Hij heeft last van A(m)nesi(e)quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze heeft al een kind strani. Met een Italiaan notabene.
Je verwacht het niet.quote:
Oh ja!quote:
Dat maakt me niet uit. Ik heb gisteren een tijdje gesproken met een ontzettend knap meisje waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt ouder dan 25 was, bleek ze 35 met vier(!) kinderen. Hoe dan!?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dat is best indrukwekkend.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou uit mijn hoofd op de zomerspelen roeier Steven Redgrave en kanovaarster Birgit Fischer. Die laatste won zelfs op zes Spelen goud.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe gaat het met je?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
Dat maakt me niet uit. Ik heb gisteren een tijdje gesproken met een ontzettend knap meisje waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt ouder dan 25 was, bleek ze 35 met vier(!) kinderen. Hoe dan!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
Ik was er ook vrij zeker van dat ik een post van Redefine met de tekst 'vol' zag staan maar nu is 'ie weg.
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.
Ach wat maakt het uitquote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het net of Redefine een ordinaire kaper is.
Welke reputatiequote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!
Die laatste is wel twee jaar te vroeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, de kinderen waren 11, 7, 3 en 1.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Yesse het volgende:
Zulke mensen zouden ontslagen moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Joah. Klein beetje beter. Probeer toch wel wat dingen voor werk te doen. (Ik kan praktisch nog niks, maar goedquote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe gaat het met je?
Zou het wat uitmaken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zullen strijden voor zijn reputatie!
Datte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |