Eens, gelukkig hadden de televoters al wat eerder de Zwedenadoratie afgeschud.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En terecht, als je jaren generieke rommel stuurt en toch nog beloond wordt door de jury’s omdat Zweden.
De nummers van Italië zijn niet elk jaar m’n smaak maar ze sturen wel iets origineels en kwalitatief zit het goed in elkaar. Eigenlijk sinds ze zijn teruggekeerd al.
Het aantal cliché songfestivalnummers dat wordt ingezonden is sinds pak ‘m beet 2015/2016 sowieso behoorlijk teruggelopen. Ten gunste van meer kwalitatieve inzendingen. Er zitten elk jaar nog wel een paar gaystamper/hysteria-nummers tussen maar de balkanballad is wel redelijk uitgestorven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, gelukkig hadden de televoters al wat eerder de Zwedenadoratie afgeschud.
Het is inderdaad vaak goed te merken aan de kwaliteit dat Italië geen Eurovisielied zoekt maar gewoon een góed lied.
De zilveren glitterjurkjes zijn nog ietwat oververtegenwoordigd maar het gaat zeker de goede kant op! Hopelijk ook dit jaar weer veel afwisseling. Al is het niveau van de inzendingen tot nu toe - op Italië na - echt om te janken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het aantal cliché songfestivalnummers dat wordt ingezonden is sinds pak ‘m beet 2015/2016 sowieso behoorlijk teruggelopen. Ten gunste van meer kwalitatieve inzendingen. Er zitten elk jaar nog wel een paar gaystamper/hysteria-nummers tussen maar de balkanballad is wel redelijk uitgestorven bijvoorbeeld.
Maar het wordt off topic. Mooi nummer man, van Italië
Eens. Het is sowieso vocaal niet denderend.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:30 schreef Funhouse het volgende:
Het laat mij eigenlijk volledig koud. Ik vind die stukken waar ze samen in kopstem zingen echt irritant.
Maar dit gaat echt niet winnen. Bookmark dit maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind.![]()
Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
oh maar ik zou het echt wel een verdiende winnaar vinden, nu al! Dus het is een beetje dubbel, maar ach.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit gaat echt niet winnen. Bookmark dit maarIk vind zelf dit nummer zielrakend mooi, ik krijg echt niet van veel nummers kippenvel. Van deze echter wel. Dus ik houd er zelf van, maar ik geloof niet dat dit kan winnen. Top 5? Ja, maar we hebben hier nu gewoon te maken met de eerste favoriet van het seizoen. Maar er gaan echt nog wel wat selecties overheen straks denk ik hoor. Zwitserland bijvoorbeeld, of Griekenland, of Rusland. Zelfs met Cornelia zie ik Zweden hoger eindigen.
Mahmood bestolen in 2019?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
Ik vind het serieus echt een heel mooi nummer, hoor steeds nieuwe dingen die ik er mooi aan vind.![]()
Ik heb alleen nu alweer iets van 1000 accounts op negeren en blokkeren moeten zetten op twitter (ook van Nederlandse Eurovisie "kenners" als Aran Bade, dus niet alleen Italianen) omdat ze maar door blijven gaan hoe Mahmood nu eindelijk revanche kan nemen omdat die eerder bestolen is van de overwinning.
En dat gaat na een eventuele winst natuurlijk nog 1000 keer zo erg worden en daar heb ik echt zo geen zin in. Sorry. Dus dat houdt me een beetje tegen om het écht mooi te vinden. Sorry als dit niet logisch klinkt.
#liefdagboek
Ik vind het ook wat overgewaardeerd (of "overrated" zoals we dat nu noemen)quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
#liefdagboek
Ik heb in een jaar nog nooit zoveel haat van de nummer 2 naar de nummer 1 gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mahmood bestolen in 2019?
Die scoorde in zowel de televote als bij de jury's minder dan Duncan.
Die mensen
Ik weet het niet hoor, het is echt wel bizar hoeveel dat nummer nu wordt gestreamd, ook buiten Italië. Blijkbaar spreekt het veel mensen aan. Ik vind zelf Soldi ook veel beter, veel meer een nummer met een eigen smoel, maar Brividi is misschien meer mainstream.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overgewaardeerd (of "overrated" zoals we dat nu noemen)
Ik heb ook het gevoel dat de televoteknallers zoals Subwoolfer hier makkelijk overeen gaan.
Misschien dat de jury dit nog redt voor een top 5, maar het eindigt sowieso niet hoger dan Soldi.
Italianen die klagen over oneerlijke competitie moeten misschien gewezen worden op het feit dat ze in 2019 ons geen enkele punt gaven en in 2012 het enige land waren dat Euphoria NIKS gaf. En ga zo maar door.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mahmood bestolen in 2019?
Die scoorde in zowel de televote als bij de jury's minder dan Duncan.
Die mensen
Tsja, bij Italianen is dit soort klagen een genetisch bepaald dingetje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Italianen die klagen over oneerlijke competitie moeten misschien gewezen worden op het feit dat ze in 2019 ons geen enkele punt gaven en in 2012 het enige land waren dat Euphoria NIKS gaf. En ga zo maar door.
Als iemand zegt dat Mahmood revanche kan nemen hoeft dat alles behalve hatelijk te zijn he, gewoon dat ze bedoelen dat hij het nu nog eens wil proberen. Mahmood kan er zelf niks aan doen dat anderen dat opschrijven als 'revanche'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:38 schreef dollce het volgende:
#liefdagboek
Gewoon 10 miljoen views van de live van Brividi down the drain.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon 10 miljoen views van de live van Brividi down the drain.. Terwijl velen het live mooier vinden (ik ook trouwens) dan in de clip omdat de stemmen daar wat meer autotune klinken.
Maar goede herinnering, meteen even snel helemaal downloaden.
Ohhhh heerlak! Hopelijk mag die gewoon blijven staan, vast wel he.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het Eurovision account die van Brividi wel geüpload!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |