Ook voor mij?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Ik ga ff koffie zetten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met @:gebrokenglas
quote:
SPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]TsssSPOILER: error lege spoiler 505Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk 'tquote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou gebrokenglas daarin trappen denk je?
Kill it with fire?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[poll=3645]
Dat kan ie zelf ook. welquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
quote:
Dankjequote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
@:engine vermaakt zich wel in Oostenrijk![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd met lauw water dweilen, als je met warm water dweilt droogt het te snel op waardoor je strepen krijgt. Een paar druppeltjes afwas in het water of laminaatreiniger, van allesreiniger krijg je vaak een waas over je vloer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |