassing lekker een verrassing
Ook daarom...quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:49 schreef Sounddragon het volgende:
- De procentuele kans dat er op een positieve manier op gereageerd wordt is ongeveer rechtevenredig met de lengte van je geval; in mijn geval een procentje of 6.
Bestaan. Das genoeg.quote:
Janken als dingen niet gaan zoals zij het willen.quote:
Dat ook ja.quote:
omg watquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Janken als dingen niet gaan zoals zij het willen.
Vriendin wil dat we langskomen, maar het kan maar 2 uur. Maar is dan wel boos omdat we savonds weer andere plannen maken. want ze heeft het gevoel dat we haar ertussen proppen.
[..]
Dat ook ja.
Fair point.quote:
Omgquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vriendin wil dat we langskomen, maar het kan maar 2 uur. Maar is dan wel boos omdat we savonds weer andere plannen maken. want ze heeft het gevoel dat we haar ertussen proppen.
[..]
Dat ook ja.
Watquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
You better.quote:
quote:
quote:
Nou dat dus.quote:
Terwijl ze dus zelf de max van 2 uur geeft?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat dus.
Mij lekker schuldgevoel aanpraten, overal iets achter zoeken. Gewoon gedoe
Geen idee. En als het gewoon van 3 tot 5 ofzo was geweest, was er ook geen probleem geweest. Want vrij normale bezoektijden (klinkt alsof het een ziekenhuis isquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terwijl ze dus zelf de max van 2 uur geeft?Hoezo denkt zij dat ze kan bepalen of jullie dan daarna nog iets gaan doen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. En als het gewoon van 3 tot 5 ofzo was geweest, was er ook geen probleem geweest. Want vrij normale bezoektijden (klinkt alsof het een ziekenhuis is)
Maar nee, ze kan pas vanaf 4 uur en omdat we niet mee willen eten, wordt het dan vrij kort dag.
"hoezo eten jullie niet mee? Zo eng zijn we toch niet?"
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. En als het gewoon van 3 tot 5 ofzo was geweest, was er ook geen probleem geweest. Want vrij normale bezoektijden (klinkt alsof het een ziekenhuis is)
Maar nee, ze kan pas vanaf 4 uur en omdat we niet mee willen eten, wordt het dan vrij kort dag.
heb je gevraagd wat ze kookt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
qr code laten zien, enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je je ook indentificeren en je aankomst noteren in een logboek zodra je naar binnen loopt?
Yeyquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Meer LP's bestellen, te yey oder te nay? 🤔
Gewoon ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Hoezo is dit een vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Een rhetorische.quote:
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Dit jaar weer een dagje helpen op de Comic Con
En KM weer foto's maken in de sterrenstudio. Het lijkt bijna 2019quote:
Omg zou het eindelijk doorgaan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Dit jaar weer een dagje helpen op de Comic Con
Werd tijd he? En comic cons zijn gewoon leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En KM weer foto's maken in de sterrenstudio. Het lijkt bijna 2019.
Je bent 'verder'?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Niet dat ik ga maar toch! het is een nieuw tijdperk straks!!
Niet per se, of ja misschien wel.quote:
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per se, of ja misschien wel.
Weinig zin meer om veel geld uit te geven om tussen de zweterige mensen te lopen en eigenlijk gewoon te shoppen.
Want veel meer is het niet.
En pakjes maken was iets dat samen met ex heel tof was, maar nu zelf niet echt meer zin in.
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef gcjoel het volgende:
Weinig zin meer om veel geld uit te geven om tussen de zweterige mensen te lopen
Als die gezamenlijkheid er nu niet is, dan is het echt anders ja. Nou ja, met je huidige partner pak je het wat groter aan met jullie nieuwe huis. Ook een leuk project om samen aan te knutselen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef gcjoel het volgende:
En pakjes maken was iets dat samen met ex heel tof was, maar nu zelf niet echt meer zin in.
Dat ligt aan de activiteit. Op de Comic Con valt het wel mee denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen.Nu vraag ik mij ook af of @:Debsterr naar zweet ruikt.
[..]
Als die gezamenlijkheid er nu niet is, dan is het echt anders ja. Nou ja, met je huidige partner pak je het wat groter aan met jullie nieuwe huis. Ook een leuk project om samen aan te knutselen.
Precies, geen tijd en geld meer voor andere zakenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen.Nu vraag ik mij ook af of @:Debsterr naar zweet ruikt.
[..]
Als die gezamenlijkheid er nu niet is, dan is het echt anders ja. Nou ja, met je huidige partner pak je het wat groter aan met jullie nieuwe huis. Ook een leuk project om samen aan te knutselen.
Nu vraag ik mij af bij welke activiteiten je dan wél naar zweet ruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Dat ligt aan de activiteit. Op de Comic Con valt het wel mee denk ik.
*steekt aarzelend vinger in de luchtquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af bij welke activiteiten je dan wél naar zweet ruikt.
Met zo'n ijsmuts op je je hoofd kun je je warmte slecht kwijt ja. Dan ga je wel zweten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:41 schreef Barbusse het volgende:
*steekt aarzelend vinger in de lucht
Cherry tomaatjequote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zweet altijd en mijn kop is ook snel een tomaat
Ga van de zomer maar naar IJsland als het weer 35+ wordt.
Dat heeft Miss ook. Altijd leuk in de sauna. Knalrode kop, geen druppeltje zweet te bekennen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Nee grapje, ik zweet nooit. Is ook problematisch overigens want mijn hoofd is nogal snel een tomaat.
Meelurken jijquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik wist heul niet dat er een gcjoel klustopic was![]()
![]()
Super tof.
Er kwam een advies voorbij om dragende muren weg te halen dus je bent dan niet de enige.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef TaMieke het volgende:
Doe ik ook. Want verder geen verstand van bouwen.
Haha, dit heb ik ook. Al zweet ik niet altijd. Met dit weer niet bijvoorbeeld. Maar als ik nu buiten ga sporten, dan wel. En zodra ik zweet heb ik standaard een rode kopquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zweet altijd en mijn kop is ook snel een tomaat
Ga van de zomer maar naar IJsland als het weer 35+ wordt.
Overal dakkapellenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een advies voorbij om dragende muren weg te halen dus je bent dan niet de enige.
Daar was ik het dan weer wel mee eens.quote:
Altijd handig. Want wie heeft er nu ondersteuning nodig?!quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een advies voorbij om dragende muren weg te halen dus je bent dan niet de enige.
Ondersteuning is voor watjes. Eigen regie, zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheid. Zo doen we dat in Nederland.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:07 schreef TaMieke het volgende:
Altijd handig. Want wie heeft er nu ondersteuning nodig?!
Precies!quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondersteuning is voor watjes. Eigen regie, zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheid. Zo doen we dat in Nederland.
Wat moet ik met licht in mijn slaapkamer?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik het dan weer wel mee eens.Meer licht, meer vierkante meters die je kunt gebruiken. Maar goed, daar is het jullie huis voor. Jullie beslissen.
Luieren op bed en staren naar de voorbijgaande wolken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:13 schreef gcjoel het volgende:
Wat moet ik met licht in mijn slaapkamer?
Nou nou, nu al bezig zijn man cave naar jouw smaak in te richten?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
Ergens dit jaar bij Artic maar schilderen. Denk dat dat wel genoeg klussen is voor dit jaar
Das wel fijn, maar hoevaak doe je dat?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luieren op bed en staren naar de voorbijgaande wolken.
Via de spiegel naar de actie kijken natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou nou, nu al bezig zijn man cave naar jouw smaak in te richten?
Dat is niet het enige waar daglicht fijn voor is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef TaMieke het volgende:
Das wel fijn, maar hoevaak doe je dat?
Dank u.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef rival het volgende:
Via de spiegel naar de actie kijken natuurlijk
Die deur bedoel je?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das wel fijn, maar hoevaak doe je dat?
Is het trouwens niet handiger om de trap naar boven beneden te maken ipv boven?
Maar geen idee of dat past qua doorgang naar de kamer/keuken![]()
Warmte naar boven blablabl
Voor de plantjesquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet het enige waar daglicht fijn voor is.
Jij doet zeker alleen standje missionaris onder de dekens in het donker?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:13 schreef gcjoel het volgende:
Heb je een punt. Heb je zo'n blok daar zitten waar je tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die deur bedoel je?
Zou ook nog kunnen hoor, maar voor nu denken we dat het dan zo dicht wordt beneden. En met een deur boven kan de warmte ook niet echt naar boven volgens mij.
Heb je bij andere standjes licht nodig?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij doet zeker alleen standje missionaris onder de dekens in het donker?
In jouw specifieke geval komt je tattoo ook veel meer tot zijn recht bij daglicht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef gcjoel het volgende:
Heb je bij andere standjes licht nodig?
Maar ja dus, anders wist ik dit.
Je vindt het dus niet leuk om je partner en wat van de actie en eventueel speelgoed e.d. te zien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef gcjoel het volgende:
Heb je bij andere standjes licht nodig?
Maar ja dus, anders wist ik dit.
Nouja er zijn gewoon ramen, alleen geen dakkapellen dus er is zat licht voor dat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je vindt het dus niet leuk om je partner en wat van de actie en eventueel speelgoed e.d. te zien?
Nee. NEE! Je MOET dakkapellen nemenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nouja er zijn gewoon ramen, alleen geen dakkapellen dus er is zat licht voor dat.
Voor de seks in fel daglicht!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. NEE! Je MOET dakkapellen nemen
Das gewoon in den tuin toch?quote:
Per week? Per maand? Per jaar?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die ene zaterdag/zondag morgen die op de kalender staat.
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOETquote:
Dat is wel makkelijk want zeesterquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOET
Ow per maand natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Per week? Per maand? Per jaar?
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruitquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de plantjes![]()
Ik heb mn gordijnen op de slaapkamer altijd dicht
Haha. Hahahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jullie zitten nog in de verliefde fase.
TGN heeft een baby dan is het per jaar.
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruitFris bedje
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maandquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jullie zitten nog in de verliefde fase.
TGN heeft een baby dan is het per jaar.
Alleen nog maar om baby's te maken, dus nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.
[..]
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maand
Dit klonk boermetkiespijnerigquote:
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik.quote:
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maarquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik.
Per leven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Per week? Per maand? Per jaar?
Weinig recht van spreken jij met jouw kink.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maar
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig recht van spreken jij met jouw kink.
oh?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Hij zit nu al onder de duim
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef Tegan het volgende:
Stelletje seksverslaafden.
Dat is zeker om het hoogtepunt dat alles straks weer mag te vieren. Ik verwacht op zijn minst dat iedere kroeg gaat lijken op een stomende orgie.
Zaterdag feestjequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan.
Het is een begin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag feestjeZondag uit eten
Daarna weer zolderkamerleef
Eerst koffiequote:
Da's goedkoop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:26 schreef Barbusse het volgende:
¤265 voor een retourtje Porto - New York. Tempting tempting...
Maar dat wordt niet goedkoper bij een duurder ticket.quote:
Jij verdient toch als een koning in Portugal?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ware het niet dat ik net m'n spaarzame centjes aan muziek heb uitgegeven
Eerder als hofnarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij verdient toch als een koning in Portugal?
Ben airbnb's in Manhattan & Brooklyn aan het checkenquote:
Wil je 'm zo graag ff weg hebben hier?quote:
Nee, maar das bijna gratisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je 'm zo graag ff weg hebben hier?
Zo'n lange overstap? Waar?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier een retourticket via Tap Air Portugal vanaf Amsterdam voor 316 euro, ben je wel 32 uur onderweg.
Ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:01 schreef Tegan het volgende:
Re: goedkoop vliegen.
https://decorrespondent.n(...)/1391057998-c1b39812
.
Er zijn ergere plekkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, volgens mij zat je dan 21 uur in Portugal ergens.
Goed idee! Ik heb nog rode wijn staanquote:
quote:
Voor nu een gewoon biertje. Heb voor bij het avondeten nog wel een hele goede Douro staan die perfect gaat bij gegrilde steak of gebakken eendenborstquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb nog rode wijn staan
Altijd welkomquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga bij Barb eten
Wij moeten iets met groenlof
Zat in het groentepakket en ik haat voedselverspilling dus 'moet' ik het eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat nooit, ben je jarenlang kind en moet je van alles van je ouders, waarom moet je nog steeds dingen van jezelf als je eenmaal volwassen bent?.
Van wie moet dat dan, en waarom luister je naar zo'n buzzkill?.
Ah die dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zat in het groentepakket en ik haat voedselverspilling dus 'moet' ik het eten.
Maar niet lang meer want de boer komt niet op mijn nieuwe adres
Ik vind de groente van de supermarkt gewoon slecht en ben te lui om iedere week naar de markt te gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah die dingen.
Ik haal gewoon wat ik nodig heb en waar ik zin in heb, geen verspilling en nooit iets waar ik geen zin in heb.
Vriend van me heeft ook zo'n Hello Fresh pakket, want zo lekker makkelijk, de helft gaat na een paar dagen de vuilnisbak in, week in, week uit.....
Als ik niet eet word ik sowieso een hangry bitch. Dus verder dan dat durf ik niet te gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat je wel moet eten, anders schijn je dood te gaan volgens welingelichte bronnen. En dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederland. Dat ik dood ga. Van de honger.
Ah ok, ik merk nooit zo veel of groente goed is of niet, het is altijd maar een bijzaakquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind de groente van de supermarkt gewoon slecht en ben te lui om iedere week naar de markt te gaan.
We krijgen dus ook echt alleen groente, geen maaltijden, die kan ik zelf wel bedenken verder.
Als ze maar bier hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik merk nooit zo veel of groente goed is of niet, het is altijd maar een bijzaak.
En ik ga ook niet naar 5 verschillende plekken om mijn boodschappen te doen hoor, maar ik hou er ook niet van om elke keer een door een ander bedacht pakket te krijgen.
AH, Jumbo, Lidl zit hier allemaal op letterlijk 2 min lopen, ik haal bijna elke dag gewoon waar ik die dag zin in heb.
Bezorgen is ideaal hoor. Picnic.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik laat sinds een tijdje vrijwel alle boodschappen bezorgen. Ideaal. Ik kom niet meer in de supermarkt als ik hangry ben, ik hoef niet de kou in of veel te tillen en ik word niet beinvloed door opvallende schappen met aanbiedingen. En gedurende de week pas ik mijn boodschappen 100x aan naar waar ik zin in heb, tot de avond voor het bezorgd wordt. Dus als ik fastfoodbui heb zet ik zulke dingen in mijn bestelling, en dan een paar dagen later vervang ik dat weer als ik niet meer hangry ben. De daadwerkelijke bezorging is dan wat beschaafder qua gezonde dingen.
Gewoon zorgen dat je je altijd verrot voelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind thuis bezorgen een beetje lastig qua verse groente. Ook voor m'n vee. En de laatste tijd zijn bepaalde dingen niet op voorraad of klopt er iets niet met de bestelling en kan ik het alsnog zelf gaan halen in de winkel. Maar als ik me verrot voel is het wel fijn.
Ja die kant ging het van de winter wel op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je je altijd verrot voelt.
Ja ik koop wel altijd hele groenten i.p.v. voorgesneden en dat blijft wel 10+ dagen vers. En een zakje sla ook wel een weekje. Maar ik kan me voorstellen dat het met meer kort houdbare groenten lastig is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind thuis bezorgen een beetje lastig qua verse groente. Ook voor m'n vee. En de laatste tijd zijn bepaalde dingen niet op voorraad of klopt er iets niet met de bestelling en kan ik het alsnog zelf gaan halen in de winkel. Maar als ik me verrot voel is het wel fijn.
Diploma zien?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
'Even' oriënteren voor een nieuwe TV. Man, zoveel informatie die langskomt, daar kun je op afstuderen.
Ik wilde al een tijdje een kleinere tv. We waren in een winkel voor nieuwe speakers om muziek te luisteren. Toen zag ik een tv van een formaat dat ik mooi vond en mooi beeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
'Even' oriënteren voor een nieuwe TV. Man, zoveel informatie die langskomt, daar kun je op afstuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |