Jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig dat de bakken niet mee naar beneden gaan dan
Gewoon even naar de actionquote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer.
Ik kan wel een paar bakken gebruiken. Ik ben mijn zooi op zolder aan het inpakken.
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig dat de bakken niet mee naar beneden gaan dan
Ja inderdaad, die stapelbare opbergboxen van de Action zijn handig.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon even naar de actionOf verhuisdozen als zooi toch weg gaan brengen
En zijn ook goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die stapelbare opbergboxen van de Action zijn handig.
Echt he.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef aloa het volgende:
Wat een regenkomt met bakken uit de lucht hier.
Morgen droger idd. Wel veel wind nog.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he.
Gelukkig morgen beter weer. Zal moeten want oud papier sorteren en in de container zetten.
Die wind mag wel een keer wegquote:
Ik krijg binnenkort zonnepanelen 🌞quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wind mag wel een keer weg
Heb echt het idee dat het nu meer waait dan vroeger
Of een waterkrachtcentrale die werkt op regenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort zonnepanelen 🌞
Een windmolen was beter geweest.
Die woningbouw pakt het grondig aanquote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn zeg, dat doen ze goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook zonnepanelen, 7 stuks. Handig omdat ik geen bedrading naar de balkon hoeft te laten lopen voor wat licht.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Ik ga ff koffie zetten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met @:gebrokenglas
quote:
SPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]TsssSPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk 'tquote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou gebrokenglas daarin trappen denk je?
Kill it with fire?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[poll=3645]
Dat kan ie zelf ook. welquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
quote:
Dankjequote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
@:engine vermaakt zich wel in Oostenrijk![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.
Dat stinktquote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Maar nadrogen is wel het beste ja.
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstofquote:Op zondag 6 februari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyouquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen, dat beneemt je bij een klein beetje al de ademquote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyou
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry
Maar gewoon dus met koud water of lauw en een klein beetje sop..
Moet helemaal niks ja, maar op Google vindt je ook genoeg tipsquote:Op zondag 6 februari 2022 12:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze moet haar nickname veranderen naar MrsLetitmeGoogle4U
Je kan hem ook gewoon vertellen wat je dwars zit, hč.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent snel om zeg hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 12:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten hequote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet geinjecteerdquote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |