Jupquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
klopt dat dat deze week niks gebeurd is?
Zou wat zijn hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Schiet de kijker, lijkt me een leuke game
Weer een posting van Grey die niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef humpty het volgende:
Vera geeft eerlijk antwoord als Nawel vraagt of haar broek erg door schijnt
Moi?🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spel
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
Moet je wel abo hebben. Zonder kan ook, maar dat schijn je niet te mogen linken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltje
abo kopen jonguhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
Zuipze!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"quote:
Nope, ik ken enkel 10.000 luchtballonnen van K3.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
Fijne verjaardagsavond Uto, ik houd greys wel in toom voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
ah okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"
Da's een rhetorische vraag toch?quote:
Andere weken wel Mario ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
klopt dat dat deze week niks gebeurd is?
Gefeliciteerd, fijne avondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Dimi minder stemmen krijgt dan Salar ligt Dimi er toch echt UITquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
Heel even de ogen sluiten tijdens het scrollen naar beneden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zal vast iets leuks zijn wat hier staat, dus thx mopquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Fijne verjaardagsavond Uto, ik houd greys wel in toom voor je![]()
![]()
FF nog een keer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, fijne avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Instellingen ... Friends and foe'squote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nouchine is een trutje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef humpty het volgende:
Nouchine kan haar ogen niet van Nawel afhouden
Abo nemen: https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
heeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Instellingen ... Friends and foe's
[ afbeelding ]
Ik heb geen foes.. ik ben een Naweetje , ik hou van iedere Troll ook
Gewoon geen make-up. Zo vind ik ze echt puur vrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
Als Vera die eyeliner toch eens anders zou doen
haar ogen lijken alleen maar kleiner
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF nog een keer.
Er staat dat Dimitri er uit ligt
ja ik vind het ook niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik trakteer op uw kosten ! Geniet er van. Morgen zonder Nawel !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Bang dat ze naar beneden vallen zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
ik zou ook gaan voor aarde tinten en niet voor een kleurtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb dimi en vera niet echt meer samen gezien sinds dat "gesprek" in de keuken.
En waarom neemt Vera niet een mooi kleurtje ogenschaduw ipv dat oranje/roestbruin, vind het echt niet mooi bij haar.
Die is sinds de nominaties heel hard "leuk aan het doen", omdat ze een beetje bang is.quote:
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.
Love it. Koreaans of dergelijke is toch de top (vind mijn dochter toch)!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik deed dat vroeger ook altijd zo boven me ogen. geeft toch een aparte look
Dat heb ik ook liever niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeft
Arme Bob.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat als nawel een korte bob zou doen dat dat haar heel goed zou staan
Ik ook. Ben er ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon nep haar eruit en klaar
ze staat er anders behoorlijk langquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doen
ze zei dan ook putain toen ze naar zichzelf keek in de psiegelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush het is alleen maar erg hoerig hoor die jurk half over je schouder
Nope.. No Ho's In The House... alleen saaie kuttenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush het is alleen maar erg hoerig hoor die jurk half over je schouder
Nee bedoelde het haar eraf zoals jij zeiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat er anders behoorlijk lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |