Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een gifje van een scene die ik me herinner wat enigszins (nou ja) passend was geweest als antwoord.
Weet alleen niet meer welke film dat was, ik dacht dat het die inmiddels volwassen vrouw die als kind meespeelde in E.T.? Die vrouw (dit keer niet in E.T.) wordt gedumpt of zo en ze eet jankend uit een enorme pot chocoladepasta en haar gezicht zit eronder en ondertussen doet ze dramatisch. Iemand die dit herkend?
Op 1:43quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb eindelijk ontdekt wat dat filmpje nou was. @:pullup heeft toen nog behoorlijk aantal gifjes gepost maar het was dus Anger Management.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef drakin het volgende:
Wat en k TT![]()
Solidas had vast een leukere bedacht
quote:
En eerder op de dag vond je 10 minuten nog niet eens bevredigend. Jeetje. jij bent echt een vrouw, nooit tevredenquote:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel een slecht liedje in mijn hoofd door de TT
Zie een hoop, maar niet een 1 die een pistool eetquote:
quote:
Coolquote:
Vrijmetselaars?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |