abonnement Unibet Coolblue
pi_203533139


De vorige (volle) topics in deze reeks over de Italiaanse inzending 2022 vind je door hierboven bij het paginanummer 1 op de pijl naar links te klikken. Dan ga je naar het vorige deel.

JAA!!! daar is een van onze favoriete voorrondes weer. De 72ste editie van dit festival (72º Festival della Canzone Italiana di Sanremo 2022). In 2022 is de eerste show op 1 februari en de finale show 5 is op zaterdag 5 februari (eigenlijk zondag 6 februari 03:00). Meerdere avonden vol genot, of moet ik zeggen meerdere nachten,we gaan tot diep in de nacht door. Tot half 2 wachten tot dat de gouden krabpaal uit de coulissen komt en dan duurt het alsnog tot half 3 door vier intervalacts. Het is afwachten hoe het festival er nu uit ziet door corona. We hopen het publiek niet uit ballonnen bestaat dit jaar. Geen mensen meer met doorligplekken in hun superdure designer jurk? Er wordt toch niet gesneden in het aantal intervalacts? De shows worden weer gehost door Amadeus en Fiorello. Dit jaar kwam de winnaar van het songfestival uit het San Remo festival; Måneskin. Ondertussen onderweg naar wereldfaam.






quote:
The rules of Sanremo 2022 have been changed to enable the competing artists to be revealed from today.

Amadeus will be able to start revealing the twenty-two artists who have been chosen to compete in Festival di Sanremo 2022 from today. Previously the reveal date of the artists had been scheduled to take place during the final of Sanremo Giovani on December 15.

The change in the rules of the competition gives the potential for the artists to be revealed in small numbers over the course of the next two weeks. All of the twenty-two artists that have been selected to compete in the contest will still appear in Sanremo Giovani on December 15.
quote:
Voting will occur through the combination of three methods:

Public televoting, carried out via landline, mobile phone, the contest's official mobile app, and online voting.
Jury of the Press Room, TV, Radio and Web.
Demoscopic jury, composed by 1000 music fans who will vote from their homes via an electronic voting system managed by Ipsos.

Their voting will be articulated as follows:[2]

First two nights: 12 entrants will be judged by three separate panels from the jury of journalists.
Third night: all of the entrants will be judged through a 50/50 split system by means of televoting and the demoscopic jury. The results will be combined with those of the previous nights.
Fourth night: the same systems used on the first three nights will be put in place.
Fifth night: the entrants will be judged by televoting alone, to be added up to the results obtained that far; ultimately, a final voting round (again a sum of televoting and the two juries) will be held among the top 3, which will determine the winner.
Artiesten en songtitels:
quote:
Achille Lauro - Domenica
Aka 7even - Perfetta così
Ana Mena - Duecentomila ore
Dargen D'Amico - "Dove si balla
Ditonellapiaga & Donatella Rettore - Chimica
Elisa - O forse sei tu
Emma Marrone - Ogni volta è così
Fabrizio Moro - Sei tu
Gianni Morandi - Apri tutte le porte
Giovanni Truppi - Tuo padre, mia madre, Lucia
Giusy Ferreri - Miele
Highsnob & Hu - Abbi cura di te
Irama - Ovunque sarai
Iva Zanicchi - Voglio amarti
La Rappresentante di Lista - Ciao ciao
Le Vibrazioni - Tantissimo
Mahmood & Blanco - Brividi
Massimo Ranieri - Lettera al di là del mare
Matteo Romano - Virale
Michele Bravi - Inverno dei fiori
Noemi - Ti amo, non lo so dire
Rkomi - Insuperabile
Sangiovanni - Farfalle
Tananai - Sesso occasionale
Yuman - Ora e qui
Samenvattend:
quote:
'Dus het duurt elke avond tot half twee?'
Ja
'En je hebt geen idee wat ze zeggen?'
Nee
'En dat dan vijf dagen achter elkaar?'
Ja
De winnaars zijn Mahmood en Blanco. Mahmood werd tweede achter Duncan in 2019. De clip van Brividi is opgenomen in Nederland!



[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 07-02-2022 21:59:26 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 6 februari 2022 @ 03:04:52 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_203533141
Die Blanco heeft trouwens best een mooie spreekstem.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_203533142
Tevens, deze tweet.
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 6 februari 2022 @ 03:07:17 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_203533143
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 03:06 schreef koffieleuk het volgende:
Tevens, deze tweet.
[ twitter ]
Die is mooi ja.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 03:16:53 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203533149
twitter
pi_203533164
Ah uitslag zoals verwacht, erg leuk dat ze gaan *O*

Mahmood is wel een koning, gewoon even twee keer winnen in zo’n korte tijd. _O_
pi_203533623
Dit is een grote kanshebber voor de dubbel!

Ik zie jury's hiervoor gaan, ik zie televoters hier voor gaan, ondersteund door de Italiaanse diaspora.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203533770
Irama -O- Hoeveelste is hij nu eigenlijk geworden?
Nou ja, dit was de beste winnaar na Irama :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_203533775
Zojuist nog even de winnaar teruggekeken.

Laat ik er mee beginnen dat Italie zich hier zeker niet voor hoeft te schamen. Het is gewoon een goed nummer. Maar voor mijn gevoel mist het iets om voor de overwinning mee te doen. De melodie is niet overweldigend, het ritme niet betoverend, en het brividi dat de hook is voelt een beetje onaf. Het nummer is goed genoeg dat een top 10 zeker tot de mogelijkheden behoort, maar als het algemene niveau dit jaar enigszins in de buurt komt van vorig jaar, denk ik dat een top 5 lastig wordt.
pi_203533779
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:06 schreef Sableheart het volgende:
Zojuist nog even de winnaar teruggekeken.

Laat ik er mee beginnen dat Italie zich hier zeker niet voor hoeft te schamen. Het is gewoon een goed nummer. Maar voor mijn gevoel mist het iets om voor de overwinning mee te doen. De melodie is niet overweldigend, het ritme niet betoverend, en het brividi dat de hook is voelt een beetje onaf. Het nummer is goed genoeg dat een top 10 zeker tot de mogelijkheden behoort, maar als het algemene niveau dit jaar enigszins in de buurt komt van vorig jaar, denk ik dat een top 5 lastig wordt.
Dit dus helemaal!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_203533817
Ik ga een cursus Italiaans doen, ik wil dit volgend jaar kunnen volgen!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_203533951
twitter

_O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 09:31:52 #13
163650 Greys
pi_203534049
Zo blij dat ze gewonnen hebben!

Ik hing kotsend boven de pot gisteravond en vannacht dus ik heb alles gemist maar staat nu de uitvoering van de jongens van gisteravond niet op YouTube of kijk ik er nou twaalf keer overheen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 09:33:02 #14
163650 Greys
pi_203534074
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een grote kanshebber voor de dubbel!

Ik zie jury's hiervoor gaan, ik zie televoters hier voor gaan, ondersteund door de Italiaanse diaspora.
Ik zie een dubbel sinds lange tijd ook kunnen gebeuren. Dit heeft zoiets bijzonders. Het wordt hoe dan ook een geweldige uitslag voor het gastland. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203534100
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:33 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik zie een dubbel sinds lange tijd ook kunnen gebeuren. Dit heeft zoiets bijzonders. Het wordt hoe dan ook een geweldige uitslag voor het gastland. _O_
Ik zat me net te bedenken hoe men vanaf Polen naar het Oosten een liefdesduet tussen 2 mannen zou waarderen, maar Conchita werd toen ook best omarmt natuurlijk :+

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 06-02-2022 09:40:24 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203534175
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
_O-
Ohnee en dan wéér allemaal boze Italianen _O-
pi_203534441
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zat me net te bedenken hoe men vanaf Polen naar het Oosten een liefdesduet tussen 2 mannen zou waarderen, maar Conchita werd toen ook best omarmt natuurlijk :+
De mensen die problemen hebben met een liefdesduet tussen twee mannen zijn ook niet de mensen die snel naar een ESF zouden kijken of zouden stemmen, dus ik weet niet of dat een probleem is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 10:15:46 #18
163650 Greys
  ESF Reporter zondag 6 februari 2022 @ 10:19:33 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_203534946
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
Irama -O- Hoeveelste is hij nu eigenlijk geworden?
Nou ja, dit was de beste winnaar na Irama :P
Irama is 4e geworden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 10:23:17 #20
163650 Greys
pi_203535564
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:53 schreef Arth_NL het volgende:

[..]
De mensen die problemen hebben met een liefdesduet tussen twee mannen zijn ook niet de mensen die snel naar een ESF zouden kijken of zouden stemmen, dus ik weet niet of dat een probleem is.
Als dat soort dingen veel aandacht geven, is dat aan de andere kant ook wel positief.

Al denk ik dat bij deze Top 10 wel het maximum is. Ik vind het nog steeds wat aan de saaie kant.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 10:55:06 #22
163650 Greys
pi_203535589
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als dat soort dingen veel aandacht geven, is dat aan de andere kant ook wel positief.

Al denk ik dat bij deze Top 10 wel het maximum is. Ik vind het nog steeds wat aan de saaie kant.
Nou als de kwaliteit van de overige inzendingen net zo is als degenen die verder tot nu toe bekend zijn dan winnen ze met 2 vingers in de neus. Want wat een bende, so far. Laten we eerlijk zijn. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203535641
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:06 schreef Sableheart het volgende:
Zojuist nog even de winnaar teruggekeken.

Laat ik er mee beginnen dat Italie zich hier zeker niet voor hoeft te schamen. Het is gewoon een goed nummer. Maar voor mijn gevoel mist het iets om voor de overwinning mee te doen. De melodie is niet overweldigend, het ritme niet betoverend, en het brividi dat de hook is voelt een beetje onaf. Het nummer is goed genoeg dat een top 10 zeker tot de mogelijkheden behoort, maar als het algemene niveau dit jaar enigszins in de buurt komt van vorig jaar, denk ik dat een top 5 lastig wordt.
Ja, ik voel hem ook niet. Ik snap deels dat het zo hoog wordt ingeschat, veel hype en ook verder geen andere kanshebbers, maar als dit een Eurovisie-winnaar is... vooral die hook inderdaad, heel ongeïnspireerd voelt het. Nou vind ik dat wel bij veel moderne Spotify-ballads, die muzikaal een beetje saai zijn, dus wie weet.
pi_203535652
Nou krijg ik het gevoel dat ik net zoals bij Maneskin weer niet echt hoor dat het gaat winnen. Maar goed, is inderdaad wel waar dat er nog niets beter is, ook niet in nationale finales.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:01:50 #25
163650 Greys
pi_203535771
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, ik voel hem ook niet. Ik snap deels dat het zo hoog wordt ingeschat, veel hype en ook verder geen andere kanshebbers, maar als dit een Eurovisie-winnaar is... vooral die hook inderdaad, heel ongeïnspireerd voelt het. Nou vind ik dat wel bij veel moderne Spotify-ballads, die muzikaal een beetje saai zijn, dus wie weet.
Ik voel hem door de immense intense chemie die ze hebben. Of ze nou echt iets hebben of gewoon een hele toffe vibe en vriendschap, er is iets aan ze dat het voor mij optilt van een mooie ballad met mooie melodie en harmonieën naar iets echt bijzonders. En het kan héél goed dat er veel anderen zijn die dat niet zo voelen. Dan blijft alleen 'een mooie ballad' over.

Dus het zal de vraag zijn hoe ze het over gaan brengen op het ESF denk ik, of ze mensen bij de lurven weten te pakken of dat het slechts suddert ipv siddert. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-02-2022 16:24:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:03:16 #26
163650 Greys
pi_203535822
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Em31 het volgende:
Nou krijg ik het gevoel dat ik net zoals bij Maneskin weer niet echt hoor dat het gaat winnen. Maar goed, is inderdaad wel waar dat er nog niets beter is, ook niet in nationale finales.
Ik voelde in Måneskin géén duidelijke winnaar. :P En je weet hoe dat uitpakte. Dus trek je vooral niks aan van het feit dat ik het hierbij wel voel want als gastland is de kans dat dat gebeurt nog véél kleiner.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203535902
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik voelde in Måneskin géén duidelijke winnaar. :P En je weet hoe dat uitpakte. Dus trek je vooral niks aan van het feit dat ik het hierbij wel voel want als gastland is de kans dat dat gebeurt nog véél kleiner.
Oh nee ik heb het niet specifiek tegen jou ook hoor :D ik zag net toevallig ook Aran zoiets twitteren en zat bij de reacties te kijken van de clip. Ik vind het ook wel een mooi nummer verder en gaat sowieso hoog op mijn lijstje staan.

En wie weet gaat de rest zo tegenvallen dat ze inderdaad kunnen winnen. :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 6 februari 2022 @ 11:07:21 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_203535934
Jullie hebben het nog dapper volgehouden vannacht :o

quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 02:09 schreef Cee het volgende:

[..]
Ja, er was helaas niets dat dat moment topt dat ineens twee matige rappers op het podium kwamen toen de winnaar bekend moest worden gemaakt.
Het viel bijna tegen inderdaad :P Voor mij misschien maar beter ook dat het niet nog langer duurde, want ik ben meermaals naar bed gegaan voor de show klaar was :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 6 februari 2022 @ 11:07:56 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_203535952
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:31 schreef Greys het volgende:
Zo blij dat ze gewonnen hebben!

Ik hing kotsend boven de pot gisteravond en vannacht dus ik heb alles gemist maar staat nu de uitvoering van de jongens van gisteravond niet op YouTube of kijk ik er nou twaalf keer overheen?
:o Arme Greys ;(

Gaat het inmiddels wel weer beter?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_203535959
@Greys Wel mooi dat jullie nu bij EIC kunnen vragen waarom ze de clip in Nederland op hebben genomen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:23:07 #31
163650 Greys
pi_203536342
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Em31 het volgende:
@:Greys Wel mooi dat jullie nu bij EIC kunnen vragen waarom ze de clip in Nederland op hebben genomen.
Hopelijk! Ik snap het ook niet helemaal maar ik denk dat ze grijs en grauw nodig hadden, dat dat symbool staat voor de sluier aan onzekerheden ofzo. En dat de zee en het fietsen waar ze over zingen in Italië gewoon niet doem-achtig genoeg was om de grijze sluier te creëren.

Ik verzin dit ter plekke hoor, is puur m'n eigen interpretatie. :@ _O-

Maar we gaan dat zeker vragen als we zo gelukkig zijn dat eic doorgaat dit jaar en Italië eraan meedoet. 🤞🏼🍀

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-02-2022 11:48:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203536381
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]
Hopelijk! Ik snap het ook niet helemaal maar ik denk dat ze grijs en grauw nodig hadden, dat dat symbool staat voor de sluier aan onzekerheden ofzo. En dat de zee en het fietsen waar ze over zingen in Italië gewoon niet doem-achtig genoeg was om de grijze sluier te creëren.

Ik verzin dit ter plekke hoor, is puur m'n eigen interpretatie. :@ _O-

Maar we gaan dat zeker vragen als we zo gelukkig zijn dat eic doorgaat dit jaar. 🤞🏼🍀
Zou best kunnen inderdaad, het past in ieder geval wel erg goed. Dat grijze, grauwe weer begint er dan nog mooi uit te zien ook. :+

Ik hoop het _O_ Blanco lijkt me trouwens wel leuk als kandidaat ook in de hele ESF-wereld straks, wat opener dan Mahmood naar anderen gok ik zo. :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:26:47 #33
163650 Greys
pi_203536392
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:07 schreef H_T het volgende:

[..]
:o Arme Greys ;(

Gaat het inmiddels wel weer beter?
Gister kon ik niet eens rechtop staan door de pijn in m'n maag, dat is nu echt veel beter. Maar ben echt m'n bed uitgedreven qua zweten en koud en heet etc en dat is nog. Twee verschillende covidtesten gedaan maar kennelijk 'gewoon' een griepje ofzo. Ik heb dat gelukkig niet vaak en áls ik het heb dan altijd in het weekend of in m'n vakantie. :') Dank je. :*

Moest vanmorgen even een flinke inhaalslag qua bijlezen maar ik ben weer bij! :D Alleen jammer dat ik de uitvoering van gister nog even niet kan vinden. Waarschijnlijk omdat het anders de views van de clip afpikt? Maar Andy en Matt reageren op een clip van gister en ik snap niet hoeeee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 6 februari 2022 @ 11:28:57 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_203536440
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Gister kon ik niet eens rechtop staan door de pijn in m'n maag, dat is nu echt veel beter. Maar ben echt m'n bed uitgedreven qua zweten en koud en heet etc en dat is nog. Twee verschillende covidtesten gedaan maar kennelijk 'gewoon' een griepje ofzo. Ik heb dat gelukkig niet vaak en áls ik het heb dan altijd in het weekend of in m'n vakantie. :') Dank je. :*

Moest vanmorgen even een flinke inhaalslag qua bijlezen maar ik ben weer bij! :D Alleen jammer dat ik de uitvoering van gister nog even niet kan vinden. Waarschijnlijk omdat het anders de views van de clip afpikt? Maar Andy en Matt reageren op een clip van gister en ik snap niet hoeeee.
Griep kan heel heftig zijn, take care :* Ik heb dat gelukkig niet vaak, maar de eerste keer dat ik (waarschijnlijk) echt griep had merkte ik wel dat dat heel wat anders is dan 'een beetje grieperig'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:29:36 #35
163650 Greys
pi_203536459
(Oh dus sorry voor m'n hypere gedoe hier maar ik moest gister nog even inhalen. :@ :D Ik ben nu weer kalm. Beloofd.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203536480
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Gister kon ik niet eens rechtop staan door de pijn in m'n maag, dat is nu echt veel beter. Maar ben echt m'n bed uitgedreven qua zweten en koud en heet etc en dat is nog. Twee verschillende covidtesten gedaan maar kennelijk 'gewoon' een griepje ofzo. Ik heb dat gelukkig niet vaak en áls ik het heb dan altijd in het weekend of in m'n vakantie. :') Dank je. :*

Moest vanmorgen even een flinke inhaalslag qua bijlezen maar ik ben weer bij! :D Alleen jammer dat ik de uitvoering van gister nog even niet kan vinden. Waarschijnlijk omdat het anders de views van de clip afpikt? Maar Andy en Matt reageren op een clip van gister en ik snap niet hoeeee.
Volgens mij zet RAI die nooit online, hier staan ze eventueel wel: https://twitter.com/ESCvideos

En beterschap! :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:32:24 #37
163650 Greys
pi_203536502
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef H_T het volgende:

[..]
Griep kan heel heftig zijn, take care :* Ik heb dat gelukkig niet vaak, maar de eerste keer dat ik (waarschijnlijk) echt griep had merkte ik wel dat dat heel wat anders is dan 'een beetje grieperig'
Ja dat is geen verkoudheidje, maar overal spierpijn en vier keer een ander shirt aan in de nacht omdat je zo zweet dat je het ijskoud krijgt. :X Hopelijk is het ergste nu geweest! Ik overleef het wel hoor maar ik had gister wel even zelfmedelijden toen ik boven de pot hing ipv gezellig Sanremo kijken. Maar er zijn ergere dingen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:34:18 #38
163650 Greys
pi_203536529
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Em31 het volgende:

[..]
Volgens mij zet RAI die nooit online, hier staan ze eventueel wel: https://twitter.com/ESCvideos

En beterschap! :*
Dank je en dank je!
Die had ik idd gevonden maar die hapert nogal helaas. Maar het geeft wel een goede indruk. Ik vond deze outfits wel het beste van de drie trouwens. En hoe ze op het podium deden ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203536599
Als ik gisteren 20 minuten later naar bed was gegaan, dan had ik de einduitslag meegemaakt. Het ging een stuk sneller dan ik dacht, volgend jaar blijf ik tot het eind :P
pi_203536666
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou als de kwaliteit van de overige inzendingen net zo is als degenen die verder tot nu toe bekend zijn dan winnen ze met 2 vingers in de neus. Want wat een bende, so far. Laten we eerlijk zijn. :@
Ja, nu zijn het voor een groot gedeelte ook wel landen als Ierland en Albanië enzo, waar je niet meteen topkwaliteit van verwacht. Maar landen als Rusland, Zweden, Oekraïne, Frankrijk, Australië, Nederland, Azerbeidzjan en Griekenland zullen toch niet allemaal iets sturen dat minder is dan dit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203536686
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Em31 het volgende:
@:Greys Wel mooi dat jullie nu bij EIC kunnen vragen waarom ze de clip in Nederland op hebben genomen.
Ik vrees dat de winnaar van San Remo dat weekend wel een lucratiever optreden kan krijgen dan een paar minuten schitteren in Amsterdam :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:47:46 #42
163650 Greys
pi_203536715
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, nu zijn het voor een groot gedeelte ook wel landen als Ierland en Albanië enzo, waar je niet meteen topkwaliteit van verwacht. Maar landen als Rusland, Zweden, Oekraïne, Frankrijk, Australië, Nederland, Azerbeidzjan en Griekenland zullen toch niet allemaal iets sturen dat minder is dan dit.
Ik hoop het! Hoop op minstens zo veel kwaliteit als vorig jaar. Maar heb er een hard hoofd in. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 11:49:54 #43
163650 Greys
pi_203536753
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vrees dat de winnaar van San Remo dat weekend wel een lucratiever optreden kan krijgen dan een paar minuten schitteren in Amsterdam :P
Ook dat nog ja. Waarschijnlijk doen ze er niet aan mee. Maar wie weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203536755
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vrees dat de winnaar van San Remo dat weekend wel een lucratiever optreden kan krijgen dan een paar minuten schitteren in Amsterdam :P
Schandalig!
pi_203536816
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hoop het! Hoop op minstens zo veel kwaliteit als vorig jaar. Maar heb er een hard hoofd in. :@
Vorig jaar zat er ook wel veel troep bij. Dat onthoud je alleen niet, je onthoudt de Oekraïnes en de Frankrijks. Er komt vast nog wel iets goeds. Al moet ik zeggen dat vooral die tweede halve finale op dit moment gigantisch slecht lijkt te zijn, echt een paar belachelijke inzendingen.
pi_203536940
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hoop het! Hoop op minstens zo veel kwaliteit als vorig jaar. Maar heb er een hard hoofd in. :@
Van alle landen die nu hebben gekozen is eigenlijk alleen Bulgarije een duidelijke verslechtering. Vorig jaar waren die andere 8 (behalve Italië dan) bepaald geen hoogvliegers.

En er komt nog zo veel moois. Duitsland, Montenegro, Georgië, San Marino, UK, Armenië en dat soort ESF-talenten moeten nog kiezen :+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203536979
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Vorig jaar zat er ook wel veel troep bij. Dat onthoud je alleen niet, je onthoudt de Oekraïnes en de Frankrijks. Er komt vast nog wel iets goeds. Al moet ik zeggen dat vooral die tweede halve finale op dit moment gigantisch slecht lijkt te zijn, echt een paar belachelijke inzendingen.
Ja elke keer als er weer een waardeloze keuze gemaakt wordt check ik even, maar het is steeds semi 2. :+
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 12:08:18 #48
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203537003
twitter

Bij terugkeer hotel
pi_203537056
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja elke keer als er weer een waardeloze keuze gemaakt wordt check ik even, maar het is steeds semi 2. :+
Volgende week worden er drie liedjes voor de eerste helft van de eerste semi bekend gemaakt. Hopelijk zitten daar dan ook wat waardeloze keuzes bij :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 12:18:35 #50
163650 Greys
pi_203537163
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bij terugkeer hotel
Gekte :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 12:22:27 #51
163650 Greys
pi_203537233
Van der Poel heeft zojuist ook naar Brividi geluisterd. Ik weet het zeker.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 12:30:36 #52
163650 Greys
pi_203537348
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Zou best kunnen inderdaad, het past in ieder geval wel erg goed. Dat grijze, grauwe weer begint er dan nog mooi uit te zien ook. :+

Ik hoop het _O_ Blanco lijkt me trouwens wel leuk als kandidaat ook in de hele ESF-wereld straks, wat opener dan Mahmood naar anderen gok ik zo. :D
Nou dit laatste dat je zegt he, ik vind Mahmood nu door Blanco veel leuker en vooral toegankelijker overkomen dan ten tijde van Soldi. Blanco is heel ontwapenend en het lijkt alsof dat Mahmood ook veel meer zichzelf laat zijn. Kwetsbaar en grappig en alles deze week. Leuk om hem zo te zien, ik vond hem in 2019 wat bozig. Al paste dat ook bij het lied hoor, maar toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 6 februari 2022 @ 12:47:59 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_203537605
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:22 schreef Greys het volgende:
Van der Poel heeft zojuist ook naar Brividi geluisterd. Ik weet het zeker.

[ afbeelding ]
Ahhh dat gifje O+

En ja ik heb het zelfde idee, dat effect wat Blanco heeft op Mahmood! Ik vond Soldi in 2019 weinig aan mede ook doordat het allemaal zo agressief overkwam, zo chagerijnig.
pi_203537783
Vind Brividi niet zo boeiend, maar ook zeker niet slecht. Vind het plaatje van Mahmood en Blanco met hun outfits wel erg kloppen. Heeft aantrekkingskracht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_203537819
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou dit laatste dat je zegt he, ik vind Mahmood nu door Blanco veel leuker en vooral toegankelijker overkomen dan ten tijde van Soldi. Blanco is heel ontwapenend en het lijkt alsof dat Mahmood ook veel meer zichzelf laat zijn. Kwetsbaar en grappig en alles deze week. Leuk om hem zo te zien, ik vond hem in 2019 wat bozig. Al paste dat ook bij het lied hoor, maar toch.
Moest lachen om deze _O- ('Mahmood een uitgeputte man')
twitter
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 13:13:19 #56
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203538032
twitter
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 13:24:56 #57
375570 crew  Cyan9
pi_203538241
Mag ik dit niet zo veel aan vinden?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 13:31:46 #58
163650 Greys
pi_203538360
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:47 schreef Cee het volgende:

[..]
Ahhh dat gifje O+

En ja ik heb het zelfde idee, dat effect wat Blanco heeft op Mahmood! Ik vond Soldi in 2019 weinig aan mede ook doordat het allemaal zo agressief overkwam, zo chagerijnig.

Ja! Dat. Bijna agressief idd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 13:32:44 #59
163650 Greys
pi_203538377
quote:
89s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
Mag ik dit niet zo veel aan vinden?
Nee hoor dat mag echt niet, je weet dat we daar niet aan doen. Gewoon allemaal dezelfde mening en snel een beetje.

(JA NATUURLIJK GEK. O+)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 14:00:34 #60
163650 Greys
pi_203538859
Misschien moeten de negatieve reacties nog komen maar tot zo ver kom ik alleen maar reacties tegen die kippenvelarmen laten zien en/of er emotioneel van worden. (Ik had even wat bevestiging nodig denk ik omdat het me zelf zo veel doet dit lied, of ik nou zo'n emotioneel incontinente ben. _O- )

Zodra ik negatieve of 'mwah'-reacties vind post ik ze uiteraard ook!



Edit: even toevoegen voor de fair enzo, deze vindt het goed maar voelt de magic niet echt.



[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 06-02-2022 14:07:52 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 14:09:30 #61
163650 Greys
pi_203538988
Ik las nog een reactie onder een video dat diegene het 'heel erg disturbing' vindt dat zo veel mensen het hebben over hun chemie on stage terwijl ze 11 jaar schelen oid. Is dat echt zo disturbing want dat vind ik ook, dat ze goede chemie hebben. Heus niet per se seksueel maar gewoon de hele vibe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203539116
Ik heb er een nachtje over geslapen. Het is zeker een terechte winnaar en een goede host entry.
Helaas heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt en dat er meer uitgehaald kon worden.*
In vergelijking, de nummers van Irama en Gianni waren af en stonden als een huis.

Wie weet wordt er nog wat aangesleuteld, maar een dubbele win zie ik niet gebeuren. Vooral niet als Stefan straks de winnaar wordt van Eesti Laul.

*deze mening had ik ook over het optreden van Maneskin, maar op het nummer zelf had ik niets op aan te merken
pi_203539143
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik las nog een reactie onder een video dat diegene het 'heel erg disturbing' vindt dat zo veel mensen het hebben over hun chemie on stage terwijl ze 11 jaar schelen oid. Is dat echt zo disturbing want dat vind ik ook, dat ze goede chemie hebben. Heus niet per se seksueel maar gewoon de hele vibe.
Ell & Nikki scheelden ook 11 jaar :')
pi_203539161
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ell & Nikki scheelden ook 11 jaar :')
Sonny & Cher ook :)

Maar wat maakt het uit joh, al was Mahmood 83. Ze staan een liedje te zingen, niet de liefde te bedrijven. Goed dat er aandacht is voor machtsverhoudingen, maar je kunt ook overdrijven.
  zondag 6 februari 2022 @ 14:28:05 #65
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203539183
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik las nog een reactie onder een video dat diegene het 'heel erg disturbing' vindt dat zo veel mensen het hebben over hun chemie on stage terwijl ze 11 jaar schelen oid. Is dat echt zo disturbing want dat vind ik ook, dat ze goede chemie hebben. Heus niet per se seksueel maar gewoon de hele vibe.
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaar :P Ik snap wel dat dat een heel ander soort lied was maar ik vind wel dat er een beetje onnozig gezeikt wordt over die chemie lol. Blanco heeft ook gewoon een vriendin en zo. En verder vind ik het sowieso stom dat voor een podiumoptreden, waarbij er gewoon heel veel chemie kan zijn ondanks seksueel of zo, dat daar blijkbaar heel wat meer achter wordt gezocht. Slaat nergens op.
pi_203539207
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:

[..]
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaar :P Ik snap wel dat dat een heel ander soort lied was maar ik vind wel dat er een beetje onnozig gezeikt wordt over die chemie lol. Blanco heeft ook gewoon een vriendin en zo. En verder vind ik het sowieso stom dat voor een podiumoptreden, waarbij er gewoon heel veel chemie kan zijn ondanks seksueel of zo, dat daar blijkbaar heel wat meer achter wordt gezocht. Slaat nergens op.
Een zoen ála Naviband kunnen we dus wel vergeten _O-
  ESF Reporter zondag 6 februari 2022 @ 14:31:51 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_203539230
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
pi_203539263
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
Corruptie! Ik hoop dat er niet is geknuffeld op de set.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 14:38:02 #69
163650 Greys
pi_203539287
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:

[..]
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaar :P Ik snap wel dat dat een heel ander soort lied was maar ik vind wel dat er een beetje onnozig gezeikt wordt over die chemie lol. Blanco heeft ook gewoon een vriendin en zo. En verder vind ik het sowieso stom dat voor een podiumoptreden, waarbij er gewoon heel veel chemie kan zijn ondanks seksueel of zo, dat daar blijkbaar heel wat meer achter wordt gezocht. Slaat nergens op.
Ja! Het is een beetje een Douwe Amir bromance vibe. :D Maar je merkt idd gewoon goede chemie. Op welke manier dan ook. En ik vind het wel verfrissend, een mannelijk duet over liefde en onzekerheden en dromen en toestanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203539288
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 14:38:58 #71
163650 Greys
pi_203539297
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
Hahaha wát. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 februari 2022 @ 15:00:06 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_203539593
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
Nou, dat is misschien meteen deels antwoord op de vraag waarom het in Nederland is opgenomen.

Al is dat natuurlijk ook gewoon omdat we in Nederland de mooiste lucht hebben, dat weet iedereen.
Het is niet voor niks dat dit in schilderijen zo duidelijk naar voren gebracht wordt. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_203539838
Ik was al bij de eerste keer luisteren van Brividi verkocht.
Mijn vriend, Italiaan, vindt het een zeer terechte winnaar van het San Remo Festival , dat we echt niet - ik zeg het nog maar een keer, - mogen afdoen als een nationale selectie voor het Eurovisie Songfestival, want het is in eerste instantie en vooral een Festival om het Italiaanse lied te vieren.

Het lied van Irama dat nummer vier geworden is en dat hier door veel mensen wordt omarmd, deed hij af als puberale metaforen en kinderachtige rijmerij. Een lege huls, dus. Ik geef het maar even mee, dat mis je dan kennelijk als je de taal niet verstaat.
pi_203540123
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik krijg een beetje verlatingsangst. Ik wil dat dit nooit stopt! :'(
Ik mis San Remo nu al :'( :'(
pi_203540131
Misschien moet ik het vaker horen maar vind het niet zo geweldig.
pi_203540388
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik mis San Remo nu al :'( :'(
Ja nu gaat het afkicken beginnen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_203540406
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ja nu gaat het afkicken beginnen :P
Ik heb gelukkig nog wat spaghetti over om af te kicken :9
pi_203540455
Buiten begint het te onweren. Hier binnen zet ik nog even Dargen D'Amico op terwijl ik online aan het shoppen ben voor m'n huis *O* *O*

pi_203540469
Ik was in eerste instantie meer voor Irama, maar heb nu al de hele dag Brividi in mijn hoofd en het raakt me toch veel meer dan eerst O+ Dat met de chemie tussen die twee en ik denk echt dat Italië hier weer heel hoog mee gaat scoren sowieso.

Tof om te horen dat ze geen moment hebben getwijfeld over ESF deelname _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_203541619
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik gisteren 20 minuten later naar bed was gegaan, dan had ik de einduitslag meegemaakt. Het ging een stuk sneller dan ik dacht, volgend jaar blijf ik tot het eind :P
Ja. :D Tip voor volgend jaar: nadat alle liedjes zijn geweest gaat het redelijk snel met de uitslagen. :) Viel me vorig jaar ook al op.
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 18:21:46 #81
375570 crew  Cyan9
pi_203541852
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee hoor dat mag echt niet, je weet dat we daar niet aan doen. Gewoon allemaal dezelfde mening en snel een beetje.

(JA NATUURLIJK GEK. O+)
Oh gelukkig, dan annuleer ik nog even de bestelling van 1000 Italiaanse vlaggetjes om driftig mee te wapperen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:25:54 #82
163650 Greys
pi_203541884
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Oh gelukkig, dan annuleer ik nog even de bestelling van 1000 Italiaanse vlaggetjes om driftig mee te wapperen.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203541891
13,4 miljoen kijkers en 65% marktaandeel. Dat is het hoogste aantal sinds 2005 en beste marktaandeel sinds 2000. Het is ook 3,5 miljoen meer kijkers dan in 2020 (al hadden we toen wel een betere winnaar, red.). De woensdag- en vrijdagshows hadden de hoogste kijkcijfers voor die avonden in 27 jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:27:04 #84
163650 Greys
pi_203541899
Oh dear ik ben #TeamWilliam en niet #TeamDeban dit keer. William is all over it, Deban vindt het lauwwarm. :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203541936
twitter

Cornald is in elk geval enthousiast.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203541986
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Cornald is in elk geval enthousiast.
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10. ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:38:53 #87
163650 Greys
pi_203542063
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Cornald is in elk geval enthousiast.
Ome Cor voelt hem ook. *O*

Ik heb hier bíjna hetzelfde gevoel bij als bij Salvador destijds. Alleen was dat geen gastland qua winkansen. Maar toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:39:09 #88
163650 Greys
pi_203542068
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10. ;(
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:39:39 #89
163650 Greys
pi_203542080
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10. ;(
Hef op die inzending. Doe uit dat licht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203542128
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Hef op die inzending. Doe uit dat licht.
Boek de vlucht naar Italië maar om naar een jaar later dan, dit heeft geen zin meer.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 18:52:25 #92
163650 Greys
pi_203542251
Stuk van Eurostory is inderdaad goed:

https://eurostory.nl/italie-eurovisie-songfestival-2022/

Hardop gelachen om samen een kind.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203542447
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef Greys het volgende:
Stuk van Eurostory is inderdaad goed:

https://eurostory.nl/italie-eurovisie-songfestival-2022/

Hardop gelachen om samen een kind.
'Ik dacht twee?' _O-

Maar mooi artikel! Nu ik wat meer van de tekst lees, krijg ik al helemaal vochtige ogen bij het lied ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 6 februari 2022 @ 19:18:49 #94
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203542609
Ik denk ook dat Blanco het ESF heel leuk gaat doen en qua muziekstijlen maar ook qua karakters (en ook leeftijd) heb ik zomaar het vermoeden dat hij en S10 goed zullen klikken. Zou leuk zijn om dat terug te zien in Turijn straks :D
pi_203543920
Mahmood _O_

Italië stelt nooit teleur O+
pi_203544137
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10. ;(
Zijn favoriet werd vorig jaar 2e, dus het biedt juist hoop :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 22:04:44 #97
163650 Greys
pi_203544273
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zijn favoriet werd vorig jaar 2e, dus het biedt juist hoop :)
:D Ik teken voor een 2019-uitslag weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 februari 2022 @ 22:11:21 #98
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203544376
Ik vind het nu al jammer dat er dus 20 seconden weg moeten van dit nummer. Waar dan? ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 22:54:49 #99
163650 Greys
pi_203545195
Nu horen jullie het ook eens van een ander. :+

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 23:08:32 #100
163650 Greys
pi_203545381
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het nu al jammer dat er dus 20 seconden weg moeten van dit nummer. Waar dan? ;(
We gaan er morgen even voor zitten waar ze kunnen knippen. Dan lossen wij dat even op. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203545453
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:54 schreef Greys het volgende:
Nu horen jullie het ook eens van een ander. :+

[ twitter ]
Snap wel dat zij dit goed vindt _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 6 februari 2022 @ 23:18:53 #102
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203545515
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:54 schreef Greys het volgende:
Nu horen jullie het ook eens van een ander. :+

[ twitter ]
En Ilse tweet nooit over ESF inzendingen :o
  zondag 6 februari 2022 @ 23:20:23 #103
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203545533
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]
We gaan er morgen even voor zitten waar ze kunnen knippen. Dan lossen wij dat even op. :7
Klinkt als een plan maar dat zal vanuit mijn kant toch een zeer lange vergadering worden vrees ik ;(

Dit is net als Fai Rumore, daar was het ook perfect en mocht er niks weg. Ben blij dat we die ingekorte versie nooit hebben gehoord eigenlijk. Bij Zitti e Buoni was 10 seconden wegknippen van de intro gemakkelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 23:24:57 #104
163650 Greys
pi_203545576
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Klinkt als een plan maar dat zal vanuit mijn kant toch een zeer lange vergadering worden vrees ik ;(

Dit is net als Fai Rumore, daar was het ook perfect en mocht er niks weg. Ben blij dat we die ingekorte versie nooit hebben gehoord eigenlijk. Bij Zitti e Buoni was 10 seconden wegknippen van de intro gemakkelijk.
Ja het wordt sowieso een pijnlijk proces. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203545634
Het laat mij eigenlijk volledig koud. Ik vind die stukken waar ze samen in kopstem zingen echt irritant.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 februari 2022 @ 23:38:51 #106
163650 Greys
pi_203545719
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:30 schreef Funhouse het volgende:
Het laat mij eigenlijk volledig koud. Ik vind die stukken waar ze samen in kopstem zingen echt irritant.
D'R UITTTTTTTTTTT!



(Ik hoop dat je ooit in je leven Toen Was Geluk Heel Gewoon hebt gezien anders ben ik nu een bejaarde van wie niemand dit grapje snapt. :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 februari 2022 @ 23:39:49 #107
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203545728
Ook in Nederland in “Trending voor Muziek” op dit moment op #22 _O_
  maandag 7 februari 2022 @ 09:26:48 #108
2681 Dave
Aardig op drave
pi_203548374
https://twitter.com/blxnc(...)HruAFNoIEoUrjcOMCGKA

Ik vind 't nummer prachtig, maar dit is toch niet live? :o
:o)
pi_203548467
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:18 schreef molloot200 het volgende:

[..]
En Ilse tweet nooit over ESF inzendingen :o
Maar Mahmood kent ze natuurlijk. En dit nummer ligt meer in haar straatje dan Soldi.
  maandag 7 februari 2022 @ 10:04:30 #110
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203548860
quote:
5s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:26 schreef Dave het volgende:
https://twitter.com/blxnc(...)HruAFNoIEoUrjcOMCGKA

Ik vind 't nummer prachtig, maar dit is toch niet live? :o
Nee deze niet nee. Of tenminste, het klinkt precies zo als de studioplaat.

Deze is wel live:

pi_203554974
Nee doet m voor mij niet.....next!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 18:02:00 #112
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203557308
instagram

Blanco heeft zijn tour al verplaatst/nieuwe shows
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 februari 2022 @ 21:52:58 #113
163650 Greys
pi_203561276
Ik krijg brividi van de Cee-header die dit topic nu heeft. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 februari 2022 @ 06:20:24 #114
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203563512
Mahmood terug!!!! Yeahhhh die gast is zo goed.

En de clip opgenomen in Nederland O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:08:27 #115
2681 Dave
Aardig op drave
pi_203564548
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik krijg brividi van de Cee-header die dit topic nu heeft. _O_
Ik zie de Rotterdam banner nog...? (Chrome op desktop)

Of bedoel je de OP-header?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 09:18:28 #116
163650 Greys
pi_203564664
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:08 schreef Dave het volgende:

[..]
Ik zie de Rotterdam banner nog...? (Chrome op desktop)

Of bedoel je de OP-header?
Ja we zijn weer elke inzending een eigen header in het topic aan het geven die Cee allemaal maakt dus als ik ze plaats dan gil ik dat even zodat men nog eens in de OP kan kijken want dan krijgt ze eer van haar werk. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 10:13:32 #117
163650 Greys
pi_203565418
Oh @Dave er komt ook een nieuwe forumheader een dezer dagen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:42:39 #118
2681 Dave
Aardig op drave
pi_203565877
@Cee is goed bezig!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 10:44:37 #119
163650 Greys
pi_203565898
Heb het even een paar dagen op me in laten werken om niet m'n allereerste hyper met me aan de haal te laten gaan (mislukt!) maar - hoe belachelijk deze voorspelling ook is omdat er nog zo weinig inzendingen bekend zijn en al helemaal omdat als gastland winnen wel heel moeilijk is - maar dit gaat winnen. Alles eraan voelt als WINNAAR. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203565991
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef Greys het volgende:
Heb het even een paar dagen op me in laten werken om niet m'n allereerste hyper met me aan de haal te laten gaan (mislukt!) maar - hoe belachelijk deze voorspelling ook is omdat er nog zo weinig inzendingen bekend zijn en al helemaal omdat als gastland winnen wel heel moeilijk is - maar dit gaat winnen. Alles eraan voelt als WINNAAR. :Y
Sinds gisteren heb ik ook wel dat gevoel inderdaad, dat dit zomaar zou kunnen gebeuren. Ik zie ze zowel bij jury als televote wel goed scoren hiermee. Voor winst moet natuurlijk álles kloppen aan een inzending en net op het juiste moment vallen en er zullen ongetwijfeld nog wel meer goede inzendingen gaan komen dit jaar, maar ik zie Italië zeker wel als een kanshebber :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 10:53:11 #121
375570 crew  Cyan9
pi_203566040
Nee hoor, het is wel genoeg nu. Jullie hebben je pleziertjes gehad. Tijd dat weer eens een favoriet van mij gaat winnen, dat is sinds 2012 niet meer gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 11:14:45 #122
163650 Greys
pi_203566427
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nee hoor, het is wel genoeg nu. Jullie hebben je pleziertjes gehad. Tijd dat weer eens een favoriet van mij gaat winnen, dat is sinds 2012 niet meer gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+

Vorig jaar werd m'n winnaar 2e dus er zijn nog kansen hoor! (Al voel ik het met deze wel veel sterker, sorry.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203570481
Wat een goed nummer jongens. Italië is ook goed op weg om de dominantie van Zweden op het ESF te doorbreken - imo terecht :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 16:20:45 #124
163650 Greys
pi_203571481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een goed nummer jongens. Italië is ook goed op weg om de dominantie van Zweden op het ESF te doorbreken - imo terecht :)
Die Zweedse ESF-dominantie was sowieso al aardig tanende. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203571709
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Die Zweedse ESF-dominantie was sowieso al aardig tanende. :Y
En terecht, als je jaren generieke rommel stuurt en toch nog beloond wordt door de jury’s omdat Zweden.

De nummers van Italië zijn niet elk jaar m’n smaak maar ze sturen wel iets origineels en kwalitatief zit het goed in elkaar. Eigenlijk sinds ze zijn teruggekeerd al.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 18:30:56 #126
163650 Greys
pi_203572962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En terecht, als je jaren generieke rommel stuurt en toch nog beloond wordt door de jury’s omdat Zweden.

De nummers van Italië zijn niet elk jaar m’n smaak maar ze sturen wel iets origineels en kwalitatief zit het goed in elkaar. Eigenlijk sinds ze zijn teruggekeerd al.
Eens, gelukkig hadden de televoters al wat eerder de Zwedenadoratie afgeschud.

Het is inderdaad vaak goed te merken aan de kwaliteit dat Italië geen Eurovisielied zoekt maar gewoon een góed lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203574939
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Eens, gelukkig hadden de televoters al wat eerder de Zwedenadoratie afgeschud.

Het is inderdaad vaak goed te merken aan de kwaliteit dat Italië geen Eurovisielied zoekt maar gewoon een góed lied.
Het aantal cliché songfestivalnummers dat wordt ingezonden is sinds pak ‘m beet 2015/2016 sowieso behoorlijk teruggelopen. Ten gunste van meer kwalitatieve inzendingen. Er zitten elk jaar nog wel een paar gaystamper/hysteria-nummers tussen maar de balkanballad is wel redelijk uitgestorven bijvoorbeeld.

Maar het wordt off topic. Mooi nummer man, van Italië :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2022 @ 20:41:15 #128
163650 Greys
pi_203575034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het aantal cliché songfestivalnummers dat wordt ingezonden is sinds pak ‘m beet 2015/2016 sowieso behoorlijk teruggelopen. Ten gunste van meer kwalitatieve inzendingen. Er zitten elk jaar nog wel een paar gaystamper/hysteria-nummers tussen maar de balkanballad is wel redelijk uitgestorven bijvoorbeeld.

Maar het wordt off topic. Mooi nummer man, van Italië :P
De zilveren glitterjurkjes zijn nog ietwat oververtegenwoordigd maar het gaat zeker de goede kant op! Hopelijk ook dit jaar weer veel afwisseling. Al is het niveau van de inzendingen tot nu toe - op Italië na - echt om te janken. :@ Gelukkig nog veel te gaan dus ik blijf hoopvol.

Ontopic: BRIVIDIIIIIII!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203580346
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:30 schreef Funhouse het volgende:
Het laat mij eigenlijk volledig koud. Ik vind die stukken waar ze samen in kopstem zingen echt irritant.
Eens. Het is sowieso vocaal niet denderend.
pi_203581767
De hype is wel echt aan hoor, als je dat succes op Spotify ziet en het krijgt heel veel aandacht in Europese media. Dit is van alle thuisinzendingen wel degene met de grootste kans op een dubbel sinds Rollo&King in 2001 voor Denemarken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203583986
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind. O+

Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:27:51 #133
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203584724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind. O+

Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
Maar dit gaat echt niet winnen. Bookmark dit maar :P Ik vind zelf dit nummer zielrakend mooi, ik krijg echt niet van veel nummers kippenvel. Van deze echter wel. Dus ik houd er zelf van, maar ik geloof niet dat dit kan winnen. Top 5? Ja, maar we hebben hier nu gewoon te maken met de eerste favoriet van het seizoen. Maar er gaan echt nog wel wat selecties overheen straks denk ik hoor. Zwitserland bijvoorbeeld, of Griekenland, of Rusland. Zelfs met Cornelia zie ik Zweden hoger eindigen.
pi_203585032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Maar dit gaat echt niet winnen. Bookmark dit maar :P Ik vind zelf dit nummer zielrakend mooi, ik krijg echt niet van veel nummers kippenvel. Van deze echter wel. Dus ik houd er zelf van, maar ik geloof niet dat dit kan winnen. Top 5? Ja, maar we hebben hier nu gewoon te maken met de eerste favoriet van het seizoen. Maar er gaan echt nog wel wat selecties overheen straks denk ik hoor. Zwitserland bijvoorbeeld, of Griekenland, of Rusland. Zelfs met Cornelia zie ik Zweden hoger eindigen.
oh maar ik zou het echt wel een verdiende winnaar vinden, nu al! Dus het is een beetje dubbel, maar ach.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_203585098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind. O+

Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
Mahmood bestolen in 2019? _O-

Die scoorde in zowel de televote als bij de jury's minder dan Duncan.

Die mensen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203585314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind. O+

Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
Ik vind het ook wat overgewaardeerd (of "overrated" zoals we dat nu noemen)
Ik heb ook het gevoel dat de televoteknallers zoals Subwoolfer hier makkelijk overeen gaan.
Misschien dat de jury dit nog redt voor een top 5, maar het eindigt sowieso niet hoger dan Soldi.
pi_203585452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mahmood bestolen in 2019? _O-

Die scoorde in zowel de televote als bij de jury's minder dan Duncan.

Die mensen :')
Ik heb in een jaar nog nooit zoveel haat van de nummer 2 naar de nummer 1 gezien. :') Ik wens de nieuwe winnaar alvast succes als Mahmood weer direct achter ze eindigt.

Wat een verschil met ons, waar Conchita zowat bij elke gelegenheid uitgenodigd werd. _O-
pi_203585617
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:19 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik vind het ook wat overgewaardeerd (of "overrated" zoals we dat nu noemen)
Ik heb ook het gevoel dat de televoteknallers zoals Subwoolfer hier makkelijk overeen gaan.
Misschien dat de jury dit nog redt voor een top 5, maar het eindigt sowieso niet hoger dan Soldi.
Ik weet het niet hoor, het is echt wel bizar hoeveel dat nummer nu wordt gestreamd, ook buiten Italië. Blijkbaar spreekt het veel mensen aan. Ik vind zelf Soldi ook veel beter, veel meer een nummer met een eigen smoel, maar Brividi is misschien meer mainstream.
  woensdag 9 februari 2022 @ 17:07:45 #139
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_203585930
Voor wie Mahmood nog voor Turijn live wil zien.

Op 25 April geeft hij een optreden in Antwerpen en een dag later in Amsterdam
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  ESF Reporter woensdag 9 februari 2022 @ 17:12:37 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_203585980
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mahmood bestolen in 2019? _O-

Die scoorde in zowel de televote als bij de jury's minder dan Duncan.

Die mensen :')
Italianen die klagen over oneerlijke competitie moeten misschien gewezen worden op het feit dat ze in 2019 ons geen enkele punt gaven en in 2012 het enige land waren dat Euphoria NIKS gaf. En ga zo maar door.
pi_203586083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:12 schreef Cee het volgende:

[..]
Italianen die klagen over oneerlijke competitie moeten misschien gewezen worden op het feit dat ze in 2019 ons geen enkele punt gaven en in 2012 het enige land waren dat Euphoria NIKS gaf. En ga zo maar door.
Tsja, bij Italianen is dit soort klagen een genetisch bepaald dingetje.

Al zijn er onder de ESF-fans wel meer groeperingen die het idee hebben dat de verkeerde dat jaar gewonnen heeft en daar nogal luidruchtig over zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203586122
Ik las vorig jaar dat de Italiaanse commentator tijdens de finale ook nog een hele rant gaf na het optreden van Duncan. Dat het allemaal oneerlijk was, want Soldi was een stuk succesvoller dan Arcade (wat toen al onzin was). Dus ze worden daar ook wel lekker opgehitst natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2022 @ 21:16:20 #143
163650 Greys
pi_203590700
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind. O+

Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
Als iemand zegt dat Mahmood revanche kan nemen hoeft dat alles behalve hatelijk te zijn he, gewoon dat ze bedoelen dat hij het nu nog eens wil proberen. Mahmood kan er zelf niks aan doen dat anderen dat opschrijven als 'revanche'. :P Voelt het voor jou als groot Duncanfan niet sneller als aanval?

En ja ik ken die Italiaanse fans die MAHMOOD WAS ROBBBBED krijsen onder elke youtube enzo, dat is schijtirritant en die block ik ook. Maar ik kan me van Nederlandse Aran bv echt niet voorstellen dat hij het als oneerlijk zag dat Duncan won van Mahmood. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2022 @ 21:18:26 #144
163650 Greys
pi_203590733
Mahmood zelf heeft er volgens mij ook nooit lelijk over gedaan. Hij kan niks doen aan het kinderachtige stemgedrag van Italianen en hun gekrijs op de socials. Hij heeft z'n clip zelfs in NL opgenomen dus bij hem geen haat gok ik. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 21:50:56 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203591310
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2022 @ 22:41:13 #146
163650 Greys
pi_203592206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gewoon 10 miljoen views van de live van Brividi down the drain. :D. Terwijl velen het live mooier vinden (ik ook trouwens) dan in de clip omdat de stemmen daar wat meer autotune klinken.

Maar goede herinnering, meteen even snel helemaal downloaden. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:43:03 #147
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203592226
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]
Gewoon 10 miljoen views van de live van Brividi down the drain. :D. Terwijl velen het live mooier vinden (ik ook trouwens) dan in de clip omdat de stemmen daar wat meer autotune klinken.

Maar goede herinnering, meteen even snel helemaal downloaden. :+

Gelukkig heeft het Eurovision account die van Brividi wel geüpload! :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 februari 2022 @ 22:44:31 #148
163650 Greys
pi_203592247
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft het Eurovision account die van Brividi wel geüpload! :)
Ohhhh heerlak! Hopelijk mag die gewoon blijven staan, vast wel he. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 22:50:11 #149
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 9 februari 2022 @ 23:49:29 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_203592902
Ik heb Ciao Ciao inmiddels een paar keer zelf opgezocht, maar Brividi nog niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 11:27:13 #151
375570 crew  Cyan9
pi_203596101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb Ciao Ciao inmiddels een paar keer zelf opgezocht, maar Brividi nog niet
Ciao Ciao is dan ook veel leuker. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203596552
Ik heb dit nummer wel al even in mijn hoofd. Ik ben fan O+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 februari 2022 @ 21:49:58 #153
163650 Greys
pi_203605937
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 22:10:24 #154
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203606226
Oh wauw. Nu net voor het eerst gehoord. Maar dit is me wat hoor, jongens. Mooi. Tekst ook erg mooi (als ik 'm zo vertaald lees :') ) En wat kleuren hun stemmen goed samen, en wat komt Mahmood's stem sowieso erg mooi uit in dit lied.

Ongelofelijk hoe Italië elke keer weer iets bijzonders weet te vinden. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 22:11:43 #155
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203606244
(Overigens vind ik het wel tikje sneu voor Irama dat ie weer wordt afgetroefd)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203606281
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
(Overigens vind ik het wel tikje sneu voor Irama dat ie weer wordt afgetroefd)
Dit :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 22:14:59 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203606296
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:13 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Dit :'(
dan mot ie maar een europese clubtour gaan doen ofzo. Gaan wij samen kijken. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203606482
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een beetje een mancrush op hem denk ik :@ O+
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 22:47:29 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203606796
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
pi_203607098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
dan mot ie maar een europese clubtour gaan doen ofzo. Gaan wij samen kijken. :P
Jaaaaa *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_203739434
twitter
pi_203739804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Nu al het gevoel dat dit hét opgehypte nummer van de Nederlandse media dit jaar gaat zijn _O- Elk jaar is er wel eentje van
pi_203739863
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nu al het gevoel dat dit hét opgehypte nummer van de Nederlandse media dit jaar gaat zijn _O- Elk jaar is er wel eentje van
Ja :D het zal vast een favoriet blijven, maar topfavoriet als we de helft nog niet eens weten. :P
pi_203740640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja :D het zal vast een favoriet blijven, maar topfavoriet als we de helft nog niet eens weten. :P
Zelfs voor Voilà was er op dit moment nog niet zo veel hype in Nederland medialand _O-
pi_203741191
Interview met Aran Bade nu. Mahmood is zo bescheiden :D
Kennelijk is er #ophef omdat Blanco een pikante poster op de achtergrond had _O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_203741641
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Interview met Aran Bade nu. Mahmood is zo bescheiden :D
Kennelijk is er #ophef omdat Blanco een pikante poster op de achtergrond had _O-
Ligt misschien aan mij maar ik vond het jammer dat tijdens het interview, en later in de studio opnieuw, Mahmood zo in de mond wordt gelegd dat ie deze keer heel graag wilt winnen. Als je hem een beetje volgde/volgt weet je dat hij daar echt niet zo veel waarde aan hecht. Jammer dat daar dan toch zo op wordt gestuurd.
pi_203742277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Oh wauw. Nu net voor het eerst gehoord. Maar dit is me wat hoor, jongens. Mooi. Tekst ook erg mooi (als ik 'm zo vertaald lees :') ) En wat kleuren hun stemmen goed samen, en wat komt Mahmood's stem sowieso erg mooi uit in dit lied.

Ongelofelijk hoe Italië elke keer weer iets bijzonders weet te vinden. O+
Dit. Dit helemaal. :)

Ik vind de solo stukjes (pas net voor het eerst gehoord) niet eens zo geweldig, maar het refrein… Prachtig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203748936
Prima nummer dit, maar niet spannend of iets. Mgoed dat vind ik meestal van Italië. :P
Hotapnyc
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 februari 2022 @ 00:34:18 #169
163650 Greys
pi_203749097
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Interview met Aran Bade nu. Mahmood is zo bescheiden :D
Kennelijk is er #ophef omdat Blanco een pikante poster op de achtergrond had _O-
Die getekende billen in string die je hierboven in beeld in de de still van Aran ziet? Wie neemt daar tegenwoordig nog aanstoot aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203749146
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 00:34 schreef Greys het volgende:

[..]
Die getekende billen in string die je hierboven in beeld in de de still van Aran ziet? Wie neemt daar tegenwoordig nog aanstoot aan?
Goeie vraag, maar volgens Aran was er op Twitter dus ophef over ontstaan. Mijns inziens ook onnodig hoor :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_203763914
Eindelijk wat nummers van Sanremo kunnen luisteren en Brividi is een mooi lied, maar doet me (nog) niet super veel. Wat mij betreft was Elisa de beste keuze geweest. Wat een geniaal nummer is O Forse Sei Tu O+
pi_203768079
Dit maakt mijn dag tot nu toe _O-
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2022 @ 19:23:25 #173
163650 Greys
pi_203770683
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Dit maakt mijn dag tot nu toe _O-
[ twitter ]
Het duurde serieus drie keer kijken tot ik pas door had dat het geschuif met die stoel dus die toon maakt, zo goed is het. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203772039
Worden jullie op Instagram ook gespamd met advertenties voor dit nummer :P
  ESF Reporter maandag 21 februari 2022 @ 20:24:56 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_203772193
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Dit maakt mijn dag tot nu toe _O-
[ twitter ]
HUILEN. _O-
pi_203772892
Ik zie dat Italië vooralsnog eerste staat in de odds.

Ik ben nog niet om wat betreft dit nummer.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:04:04 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203775007
  maandag 21 februari 2022 @ 23:41:11 #178
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203775573
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Groot overleg welk stuk ze uit het nummer moeten knippen om aan de 3 minuten te komen.

Ik haat dit zo aan de Italiaanse inzendingen ;(
pi_203775690
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Groot overleg welk stuk ze uit het nummer moeten knippen om aan de 3 minuten te komen.

Ik haat dit zo aan de Italiaanse inzendingen ;(
Kwam vrij snel na Sanremo al zo'n fan edit van 3 minuten tegen, en dat klonk eigenlijk best goed!
Weet zo niet wat er was weggelaten, maar was een stuk beter dan destijds bij Occidentali's Karma.

Denkt dat het wel goed komt :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 14:50:55 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203781736
Staging outfits gelekt

https://www.instagram.com/p/CaR855AjS4-/

Kan de instragram post niet direct insluiten hier
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 14:56:18 #181
163650 Greys
pi_203781785
Sodeju hallo _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203781803
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
Staging outfits gelekt

https://www.instagram.com/p/CaR855AjS4-/

Kan de instragram post niet direct insluiten hier
I approve.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 15:13:53 #183
163650 Greys
pi_203781963
Wij deden er een tweetje over.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 15:29:05 #184
375570 crew  Cyan9
pi_203782101
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
Staging outfits gelekt

https://www.instagram.com/p/CaR855AjS4-/

Kan de instragram post niet direct insluiten hier
Wat onorigineel, dat heeft Belarus al eens eerder gedaan. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203782189
Ik vind ze leuker in kleren, maar ieder zijn ding :D
Ben hier voor het songfestivalforum.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 15:38:59 #186
163650 Greys
pi_203782228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wat onorigineel, dat heeft Belarus al eens eerder gedaan. :P
MAAR HADDEN DIE OOK DUIVEN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:43:39 #187
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_203782279
voor zover de liedjes bekend zijn: wat een bagger dit jaar m.u.v. Italy! ^O^
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 15:53:32 #188
163650 Greys
pi_203782372
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:43 schreef Giggio het volgende:
voor zover de liedjes bekend zijn: wat een bagger dit jaar m.u.v. Italy! ^O^
Laten we hopen dat oa Stien en Frankrijk er nog wat leuks bij gooien!

(En Polen, Estland en de bananenwolven vallen ook nog wel mee.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203782377
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:13 schreef Greys het volgende:
Wij deden er een tweetje over.

[ twitter ]
Oh. Dus de half ontblote foto’s van Maneskin zijn gewoon geheel volgens een Italiaanse trend ofzo? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203782401
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
Staging outfits gelekt

https://www.instagram.com/p/CaR855AjS4-/

Kan de instragram post niet direct insluiten hier
Dan verwacht ik in de staging ook wel een windmachine met een zak ijs ervoor, om het lied letterlijk te nemen :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 17:09:05 #191
163650 Greys
pi_203783113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh. Dus de half ontblote foto’s van Maneskin zijn gewoon geheel volgens een Italiaanse trend ofzo? :D
Ik denk het. :D
Maar dit vind ik dan qua bloot wel net wat stijlvoller. (En ik ben gek op Måneskin dus daar bedoel ik ze niet mee af te kraken.) Dit zo in zwartwit en met die duiven en die voetjes op elkaar vind ik 'lief' ook, ofzo. Al zag ik dat met die voeten pas na 17 keer kijken. Toegegeven. :') :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203783380
Ik heb ‘m nu ook gehoord. Mooi liedje, maar ik vind de hype ervoor wat overdreven. Ik hoor een mooi liedje, maar ik had meer met de winnaar van vorig jaar.

Wel graag meer van die foto’s zoals hierboven though. :D
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 17:46:01 #193
375570 crew  Cyan9
pi_203783443
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]
MAAR HADDEN DIE OOK DUIVEN
Die had een wolf! Of zoiets.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 18:48:45 #194
163650 Greys
pi_203784298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:40 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb ‘m nu ook gehoord. Mooi liedje, maar ik vind de hype ervoor wat overdreven. Ik hoor een mooi liedje, maar ik had meer met de winnaar van vorig jaar.

Wel graag meer van die foto’s zoals hierboven though. :D
Heb je de clip gezien of de live? Want op de een of andere manier komt ie bij mij via de clip amper binnen en live wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 18:49:13 #195
163650 Greys
pi_203784312
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Die had een wolf! Of zoiets.
Ik zie nog mogelijkheden.
*gooit een banaan* 🐺🍌
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 18:50:33 #196
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203784328
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:13 schreef Greys het volgende:
Wij deden er een tweetje over.

[ twitter ]
Heehoihallohee
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 18:52:39 #197
375570 crew  Cyan9
pi_203784364
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik zie nog mogelijkheden.
*gooit een banaan* 🐺🍌
Ik wil liever niet aan dat nummer denken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203784433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Heb je de clip gezien of de live? Want op de een of andere manier komt ie bij mij via de clip amper binnen en live wel.
Ik had de clip gezien en nu ook de live versie.
Die vind ik wel iets mooier, maar een gedoodverfde winnaar zie ik er (nog) niet in. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 18:59:49 #199
163650 Greys
pi_203784474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik had de clip gezien en nu ook de live versie.
Die vind ik wel iets mooier, maar een gedoodverfde winnaar zie ik er (nog) niet in. :)
Ondanks dat ik echt geen genoeg kan krijgen van het Italiaanse lied hoop ik dat bv Frankrijk en S10 en Zwitserland ofzo nog concurrentie voor de heren Brividi kunnen gaan worden. Anders is het niet echt spannend meer met wat er verder nu aan inzendingen is ben ik bang. 🙈
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203784562
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Greys het volgende:

[..]
Ondanks dat ik echt geen genoeg kan krijgen van het Italiaanse lied hoop ik dat bv Frankrijk en S10 en Zwitserland ofzo nog concurrentie voor de heren Brividi kunnen gaan worden. Anders is het niet echt spannend meer met wat er verder nu aan inzendingen is ben ik bang. 🙈
Ik heb buiten dat wolf bananenlied alleen deze nog gehoord. _O-

En de Stientrain komt gewoon straks op stoom en walst deze omver. *O*

Hoop ik. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 19:20:45 #201
163650 Greys
pi_203784866
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik heb buiten dat wolf bananenlied alleen deze nog gehoord. _O-

En de Stientrain komt gewoon straks op stoom en walst deze omver. *O*

Hoop ik. :D
Ik hoop met je mee. Hoe dol ik ben op Brividi, ik hoop dat ik nog véél doller op Stien d'r lied ga worden en dat we volgend jaar weer in Ahoy zitten. w/ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203784902
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:50 schreef Momo het volgende:
Staging outfits gelekt

https://www.instagram.com/p/CaR855AjS4-/

Kan de instragram post niet direct insluiten hier
Ja, nu ben ik wel om
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 19:23:43 #203
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203784938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik heb buiten dat wolf bananenlied alleen deze nog gehoord. _O-

En de Stientrain komt gewoon straks op stoom en walst deze omver. *O*

Hoop ik. :D
Misschien België ook nog wel :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203785016
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hoop met je mee. Hoe dol ik ben op Brividi, ik hoop dat ik nog véél doller op Stien d'r lied ga worden en dat we volgend jaar weer in Ahoy zitten. w/ *O*
Kunnen we jou en @Cee dan inzetten op de plek van Nikkie en Chantal? :D Nu al zin in de presentaaaaatie *O* w/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 20:22:11 #205
163650 Greys
pi_203786785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kunnen we jou en @:Cee dan inzetten op de plek van Nikkie en Chantal? :D Nu al zin in de presentaaaaatie *O* w/
Ik denk niet dat NL het dan ooit nog mag organiseren. _O- De hosts deden het gewelllldig! Wij houden het dan wel weer bij livestreamen uit het perscentrum. We hebben gister nog een stukkie zitten terugkijken. "Hallo we hebben 5 uur geslapen dus we gaan er weer voor de volle 30 procent tegenaan vandaag" en dan heel hard hinniken om je eigen stomme grap. :')

Sorry offtopic. :@

Hup Mahmood en Blancoooo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203786814
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk niet dat NL het dan ooit nog mag organiseren. _O- De hosts deden het gewelllldig! Wij houden het dan wel weer bij livestreamen uit het perscentrum. We hebben gister nog een stukkie zitten terugkijken. "Hallo we hebben 5 uur geslapen dus we gaan er weer voor de volle 30 procent tegenaan vandaag" en dan heel hard hinniken om je eigen stomme grap. :')

Sorry offtopic. :@

Hup Mahmood en Blancoooo!
Ik hoop dat jullie dit jaar S02 gaan maken in Italië :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 20:52:18 #207
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 20:53:06 #208
163650 Greys
pi_203787548
_O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 februari 2022 @ 20:59:07 #209
163650 Greys
pi_203787701
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203936186
*O*
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 6 maart 2022 @ 13:06:35 #211
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203967707
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Italië inderdaad de dubbel gaat doen :o
pi_203967799
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Italië inderdaad de dubbel gaat doen :o
In een normaal jaar zou dit de enige zijn die bij de favorieten zou behoren. En dan waarschijnlijk niet eens als topfavoriet, want zo vanzelfsprekend is het nou ook weer niet dat een breed publiek Brividi boven Arcade of Voila zou stemmen.

De Parmahamvraag is natuurlijk wel of ze twee keer op rij de organisatiekosten willen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203967847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:58 schreef koffieleuk het volgende:
*O*
[ twitter ]
Nu hoorde ik bij Boulevard een keer de naam Laura Pausini vallen. Gaat ze iets doen daar of heb ik het geheel verkeerd begrepen of waren dat vage roddels? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 maart 2022 @ 13:26:14 #214
163650 Greys
pi_203967887
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nu hoorde ik bij Boulevard een keer de naam Laura Pausini vallen. Gaat ze iets doen daar of heb ik het geheel verkeerd begrepen of waren dat vage roddels? :)
Laura is de presentatrice van het Songfestival in Turijn. Samen met Mika (die zanger) en nog een Italiaanse meneer.

Dus dit zijn de Nikki, Chantal, Edsilia en Jan van Turijn. *O*

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 maart 2022 @ 13:51:05 #215
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203968218
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In een normaal jaar zou dit de enige zijn die bij de favorieten zou behoren. En dan waarschijnlijk niet eens als topfavoriet, want zo vanzelfsprekend is het nou ook weer niet dat een breed publiek Brividi boven Arcade of Voila zou stemmen.

De Parmahamvraag is natuurlijk wel of ze twee keer op rij de organisatiekosten willen.
Dat hoeft toch ook helemaal niet? In de goede oude tijd organiseerde Luxemburg 'm bijvoorbeeld ook weleens niet twee keer achter elkaar ondanks dubbele winst vanwege de hoge kosten. Wellicht wil het Verenigd Koninkrijk, waarbij de winst toch niet voor het oprapen ligt, de organisatie wel oppakken bijvoorbeeld.
pi_203968631
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet? In de goede oude tijd organiseerde Luxemburg 'm bijvoorbeeld ook weleens niet twee keer achter elkaar ondanks dubbele winst vanwege de hoge kosten. Wellicht wil het Verenigd Koninkrijk, waarbij de winst toch niet voor het oprapen ligt, de organisatie wel oppakken bijvoorbeeld.
Die goede oude tijd ligt bij het volgende ESF wel minimaal 43 jaar achter ons hè. En dan was het meestal ook om kleine landen uit de brand te helpen. Voor Italië zou dat toch redelijk vernederend zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 6 maart 2022 @ 14:26:04 #217
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203968729
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Die goede oude tijd ligt bij het volgende ESF wel minimaal 43 jaar achter ons hè. En dan was het meestal ook om kleine landen uit de brand te helpen. Voor Italië zou dat toch redelijk vernederend zijn.
Oh jazeker. Als ze het zelf echt niet willen kunnen ze wellicht hun eigen startnummer een beetje vervalsen mogelijk met warme balletjes waarin dan plek 2-6 zit of zo :P
pi_203969196
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh jazeker. Als ze het zelf echt niet willen kunnen ze wellicht hun eigen startnummer een beetje vervalsen mogelijk met warme balletjes waarin dan plek 2-6 zit of zo :P
Ja, de startpositie, de regie, de interviews tussendoor, dat zijn allemaal dingen waar je onopvallend mee kan rommelen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 16:32:50 #219
375570 crew  Cyan9
pi_203970472
Ik vind Italië echt niet goed genoeg voor de winst dit jaar.
Ok, dat vind ik van de rest ook niet echt, maar toch.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203987828
twitter

ESF-kennert Blanco deed een interview op de Italiaanse radio vandaag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 maart 2022 @ 20:56:29 #221
163650 Greys
pi_203989486
_O-

Ik vind het wel charmant.
Nou ja dat laatste is een tikkie gênant, maar dat van Achille Lauro snap ik als hem dat echt geen kont boeit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204022841
Wat is dit voor een baggerlied :?
Als dit door Nederland of België zou zijn gezonden hadden we 0 punten gehad. Staat ie zo hoog in de odds doordat Mahmood mee zingt?

Dit is gewoon een dodelijk saaie ballad waar letterlijk niets memorabel aan is. Geen refrein dat blijft hangen. Niets. Nada.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_204022921
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Laura is de presentatrice van het Songfestival in Turijn. Samen met Mika (die zanger) en nog een Italiaanse meneer.

Dus dit zijn de Nikki, Chantal, Edsilia en Jan van Turijn. *O*

[ afbeelding ]
Ik snap Mika niet. Die is toch niet Italiaans?
  ESF Reporter donderdag 10 maart 2022 @ 11:47:02 #224
87554 Cee
Welluk?
pi_204022947
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap Mika niet. Die is toch niet Italiaans?
Hij is een van de weinigen met een beetje voet aan Italiaanse grond die vloeiend Italiaans en goed Engels kan. Verder is hij daar ook coach bij The Voice en heeft hij een eigen tv-show.
pi_204022957
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:47 schreef Cee het volgende:

[..]
Hij is een van de weinigen met een beetje voet aan Italiaanse grond die vloeiend Italiaans en goed Engels kan. Verder is hij daar ook coach bij The Voice en heeft hij een eigen tv-show.
Oh echt. Dat wist ik niet :) Ik denk wel dat dit heel leuk bij elkaar past, Laura en Mika.
pi_204023028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
Wat is dit voor een baggerlied :?
Als dit door Nederland of België zou zijn gezonden hadden we 0 punten gehad. Staat ie zo hoog in de odds doordat Mahmood mee zingt?

Dit is gewoon een dodelijk saaie ballad waar letterlijk niets memorabel aan is. Geen refrein dat blijft hangen. Niets. Nada.
Ik las een hot take dat als Marius Bear dit zou zingen voor Zwitserland het geen favoriet zou zijn. Dat klopt ook wel, maar ja, feit is dat het Mahmood en Blanco zijn voor Italië en ze blijkbaar wel veel mensen aanspreken.
pi_204023049
Ik weet het niet helemaal met dit nummer. Het is zo'n nummer dat je voor je gevoel goed 'moet' of wil vinden, maar ik vind het iets aan de zeurderige kant met die hoge noten heel de tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:06 schreef molloot200 het volgende:Ik krijg steeds meer het gevoel dat Italië inderdaad de dubbel gaat doen :o
Dit hoop ik dus niet.

[ Bericht 31% gewijzigd door Guanabana op 10-03-2022 12:06:07 ]
Koel en donker bewaren
pi_204023806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik las een hot take dat als Marius Bear dit zou zingen voor Zwitserland het geen favoriet zou zijn. Dat klopt ook wel, maar ja, feit is dat het Mahmood en Blanco zijn voor Italië en ze blijkbaar wel veel mensen aanspreken.
Dat het veel mensen aanspreekt snap ik niet. Dit is een jaren 90 songfestival-ballad, waar iedereen juist altijd op zit af te geven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2022 @ 13:11:56 #229
163650 Greys
pi_204023873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:36 schreef Knipoogje het volgende:
Dit is gewoon een dodelijk saaie ballad waar letterlijk niets memorabel aan is. Geen refrein dat blijft hangen. Niets. Nada.
Je víndt dit een dodelijk saaie ballad. Wil niet zeggen dat het voor veel anderen ook saai is. :P

Voor mij is het alles behalve saai bv. En aan de reactievideo's te zien geldt dat voor velen. Een duet op het Eurovisie tussen 2 mannen maakt het voor mij bv al niet saai. En de opvallende hoge stukjes. En de lekkere harmonieën daarna. En hun live charisma samen, naar elkaar toe ook.

Ze hoeven van mij echt niet te winnen trouwens hoor. Maar als dit dodelijk saai is, waarom dan bv S10 niet? Wat is het absolute verschil? Benieuwd naar. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204023917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:11 schreef Greys het volgende:

[..]
Je víndt dit een dodelijk saaie ballad. Wil niet zeggen dat het voor veel anderen ook saai is. :P

Voor mij is het alles behalve saai bv. En aan de reactievideo's te zien geldt dat voor velen. Een duet op het Eurovisie tussen 2 mannen maakt het voor mij bv al niet saai. En de opvallende hoge stukjes. En de lekkere harmonieën daarna. En hun live charisma samen, naar elkaar toe ook.

Ze hoeven van mij echt niet te winnen trouwens hoor. Maar als dit dodelijk saai is, waarom dan bv S10 niet? Wat is het absolute verschil? Benieuwd naar. :)
S10 is nog een beetje eigentijds. Als wij dit hadden gestuurd, dan was het uitgekotst. Maar ja, blijkbaar zijn Mahmood en Blanco hip en dan mag het. Pianootje, elkaar aankijken, beetje onzuivere zang hier en daar.

Naja, meningen mogen verschillen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2022 @ 13:16:56 #231
163650 Greys
pi_204023927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik las een hot take dat als Marius Bear dit zou zingen voor Zwitserland het geen favoriet zou zijn. Dat klopt ook wel, maar ja, feit is dat het Mahmood en Blanco zijn voor Italië en ze blijkbaar wel veel mensen aanspreken.
Hier kan ik me wel een beetje in vinden maar juist de tweestemmige stukjes vind ik het mooist, dus het zou voor mij al veel minder mooi zijn als het solo werd gezongen, ongeacht door wie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2022 @ 13:18:24 #232
163650 Greys
pi_204023936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:15 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
S10 is nog een beetje eigentijds. Als wij dit hadden gestuurd, dan was het uitgekotst. Maar ja, blijkbaar zijn Mahmood en Blanco hip en dan mag het. Pianootje, elkaar aankijken, beetje onzuivere zang hier en daar.

Naja, meningen mogen verschillen.
Tuurlijk mag dat. :D

Ik vind zelf dat je het tekort doet met pianootje en onzuiver. Maar dat maakt het esf nou juist leuk, al die verschillende smaken en voorkeuren. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204024011
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Hier kan ik me wel een beetje in vinden maar juist de tweestemmige stukjes vind ik het mooist, dus het zou voor mij al veel minder mooi zijn als het solo werd gezongen, ongeacht door wie.
Ik denk dat het niet zozeer om het duet-aspect gaat. Stel Marius zingt het met z'n broer Yogi, dan is het nog geen succes.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2022 @ 13:33:15 #234
163650 Greys
pi_204024092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet zozeer om het duet-aspect gaat. Stel Marius zingt het met z'n broer Yogi, dan is het nog geen succes.
Voor míj wel denk ik. (Want hallo, Marius! O+ )
Dat is dus die kwestie van smaak. Ik hou nogal van dit soort liedjes.

Maar nogmaals, het hoeft van mij geen winnaar te worden. Heb genoeg anderen die van mij ook mogen winnen maar zou met deze ook echt goed kunnen leven. Ben erg benieuwd hoe de tv kijkers straks gaan stemmen en of de heren Blanco en Mahmood het live tof neerzetten straks. Misschien doen ze een Gabbani'tje met z'n Karma en valt het sowieso live allemaal wat tegen qua staging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 13:56:02 #235
375570 crew  Cyan9
pi_204024447
Ik ben er eindelijk achter waarom ik me een beetje irriteer aan dit nummer, de hoge stukken in het refrein. Geen idee waarom het zo lang duurde voor ik het doorhad, het is nogal duidelijk aanwezig, maar soit.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2022 @ 14:34:25 #236
163650 Greys
pi_204024877
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waarom ik me een beetje irriteer aan dit nummer, de hoge stukken in het refrein. Geen idee waarom het zo lang duurde voor ik het doorhad, het is nogal duidelijk aanwezig, maar soit.
Ja dat kan goed. :D
Hetzelfde verschil in smaak valt me namelijk ook op in het UK topic dat er veel vallen over de hoge uithalen en ik vind ze ook daar juist mooi. Dus niet alleen bij Brividi haha. Leuk die verschillen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 01:01:30 #237
414785 sirdanilot
pi_204033622
Kutnummer maar bloedgeile mannen dus het is ze vergeven
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 11 maart 2022 @ 02:04:03 #238
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204033716
Ok dus dan mag het .. of
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 maart 2022 @ 12:59:31 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204037030
Snap niet dat dit als een kanshebber wordt gezien. Ik zie het niet gebeuren. Het is saai, zelfs saaier dan saai.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:53:12 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204077779
Ik voel het ook niet, dit liedje doet mij precies niks. Ik vind het zelfs vervelend om naar te luisteren, hoop zielloos gekweel. Maar goed met Zitti E Buoni had ik precies hetzelfde dus ik heb er gewoon geen verstand van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 maart 2022 @ 18:14:26 #241
163650 Greys
pi_204078793
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef Evenstar het volgende:
Snap niet dat dit als een kanshebber wordt gezien. Ik zie het niet gebeuren. Het is saai, zelfs saaier dan saai.
Je víndt het saai. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 maart 2022 @ 19:29:28 #242
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204079702
Is de startplek van Italië nog niet bekend?
pi_204080092
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Is de startplek van Italië nog niet bekend?
Morgen pas blijkbaar ;(
https://www.eurofestivaln(...)senza-edizione-pace/
leven zoals het leven is
pi_204081285
twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 00:03:54 #245
163650 Greys
pi_204083425
Dit is echt zo'n kloterig fake account waar ik elke keer even van schrik. _O-

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204083516
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Je víndt het saai. :+
Ik vind het ook niks, ik heb het nooit onder banken of stoelen geschoven dat ik Mahmood een onprettig stemgeluid vind hebben. En ik vind BLANCO niet veel toevoegen om eerlijk te zijn. Maar goed dat is mijn mening… maar dat heeft me er niet van weerhouden om te begrijpen waarom Soldi 2e is geworden :)
Ieder z’n ding
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 00:25:35 #247
163650 Greys
pi_204083542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:20 schreef Prego het volgende:

[..]
Ik vind het ook niks, ik heb het nooit onder banken of stoelen geschoven dat ik Mahmood een onprettig stemgeluid vind hebben. En ik vind BLANCO niet veel toevoegen om eerlijk te zijn. Maar goed dat is mijn mening… maar dat heeft me er niet van weerhouden om te begrijpen waarom Soldi 2e is geworden :)
Ieder z’n ding
Zeker, ik snap ook absoluut als iets niet iemands kop thee is. Ik vind Moldavië dit jaar geweldig omdat het me enorm blij maakt en dat heb ik nodig nu en het esf heeft dat ook wel een beetje nodig. Maar kan me net zo hard voorstellen dat mensen HUUUU NEEEEE denken ervan haha.

Het enige waar ik soms wat moeite mee heb (en die fout zal ik zelf ook vast weleens maken!) is als iemand zegt:

Dit IS saai.
Nope, je víndt het saai. Voor een ander is het misschien wél spannend of mooi of interessant. Bij muziek is dat heel moeilijk te zeggen, dat het iets *is*.

Maar nogmaals, ik zal zelf ook vast regelmatig 'dit is prachtig' geroepen hebben door de jaren heen. Tis best lastig om het niet te doen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 maart 2022 @ 00:33:41 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204083576
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Zeker, ik snap ook absoluut als iets niet iemands kop thee is. Ik vind Moldavië dit jaar geweldig omdat het me enorm blij maakt en dat heb ik nodig nu en het esf heeft dat ook wel een beetje nodig. Maar kan me net zo hard voorstellen dat mensen HUUUU NEEEEE denken ervan haha.

Het enige waar ik soms wat moeite mee heb (en die fout zal ik zelf ook vast weleens maken!) is als iemand zegt:

Dit IS saai.
Nope, je víndt het saai. Voor een ander is het misschien wél spannend of mooi of interessant. Bij muziek is dat heel moeilijk te zeggen, dat het iets *is*.

Maar nogmaals, ik zal zelf ook vast regelmatig 'dit is prachtig' geroepen hebben door de jaren heen. Tis best lastig om het niet te doen. :D
Ik vind het behoorlijk onnodig om iedere keer maar "ik vind" te zeggen.

Tuurlijk is het mijn mening als ik zeg "dit is saai". Iedereen snapt dan toch wel dat dat mijn mening is. Muzieksmaak kan nooit gebracht worden als een feit. Er zijn mensen die Gordon goede muziek vinden maken ....

quote:
Snap niet dat dit als een kanshebber wordt gezien. Ik zie het niet gebeuren. Het is saai, zelfs saaier dan saai.
of

quote:
Snap niet dat dit als een kanshebber wordt gezien. Ik zie het niet gebeuren. Ik vind het saai, zelfs saaier dan saai.
Zit echt geen verschil in voor mij. Als ik iedere keer op FOK! moet roepen "nee, jij vindt het saai" dan blijf ik bezig. Ik quote toch ook niet iedere post van iemand die roept "DIT IS PRACHTIG" of mag het wel als je positief over iets bent?

Door zo'n post te maken maak je het meteen persoonlijk en dat is echt niet nodig wat mij betreft en dat is juist weer iets waar ik slecht tegen kan.
pi_204083580
Ik snap je helemaal @Greys :D Vaak (of eigenlijk altijd :') ) moet ik m’n eigen posts 2 keer lezen om dat niet te doen :s)

En nu ga ik Moldavië luisteren/kijken want die heb ik nog niet gezien :@
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 maart 2022 @ 00:36:02 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204083586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:34 schreef Prego het volgende:
Ik snap je helemaal @:Greys :D Vaak (of eigenlijk altijd :') ) moet ik m’n eigen posts 2 keer lezen om dat niet te doen :s)

En nu ga ik Moldavië luisteren/kijken want die heb ik nog niet gezien :@
Moldavië is _O_

Italië heb ik nog een keer een kans gegeven, maar het is echt niks. Zal het nooit snappen.

Edit: Ik bedoel IK VIND het echt niks o|O
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 01:08:52 #251
163650 Greys
pi_204083675
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Moldavië is _O_
*O*

quote:
Italië heb ik nog een keer een kans gegeven, maar het is echt niks. Zal het nooit snappen.
*armen in de lucht gooit

quote:
Edit: Ik bedoel IK VIND het echt niks o|O
*O* :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 01:16:24 #252
163650 Greys
pi_204083685
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:33 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vind het behoorlijk onnodig om iedere keer maar "ik vind" te zeggen.

Tuurlijk is het mijn mening als ik zeg "dit is saai". Iedereen snapt dan toch wel dat dat mijn mening is. Muzieksmaak kan nooit gebracht worden als een feit. Er zijn mensen die Gordon goede muziek vinden maken ....
[..]
of
[..]
Zit echt geen verschil in voor mij. Als ik iedere keer op FOK! moet roepen "nee, jij vindt het saai" dan blijf ik bezig. Ik quote toch ook niet iedere post van iemand die roept "DIT IS PRACHTIG" of mag het wel als je positief over iets bent?

Door zo'n post te maken maak je het meteen persoonlijk en dat is echt niet nodig wat mij betreft en dat is juist weer iets waar ik slecht tegen kan.
Je hebt alle delen in m'n post gemist waarin ik twee keer zeg dat ik het zélf ook vaak fout doe geloof ik? :D

Anyway, ik vind (...) het niet slecht om af en toe bij stil te staan. Als Poepz0r bv in het S10 topic roept 'dit is gewoon een slecht lied' (disclaimer: DIT IS EEN ZELF BEDACHT VOORBEELD) vind ik het inderdaad ook nodig om te zeggen dat het lied niet meteen slecht IS omdat diegene dat vindt. Of als iemand vorig jaar over Måneskin kwam roepen 'dit is generieke bagger' zeiden we (jij volgens mij ook, en terecht) daar ook gewoon iets over. Maar als jij heel onprettig vindt als iemand daar gewoon vriendelijk iets over zegt zullen we proberen daar rekening mee te houden. :)

Het komt waarschijnlijk omdat er een paar mensen soms naar esf komen om hun mening wél als vaststaand feit te brengen. Waar we dan iets van zeggen. Dus ik vind het prima als we met z'n allen besluiten er nooit meer iets van te zeggen, maar dan dus ook niet meer als DJ11 zegt dat Måneskin generieke bagger is en Poepz0r met z'n feitenvrije feiten. :P

(Ik vind dit best lastig om goed te doen voor iedereen. Dm me gerust als je het er verder nog over wilt hebben.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 15-03-2022 01:49:56 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 01:22:54 #253
163650 Greys
pi_204083696
Dit vind ik dan wel weer erhm... Ik weet eigenlijk niet eens wat ik hiervan vind. :{ _O-

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 15 maart 2022 @ 06:08:55 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_204083891
We hoeven ze niet te vragen waarom ze hun clip in Nederland wilden opnemen. :7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 08:27:32 #255
163650 Greys
pi_204084356
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 06:08 schreef Cee het volgende:
We hoeven ze niet te vragen waarom ze hun clip in Nederland wilden opnemen. :7
Ja dat dus.
👀

Begin bijna medelijden met Mahmood te krijgen want als hij Blanco niet van balustrades aan het redden is, is hij hem z'n naam aan het helpen herinneren. Dan duurt mei nog best lang denk ik. B-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204085541
In de finale als 9e :)
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2022 @ 10:40:31 #257
163650 Greys
pi_204085612
Hebben ze in elk geval eerlijk geloot.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204085639
9e is best prima voor ze, denk ik. ^O^
leven zoals het leven is
  dinsdag 15 maart 2022 @ 10:56:55 #259
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204085822
9de plek zit ze zeker niet in de weg naar een potentiële winst in elk geval
  ESF Reporter dinsdag 15 maart 2022 @ 10:57:26 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_204085827
Valt nog helemaal niks van te zeggen zolang het niet als tweede is.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 19:22:02 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204117293
instagram

Wat zou hij daar doen? Behalve wiet roken zo te zien.
pi_204196921
O+
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 14:00:11 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204283831
twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 23:50:40 #264
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204290472
We moeten het nog horen, maar ik vrees dat ze een stuk wat ik heel erg goed vond weg hebben geknipt helaas. Het stuk waar de emoties juist intens werden, waar Blanco in de Sanremo live versie Mahmood aan z’n jasje trok. Intensiteit op dat moment bij zowel de muziek als de heren, jammer dat het weggaat…

… maar eerlijk; er was ook geen goed moment om te knippen in dit nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2022 @ 16:29:06 #265
163650 Greys
pi_204488978
Brividi heeft ondertussen de vierde platina plaat ontvangen in Italië en blijft het in eigen land dus goed doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 20 april 2022 @ 10:55:57 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204489059
Ik vond dit prachtig en vind het inmiddels nog steeds wel mooi, maar ik sta er inmiddels wel zo in dat ik niet hoop dat ze winnen :@
  Moderator woensdag 20 april 2022 @ 21:11:12 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204494110
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 april 2022 @ 23:53:29 #269
163650 Greys
pi_204495444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo. Zo hoort het vind ik. Lekker zelf de belevenis ervaren. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond dit prachtig en vind het inmiddels nog steeds wel mooi, maar ik sta er inmiddels wel zo in dat ik niet hoop dat ze winnen :@
Ik zou het als lied nog steeds prachtig vinden als winnaar, maar omdat het dan betekent dat de Italianen het nog eens mogen organiseren denk ik nah, doe maar gewoon top 5 maar geen 1e. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 april 2022 @ 00:51:05 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204533713
Het is echt een heel mooi nummer. Ik ben zo benieuwd hoe dit nummer door het thuispubliek extra lading krijgt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 20:43:46 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204540291
twitter
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:15:12 #272
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204542600
Vanavond Melkweg!!! *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator dinsdag 26 april 2022 @ 23:15:04 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204550261
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2022 @ 10:08:48 #274
163650 Greys
pi_204562595
https://eurostory.nl/mahmood-concertverslag-amsterdam-2022/

Prachtig verslag van het concert van Mahmood in de Melkweg eergister.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 april 2022 @ 12:27:22 #275
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204563760
Het was ook leuk en goed!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204595051
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2022 @ 22:06:33 #277
163650 Greys
pi_204639883
twitter


Outfit kennelijk niet degene van het echte optreden. Las ergens dat Mahmood was vergeten dat er foto's van gemaakt zouden worden tijdens de eerste repetitie. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204641101
twitter

Gezicht van die vrouw _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2022 @ 23:39:32 #279
163650 Greys
pi_204641568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Gezicht van die vrouw _O-
_O-

AHHHHH I'M SORRY en naadloos door _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:41:03 #280
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204654430
Moeilijk om naar te luisteren door die stemmen zeg :o . Ik heb m iets eerder afgezet, maar de flitsende lampen vind ik ook niet zo passen bij het lied.

Ik hoop voor Blanco dat hij geen optredens meer heeft komende week :)

En ergens wel sneu dat de organisatie in Italië niet loopt, en als dan ook Blanco en Mahmood het nog af laten weten…
pi_204654879
Ai.
pi_204655109
oeioeioei

lekker ook het pijnlijkste stukje waar mahmood de hoogte in gaat
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 mei 2022 @ 21:05:35 #284
163650 Greys
pi_204659084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:15 schreef Aratanax het volgende:
oeioeioei

lekker ook het pijnlijkste stukje waar mahmood de hoogte in gaat
Er waren nog véél ergere stukjes in de eerste run. Waar ze allebei de bocht uit vlogen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204659705
quote:
Hoe kan dit ineens zo beroerd klinken in vergelijking met San Remo, totale desinteresse :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 mei 2022 @ 21:42:44 #286
163650 Greys
pi_204659796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 21:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hoe kan dit ineens zo beroerd klinken in vergelijking met San Remo, totale desinteresse :?
Het klonk voor mij als totaal uitgeput. Ofzo. Niet als desinteresse. Mahmood is een perfectionist, die gaat echt niet z'n boeltje te grabbel gooien uit desinteresse denk ik.

Geen idee wat dit was. Sanremo zongen ze alle keren echt prima en dat was net zo live inderdaad. Hopelijk gaan ze even goed rusten en even kalmeren samen. Want zo wordt het hem niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 10:39:29 #287
163650 Greys
pi_204664324
Zit nog even rustig alles terug te kijken maar ligt het aan mij of bespeur ik hier vanaf 12.25 toch wel wat ergernis tussen de twee? :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204664454
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 10:39 schreef Greys het volgende:
Zit nog even rustig alles terug te kijken maar ligt het aan mij of bespeur ik hier vanaf 12.25 toch wel wat ergernis tussen de twee? :P

Haha volgens mij heb je gelijk! Beetje drama kan geen kwaad, kom maar door.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 11:14:31 #289
163650 Greys
pi_204664547
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 10:59 schreef Aratanax het volgende:

[..]
Haha volgens mij heb je gelijk! Beetje drama kan geen kwaad, kom maar door.
Blanco zegt iets, kijkt geërgerd en Mahmood trekt echt zo waarschuwend z'n ogen open en wenkbrauwen op. Mooie lichaamstaal hier haha. Las ergens dat Mahmood de nacht voor de zaterdagrepetitie ook maar 2 uur geslapen had, zou die ook tussendoor nog concerten in Italië hebben?

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 08-05-2022 11:25:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204664625
Af en toe denk ik, als je er niet 100% voor gaat en er niet eens echt veel zin in lijkt te hebben, waarom zijn ze dan gegaan? :@ had iemand anders dan de kans gegeven.
  zondag 8 mei 2022 @ 11:45:06 #291
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204664733
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
Af en toe denk ik, als je er niet 100% voor gaat en er niet eens echt veel zin in lijkt te hebben, waarom zijn ze dan gegaan? :@ had iemand anders dan de kans gegeven.
Dat heb ik vaak wel bij de Italiaanse artiest. Toch omdat ze van Sanremo af komen wat niet per sé een ESF-voorronde lijkt, denk ik dat ze wat ongeïnteresseerder zijn of overkomen. Maneskin wist ook pas laat wat het ESF nou precies inhield als evenement. En misschien omdat het nu in eigen land is zijn ze er ook wat luier in of zo. Qua lied vind ik het persoonlijk wel een goede toevoeging aan de line-up van 2022, maar qua enthousiasme en zo hadden we hier denk ik beter La Rappresentante Di Lista of zo kunnen hebben, die wilden Sanremo heel graag winnen om naar het ESF te kunnen. Ik hoop dat die volgend jaar mee gaan doen aan de voorronde van San Marino :Y

Overigens denk ik dat de laatste Italiaan die écht enthousiast was over het Songfestival Francesco Gabbani was. En Diodato volgens mij ook, maar dat werd ons helaas niet gegund ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 11:46:24 #292
163650 Greys
pi_204664746
Ja ik mis Gabbani en Diodato ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 mei 2022 @ 11:47:53 #293
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204664760
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef Greys het volgende:
Ja ik mis Gabbani en Diodato ;(
Dit jaar krijgen we toch een beetje Diodato O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 11:50:51 #294
163650 Greys
pi_204664781
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit jaar krijgen we toch een beetje Diodato O+
Jaaaaa gelukkig. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204664796
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dat heb ik vaak wel bij de Italiaanse artiest. Toch omdat ze van Sanremo af komen wat niet per sé een ESF-voorronde lijkt, denk ik dat ze wat ongeïnteresseerder zijn of overkomen. Maneskin wist ook pas laat wat het ESF nou precies inhield als evenement. En misschien omdat het nu in eigen land is zijn ze er ook wat luier in of zo. Qua lied vind ik het persoonlijk wel een goede toevoeging aan de line-up van 2022, maar qua enthousiasme en zo hadden we hier denk ik beter La Rappresentante Di Lista of zo kunnen hebben, die wilden Sanremo heel graag winnen om naar het ESF te kunnen. Ik hoop dat die volgend jaar mee gaan doen aan de voorronde van San Marino :Y

Overigens denk ik dat de laatste Italiaan die écht enthousiast was over het Songfestival Francesco Gabbani was. En Diodato volgens mij ook, maar dat werd ons helaas niet gegund ;(
Ja al werd Maneskin wel enthousiast toen ze er waren voor mijn gevoel en deden ze ook gewoon leuk mee met de anderen. En heel goed voorbereid voor alles. Dit voelt wel heel erg meh. Maar wat jij zegt, misschien ook lui omdat het nu in Italië is.

La Rappresentante Di Lista was heel leuk geweest ja. Brividi is mooi, maar zij waren denk ik heel enthousiast geweest. Betere vertegenwoordiger in eigen land ook.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 11:53:33 #296
163650 Greys
pi_204664801
Ondanks alles hoop ik dat ze er zaterdag weer een Sanremo achtige Brividi uit weten te persen want het lied verdient dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204664812
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
Af en toe denk ik, als je er niet 100% voor gaat en er niet eens echt veel zin in lijkt te hebben, waarom zijn ze dan gegaan? :@ had iemand anders dan de kans gegeven.
Precies dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204664828
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef Greys het volgende:
Ondanks alles hoop ik dat ze er zaterdag weer een Sanremo achtige Brividi uit weten te persen want het lied verdient dat.
Ja, maar niet winnen hoor :@ :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 mei 2022 @ 12:06:22 #299
163650 Greys
pi_204664886
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:57 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja, maar niet winnen hoor :@ :D
Hahaha nee daar kan zelfs ik het mee eens zijn. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204665101
Ik wist niet dat de Italianen zo onvoorbereid zijn voor ESF :@
  zondag 8 mei 2022 @ 12:46:09 #301
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_204665205
Ik vind dit lied helemaal niet leuk meer. Moet toegeven dat ik een beetje met de hype mee ging en omdat het Mahmood/Italie is maar het lied boeit me niks meer. Maar goed, ze zullen het vast beter doen in de finale.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')