abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203570748
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

Hier verder...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203570760
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende: [..] Ik wel :'). Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekker O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:30:57 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203570790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.

Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203570833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.

Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok :').
Och, op tijd bestellen dan maar. :')

Dat soort toko's. O+

Ben benieuwd wat er hier nog over blijkt, de vaste plekken die we hadden, zijn zo'n beetje opgedoekt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203570835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drank :@ Heb nog geen soortgelijke tent gevonden hier.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203570855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik wel :'). Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Dat is voor mij al een vorig leven :P
Mis het af en toe nog wel.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:35:44 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203570868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Och, op tijd bestellen dan maar. :')

Dat soort toko's. O+

Ben benieuwd wat er hier nog over blijkt, de vaste plekken die we hadden, zijn zo'n beetje opgedoekt. :')
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.
Get woke, go broke!
pi_203570877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Tsk, "verder" zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203570885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.
Zou fijn zijn. :Y

En even gecheckt, eentje waarvan ik dacht dat het gewoon dood zou zijn, is verhuisd naar een permanentere locatie, dus ik ben hoopvol. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203570886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Toen mijn biljartcafeetje weer open ging ook direct weer een avondje aan de bar gehangen, heerlijk.
Afgelopen donderdag ook weer. Om 22.00de gordijnen dicht en de deur op slot en nog even drie kwartier langer zitten B:)B
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:37:57 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203570900
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drank :@ Heb nog geen soortgelijke tent gevonden hier.
Nou ja, hier in Amsterdam is het ook goed zoeken geworden. Ik kende deze tent wel al een tijd van naam, maar was er tot vorig jaar nog nooit aan toegekomen om er ook heen te gaan. En nadat ik er 1 keer geweest was zat ik er 2 keer per week, minstens :').

En met een week of drie zat ik al bij andere bezoekers thuis op feestjes etc, zo'n gemoedelijke tent heb ik sinds the Black and White niet meer meegemaakt.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:38:52 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203570920
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voordat ik Cali leerde kennen natuurlijk.
Ah een vorig leven dus!
pi_203570948
Ik heb nu de openingstune van Cheers in m'n hoofd :')
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:41:04 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203570956
Ik ben meer een overdag drinker, terrasje of fout festival. Dat mis ik wel echt.
Heb al kaarten voor het 90's feest in de Goffert dit jaar, dat is altijd goud om vroeg te pieken.
En een dansje doen met Hosti *O*
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:41:15 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203570960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig leven :').
Get woke, go broke!
pi_203570991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben meer een overdag drinker, terrasje of fout festival. Dat mis ik wel echt.
Heb al kaarten voor het 90's feest in de Goffert dit jaar, dat is altijd goud om vroeg te pieken.
En een dansje doen met Hosti *O*
Zou die nog mogen van zijn vriendin?
pi_203570997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tsk, "verder" zijn. :')
Waren mooie tijden. Alleen sommige mensen zie ik niet meer echt nadat ik verhuisd ben.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:44:25 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203571004
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zou die nog mogen van zijn vriendin?
Ja want ik wil ook met haar dansen! :(

Zolang ze geen baby maken heb ik hoop.
pi_203571012
Ik kwam laatst nog mijn drum 'n bass-feestbroek tegen _O-
pi_203571019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja want ik wil ook met haar dansen! :(

Zolang ze geen baby maken heb ik hoop.
Ergens zie ik wel voor me dat zij er ook gewoon is.
pi_203571041
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig leven :').
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:19 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203571045
Dat je te oud bent om naar een hippe nachtclub te gaan, soit. Maar voor een avond in de kroeg hangen ben je niet snel te oud hoor, ik ben daar ook meestal lang de oudste niet. Er loopt van 18 tot 60 rond.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:46:35 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203571057
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam laatst nog mijn drum 'n bass-feestbroek tegen _O-
iets zegt me dat ik dat wil zien.
pi_203571064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Waren mooie tijden. Alleen sommige mensen zie ik niet meer echt nadat ik verhuisd ben.
Ik moet ook bekennen dat we bepaalde feestjes specifiek uitkozen omdat we er mensen verwachtten te zien, niet omdat de muziek helemaal ons ding was. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203571067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Soberzo
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203571076
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat je te oud bent om naar een hippe nachtclub te gaan, soit. Maar voor een avond in de kroeg hangen ben je niet snel te oud hoor, ik ben daar ook meestal lang de oudste niet. Er loopt van 18 tot 60 rond.
Ook tien jaar geleden ging ik nooit naar hippe nachtclubs vrees ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203571078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind dergelijke leeftijdsverschillen in een kroeg juist leuk.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:49:42 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203571103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ook tien jaar geleden ging ik nooit naar hippe nachtclubs vrees ik.
Oh ik ook niet, ik heb een korte meeloop periode gehad van mijn 16e-18e ofzo, maar toen in eenmaal het fenomeen, "rockbar" ontdekt had was dat vrijwel meteen over.

Ik ging sporadisch nog wel eens mee naar zo'n feesttent als iedereen ging, maar liever niet :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:49:58 #29
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203571106
Er is hier 1 cafe/kroeg/ding waar iedereen op elkaar geplakt staat, maar daar hoef ik mn gezicht niet te laten zien. Ik gok dat ik door al mn neefjes en nichtjes naar buiten wordt gekeken want "te oud".
De rest van de kroegen zijn volgens mij gewoon zit kroegen en daar ga je met je vrienden heen, je zit aan een tafel en je gaat weer.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:50:37 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203571118
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik vind dergelijke leeftijdsverschillen in een kroeg juist leuk.
Ja ik ook, de ene keer zit je met een of andere gast te ouwehoeren die de halve wereld gezien heeft en er lopen toch ook nog wel een paar leuke dames rond ook O-).
Get woke, go broke!
pi_203571152
Feesttenten vind ik vreselijk, echt heel vreselijk. Dat apres ski sfeertje en gehos :') Vond nachtclubs vroeger wel leuk, maar als ik nu zou gaan zou ik me een soort ranzige sugar daddy voelen :')2
pi_203571183
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh ik ook niet, ik heb een korte meeloop periode gehad van mijn 16e-18e ofzo, maar toen in eenmaal het fenomeen, "rockbar" ontdekt had was dat vrijwel meteen over.

Ik ging sporadisch nog wel eens mee naar zo'n feesttent als iedereen ging, maar liever niet :P.
Op m'n 16e-18e zat ik nog in m'n zolderkamerperiode, echt uitgaan deed ik toen niet. Ja, een paar keer met m'n net wat oudere zus mee, maar dat waren niet mijn soort kroegen. Studententijd was meer gewoon hangen in de kroeg, gecombineerd met veel, heel veel concerten.

En daarna in thuisstad een teringtijd vrijwilligerswerk gedaan in een poppodium. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 februari 2022 @ 15:57:34 #33
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203571203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Wat zij zegt. :Y
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_203571221
Nu is/was het trouwens meer een "goh, laten we daar-en-daar nog even kijken of er bekenden zitten" na een bioscoopbezoek ofzo.

Zo eens in de maand, max. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:00:03 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203571232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Op m'n 16e-18e zat ik nog in m'n zolderkamerperiode, echt uitgaan deed ik toen niet. Ja, een paar keer met m'n net wat oudere zus mee, maar dat waren niet mijn soort kroegen. Studententijd was meer gewoon hangen in de kroeg, gecombineerd met veel, heel veel concerten.

En daarna in thuisstad een teringtijd vrijwilligerswerk gedaan in een poppodium. :P
Ik had toen wel echt een vaste stapgroep, de ene keer gingen we naar Amsterdam, maar veel van die mensen kwamen uit de nabij gelegen dorpen, dus ik ben ook heel veel in disco's etc in Volendam, Marken, Monnickendam geweest.

Tot ik dus een keer in wat toen het on-officiele Hard Rock Cafe was belandde, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. En er zaten toen nog 2 rocktenten in de buurt, SamSam en Black and White, dus ik heb daar zo'n beetje mijn hele staptijd doorgebracht.
Get woke, go broke!
pi_203571280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu is/was het trouwens meer een "goh, laten we daar-en-daar nog even kijken of er bekenden zitten" na een bioscoopbezoek ofzo.

Zo eens in de maand, max. :')
Wild leven.
pi_203571282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had toen wel echt een vaste stapgroep, de ene keer gingen we naar Amsterdam, maar veel van die mensen kwamen uit de nabij gelegen dorpen, dus ik ben ook heel veel in disco's etc in Volendam, Marken, Monnickendam geweest.

Tot ik dus een keer in wat toen het on-officiele Hard Rock Cafe was belandde, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. En er zaten toen nog 2 rocktenten in de buurt, SamSam en Black and White, dus ik heb daar zo'n beetje mijn hele staptijd doorgebracht.
Ik zit me te bedenken waar ik vroeger veel kwam, maar er zijn er echt teveel gestopt inmiddels. :')

Of verhuisd waardoor de hele vibe verpest is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203571286
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wild leven.
Echt wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:04:58 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203571291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik zit me te bedenken waar ik vroeger veel kwam, maar er zijn er echt teveel gestopt inmiddels. :')

Oh ja, geen van die tenten bestaat nog inmiddels :').

Daarom was de BR020 dus zo'n revelatie, oude tijden herleefden een beetje.
Get woke, go broke!
pi_203571343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik bij m'n ouders op bezoek was even m'n stamkroeg bezocht. Smerig uitgewoond hol welke alleen een speciaalbiertje van de tap had, als je een normaal biertje bestelde kreeg je gewoon een beugelfles Grolsch in je handen gedrukt. Das nu een soort grand cafe/bistro waar je zalm en avocado salade kunt eten. Cultuurschokje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 08-02-2022 16:19:28 ]
pi_203571361
Dit hele onderwerp is trouwens een grote Q-lokpost 14.gif
pi_203571501
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik bij m'n ouders op bezoek was even m'n stamkroeg bezocht. Smerig uitgewoond hol welke alleen een speciaalbiertje van de tap had, als je een normaal biertje bestelde kreeg je gewoon een beugelfles Grolsch in je handen gedrukt. Das nu een soort grand cafe/bistro waar je zalm en avocado salade kunt eten. Cultuurschokje :')
Ouch. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203571686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ouch. :')
Van Nirvana en the Clash naar Buena Vista Social Club. Damn :')

;(
pi_203572938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maar hadden ze wel nog beugels?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_203573004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Maar hadden ze wel nog beugels?
NIET EENS! :(

Wel een behoorlijk goede Chardonnay :@
pi_203573208
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
NIET EENS! :(

Wel een behoorlijk goede Chardonnay :@
Tijd voor een behoorlijk goede molotov cocktail!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 18:59:30 #47
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203573306
Chardonnay :9 Cocktails :9
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203573537
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Chardonnay :9 Cocktails :9
zuiplap!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:41:00 #49
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203574006
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]
zuiplap!
|:)
|| justdiggit.org ||
pi_203574136
Als ik weer zou willen kroeghangen moet ik eerst nieuwe vrienden maken.

Ik ging als student standaard uit op plekken met een gemengd gezelschap, leeftijd en levensstijl, heerlijk O+ . Van die volgepakte feestcafes kwam ik zelden, veel te druk, chaotisch en inhoudsloze mensen.
pi_203574238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tegan het volgende:
Als ik weer zou willen kroeghangen moet ik eerst nieuwe vrienden maken.

Ik ging als student standaard uit op plekken met een gemengd gezelschap, leeftijd en levensstijl, heerlijk O+ . Van die volgepakte feestcafes kwam ik zelden, veel te druk, chaotisch en inhoudsloze mensen.
vrienden hebben is overrated.
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas :r
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:56:58 #52
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas :r
Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.
pi_203574508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Mensen die niet exact voldoen aan je wensen :{w .
pi_203574532
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.
Oh, vandaar dat wij nooit afspreken :P.
pi_203574560
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef Tegan het volgende:

[..]
Mensen die niet exact voldoen aan je wensen :{w .
En ik heb al zo weinig wensen -O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:10:56 #56
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574579
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef Tegan het volgende:

[..]
Oh, vandaar dat wij nooit afspreken :P.
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken. ;(
pi_203574603
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Daten bij Stromae in april 2023?
pi_203574613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
En ik heb al zo weinig wensen -O-
Wat is je eisenlijstje?
pi_203574652
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:

[..]
Wat is je eisenlijstje?
Voor vrienden?
Ze moeten bier lusten en niet verwachten dat ik heel veel praat
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:17:26 #60
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574675
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:12 schreef Tegan het volgende:

[..]
We kunnen ervoor een hapje eten samen... :@
pi_203574696
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:12 schreef Tegan het volgende:

[..]
Die ga ik dit jaar ook nog zien.

Best al een goede lijst met optredens staan.
pi_203574722
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]
We kunnen ervoor een hapje eten samen... :@
Pijnlijk dit.
pi_203574733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Voor vrienden?
Dat is inderdaad wel heel specifiek van je.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:22:04 #64
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574743
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

19 mei _O_
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:22:24 #65
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574747
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef Tegan het volgende:

[..]
Pijnlijk dit.
Ik voel met je mee ;(
pi_203574808
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik voel met je mee ;(
Wij O+ .
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:30:03 #67
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203574849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:26 schreef Tegan het volgende:

[..]
Wij O+ .
*;
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:31:47 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203574886
quote:

[..]

Lowlands O+ Ik hoop zo dat ik een kaartje kan fixen zaterdag *insertprayinghandsemoji
|| justdiggit.org ||
pi_203574911
quote:

[..]

Wat staat er nog meer op?
pi_203574947
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]
19 mei _O_
Die ook.

Ik ga ook naar The Smile toe :P
pi_203574953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Voor vrienden?
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203575006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Bier drinken en kut roepen?
pi_203575011
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
*schuift Negroni door...
pi_203575019
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
En kut roepen
pi_203575026
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:33 schreef Tegan het volgende:

[..]
Wat staat er nog meer op?
Lowlands, Spinvis, TOOL, The Smile, James Blake, Actress, Girl in Red, War on Drugs. Volgens mij vergeet ik nog iets dat ingehaald moet worden.
pi_203575036
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:

[..]
Doe ik nooit. :N Ben toch geen brabo. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203575037
quote:

[..]
I'm a simple man
pi_203575038
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Goed ontopic wel.
pi_203575050
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt ;(
pi_203575064
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik ook niet, nep-Brabo :P , slechts geboren en getogen.
pi_203575079
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik ook niet, nep-Brabo :P , slechts geboren en getogen.
Hollander he. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt ;(
Sorry. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:45:58 #82
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203575104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die ook.

Ik ga ook naar The Smile toe :P
Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.
pi_203575177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef gianni61 het volgende:

[..]
I'm a simple man
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken.
pi_203575199
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.
Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:53:31 #85
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203575235
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.
Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:53:55 #86
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203575240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
*schuift Negroni door...
Ken ik niet :o Maar eens proberen :9

quote:

[..]
Alleen naar de buurvrouw
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:54:42 #87
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203575253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Da's mien merk!
|| justdiggit.org ||
pi_203575280
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?
Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:57:38 #89
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203575292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.
Luxemburg is leuk :Y
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:58:06 #90
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203575296
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Luxemburg is leuk :Y
... En Cali ook natuurlijk. O+
pi_203575480
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ken ik niet :o Maar eens proberen :9

Is lekker :9

pi_203575508
Maar dan liefst wel in een tumbler glas met gebrande sinasappelschil als garnering.
pi_203575531
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Is lekker :9

[ afbeelding ]
Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203575629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik. :+
:{
pi_203579001
Druk hier.
pi_203579091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Niet echt een cocktailmeisje. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203579114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Niet echt een cocktailmeisje. :+
Ga maar Finse metal luisteren dan.
pi_203579267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ga maar Finse metal luisteren dan.
Ik had eigenlijk Noorse aan staan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203579282
quote:

[..]

Lowlands *O*
pi_203579479
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk Noorse aan staan. :+
Lekkere ochtendkoffie muziek :T
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:25:03 #101
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203579861
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Lekkere ochtendkoffie muziek :T
Beetje Satyricon om mee wakker te worden. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203579939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Beetje Satyricon om mee wakker te worden. *O*
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:39:10 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203580027
quote:
SOAD heb ik nooit enorm veel mee gehad eerlijk gezegd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203580087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
SOAD heb ik nooit enorm veel mee gehad eerlijk gezegd. :+
Ik ook niet maar ik vind het een grappig clipje :@
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:49:28 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203580145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ook niet maar ik vind het een grappig clipje :@
Dat wel ja. O+ Sowieso goed vermaak die film. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203580247
Koos motivatieloos :O
pi_203581145
Honger.
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:03:52 #108
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203583450
Ik weet nog niet of ik nog zit te wachten op carnaval dit jaar :@
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:17:47 #109
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203583666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet nog niet of ik nog zit te wachten op carnaval dit jaar :@
Bij jullie niet uitgesteld naar later dit jaar zoals in veel andere gemeenten?
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:18:38 #110
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203583688
Tijd om Pokémon te spelen *O*
|| justdiggit.org ||
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:19:17 #111
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203583703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]
Bij jullie niet uitgesteld naar later dit jaar zoals in veel andere gemeenten?
Niet dat ik weet.
Maar op de radio hadden ze het erover dat festivals en andere feesten zoals carnaval weer mogen vanaf 25 februari.....
pi_203583757
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ga eens werrukuh jij :{
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:22:57 #113
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203583762
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
IK WIL OOK
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:23:07 #114
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203583765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ga eens werrukuh jij :{
Morgen weer, vandaag is mijn vrije dag :9
|| justdiggit.org ||
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:27:17 #115
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203583851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
IK WIL OOK
Doe dan :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:28:59 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203583880
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Doe dan :D
Op werk en geen switch hier. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:29:38 #117
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203583893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Op werk en geen switch hier. ;(
Oh ;(
Vanavond?
|| justdiggit.org ||
pi_203583906
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Morgen weer, vandaag is mijn vrije dag :9
Wat moet @Q hier wel niet van denken?
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:34:06 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203583947
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Oh ;(
Vanavond?
Is wel de bedoeling. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203584331
Ik ga geen Pokemon spelen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:11:42 #121
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203584481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga geen Pokemon spelen.
Gewoon doen joh, is leuk. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203584555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Gewoon doen joh, is leuk. :Y
Ik heb dat echt nog nooit leuk gevonden :@ De enige games die ik kon waarderen waren GTA en Rome: Total War. Vooral Rome heb ik echt veel gespeeld. Maar verder ben ik gewoon geen gamer.
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:24:28 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203584681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb dat echt nog nooit leuk gevonden :@ De enige games die ik kon waarderen waren GTA en Rome: Total War. Vooral Rome heb ik echt veel gespeeld. Maar verder ben ik gewoon geen gamer.
Dan niet doen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:30:15 #124
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203584749
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat moet @:Q hier wel niet van denken?
Waar is @Q eigenlijk? Al een tijdje niet gezien hier ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Is wel de bedoeling. :Y
*O*

Ik moet iets gaan googlen, en dat wilde ik echt proberen niet te doen maar ik raak gefrustreerd van het niet zelf kunnen vinden :(
|| justdiggit.org ||
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:33:41 #125
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203584799
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Waar is @:Q eigenlijk? Al een tijdje niet gezien hier ;(
[..]
*O*

Ik moet iets gaan googlen, en dat wilde ik echt proberen niet te doen maar ik raak gefrustreerd van het niet zelf kunnen vinden :(
Q is druk met de kinderen en buurt bbqs

Of
Hij zit binnen met een aluhoedje.
pi_203584830
quote:

[..]

Die is 'verder'.
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:39:01 #127
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203584870
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die is 'verder'.
RIP aan de nabestaanden ;(
|| justdiggit.org ||
pi_203584904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of
In z'n bunker.
Tap tap tap
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:47:23 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203584981
quote:

[..]
[..]
*O*

:o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203585018
quote:

[..]
Die zit in de stress over zijn vaste flexplek nu het thuiswerkadvies komt te vervallen.
pi_203585019
Die mention werkt niet als je Q. fout schrijft.
pi_203586035
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
Maakt niet uit, hij luistert toch niet.
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:59:16 #133
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203586664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
@Q. Zo dan maar.
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:44:38 #134
141482 Q.
JurassiQ
pi_203587304
quote:

[..]

Vakantie. :7
For great justice!
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:44:51 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_203587306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maakt niet uit, hij luistert toch niet.
Klopt wel.
For great justice!
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:46:16 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203587326
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:44 schreef Q. het volgende:

[..]
Vakantie. :7
Ah, vandaar :D
Ben je ook ergens naartoe of zit je lekker thuis?
|| justdiggit.org ||
pi_203587510
twitter
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:02:38 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_203587604
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ah, vandaar :D
Ben je ook ergens naartoe of zit je lekker thuis?
Ik zit in de Eifel. Niet zo ver weg maar toch even weg, je kan de mensen niet verstaan, er is nauwelijks internet, you know the drill in Duitsland. :7
For great justice!
pi_203587898
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik zit in de Eifel. Niet zo ver weg maar toch even weg, je kan de mensen niet verstaan, er is nauwelijks internet, you know the drill in Duitsland. :7
Zo'n boottocht daar?
pi_203588037
quote:

[..]
Is mooi daar, geniet ervan!
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:22:20 #141
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203588049
quote:

[..]
Lekker! Geniet ervan! O+
|| justdiggit.org ||
pi_203589148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef Tegan het volgende:
[ twitter ]
I have sent dick pics because that is a normal way of flirting...

Uhm, i doubt that.
  donderdag 10 februari 2022 @ 06:38:39 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203593511
Moggeh c_/˛
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 februari 2022 @ 06:49:27 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203593534
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef Tegan het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een very short list om het gewoon niet te doen..

- Het is achterlijk
- Het getuigt van een nogal laag IQ/EQ
- De procentuele kans dat er op een positieve manier op gereageerd wordt is ongeveer rechtevenredig met de lengte van je geval; in mijn geval een procentje of 6.

Beter houd je de verrassing lekker een verrassing :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:14:36 #145
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203593879
:W
Nog geen vrijdag ;(
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:14:41 #146
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203593881
:O
|| justdiggit.org ||
pi_203594046
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 06:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ik heb een very short list om het gewoon niet te doen..

- Het is achterlijk
- Het getuigt van een nogal laag IQ/EQ
- De procentuele kans dat er op een positieve manier op gereageerd wordt is ongeveer rechtevenredig met de lengte van je geval; in mijn geval een procentje of 6.

Beter houd je de verrassing lekker een verrassing :+
_O_
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:56:38 #148
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203594278
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 06:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ook daarom...

pi_203594397
:O
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:12:58 #150
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203595095
Klaar met mensen voor vandaag.... -O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:13:29 #151
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203595100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:12 schreef TaMieke het volgende:
Klaar met mensen voor vandaag.... -O-
Wat hebben ze gedaan?
|| justdiggit.org ||
pi_203595203
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Wat hebben ze gedaan?
Bestaan. Das genoeg.
pi_203595208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bestaan. Das genoeg.
Sorry.
Tap tap tap
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:36 #154
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203595229
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Wat hebben ze gedaan?
Janken als dingen niet gaan zoals zij het willen.
Vriendin wil dat we langskomen, maar het kan maar 2 uur. Maar is dan wel boos omdat we savonds weer andere plannen maken. want ze heeft het gevoel dat we haar ertussen proppen.
:X

quote:

[..]
Bestaan. Das genoeg.
Dat ook ja.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:27:58 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203595267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Vriendin wil dat we langskomen, maar het kan maar 2 uur. Maar is dan wel boos omdat we savonds weer andere plannen maken. want ze heeft het gevoel dat we haar ertussen proppen.
[..]
Dat ook ja.
omg wat :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:32:12 #156
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203595312
quote:

[..]
Bestaan. Das genoeg.
Fair point.

quote:

[..]
[..]
Dat ook ja.
Omg :')
|| justdiggit.org ||
pi_203595320
quote:

[..]

Wat
pi_203595331
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Sorry.
You better.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:47:43 #159
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203595501
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fair point.
[..]
Omg :')
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
omg wat :')
Nou dat dus.
Mij lekker schuldgevoel aanpraten, overal iets achter zoeken. Gewoon gedoe -O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:50:41 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203595551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef TaMieke het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nou dat dus.
Mij lekker schuldgevoel aanpraten, overal iets achter zoeken. Gewoon gedoe -O-
Terwijl ze dus zelf de max van 2 uur geeft? :') Hoezo denkt zij dat ze kan bepalen of jullie dan daarna nog iets gaan doen _O-
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:55:17 #161
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203595623
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Terwijl ze dus zelf de max van 2 uur geeft? :') Hoezo denkt zij dat ze kan bepalen of jullie dan daarna nog iets gaan doen _O-
Geen idee. En als het gewoon van 3 tot 5 ofzo was geweest, was er ook geen probleem geweest. Want vrij normale bezoektijden (klinkt alsof het een ziekenhuis is :+ )
Maar nee, ze kan pas vanaf 4 uur en omdat we niet mee willen eten, wordt het dan vrij kort dag.

"hoezo eten jullie niet mee? Zo eng zijn we toch niet?"
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:59:45 #162
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203595690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:55 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Geen idee. En als het gewoon van 3 tot 5 ofzo was geweest, was er ook geen probleem geweest. Want vrij normale bezoektijden (klinkt alsof het een ziekenhuis is :+ )
Maar nee, ze kan pas vanaf 4 uur en omdat we niet mee willen eten, wordt het dan vrij kort dag.

:')
|| justdiggit.org ||
pi_203595771
quote:

[..]

Moet je je ook indentificeren en je aankomst noteren in een logboek zodra je naar binnen loopt?
pi_203595809
quote:

[..]

heb je gevraagd wat ze kookt?
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:15:08 #165
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203595911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moet je je ook indentificeren en je aankomst noteren in een logboek zodra je naar binnen loopt?
qr code laten zien, enzo.
|| justdiggit.org ||
pi_203596626
Meer LP's bestellen, te yey oder te nay? 🤔
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:05:20 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203596638
Willen jullie even allemaal het raam open doen en zo hard mogelijk richting het oosten blazen? Ik kom nog 2 meter per seconde tekort om ermee te nokken -O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:05:58 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203596649
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Yey ^O^
pi_203596863
quote:
Gewoon ja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:30:57 #170
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203597015
quote:
|| justdiggit.org ||
pi_203597189
Nou, gedaan :') 14.gif

Delta Kream van the Black Keys en Office Space soundtrack limited edition zijn onderweg :9
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:45:41 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203597247
quote:
Hoezo is dit een vraag.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:46:41 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203597261
Dit jaar weer een dagje helpen op de Comic Con *O*
pi_203597320
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Hoezo is dit een vraag.
Een rhetorische.
pi_203597327
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Nice :D
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:51:20 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203597353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nice :D
En KM weer foto's maken in de sterrenstudio. Het lijkt bijna 2019 O+.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:51:39 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203597360
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Omg zou het eindelijk doorgaan? *O*

Niet dat ik ga maar toch! het is een nieuw tijdperk straks!!
pi_203597588
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]
En KM weer foto's maken in de sterrenstudio. Het lijkt bijna 2019 O+.
Werd tijd he? En comic cons zijn gewoon leuk O+
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:27:51 #179
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Niet dat ik ga maar toch! het is een nieuw tijdperk straks!!
Je bent 'verder'? ;(
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:35:08 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203599448
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Je bent 'verder'? ;(
Niet per se, of ja misschien wel.
Weinig zin meer om veel geld uit te geven om tussen de zweterige mensen te lopen en eigenlijk gewoon te shoppen.
Want veel meer is het niet.
En pakjes maken was iets dat samen met ex heel tof was, maar nu zelf niet echt meer zin in.
pi_203599482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Niet per se, of ja misschien wel.
Weinig zin meer om veel geld uit te geven om tussen de zweterige mensen te lopen en eigenlijk gewoon te shoppen.
Want veel meer is het niet.
En pakjes maken was iets dat samen met ex heel tof was, maar nu zelf niet echt meer zin in.
Sorry ;(
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:37:16 #182
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599488
quote:
Weinig zin meer om veel geld uit te geven om tussen de zweterige mensen te lopen
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen. :P Nu vraag ik mij ook af of @Debsterr naar zweet ruikt. ;(

quote:
Als die gezamenlijkheid er nu niet is, dan is het echt anders ja. Nou ja, met je huidige partner pak je het wat groter aan met jullie nieuwe huis. Ook een leuk project om samen aan te knutselen.
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:38:13 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203599508
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen. :P Nu vraag ik mij ook af of @:Debsterr naar zweet ruikt. ;(
[..]
Als die gezamenlijkheid er nu niet is, dan is het echt anders ja. Nou ja, met je huidige partner pak je het wat groter aan met jullie nieuwe huis. Ook een leuk project om samen aan te knutselen.
Dat ligt aan de activiteit. Op de Comic Con valt het wel mee denk ik.
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:39:24 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203599530
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Jammer dat sommige vooroordelen en stereotypen gewoon kloppen. :P Nu vraag ik mij ook af of @:Debsterr naar zweet ruikt. ;(
[..]
Precies, geen tijd en geld meer voor andere zaken :D
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:39:31 #185
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599533
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Dat ligt aan de activiteit. Op de Comic Con valt het wel mee denk ik.
Nu vraag ik mij af bij welke activiteiten je dan wél naar zweet ruikt. :')
pi_203599571
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Nu vraag ik mij af bij welke activiteiten je dan wél naar zweet ruikt. :')
*steekt aarzelend vinger in de lucht

:@
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:42:32 #187
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:41 schreef Barbusse het volgende:
*steekt aarzelend vinger in de lucht

:@
Met zo'n ijsmuts op je je hoofd kun je je warmte slecht kwijt ja. Dan ga je wel zweten. :+
pi_203599633
IJsmutsjes O+ :9
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:51:08 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203599755
Nee grapje, ik zweet nooit. Is ook problematisch overigens want mijn hoofd is nogal snel een tomaat :').
pi_203599785
Ik zweet altijd en mijn kop is ook snel een tomaat ;(
Ga van de zomer maar naar IJsland als het weer 35+ wordt.
Tap tap tap
pi_203599818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Cherry tomaatje :D

Badumtssj.gif

#illletmyselfout
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:55:42 #192
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599823
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Nee grapje, ik zweet nooit. Is ook problematisch overigens want mijn hoofd is nogal snel een tomaat :').
Dat heeft Miss ook. Altijd leuk in de sauna. Knalrode kop, geen druppeltje zweet te bekennen.
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:57:31 #193
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203599845
Ik wist heul niet dat er een gcjoel klustopic was *O* O+
Super tof.
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:58:16 #194
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik wist heul niet dat er een gcjoel klustopic was *O* O+
Super tof.
Meelurken jij *O*
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:59:17 #195
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203599865
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Meelurken jij *O*
Doe ik ook. Want verder geen verstand van bouwen.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:03:37 #196
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef TaMieke het volgende:
Doe ik ook. Want verder geen verstand van bouwen.
Er kwam een advies voorbij om dragende muren weg te halen dus je bent dan niet de enige.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:05:11 #197
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203599947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Haha, dit heb ik ook. Al zweet ik niet altijd. Met dit weer niet bijvoorbeeld. Maar als ik nu buiten ga sporten, dan wel. En zodra ik zweet heb ik standaard een rode kop :Y
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:05:53 #198
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203599958
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Er kwam een advies voorbij om dragende muren weg te halen dus je bent dan niet de enige.
Overal dakkapellen *O*
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:07:44 #199
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203599982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef gcjoel het volgende:
Overal dakkapellen *O*
Daar was ik het dan weer wel mee eens. :@ Meer licht, meer vierkante meters die je kunt gebruiken. Maar goed, daar is het jullie huis voor. Jullie beslissen.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:07:48 #200
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203599983
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Altijd handig. Want wie heeft er nu ondersteuning nodig?! :{w
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:09:34 #201
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600014
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:07 schreef TaMieke het volgende:
Altijd handig. Want wie heeft er nu ondersteuning nodig?! :{w
Ondersteuning is voor watjes. Eigen regie, zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheid. Zo doen we dat in Nederland.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:12:25 #202
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600063
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ondersteuning is voor watjes. Eigen regie, zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheid. Zo doen we dat in Nederland.
Precies! w/

Het is dat ik niets te zeggen heb over de indeling ed van mn huis, anders had ik het vast ook anders gedaan.

Ergens dit jaar bij Artic maar schilderen. Denk dat dat wel genoeg klussen is voor dit jaar :+
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:13:52 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600086
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Daar was ik het dan weer wel mee eens. :@ Meer licht, meer vierkante meters die je kunt gebruiken. Maar goed, daar is het jullie huis voor. Jullie beslissen.
Wat moet ik met licht in mijn slaapkamer? _O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:15:52 #204
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:13 schreef gcjoel het volgende:
Luieren op bed en staren naar de voorbijgaande wolken.
pi_203600143
Licht O+
Tap tap tap
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:18:54 #206
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
Ergens dit jaar bij Artic maar schilderen. Denk dat dat wel genoeg klussen is voor dit jaar :+
Nou nou, nu al bezig zijn man cave naar jouw smaak in te richten?
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:19:14 #207
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600161
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Luieren op bed en staren naar de voorbijgaande wolken.
Das wel fijn, maar hoevaak doe je dat? :P

Is het trouwens niet handiger om de trap naar boven beneden te maken ipv boven?
Maar geen idee of dat past qua doorgang naar de kamer/keuken :@
Warmte naar boven blablabl :@
pi_203600164
quote:

[..]
Via de spiegel naar de actie kijken natuurlijk :9
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:19:40 #209
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600165
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Nou nou, nu al bezig zijn man cave naar jouw smaak in te richten?
Zeker ~O>
Hij zit nu al onder de duim })
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:20:11 #210
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef TaMieke het volgende:
Dat is niet het enige waar daglicht fijn voor is.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:20:37 #211
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600184
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef rival het volgende:
Via de spiegel naar de actie kijken natuurlijk :9
Dank u. :7
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:21:31 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600200
quote:

[..]

Is het trouwens niet handiger om de trap naar boven beneden te maken ipv boven?
Maar geen idee of dat past qua doorgang naar de kamer/keuken :@
Warmte naar boven blablabl :@
Die deur bedoel je?
Zou ook nog kunnen hoor, maar voor nu denken we dat het dan zo dicht wordt beneden. En met een deur boven kan de warmte ook niet echt naar boven volgens mij.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:21:46 #213
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600206
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dat is niet het enige waar daglicht fijn voor is.
Voor de plantjes *O*

Ik heb mn gordijnen op de slaapkamer altijd dicht :@
  Tettenkoning donderdag 10 februari 2022 @ 15:23:47 #214
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203600232
quote:
Jij doet zeker alleen standje missionaris onder de dekens in het donker? :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:23:57 #215
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600237
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Die deur bedoel je?
Zou ook nog kunnen hoor, maar voor nu denken we dat het dan zo dicht wordt beneden. En met een deur boven kan de warmte ook niet echt naar boven volgens mij.
Heb je een punt. Heb je zo'n blok daar zitten waar je tegenaan kijkt.
Qua warmte, geen idee. Dat zeggen ze altijd. Zal mssn een beetje verschil maken, maar zeker weten doe ik het niet.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:27:23 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600271
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Nine. het volgende:

[..]
Jij doet zeker alleen standje missionaris onder de dekens in het donker? :+
Heb je bij andere standjes licht nodig? :O

Maar ja dus, anders wist ik dit. ;(
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:29:05 #217
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203600300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef gcjoel het volgende:

In jouw specifieke geval komt je tattoo ook veel meer tot zijn recht bij daglicht.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:31:34 #218
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600335
Priklicht/kerstlampjes ophangen op de slaapkamer. Romantisch O+ :r
  Tettenkoning donderdag 10 februari 2022 @ 15:32:43 #219
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203600358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef gcjoel het volgende:

Je vindt het dus niet leuk om je partner en wat van de actie en eventueel speelgoed e.d. te zien? :o
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:32:48 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203600363
Bedlampjes met colorLED's 8-)

'Hey Google, fucktime!'

*Floeps*

Alles oranje/rood; niet teveel licht, en cosey as fuck :7
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:44:16 #221
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600548
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef Nine. het volgende:

[..]
Je vindt het dus niet leuk om je partner en wat van de actie en eventueel speelgoed e.d. te zien? :o
Nouja er zijn gewoon ramen, alleen geen dakkapellen dus er is zat licht voor dat.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:48:07 #222
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203600605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nouja er zijn gewoon ramen, alleen geen dakkapellen dus er is zat licht voor dat.
Nee. NEE! Je MOET dakkapellen nemen :(
|| justdiggit.org ||
pi_203600624
kapel ist kapel!! :(
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:51:21 #224
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600656
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Nee. NEE! Je MOET dakkapellen nemen :(
Voor de seks in fel daglicht!!!
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:53:02 #225
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600684
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Die ene zaterdag/zondag morgen die op de kalender staat.
pi_203600686
quote:

[..]
in gekke freaky standjes *O*
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:53:11 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203600691
quote:

[..]
Das gewoon in den tuin toch? :?
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:54:14 #228
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203600703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:53 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Die ene zaterdag/zondag morgen die op de kalender staat.
Per week? Per maand? Per jaar? ;(
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:55:02 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203600709
quote:

[..]
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOET :(
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:55:52 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600723
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOET :(
Dat is wel makkelijk want zeester O+
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:56:51 #231
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203600739
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:58:16 #232
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600759
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ow per maand natuurlijk.
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:59:37 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:58 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ow per maand natuurlijk.
Ja jullie zitten nog in de verliefde fase.
TGN heeft een baby dan is het per jaar.
pi_203600780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Voor de plantjes *O*

Ik heb mn gordijnen op de slaapkamer altijd dicht :@
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruit :9 Fris bedje :9
Tap tap tap
  donderdag 10 februari 2022 @ 16:00:34 #235
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203600781
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Haha. Hahahahaha :D
|| justdiggit.org ||
  donderdag 10 februari 2022 @ 16:05:15 #236
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203600848
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruit :9 Fris bedje :9
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maand :P
  donderdag 10 februari 2022 @ 16:07:31 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203600875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.
[..]
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maand :P
Alleen nog maar om baby's te maken, dus nooit.
pi_203601948
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Haha. Hahahahaha :D
Dit klonk boermetkiespijnerig ;(
  donderdag 10 februari 2022 @ 17:49:28 #239
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203602038
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit klonk boermetkiespijnerig ;(
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik. :Y
pi_203602068
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik. :Y
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maar :{
pi_203602465
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Per leven.
  donderdag 10 februari 2022 @ 18:35:39 #242
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203602710
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maar :{
Weinig recht van spreken jij met jouw kink. :')
pi_203603500
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Weinig recht van spreken jij met jouw kink. :')
pi_203605131
Stelletje seksverslaafden :P .

Dat is zeker om het hoogtepunt dat alles straks weer mag te vieren. Ik verwacht op zijn minst dat iedere kroeg gaat lijken op een stomende orgie.
pi_203605158
Vandaag allemaal complimenten gekregen van collega's waarvan ik dacht dat ze me niet echt kenden O+ . Ik snap er ook niets van.
pi_203605317
quote:

[..]
Zeker ~O>
Hij zit nu al onder de duim })
oh?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  donderdag 10 februari 2022 @ 21:13:28 #247
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203605488
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef Tegan het volgende:
Stelletje seksverslaafden :P .

Dat is zeker om het hoogtepunt dat alles straks weer mag te vieren. Ik verwacht op zijn minst dat iedere kroeg gaat lijken op een stomende orgie.
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan. c_/
pi_203605882
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan. c_/
Zaterdag feestje :9 Zondag uit eten :9

Daarna weer zolderkamerleef :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 08:13:28 #249
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203608448
Vrijdag *O*
  vrijdag 11 februari 2022 @ 09:18:00 #250
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203609136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zaterdag feestje :9 Zondag uit eten :9

Daarna weer zolderkamerleef :')
Het is een begin. *O*
pi_203609543
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Het is een begin. *O*
Eerst koffie c_/
pi_203610458
¤265 voor een retourtje Porto - New York. Tempting tempting...
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:26:44 #253
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203610469
Doen! :Y
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:31:14 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203610577
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:26 schreef Barbusse het volgende:
¤265 voor een retourtje Porto - New York. Tempting tempting...
Da's goedkoop. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203610914
Ware het niet dat ik net m'n spaarzame centjes aan muziek heb uitgegeven :')
pi_203611074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's goedkoop. :o
Het hotel daarentegen...
Tap tap tap
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:57:42 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203611301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het hotel daarentegen...
Maar dat wordt niet goedkoper bij een duurder ticket. :!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:59:43 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203611346
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ware het niet dat ik net m'n spaarzame centjes aan muziek heb uitgegeven :')
Jij verdient toch als een koning in Portugal?
pi_203611522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jij verdient toch als een koning in Portugal?
Eerder als hofnar :')
pi_203611594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het hotel daarentegen...
Ben airbnb's in Manhattan & Brooklyn aan het checken :@
  vrijdag 11 februari 2022 @ 13:53:13 #261
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203615029
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:26 schreef TaMieke het volgende:
Doen! :Y
Wil je 'm zo graag ff weg hebben hier? :7
pi_203615615
Oi.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:36:30 #263
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203615655
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Wil je 'm zo graag ff weg hebben hier? :7
Nee, maar das bijna gratis :P
pi_203615721
Ik heb hier een retourticket via Tap Air Portugal vanaf Amsterdam voor 316 euro, ben je wel 32 uur onderweg.
Tap tap tap
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:44:47 #265
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203615767
Ik wil afsluiten maar uiteraard nu reageert mn leidinggevende niet op mn berichtjes :X
pi_203616004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier een retourticket via Tap Air Portugal vanaf Amsterdam voor 316 euro, ben je wel 32 uur onderweg.
Zo'n lange overstap? Waar?
pi_203616146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zo'n lange overstap? Waar?
Weet ik niet meer, volgens mij zat je dan 21 uur in Portugal ergens.
Tap tap tap
pi_203616148
quote:
Ik heb geen kinderen :{w
Tap tap tap
pi_203616508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Weet ik niet meer, volgens mij zat je dan 21 uur in Portugal ergens.
Er zijn ergere plekken :P
pi_203616622
Zo. Ik ben nu ongeveer qua werk waar ik vanmorgen wilde zijn en de rest van de lijst moet ook nog af :') .
pi_203617520
Tijd voor de vrijmibo :)
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:24:56 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203617688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Proost, lekker een kriekje :9
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:28:58 #274
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203617727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Goed idee! Ik heb nog rode wijn staan :9
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:29:22 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203617732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wijf ben je ook :{w.
Get woke, go broke!
pi_203617777
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goed idee! Ik heb nog rode wijn staan :9
Voor nu een gewoon biertje. Heb voor bij het avondeten nog wel een hele goede Douro staan die perfect gaat bij gegrilde steak of gebakken eendenborst :9

*kijkt in koelkast... Moet ik voor het eten wel eerst naar de winkel :T
pi_203617837
Of lamsbout...
pi_203617839
Honger nu.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:42:24 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203617880
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wijf ben je ook :{w.
Klopt *O*
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:43:01 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203617889
Ik ga bij Barb eten :9

Wij moeten iets met groenlof ;(
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:43:07 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203617891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Klopt *O*
I know B-).
Get woke, go broke!
pi_203617902
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga bij Barb eten :9

Wij moeten iets met groenlof ;(
Altijd welkom O+
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:46:02 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203617927
Ik snap dat nooit, ben je jarenlang kind en moet je van alles van je ouders, waarom moet je nog steeds dingen van jezelf als je eenmaal volwassen bent? :7.

Van wie moet dat dan, en waarom luister je naar zo'n buzzkill? B-).
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:54:20 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203618016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat nooit, ben je jarenlang kind en moet je van alles van je ouders, waarom moet je nog steeds dingen van jezelf als je eenmaal volwassen bent? :7.

Van wie moet dat dan, en waarom luister je naar zo'n buzzkill? B-).
Zat in het groentepakket en ik haat voedselverspilling dus 'moet' ik het eten.
Maar niet lang meer want de boer komt niet op mijn nieuwe adres ;(
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:56:34 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zat in het groentepakket en ik haat voedselverspilling dus 'moet' ik het eten.
Maar niet lang meer want de boer komt niet op mijn nieuwe adres ;(
Ah die dingen :P.

Ik haal gewoon wat ik nodig heb en waar ik zin in heb, geen verspilling en nooit iets waar ik geen zin in heb.

Vriend van me heeft ook zo'n Hello Fresh pakket, want zo lekker makkelijk, de helft gaat na een paar dagen de vuilnisbak in, week in, week uit.....
Get woke, go broke!
pi_203618041
Ik heb ooit eens gehoord dat je wel moet eten, anders schijn je dood te gaan volgens welingelichte bronnen. En dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederland. Dat ik dood ga. Van de honger.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:02:16 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203618102
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah die dingen :P.

Ik haal gewoon wat ik nodig heb en waar ik zin in heb, geen verspilling en nooit iets waar ik geen zin in heb.

Vriend van me heeft ook zo'n Hello Fresh pakket, want zo lekker makkelijk, de helft gaat na een paar dagen de vuilnisbak in, week in, week uit.....
Ik vind de groente van de supermarkt gewoon slecht en ben te lui om iedere week naar de markt te gaan.
We krijgen dus ook echt alleen groente, geen maaltijden, die kan ik zelf wel bedenken verder.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:03:02 #288
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203618113
Pita shoarma hier. Voor mij de vega variant :9
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:03:07 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203618114
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat je wel moet eten, anders schijn je dood te gaan volgens welingelichte bronnen. En dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederland. Dat ik dood ga. Van de honger.
Als ik niet eet word ik sowieso een hangry bitch. Dus verder dan dat durf ik niet te gaan.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:05:26 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik vind de groente van de supermarkt gewoon slecht en ben te lui om iedere week naar de markt te gaan.
We krijgen dus ook echt alleen groente, geen maaltijden, die kan ik zelf wel bedenken verder.
Ah ok, ik merk nooit zo veel of groente goed is of niet, het is altijd maar een bijzaak :P.

En ik ga ook niet naar 5 verschillende plekken om mijn boodschappen te doen hoor, maar ik hou er ook niet van om elke keer een door een ander bedacht pakket te krijgen.

AH, Jumbo, Lidl zit hier allemaal op letterlijk 2 min lopen, ik haal bijna elke dag gewoon waar ik die dag zin in heb.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:10:22 #291
141482 Q.
JurassiQ
pi_203618814
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah ok, ik merk nooit zo veel of groente goed is of niet, het is altijd maar een bijzaak :P.

En ik ga ook niet naar 5 verschillende plekken om mijn boodschappen te doen hoor, maar ik hou er ook niet van om elke keer een door een ander bedacht pakket te krijgen.

AH, Jumbo, Lidl zit hier allemaal op letterlijk 2 min lopen, ik haal bijna elke dag gewoon waar ik die dag zin in heb.
Als ze maar bier hebben. :7
For great justice!
pi_203619438
Ik laat sinds een tijdje vrijwel alle boodschappen bezorgen. Ideaal. Ik kom niet meer in de supermarkt als ik hangry ben, ik hoef niet de kou in of veel te tillen en ik word niet beinvloed door opvallende schappen met aanbiedingen. En gedurende de week pas ik mijn boodschappen 100x aan naar waar ik zin in heb, tot de avond voor het bezorgd wordt. Dus als ik fastfoodbui heb zet ik zulke dingen in mijn bestelling, en dan een paar dagen later vervang ik dat weer als ik niet meer hangry ben. De daadwerkelijke bezorging is dan wat beschaafder qua gezonde dingen :P .
pi_203625716
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
Ik laat sinds een tijdje vrijwel alle boodschappen bezorgen. Ideaal. Ik kom niet meer in de supermarkt als ik hangry ben, ik hoef niet de kou in of veel te tillen en ik word niet beinvloed door opvallende schappen met aanbiedingen. En gedurende de week pas ik mijn boodschappen 100x aan naar waar ik zin in heb, tot de avond voor het bezorgd wordt. Dus als ik fastfoodbui heb zet ik zulke dingen in mijn bestelling, en dan een paar dagen later vervang ik dat weer als ik niet meer hangry ben. De daadwerkelijke bezorging is dan wat beschaafder qua gezonde dingen :P .
Bezorgen is ideaal hoor. Picnic. O+
For great justice!
pi_203626151
Ik vind thuis bezorgen een beetje lastig qua verse groente. Ook voor m'n vee. En de laatste tijd zijn bepaalde dingen niet op voorraad of klopt er iets niet met de bestelling en kan ik het alsnog zelf gaan halen in de winkel. Maar als ik me verrot voel is het wel fijn.
Tap tap tap
pi_203626159
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind thuis bezorgen een beetje lastig qua verse groente. Ook voor m'n vee. En de laatste tijd zijn bepaalde dingen niet op voorraad of klopt er iets niet met de bestelling en kan ik het alsnog zelf gaan halen in de winkel. Maar als ik me verrot voel is het wel fijn.
Gewoon zorgen dat je je altijd verrot voelt. *O*
For great justice!
pi_203626175
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat je je altijd verrot voelt. *O*
Ja die kant ging het van de winter wel op.
Tap tap tap
pi_203626671
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik koop wel altijd hele groenten i.p.v. voorgesneden en dat blijft wel 10+ dagen vers. En een zakje sla ook wel een weekje. Maar ik kan me voorstellen dat het met meer kort houdbare groenten lastig is.

Mijn konijnen kregen altijd gewoon bijvoorbeeld loof de kort houdbaarste stukken eerst enzo.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:38:51 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627013
'Even' oriënteren voor een nieuwe TV. Man, zoveel informatie die langskomt, daar kun je op afstuderen. -O-
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:48:07 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203627117
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
'Even' oriënteren voor een nieuwe TV. Man, zoveel informatie die langskomt, daar kun je op afstuderen. -O-
Diploma zien? O-).
Get woke, go broke!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:50:03 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203627144
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Ik wilde al een tijdje een kleinere tv. We waren in een winkel voor nieuwe speakers om muziek te luisteren. Toen zag ik een tv van een formaat dat ik mooi vond en mooi beeld.
Online ff gezocht waar hij het goedkoopst was en meteen gekocht.
Zo geen zin om te zoeken naar wat dan misschien net beter is ofzo. Teveel keus. _O-
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:51:17 #301
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627156
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Diploma zien? O-).
Als diploma geen eufemisme voor dickpic is. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties