vrienden hebben is overrated.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tegan het volgende:
Als ik weer zou willen kroeghangen moet ik eerst nieuwe vrienden maken.
Ik ging als student standaard uit op plekken met een gemengd gezelschap, leeftijd en levensstijl, heerlijk. Van die volgepakte feestcafes kwam ik zelden, veel te druk, chaotisch en inhoudsloze mensen.

Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
vrienden hebben is overrated.
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas

Mensen die niet exact voldoen aan je wensenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrienden hebben is overrated.
Die komen dan met allemaal smoesjes zoals: ik heb kinderen, ik heb geen oppas

Oh, vandaar dat wij nooit afsprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net zoals met daten; als ze met smoesjes komen, hebben ze eigenlijk geen interesse.

En ik heb al zo weinig wensenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen die niet exact voldoen aan je wensen.

Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat wij nooit afspreken.

Daten bij Stromae in april 2023?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.

Voor vrienden?quote:

We kunnen ervoor een hapje eten samen...quote:

Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen ervoor een hapje eten samen...

Dat is inderdaad wel heel specifiek van je.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor vrienden?
Ze moeten bier lusten en niet verwachten dat ik heel veel praat

19 meiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik dit jaar ook nog zien.
Best al een goede lijst met optredens staan.

Ik voel met je meequote:

quote:

Lowlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Wat staat er nog meer op?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor vrienden?
Ze moeten bier lusten en niet verwachten dat ik heel veel praat

Bier drinken en kut roepen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?

*schuift Negroni door...quote:

En kut roepenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biertje drinken en domme shit kijken ditdat?

Lowlands, Spinvis, TOOL, The Smile, James Blake, Actress, Girl in Red, War on Drugs. Volgens mij vergeet ik nog iets dat ingehaald moet worden.quote:

Doe ik nooit.quote:

I'm a simple manquote:

Goed ontopic wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, jij hebt altijd een reden waarom je niet kan/wil afspreken.

Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik nooit.Ben toch geen brabo.

Ik ook niet, nep-Braboquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik nooit.Ben toch geen brabo.

Hollander he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet, nep-Brabo, slechts geboren en getogen.
Sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt

Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ook.
Ik ga ook naar The Smile toe

Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel tof denk ik. Ik heb het overwogen maar vond die ruim 70 euro net iets teveel voor een paar aardige nummers. Ik wacht wel tot Radiohead weer komt.

Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paradiso was natuurlijk al uitverkocht, dus een tripje naar het buitenland.

Ken ik nietquote:
Alleen naar de buurvrouwquote:

Da's mien merk!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je niet Poahhh roept als er een John Deere langs rijdt

Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed te doen vanuit Eindhoven denk ik. Waar ga je? Ga je met Cali?

Luxemburg is leukquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Luxemburg. Neem Cali mee voor een weekendje.

... En Cali ook natuurlijk.quote:

Is lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar eens proberen

Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik.quote:

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben teveel barbaar voor iets anders dan pils in dat glas vrees ik.

Niet echt een cocktailmeisje.quote:

Ga maar Finse metal luisteren dan.quote:

Ik had eigenlijk Noorse aan staan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga maar Finse metal luisteren dan.

Lowlandsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Lekkere ochtendkoffie muziekquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Noorse aan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |