Nou dit laatste dat je zegt he, ik vind Mahmood nu door Blanco veel leuker en vooral toegankelijker overkomen dan ten tijde van Soldi. Blanco is heel ontwapenend en het lijkt alsof dat Mahmood ook veel meer zichzelf laat zijn. Kwetsbaar en grappig en alles deze week. Leuk om hem zo te zien, ik vond hem in 2019 wat bozig. Al paste dat ook bij het lied hoor, maar toch.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad, het past in ieder geval wel erg goed. Dat grijze, grauwe weer begint er dan nog mooi uit te zien ook.![]()
Ik hoop hetBlanco lijkt me trouwens wel leuk als kandidaat ook in de hele ESF-wereld straks, wat opener dan Mahmood naar anderen gok ik zo.
Ahhh dat gifjequote:Op zondag 6 februari 2022 12:22 schreef Greys het volgende:
Van der Poel heeft zojuist ook naar Brividi geluisterd. Ik weet het zeker.
[ afbeelding ]
Moest lachen om dezequote:Op zondag 6 februari 2022 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dit laatste dat je zegt he, ik vind Mahmood nu door Blanco veel leuker en vooral toegankelijker overkomen dan ten tijde van Soldi. Blanco is heel ontwapenend en het lijkt alsof dat Mahmood ook veel meer zichzelf laat zijn. Kwetsbaar en grappig en alles deze week. Leuk om hem zo te zien, ik vond hem in 2019 wat bozig. Al paste dat ook bij het lied hoor, maar toch.
Ja! Dat. Bijna agressief idd!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahhh dat gifje
En ja ik heb het zelfde idee, dat effect wat Blanco heeft op Mahmood! Ik vond Soldi in 2019 weinig aan mede ook doordat het allemaal zo agressief overkwam, zo chagerijnig.
Nee hoor dat mag echt niet, je weet dat we daar niet aan doen. Gewoon allemaal dezelfde mening en snel een beetje.quote:
Ell & Nikki scheelden ook 11 jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik las nog een reactie onder een video dat diegene het 'heel erg disturbing' vindt dat zo veel mensen het hebben over hun chemie on stage terwijl ze 11 jaar schelen oid. Is dat echt zo disturbing want dat vind ik ook, dat ze goede chemie hebben. Heus niet per se seksueel maar gewoon de hele vibe.
Sonny & Cher ookquote:Op zondag 6 februari 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ell & Nikki scheelden ook 11 jaar
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik las nog een reactie onder een video dat diegene het 'heel erg disturbing' vindt dat zo veel mensen het hebben over hun chemie on stage terwijl ze 11 jaar schelen oid. Is dat echt zo disturbing want dat vind ik ook, dat ze goede chemie hebben. Heus niet per se seksueel maar gewoon de hele vibe.
Een zoen ála Naviband kunnen we dus wel vergetenquote:Op zondag 6 februari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaarIk snap wel dat dat een heel ander soort lied was maar ik vind wel dat er een beetje onnozig gezeikt wordt over die chemie lol. Blanco heeft ook gewoon een vriendin en zo. En verder vind ik het sowieso stom dat voor een podiumoptreden, waarbij er gewoon heel veel chemie kan zijn ondanks seksueel of zo, dat daar blijkbaar heel wat meer achter wordt gezocht. Slaat nergens op.
Corruptie! Ik hoop dat er niet is geknuffeld op de set.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
Ja! Het is een beetje een Douwe Amir bromance vibe.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Italiaanse Maan & Imca Marina (of Curella de Vil, whatever you want) hadden ook een leuke chemie on stage maar die scheelden wel meer jaarIk snap wel dat dat een heel ander soort lied was maar ik vind wel dat er een beetje onnozig gezeikt wordt over die chemie lol. Blanco heeft ook gewoon een vriendin en zo. En verder vind ik het sowieso stom dat voor een podiumoptreden, waarbij er gewoon heel veel chemie kan zijn ondanks seksueel of zo, dat daar blijkbaar heel wat meer achter wordt gezocht. Slaat nergens op.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik ben op insta uit verveling zo diep in Brividi gedoken dat ik door middel van deze rabbithole erachter ben gekomen dat de zoon van Ferd Grapperhaus executive producer van de clip was.
Hahaha wát.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Nou, dat is misschien meteen deels antwoord op de vraag waarom het in Nederland is opgenomen.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik mis San Remo nu alquote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje verlatingsangst. Ik wil dat dit nooit stopt!
Ja nu gaat het afkicken beginnenquote:
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik gisteren 20 minuten later naar bed was gegaan, dan had ik de einduitslag meegemaakt. Het ging een stuk sneller dan ik dacht, volgend jaar blijf ik tot het eind
Oh gelukkig, dan annuleer ik nog even de bestelling van 1000 Italiaanse vlaggetjes om driftig mee te wapperen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor dat mag echt niet, je weet dat we daar niet aan doen. Gewoon allemaal dezelfde mening en snel een beetje.
(JA NATUURLIJK GEK.)
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan annuleer ik nog even de bestelling van 1000 Italiaanse vlaggetjes om driftig mee te wapperen.
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Cornald is in elk geval enthousiast.
Ome Cor voelt hem ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Cornald is in elk geval enthousiast.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fijn dat Cornald ze alvast hoger inschat dan S10.
Hef op die inzending. Doe uit dat licht.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boek de vlucht naar Italië maar om naar een jaar later dan, dit heeft geen zin meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hef op die inzending. Doe uit dat licht.
'Ik dacht twee?'quote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef Greys het volgende:
Stuk van Eurostory is inderdaad goed:
https://eurostory.nl/italie-eurovisie-songfestival-2022/
Hardop gelachen om samen een kind.
Zijn favoriet werd vorig jaar 2e, dus het biedt juist hoopquote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn favoriet werd vorig jaar 2e, dus het biedt juist hoop
We gaan er morgen even voor zitten waar ze kunnen knippen. Dan lossen wij dat even op.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het nu al jammer dat er dus 20 seconden weg moeten van dit nummer. Waar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |