Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Op 1:43quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @:pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef drakin het volgende:
Wat en k TT![]()
Solidas had vast een leukere bedacht
quote:
En eerder op de dag vond je 10 minuten nog niet eens bevredigend. Jeetje. jij bent echt een vrouw, nooit tevredenquote:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel een slecht liedje in mijn hoofd door de TT
Zie een hoop, maar niet een 1 die een pistool eetquote:
quote:
Coolquote:
Vrijmetselaars?quote:
Die zitten ergens andersquote:
Er blijft nog genoeg over.quote:Als je zo door gaat hebben we alles al gezien
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
Over drie weken ben ik dat toch wel weer vergeten.
rustig en gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het was weer gezellig. Een fijne avond nog
Hee Koen. Inderdaad, en:quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het was weer gezellig. Een fijne avond nog
Ja inderdaad echt heel stil nu.quote:
de goeie ouwe tijden van de lange drukke Foknachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad echt heel stil nu.
zou hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zou corona eindelijk hebben toegeslagen bij de fokkers?
Allemaal in fok quarantainequote:
Ik had het al in december 2019quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
@tonja had er ook last van .. 1-2 danquote:
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tonja had er ook last van .. 1-2 dan
waren het dan toch niet de Chinezen?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen dan
Bij mij (nog) niet iigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zou toch stiekem Ozzy zijn en een vleermuis hebben gebeten?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren het dan toch niet de Chinezen?
Maar jij bent dan ook hier nuquote:Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij (nog) niet iig
Ik ben dan ook nog al zwaar onkruid.
Ik verga niet
De geruchten gingen al langer.. hoorde het van de week ook weer ... Ik had toen echt de symptomen en was een paar dagen echt bagger .. en dat ben ik normaliter nooit ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, toch de WHO maar eens bij jullie langssturen dan
Geen idee, was een mini meet ...quote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren het dan toch niet de Chinezen?
Nooit laten testen?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
De geruchten gingen al langer.. hoorde het van de week ook weer ... Ik had toen echt de symptomen en was een paar dagen echt bagger .. en dat ben ik normaliter nooit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |