Dat stinktquote:Op zondag 6 februari 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip van de fabrikant ............. beetje schoonmaak azijn en altijd na het dweilen met een droge doen na doen.
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Maar nadrogen is wel het beste ja.
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstofquote:Op zondag 6 februari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruik je niets van hoor, je moet er ook geen liters ingooien.
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyouquote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://schoonmakenmetmar(...)0een%20schone%20doek.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen, dat beneemt je bij een klein beetje al de ademquote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nog eens nee. Of je hebt je eigen inbreng of je reageert niet MrsLetitGoogleforyou
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje mijn probleem, mijn man ging gisteren even de keukenkastjes bovenop schoonmaken, ik zou wel even een emmer water vullen met een scheut ammoniak erin. Hij moest bijna aan het zuurstof
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry
Maar gewoon dus met koud water of lauw en een klein beetje sop..
Moet helemaal niks ja, maar op Google vindt je ook genoeg tipsquote:Op zondag 6 februari 2022 12:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze moet haar nickname veranderen naar MrsLetitmeGoogle4U
Je kan hem ook gewoon vertellen wat je dwars zit, hč.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent snel om zeg hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 12:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je, ik vind je weer lief en leuk enzo.
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten hequote:Op zondag 6 februari 2022 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet geinjecteerdquote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ammoniak zal sporen in het bloed nalaten he
Ik gun iedereen koffie hoor...quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met @:gebrokenglas
Door te inhaleren komt het ook in het bloedquote:
Uit een gebroken glasquote:Op zondag 6 februari 2022 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gun iedereen koffie hoor...
Daar zijn oplossingen voor, in de vorm van een zeefje bijvoorbeeld.quote:
Kan daar geen bron voor vinden?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door te inhaleren komt het ook in het bloed
quote:Een ammoniakoplossing die verdund is wordt ammonia genoemd. In de volksmond echter noemen we dit vaak toch ammoniak. Ammonia vinden we vooral terug in schoonmaakmiddelen. Met ammonia kunnen oude verflagen makkelijk verwijderd worden. Omdat vet goed oplost in ammonia, wordt het ook vaak gebruikt om de ramen mee te wassen. Een kommetje water gevuld met ammonia in de oven verwijdert vetresten. Ammonia wordt ook wel gebruikt om vloeren mee te reinigen, vooral keukenvloeren die erg vettig zijn.
quote:Ammoniak inademen
Ammoniak wordt gebruikt bij bedrijven waar koelinstallaties staan. Er wordt dan echt ammoniak bedoeld en niet het ammonia wat we in de schoonmaakmiddelen vinden. Bij een defecte koelinstallatie kan het giftige gas ammoniak vrijkomen. Bij inademing ontstaat er irritatie aan de luchtwegen en prikkende ogen. Grote hoeveelheden ammoniak inademen levert een beschadiging aan de longen op. Deze schade is onherstelbaar. In ernstige gevallen kan zelfs de dood optreden. Wanneer ammoniakgassen zich in een ruimte bevinden waar je niet uitkan, is het zaak om onder een douche te gaan staan. Ammoniak lost op in water waardoor er geen giftige dampen meer de luchtwegen inkomen. Om die reden staan er meestal douches in ruimten waar ammoniak aanwezig is.
Is het niet zo dat je het inademt, dus het komt in je longen, zuurstof, zuurstof gaat door bloed, etc ........?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan daar geen bron voor vinden?
[..]
[..]
Ja iemand zei dat alquote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
van chantal en geraldine zie je toch
Klinkt plausibel maar ik zie er geen bron voor. Ik ga zo dweilen en mijn huis wat verder opruimen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je het inademt, dus het komt in je longen, zuurstof, zuurstof gaat door bloed, etc ........?
Haha deze poll is achteraf waardeloos geblekenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
iemand nog tips voor streeploos dweilen op laminaat? Na al dat geklus van afgelopen tijd en nu er vrijwel overal laminaat ligt ff grondig aangepakt gisteren maar vind het nogal dof uitzien, wil het vandaag nog eens doen maar twijfel over het volgende wat ik in een dweiltopic las:
[poll=3645]
Ja, ik hoorde dat mensen er een dag of drie ziek van waren en dat kwam niet uit.quote:
Als een speer! Ben gelijk gaan downloadenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 6 februari 2022 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een speer! Ben gelijk gaan downloaden
Bofkontquote:Op zondag 6 februari 2022 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een speer! Ben gelijk gaan downloaden
Met rumkugel heb je daar minder last vanquote:Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
aah ik zall niet weer teveel
chillinutten eten,de brennen
2 keer
Ajax - Heraclesquote:Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar eens voetbal kijken .. Barca - Atletico Madrid
Spannend hoor..quote:Op zondag 6 februari 2022 16:05 schreef mario390 het volgende:
nee moet dann bb brasil kijken
om dat mijn favourit almoco de anjo
kregt en ,video van thuis
Soury weer vrij?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Piepppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Nee, nog niets. Maar ik ben voorbereid. De komende twee dagen niets te doen en kant en klaar eten in huisquote:
Ajax?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef Prisha het volgende:
@:chufi raad eens waar ik woensdag heen ga
quote:
Ah een traantjequote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
was voll mooi,hun mama,vater en vriend in de video
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |