Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende: [..] Ik wel
. Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekker
Och, op tijd bestellen dan maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.
Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok.
Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drankquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard. Maar sinds ik die tent vorig jaar ontdekt heb is het echt een warme deken gebleken. Wat een relaxte sfeer daar, iedereen lult met iedereen, vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je thuis.
Minpunt is de wel heeeeeel erg relaxte houding van het personeel, als je een beetje pech heb wacht je zo 10 min op je bier, maar ok.
Dat is voor mij al een vorig levenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, op tijd bestellen dan maar.
Dat soort toko's.![]()
Ben benieuwd wat er hier nog over blijkt, de vaste plekken die we hadden, zijn zo'n beetje opgedoekt.
Tsk, "verder" zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een vorig leven
Mis het af en toe nog wel.
Zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft het dus al een tijdje vertikt om open te gaan, ook tijdens de vorige versoepeling tot 17:00. Dat had gewoon geen zin. Maar hij heeft van het weekend iets op instagram gepost dat er binnenkort nieuwe openingstijden aankomen, dus ik hoop dat hij weer open gaat gewoon.
Toen mijn biljartcafeetje weer open ging ook direct weer een avondje aan de bar gehangen, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen metal, maar barhangen is wel zooo lekker
Nou ja, hier in Amsterdam is het ook goed zoeken geworden. Ik kende deze tent wel al een tijd van naam, maar was er tot vorig jaar nog nooit aan toegekomen om er ook heen te gaan. En nadat ik er 1 keer geweest was zat ik er 2 keer per week, minstensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dat betref mis ik The Pub in Valletta wel. Obscuur drankhol, maar top personeel, muziek en drankHeb nog geen soortgelijke tent gevonden hier.
Ah een vorig leven dus!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik Cali leerde kennen natuurlijk.
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig levenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een vorig leven
Mis het af en toe nog wel.
Zou die nog mogen van zijn vriendin?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben meer een overdag drinker, terrasje of fout festival. Dat mis ik wel echt.
Heb al kaarten voor het 90's feest in de Goffert dit jaar, dat is altijd goud om vroeg te pieken.
En een dansje doen met Hosti
Ja want ik wil ook met haar dansen!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die nog mogen van zijn vriendin?
Ergens zie ik wel voor me dat zij er ook gewoon is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want ik wil ook met haar dansen!
Zolang ze geen baby maken heb ik hoop.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, door corona is het voor iedereen een vorig leven.
iets zegt me dat ik dat wil zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam laatst nog mijn drum 'n bass-feestbroek tegen
Ik moet ook bekennen dat we bepaalde feestjes specifiek uitkozen omdat we er mensen verwachtten te zien, niet omdat de muziek helemaal ons ding was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren mooie tijden. Alleen sommige mensen zie ik niet meer echt nadat ik verhuisd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |