Nou grijp dan hier je kans! Jij hebt hier meer macht dan hijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
Ik had al allemaal prachtige grappen over de Spelen gemaakt in OWS, heeft een zekere ijs_beer die allemaal gesloten
Beterschap @Mekequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef Meke het volgende:
Ik had even geen inspiraas mensen, jullie doen het er maar mee! Met een beetje geluk komt @:H_T nog langs met een leuke TT, en anders wordt het uitzitten en doorposten
Gaan we weer amandeltennissen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemenMaar toch lief
![]()
Pre-corona zou ik gewoon in de bioscoop gaan zitten om mensen ziek te makenEn lekker tongen in de club
Mooi! Dan ga ik je ook geen beterschap wensen en zend ik alle positieve vibes naar de zieke huisdieren van het vorige topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemen![]()
Nee want nu mag het dus ineens niet meerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik je ook geen beterschap wensen en zend ik alle positieve vibes naar de zieke huisdieren van het vorige topic
San Remoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er nog iets leuks op tv?
Zijn de Spelen al weer begonnen.
Klinkt als carnaval vierenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemenMaar toch lief
![]()
Pre-corona zou ik gewoon in de bioscoop gaan zitten om mensen ziek te makenEn lekker tongen in de club
Heel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stream van het internet af, zou @:strani zeggen
Ik had een goede leraarquote:
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stream van het internet af, zou @:strani zeggen
Als we het letterlijk nemen dan kunnen we gezien je vraag concluderen dat er op jouw TV niks leuks is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.
San Remo is ook gewoon op tv, dat jij het niet kunt ontvangen doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.
Ik had nog niet alle zenders gehad, maar nu bij sbs 9 aanbeland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we het letterlijk nemen dan kunnen we gezien je vraag concluderen dat er op jouw TV niks leuks is.
Ik zal mijn vraag de volgende keer beter formuleren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
San Remo is ook gewoon op tv, dat jij het niet kunt ontvangen doet daar niks aan af.
Je vroeg of er iets op tv was, niet specifiek of er iets op jouw tv was.
Dat lijkt me geen goed tekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nog niet alle zenders gehad, maar nu bij sbs 9 aanbeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |