Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Op 1:43quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @:pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef drakin het volgende:
Wat en k TT![]()
Solidas had vast een leukere bedacht
quote:
En eerder op de dag vond je 10 minuten nog niet eens bevredigend. Jeetje. jij bent echt een vrouw, nooit tevredenquote:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel een slecht liedje in mijn hoofd door de TT
Zie een hoop, maar niet een 1 die een pistool eetquote:
quote:
Coolquote:
Vrijmetselaars?quote:
Die zitten ergens andersquote:
Er blijft nog genoeg over.quote:Als je zo door gaat hebben we alles al gezien
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
Over drie weken ben ik dat toch wel weer vergeten.
rustig en gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het was weer gezellig. Een fijne avond nog
Hee Koen. Inderdaad, en:quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het was weer gezellig. Een fijne avond nog
Ja inderdaad echt heel stil nu.quote:
de goeie ouwe tijden van de lange drukke Foknachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad echt heel stil nu.
zou hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zou corona eindelijk hebben toegeslagen bij de fokkers?
Allemaal in fok quarantainequote:
Ik had het al in december 2019quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
@tonja had er ook last van .. 1-2 danquote:
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tonja had er ook last van .. 1-2 dan
waren het dan toch niet de Chinezen?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen dan
Bij mij (nog) niet iigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zou toch stiekem Ozzy zijn en een vleermuis hebben gebeten?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren het dan toch niet de Chinezen?
Maar jij bent dan ook hier nuquote:Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij (nog) niet iig
Ik ben dan ook nog al zwaar onkruid.
Ik verga niet
De geruchten gingen al langer.. hoorde het van de week ook weer ... Ik had toen echt de symptomen en was een paar dagen echt bagger .. en dat ben ik normaliter nooit ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen dan
Geen idee, was een mini meet ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren het dan toch niet de Chinezen?
Nooit laten testen?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
De geruchten gingen al langer.. hoorde het van de week ook weer ... Ik had toen echt de symptomen en was een paar dagen echt bagger .. en dat ben ik normaliter nooit ...
Je kan nu toch laten testen op anti-stoffen?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was het nog geen issue en niet mogelijk .... daarna nooit meer klachten gehad
Na 3 vaccinaties ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan nu toch laten testen op anti-stoffen?
hahahaquote:Op zondag 6 februari 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
en de 3rde monstro zit op wc![]()
![]()
[ afbeelding ]
T zal eventueel meer de tijd zijn dat het niet lukt.quote:
Ja dat leuk te weten had ik al in mei 2020 of zo .. Denk niet dat het terug te traceren is ..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal eventueel meer de tijd zijn dat het niet lukt.
Die vaccins werken toch anders.
Vraag is wel of het echt nut heeft. Al lijkt het me wel 'leuk' te weten.
Daar gaan we weer.quote:Chinese researchers in Wuhan have sounded the alarm on a species of known bat coronavirus that could potentially be 3 times more fatal than Covid-19, the Thai Public Health Commission’s Vice Chairman Chalermchai Boonyaleephan stated yesterday.
Mocht je ooit toevallig naar je huisarts moeten zou ik het eens navragenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat leuk te weten had ik al in mei 2020 of zo .. Denk niet dat het terug te traceren is ..
Em weer Wohan .... ik geloof daze ff nietquote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.Zal wel weer nieuwe lockdown worden en nieuwe (of nou ja oude) regels aanscherpen.
https://thethaiger.com/co(...)-for-human-infection
ja zoiets .. als hij het dan zou weten ..quote:Op zondag 6 februari 2022 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je ooit toevallig naar je huisarts moeten zou ik het eens navragen
Dan kan je toch vragen of je een bloedonderzoek kan laten doen om het aan te tonen? En of het volgens hem nog nut heeft?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets .. als hij het dan zou weten ..
heb je nu de clown in huisquote:Op zondag 6 februari 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is me ook te vroeg of te laat (kut tijd)
Een maandje dichtquote:Op zondag 6 februari 2022 02:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is DTS gebleven of kijk ik gewoon niet goed
Morguh BDSquote:
Ja, hier waait het ook behoorlijk. Het lijkt verdorie wel herfst buiten i.p.v. winterquote:Op zondag 6 februari 2022 06:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het stormt hier behoorlijk buiten
Al die mensen die nu naar de kerk moetenquote:Op zondag 6 februari 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier waait het ook behoorlijk. Het lijkt verdorie wel herfst buiten i.p.v. winter
Die waaien uit hun panty, hoedjes vliegen alle kanten op.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die mensen die nu naar de kerk moeten![]()
Ik ben zelf een Saint dus ik hoef nietquote:Op zondag 6 februari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waaien uit hun panty, hoedjes vliegen alle kanten op.
Lucky youquote:Op zondag 6 februari 2022 07:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Saint dus ik hoef niet
quote:Op zondag 6 februari 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik ben dan wel geen Saint maar ik ga niet
quote:
Hey vakantieganger, hoe is het daar?quote:
Waar zit die Godslasteraar dan ga ik hem halenquote:Op zondag 6 februari 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, hoe is het daar?
quote:Op zondag 6 februari 2022 07:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel anders sleep ik je erheen Godverdomme !!!!
Katertjequote:Op zondag 6 februari 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, hoe is het daar?
Kaprunquote:Op zondag 6 februari 2022 07:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok vriendelijke modus aan waar verblijf je ?
O jee,quote:
Oostenrijk dacht ikquote:Op zondag 6 februari 2022 07:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord is dat op planeet aarde ?
Waarom zou je daar in godsnaam heengaan en waarschijnlijk nog voor betalen ookquote:
Koffie drinken bij Marioquote:Op zondag 6 februari 2022 07:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam heengaan en waarschijnlijk nog voor betalen ook
Dat niet snappenquote:Op zondag 6 februari 2022 07:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam heengaan en waarschijnlijk nog voor betalen ook
Daarom lekker binnen blijvenquote:
Morguh Mario,quote:
Een vrouwenclownquote:Op zondag 6 februari 2022 09:36 schreef mario390 het volgende:
doodeng gewezen,helemal goed dat ik niet
direkt live gelijkt heb,maar de hand kenn ik nur
kom ik niet op
[ afbeelding ]
Veel plezier daar, engine! ⛷🏂quote:
Jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig dat de bakken niet mee naar beneden gaan dan
Gewoon even naar de actionquote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer.
Ik kan wel een paar bakken gebruiken. Ik ben mijn zooi op zolder aan het inpakken.
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig dat de bakken niet mee naar beneden gaan dan
Ja inderdaad, die stapelbare opbergboxen van de Action zijn handig.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon even naar de actionOf verhuisdozen als zooi toch weg gaan brengen
En zijn ook goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die stapelbare opbergboxen van de Action zijn handig.
Echt he.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef aloa het volgende:
Wat een regenkomt met bakken uit de lucht hier.
Morgen droger idd. Wel veel wind nog.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he.
Gelukkig morgen beter weer. Zal moeten want oud papier sorteren en in de container zetten.
Die wind mag wel een keer wegquote:
Ik krijg binnenkort zonnepanelen 🌞quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wind mag wel een keer weg
Heb echt het idee dat het nu meer waait dan vroeger
Of een waterkrachtcentrale die werkt op regenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort zonnepanelen 🌞
Een windmolen was beter geweest.
Die woningbouw pakt het grondig aanquote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik erg blij meequote:
Fijn zeg, dat doen ze goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook zonnepanelen, 7 stuks. Handig omdat ik geen bedrading naar de balkon hoeft te laten lopen voor wat licht.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Ik ga ff koffie zetten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met @:gebrokenglas
quote:
SPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]TsssSPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk 'tquote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou gebrokenglas daarin trappen denk je?
Kill it with fire?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[poll=3645]
Dat kan ie zelf ook. welquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
quote:
Dankjequote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
@:engine vermaakt zich wel in Oostenrijk![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.
Dat stinktquote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Maar nadrogen is wel het beste ja.
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstofquote:Op zondag 6 februari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyouquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen, dat beneemt je bij een klein beetje al de ademquote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyou
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry
Maar gewoon dus met koud water of lauw en een klein beetje sop..
Moet helemaal niks ja, maar op Google vindt je ook genoeg tipsquote:Op zondag 6 februari 2022 12:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze moet haar nickname veranderen naar MrsLetitmeGoogle4U
Je kan hem ook gewoon vertellen wat je dwars zit, hč.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent snel om zeg hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 12:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten hequote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet geinjecteerdquote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten he
Ik gun iedereen koffie hoor...quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met @:gebrokenglas
Door te inhaleren komt het ook in het bloedquote:
Uit een gebroken glasquote:Op zondag 6 februari 2022 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gun iedereen koffie hoor...
Daar zijn oplossingen voor, in de vorm van een zeefje bijvoorbeeld.quote:
Kan daar geen bron voor vinden?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door te inhaleren komt het ook in het bloed
quote:Een ammoniakoplossing die verdund is wordt ammonia genoemd. In de volksmond echter noemen we dit vaak toch ammoniak. Ammonia vinden we vooral terug in schoonmaakmiddelen. Met ammonia kunnen oude verflagen makkelijk verwijderd worden. Omdat vet goed oplost in ammonia, wordt het ook vaak gebruikt om de ramen mee te wassen. Een kommetje water gevuld met ammonia in de oven verwijdert vetresten. Ammonia wordt ook wel gebruikt om vloeren mee te reinigen, vooral keukenvloeren die erg vettig zijn.
quote:Ammoniak inademen
Ammoniak wordt gebruikt bij bedrijven waar koelinstallaties staan. Er wordt dan echt ammoniak bedoeld en niet het ammonia wat we in de schoonmaakmiddelen vinden. Bij een defecte koelinstallatie kan het giftige gas ammoniak vrijkomen. Bij inademing ontstaat er irritatie aan de luchtwegen en prikkende ogen. Grote hoeveelheden ammoniak inademen levert een beschadiging aan de longen op. Deze schade is onherstelbaar. In ernstige gevallen kan zelfs de dood optreden. Wanneer ammoniakgassen zich in een ruimte bevinden waar je niet uitkan, is het zaak om onder een douche te gaan staan. Ammoniak lost op in water waardoor er geen giftige dampen meer de luchtwegen inkomen. Om die reden staan er meestal douches in ruimten waar ammoniak aanwezig is.
Is het niet zo dat je het inademt, dus het komt in je longen, zuurstof, zuurstof gaat door bloed, etc ........?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan daar geen bron voor vinden?
[..]
[..]
Ja iemand zei dat alquote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
van chantal en geraldine zie je toch
Klinkt plausibel maar ik zie er geen bron voor. Ik ga zo dweilen en mijn huis wat verder opruimen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je het inademt, dus het komt in je longen, zuurstof, zuurstof gaat door bloed, etc ........?
Haha deze poll is achteraf waardeloos geblekenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[poll=3645]
Ja, ik hoorde dat mensen er een dag of drie ziek van waren en dat kwam niet uit.quote:
Als een speer! Ben gelijk gaan downloadenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 6 februari 2022 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een speer! Ben gelijk gaan downloaden
Bofkontquote:Op zondag 6 februari 2022 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een speer! Ben gelijk gaan downloaden
Met rumkugel heb je daar minder last vanquote:Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
aah ik zall niet weer teveel
chillinutten eten,de brennen
2 keer
Ajax - Heraclesquote:Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar eens voetbal kijken .. Barca - Atletico Madrid
Spannend hoor..quote:Op zondag 6 februari 2022 16:05 schreef mario390 het volgende:
nee moet dann bb brasil kijken
om dat mijn favourit almoco de anjo
kregt en ,video van thuis
quote:
Soury weer vrij?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Piepppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Nee, nog niets. Maar ik ben voorbereid. De komende twee dagen niets te doen en kant en klaar eten in huisquote:
Ajax?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef Prisha het volgende:
@:chufi raad eens waar ik woensdag heen ga
quote:
Ah een traantjequote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
was voll mooi,hun mama,vater en vriend in de video
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |