abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203483823
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:27:55 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203483881
ok we hebben ineens (een?) muis in huis, hond en kat zitten er wel achteraan maar dat doet nog niet echt wat.

Iemand tips voor goede muizenvallen??
pi_203483918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:
ok we hebben ineens (een?) muis in huis, hond en kat zitten er wel achteraan maar dat doet nog niet echt wat.

Ik ga even zoeken
We have far more in common than that which devides us..
pi_203483923
Oeh, lekker fiets. Daar krijg ik zin in. Met sperziebonen, zure komkommer en een karbonaadje. En een flinke klodder mayo.
pi_203483936
Bizar he, hoe zo iets simpels zo'n enorme aantrekkingskracht kan hebben, gebakken aardappeltjes..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203483942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:

Deze heb ik, en die zijn al op meerdere plekken in het gebouw gebruikt
https://www.bol.com/nl/nl(...)WOc4eYxoCyUIQAvD_BwE
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:40:07 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203484033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dank je!
pi_203484087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef fietsie het volgende:
Bizar he, hoe zo iets simpels zo'n enorme aantrekkingskracht kan hebben, gebakken aardappeltjes..
Gebakken aardappeltjes zijn goddelijk goed :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:51:29 #9
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203484119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Gebakken aardappeltjes zijn goddelijk goed :9~
Moet je wel de juiste aardappels gebruiken, bv bintjes
pi_203484326
Controversieel: Het allerlekkerste zijn opgebakken aardappels. Eerst gekookt, dan gebakken. :9
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:12:30 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203484358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bij BOL
Diervriendelijke Muizenval - Rattenval
beschrijving
Het gevoelige plateau slaat krachtig dicht en staat garant voor een snelle dood van de muizen en/of ratten.

LOL
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:13:12 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203484372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Controversieel: Het allerlekkerste zijn opgebakken aardappels. Eerst gekookt, dan gebakken. :9
JAAAA O+
pi_203484394
Ik heb in drie kwartier zo’n 35 euro aan boodschappen bespaard.
Lokale Jumbo wordt verbouwd en wordt AH dus alles was voor de helft.

Kwartier voor opening aanwezig…. Rij van zo’n 100 meter :D Links en rechts werden strijd plannen gemaakt _O-
Toen de eerste lading naar binnen ging begon de onrust natuurlijk, jongen die net achter me stond me wilde de oude dame inhalen die voor ons liep. Ik hem daarop aangesproken maar neeeeee, dat zag ik verkeerd, hij was bang dat er voorkruipers zouden komen :') Ik heb hem gevraagd of hij ergens voor ons mensen zag die nog niet in de rij stonden… neuh.
Voordat we de winkel in gingen stond hij naast me…. Maar liet mij netjes voorgaan.

Nog een scheldende man bij de ingang die met RESPECT behandeld wilde worden door de snotneuzen :|W
En anders ging hij de POLITIE bellen. Medewerker nodigde hem van harte uit dat te doen… waarop hij afdroop _O-

Ik stond rond 10 over 8 ook in de winkel. Veel lege schappen, maar ook best nog wat aan vers en diepvries om uit te zoeken. Zelfscanner meegenomen, en me al bliepend een weg gebaand. Hier geen incidenten :+

Vette rijen voor de bandkassa’s maar ik kon met mijn zelfscan zo doorlopen. Blijkbaar nam niemand die vijf seconden om een zelfscanner te pakken.
Spullen thuis weggezet en nu op kantoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203484399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Bij BOL
Diervriendelijke Muizenval - Rattenval
beschrijving
Het gevoelige plateau slaat krachtig dicht en staat garant voor een snelle dood van de muizen en/of ratten.

LOL
Het beestje hoeft niet te lijden inderdaad. Beter zo dan korreltjes die ze langzaam uitdrogen
pi_203484401
Mijn favoriete gebakken aardappeltjes zijn krieltjes die ik met schil kook, dan een beetje plet en geplet met wat olie en kruiden in de oven gooi tot krokant. O+
pi_203484412
quote:
Noms Noms Noms! :Y :9
Eitje erbij bakken, klodder mayo erbij, wat komkommer voor de vitamientjes en laat die aderen maar dichtslibben *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203484423
quote:
Ohhhh :9~ mijn moeder “spaarde” een paar dagen gekookte aardappels op en dan vaak op maandag gebakken aardappeltjes met een flinke salade en wat andere groenten .
pi_203484689
De TT lokte mij :9~
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203485357
quote:
:9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:39:24 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203485529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het beestje hoeft niet te lijden inderdaad. Beter zo dan korreltjes die ze langzaam uitdrogen
Klopt, maar diervriendelijk denk ik aan een levendval met een soort lounge waar de muis kan relaxen tot ie in de natuur wordt vrijgelaten met een aanbevelingsbrief en een stuk kaas voor onderweg
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:40:18 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203485553
quote:
LOL
pi_203485689
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb in drie kwartier zo’n 35 euro aan boodschappen bespaard.
Lokale Jumbo wordt verbouwd en wordt AH dus alles was voor de helft.

Kwartier voor opening aanwezig…. Rij van zo’n 100 meter :D Links en rechts werden strijd plannen gemaakt _O-
Toen de eerste lading naar binnen ging begon de onrust natuurlijk, jongen die net achter me stond me wilde de oude dame inhalen die voor ons liep. Ik hem daarop aangesproken maar neeeeee, dat zag ik verkeerd, hij was bang dat er voorkruipers zouden komen :') Ik heb hem gevraagd of hij ergens voor ons mensen zag die nog niet in de rij stonden… neuh.
Voordat we de winkel in gingen stond hij naast me…. Maar liet mij netjes voorgaan.

Nog een scheldende man bij de ingang die met RESPECT behandeld wilde worden door de snotneuzen :|W
En anders ging hij de POLITIE bellen. Medewerker nodigde hem van harte uit dat te doen… waarop hij afdroop _O-

Ik stond rond 10 over 8 ook in de winkel. Veel lege schappen, maar ook best nog wat aan vers en diepvries om uit te zoeken. Zelfscanner meegenomen, en me al bliepend een weg gebaand. Hier geen incidenten :+

Vette rijen voor de bandkassa’s maar ik kon met mijn zelfscan zo doorlopen. Blijkbaar nam niemand die vijf seconden om een zelfscanner te pakken.
Spullen thuis weggezet en nu op kantoor.
Maar wat heb je dan gekocht? :9
pi_203485736
quote:
:Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)
pi_203485774
Het schiet nu op *G*
Vanuit ons keukenraam.. de bestrating komt steeds dichterbij. Het gaat per 1 vierkante meter (is dat 1m4?) en dan zit er een jochie op zijn knieën de gaten te dichten en aan te stampen en steviger aan te drukken.
Echt _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig hoef ik ons opritje niet te vegen _O-
pi_203485823
Een kubieke meter uitgezet in de tijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203485861
Ik was gister op bezoek bij een recent geweduwde dame. Na 55 jaar huwelijk en na 6 weken weduweschap is ze vooral heel opgelucht dat ze nu eindelijk de boel aan zichzelf heeft.

Is dat nou heel treurig of juist heel fijn?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203485892
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:57 schreef sigme het volgende:
Ik was gister op bezoek bij een recent geweduwde dame. Na 55 jaar huwelijk en na 6 weken weduweschap is ze vooral heel opgelucht dat ze nu eindelijk de boel aan zichzelf heeft.

Fijn voor nu, maar treurig dat je blijkbaar niet bent gaan scheiden. Zoiets?
Mijn moeder én zus zijn erg gelukkig geworden van het weduweschap.
pi_203485936
Ohh nu heb ik zin in gebakken aardappelen O+

Maar dan wel de gekookte van gisteren zeg maar :@ en dan vandaag opbakken O+

Over weduwe zijn. Mijn oma is volgens mijn vader altijd bang geweest van mijn opa. Dus tja.. jammer dat ze er niet zo lang van heeft kunnen genieten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203486102
Als ik weduwe word zou ik g enorm missen, heel verdrietig zijn, maar ook geweldige herinneringen koesteren, en zou ik niet bij de pakken neerzitten en doorgaan met een hopelijk net zo leuk (maar uiteraard ander) leven als we nu hebben.

Voor mijn moeder en zus was de dood van mijn vader/zwager een bevrijding. Lijkt me vreselijk zo'n leven, want je hebt er maar 1 ;(

Vreselijk ook Think :{
pi_203486186
quote:

Wegens slecht huwelijk of wegens heftig ziekbed van haar echtgenoot?

Mijn schoonmoeder is ook zo opgeknapt van de dood van mijn schoonvader. Ik vind het mooi om te zien O+
Spoilers!
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:30:51 #31
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_203486219
quote:

Dat ligt aan de voorgeschiedenis. Mijn schoonmoeder was vele malen actiever dan mijn schoonvader, en schoonvader werd een beetje een lastige oude man. Nadat hij overleed op een onverwachte en vervelende manier, fleurde schoonmoeder na een maand of 2 ook helemaal op. Dat is vooral fijn. Het is ook treurig dat als je ouder wordt, de kwalen van de partner je leven begrenst. Helaas, maar waar.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:42:47 #32
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203486343
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:52 schreef Blues het volgende:
Het schiet nu op *G*
Vanuit ons keukenraam.. de bestrating komt steeds dichterbij. Het gaat per 1 vierkante meter (is dat 1m4?) en dan zit er een jochie op zijn knieën de gaten te dichten en aan te stampen en steviger aan te drukken.
Echt _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig hoef ik ons opritje niet te vegen _O-
nee, dat is 1M2
Heeft ie ook een stratenmakers decolectee?
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:45:05 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203486383
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:30 schreef Bramito het volgende:

[..]
Dat ligt aan de voorgeschiedenis. Mijn schoonmoeder was vele malen actiever dan mijn schoonvader, en schoonvader werd een beetje een lastige oude man. Nadat hij overleed op een onverwachte en vervelende manier, fleurde schoonmoeder na een maand of 2 ook helemaal op. Dat is vooral fijn. Het is ook treurig dat als je ouder wordt, de kwalen van de partner je leven begrenst. Helaas, maar waar.
mja, mijn schoonouders lagen na hun pensioen alleen nog maar op de bank voor de TV, ging snel bergaf, anderen zie ik met dik in de 80 nog actief zijn, dat houd blijkbaar de geest ook jong.
pi_203486420
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:47 schreef Yinny het volgende:

[..]
Maar wat heb je dan gekocht? :9
Niks spannends. Verspakket, diverse vleesjes, chips, zuivel. Allemaal dingen die ik normaliter ook zou kopen.
De echte winstpakkers waren uiteraard al weg. Of niet geleverd, op die laatste dag.
pi_203486471
Alles was 50% toch? Ik ben aan het bedenken wat ik dan de moeite waard zou vinden om te halen. :D Wat zijn de hardlopers voor andere mensen?
pi_203486619
Ik zou lang houdbare groenten als koolrabi, witte/rode kool, pompoen, knolselderij, etc halen. Maar toch. En kaasjes denk ik. Misschien wat sausjes. Blikken peulvruchten en tomaatproducten.
Spoilers!
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:02:49 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203486646
Ik zou na het zien van de rij die ze noemde al afhaken _O-
pi_203486681
Oeh, opgebakken aardappeltjes :9

Huisje update: we gaan het helaas niet doen. Sfeervol huisje van buiten, zonder meer, maar het moet écht, écht volledig gestript worden. In het bouwkundig rapport kwam 'vocht optrekkend' 'iets' te vaak voor.... en we kregen het boven qua indeling niet voor elkaar gepuzzeld. Financieel gewoonweg niet haalbaar. Makelaar ging er wel vanuit dat je zeker ronde 625K uit gaat komen in totaal. Dat hebben we niet.

Ik ben er wel achter waar de mysterieuze deur naar toe leidt; dat is dus een volledig door de klimop overwoekerd tuinhuis :D .

We hebben dinsdag nog een andere bezichtiging staan, en we zijn er al even net wezen kijken. Dat is gewoon een soort schattig 'Landalhuisjes-wijkje' aan de rand van het bos. Overal hoor je daar vogeltjes fluiten O+
Vraagprijs ligt daarvan lager. Geeft ons iets meer ruimte.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:10:25 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203486727
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:05 schreef Candaasje het volgende:

Huisje update: we gaan het helaas niet doen. Sfeervol huisje van buiten, zonder meer, maar het moet écht, écht volledig gestript worden. In het bouwkundig rapport kwam 'vocht optrekkend' 'iets' te vaak voor.... en we kregen het boven qua indeling niet voor elkaar gepuzzeld. Financieel gewoonweg niet haalbaar. Makelaar ging er wel vanuit dat je zeker ronde 625K uit gaat komen in totaal. Dat hebben we niet.

Ik ben er wel achter waar de mysterieuze deur naar toe leidt; dat is dus een volledig door de klimop overwoekerd tuinhuis :D .

We hebben dinsdag nog een andere bezichtiging staan, en we zijn er al even net wezen kijken. Dat is gewoon een soort schattig 'Landalhuisjes-wijkje' aan de rand van het bos. Overal hoor je daar vogeltjes fluiten O+
omg dat klinkt cute! linkje? :D
pi_203486824
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:30 schreef Bramito het volgende:

Het is ook treurig dat als je ouder wordt, de kwalen van de partner je leven begrenst. Helaas, maar waar.
Dat ervaar ik ook in mijn dagelijkse leven met de lich beperkingen die g helaas ervaart.
Ik laat me daar niet door tegenhouden om de dingen te (blijven) doen waar ik zin in heb en waar ik blij van wordt.
En mijn grenzen te blijven aangeven, zodat zijn beperkingen mijn leven niet teveel overschaduwen :)
pi_203486871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

nee, dat is 1M2
Heeft ie ook een stratenmakers decolectee?
Oh ja ^O^

En nee :D
pi_203486930
Ik las spannende dagen voor @Kaatje1 over een sollicitatie, fijn dat het gesprek zo leuk was en het klinkt ook echt als een plek die heel goed zou passen. Ik duim voor je!

Ik had gisteravond een date en het was leuk :) in een café wat gedronken en twee uur gepraat, en toen ging het café dicht en moest hij naar z'n nachtdienst en ik naar m'n bed. Er is nog niet gezoend maar er komt wel een tweede date. Alles op z'n tijd ;)
pi_203487016
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las spannende dagen voor @:Kaatje1 over een sollicitatie, fijn dat het gesprek zo leuk was en het klinkt ook echt als een plek die heel goed zou passen. Ik duim voor je!

Ik had gisteravond een date en het was leuk :) in een café wat gedronken en twee uur gepraat, en toen ging het café dicht en moest hij naar z'n nachtdienst en ik naar m'n bed. Er is nog niet gezoend maar er komt wel een tweede date. Alles op z'n tijd ;)
Dat klinkt als een goede eerste date :)
pi_203487029
Mijn oma was echt superverdrietig toen opa overleed, ze wist zich echt geen raad. Heeft denk ik een jaar of 2-3 geduurd voor ze een beetje haar draai had gevonden zo in haar eentje. Het is ook heel wat, na 50+ jaar samen te zijn geweest. Nu heeft ze een stel vriendinnen, een aantal knutselclubjes en ze bridget veel, maar toen opa net overleden was had ze daar ook allemaal helemaal geen zin in.
pi_203487068
Stomme vraag misschien...

Ik heb een paar euro pensioen bij een tuinbouwpensioenfonds, van een zomerbaantje bij een boerderij.
Dan nog wat meer pensioen van m'n studentassistentschappen. Maar niks substantieels.
Straks ga ik echt werken en echt pensioen opbouwen op weer een andere plek. Wat moet ik dan nog met die paar euro pensioen van de tuinbouw en het onderwijs? Overhevelen? Negeren?
Ze blijven me brieven en mails sturen om me op de hoogte te houden van dat ik die pensioenen heb :')
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:38:04 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203487186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:31 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb een paar euro pensioen bij een tuinbouwpensioenfonds, van een zomerbaantje bij een boerderij.
Dan nog wat meer pensioen van m'n studentassistentschappen. Maar niks substantieels.
Straks ga ik echt werken en echt pensioen opbouwen op weer een andere plek. Wat moet ik dan nog met die paar euro pensioen van de tuinbouw en het onderwijs? Overhevelen? Negeren?
Ze blijven me brieven en mails sturen om me op de hoogte te houden van dat ik die pensioenen heb :')
Ligt beetje aan wat voor regelingen het zijn wat wijs is.
En hoe weinig het is. Overhevelen is vaak niet echt gunstig, maar als het echt weinig is maakt dat ook niet echt meer uit en is het voordeel van 1 potje misschien wel groter.

Ik ga op mijn werk nu van middelloon naar beschikbare premie, dan is het wel echt gunstig om het potje midelloon te laten staan.
pi_203487211
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou lang houdbare groenten als koolrabi, witte/rode kool, pompoen, knolselderij, etc halen. Maar toch. En kaasjes denk ik. Misschien wat sausjes. Blikken peulvruchten en tomaatproducten.
Ohja, dat zijn wel goede dingen. Sowieso zou ik vooral kijken voor de producten die zelden tot nooit in de aanbieding zijn. Misschien de producten die ik normaal toch van de goedkoopste huismerken halen, gezeefde tomaten enzo.
pi_203487227
quote:

Balen! Maar wel de verstandigste keuze. Zoveel wil je er ook weer niet in stoppen. Wel benieuwd naar je nieuwe bezichtiging.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:53:17 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203487428
A Propos gebakken aardappelen, die wel graag in de pan gebakken, liefst in Eenden of Ganzenvet, maar niet in de frituur, dat zijn geen gebakken aardappelen. Ook lekker, met spek, ui en rozemarijn gebakken.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:57:13 #51
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203487485
quote:

Zou ik HR vragen bij je nieuwe werkgever, die hebben een pensioen en daar kan je vast een goed advies krijgen.
pi_203487490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wegens slecht huwelijk of wegens heftig ziekbed van haar echtgenoot?

Mijn schoonmoeder is ook zo opgeknapt van de dood van mijn schoonvader. Ik vind het mooi om te zien O+
Geen enkel ziekbed. Viel zonder waarschuwing zomaar dood neer.
pi_203487574
quote:

Als je naar een nieuwe werkgever gaat, mag je de eerste 6 maanden van je nieuwe baan de oude pensioentjes in je nieuwe pensioenfonds laten stoppen. Dat heet waardeoverdracht.
De procedure aan jouw kant is vrij simpel: je vult bij de nieuwe pensioenierder een formulier in dat ze je oude pensioengeld mogen gaan claimen bij partij X, en dan komen zij er wel uit. Kan wel erg lang duren want je oude fonds moet solvabel zijn om die paar kwartjes te mogen overboeken, maar jij hoeft verder niks te doen.
Je nieuwe werkgevers of het pensioenfonds geeft je daar informatie over bij indiensttreding.

Als het echt een heel klein pensioentje is kan je het ook laten uitbetalen, meestal bieden ze dat ook wel aan (of ze verplichten het zelfs). Je kan ze even bellen en vragen of je het kan laten uitbetalen.
pi_203487775
Dan maar eens chatten met ziggo waar de monteur blijft voor ‘onderhoud’.
Gistermiddag zei hij, dat hij rond 12 uur zou komen.
Men was bij de buren geweest, hoorde ik van haar. En zou vandaag hier komen.
Meterkast vrijgemaakt. Thuisgebleven. -O-

@Tele6 je krijgt al goeie tips over je pensioen.
Aan anderhalf jaar in een perifeer ziekenhuis ooit, krijg ik nu ¤ 39 per maand, levenslang.
Voor afkoop was het net een paar euro té veel.
Toch leuk bedragje. Dat betaalt de mevrouw voor de gelakte nagels. w/
pi_203487813
@Candaasje tja, het zag er ook níet uit qua opties, gezien de vraagprijs.
Op naar de volgende.
pi_203487945
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Als je naar een nieuwe werkgever gaat, mag je de eerste 6 maanden van je nieuwe baan de oude pensioentjes in je nieuwe pensioenfonds laten stoppen. Dat heet waardeoverdracht.
De procedure aan jouw kant is vrij simpel: je vult bij de nieuwe pensioenierder een formulier in dat ze je oude pensioengeld mogen gaan claimen bij partij X, en dan komen zij er wel uit. Kan wel erg lang duren want je oude fonds moet solvabel zijn om die paar kwartjes te mogen overboeken, maar jij hoeft verder niks te doen.
Je nieuwe werkgevers of het pensioenfonds geeft je daar informatie over bij indiensttreding.

Als het echt een heel klein pensioentje is kan je het ook laten uitbetalen, meestal bieden ze dat ook wel aan (of ze verplichten het zelfs). Je kan ze even bellen en vragen of je het kan laten uitbetalen.
Dat gaat dan op de to do list voor als ik begonnen ben bij werk ^O^
Ik kan nu nog niet inloggen bij de pensioendinges van het nieuwe werk, alleen bij de huidige twee minipensioentjes, en als ik het goed begrijp moet ik de aanvraag voor waardeoverdracht doen bij de nieuwe pensioendinges. Dus dat komt nog wel.
Ik heb de gegevens van de twee minipensioentjes iig nu alvast klaar.

Waarschijnlijk maakt het geen klap uit wat ik doe, maar het is wel een leuk idee om in ieder geval niet tot in oneindigheid die twee kleine potjes geld ergens rond te hebben hangen.

Bedankt iedereen voor de info. O+
pi_203488062
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Balen! Maar wel de verstandigste keuze. Zoveel wil je er ook weer niet in stoppen. Wel benieuwd naar je nieuwe bezichtiging.
Nee, vooral omdat het boven qua indeling ook niet echt op een andere manier naar onze tevredenheid in te delen is.

Ik stuur je wel even een linkje van dat andere huisje :)
pi_203488073
Ik vind dat zo leuk aan deze SC hč, het maakt niet uit wat voor vraag je hebt, hij wordt beantwoord :D O+
pi_203488095
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:36 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind dat zo leuk aan deze SC hč, het maakt niet uit wat voor vraag je hebt, hij wordt beantwoord :D O+
Oke let me try:
Ik heb op zoek naar een muziek keyboard dat in ieder geval de basis moet kunnen maar wel kwalitatief goed moet zijn omdat er ook kleinschalig mee opgetreden moet worden. Er is wel wat budget. Paar honderd euro.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203488103
Ik heb zin in snacks maar ik weet niet wat voor snacks.
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:39:22 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203488111
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had vandaag popcorn O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203488125
quote:

[..]
Oke let me try:
Ik heb op zoek naar een muziek keyboard dat in ieder geval de basis moet kunnen maar wel kwalitatief goed moet zijn omdat er ook kleinschalig mee opgetreden moet worden. Er is wel wat budget. Paar honderd euro.
@Blues heb jij tips? Of ben jij ook aan de digitale piano? (Want dat speelt toch weer anders dan een keyboard)
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:40:54 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203488131
quote:
Hier kan ik je misschien wel mee helpen.

Gezond:
worteltjes met hummus

ongezond:
bolognese chips van croky met gele M&M's (om en om eten)
american cookies
Heel pak Nizza
kaassoufle pinda
cake met slagroom
pi_203488135
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
@:Blues heb jij tips? Of ben jij ook aan de digitale piano? (Want dat speelt toch weer anders dan een keyboard)
Is dat zo? Wat is het verschil?

Ik weet NIKS van digitale piano's en keyboards, tbh.
pi_203488149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier kan ik je misschien wel mee helpen.

Gezond:
worteltjes met hummus

ongezond:
bolognese chips van croky met gele M&M's (om en om eten)
american cookies
Heel pak Nizza
kaassoufle pinda
cake met slagroom
Oh ja het moest niet gezond. Ik waardeer je input onder het kopje "ongezond" maar holy hell wat een smerige dingen. Op de american cookies na.
pi_203488161
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is dat zo? Wat is het verschil?

Ik weet NIKS van digitale piano's en keyboards, tbh.
Digitale piano's hebben vaak een veel zwaardere toetsaanslag dan keyboards/synthesizers. En keyboards kunnen vaak meer 'mixen' / stijl aanpassen.
pi_203488184
Maak brownies. :9 De brownies die ik begin deze week maakte, waren echt perfect. Toen ze uit de oven kwamen dacht ik 'oeps, misschien nog niet helemaal gaar'. Maar helemaal afgekoeld waren ze perfect fudgy. :9

https://miljuschka.nl/miljuschkas-heerlijke-brownies/
pi_203488196
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Digitale piano's hebben vaak een veel zwaardere toetsaanslag dan keyboards/synthesizers. En keyboards kunnen vaak meer 'mixen' / stijl aanpassen.
Is het niet ook dat bij een keyboard er continu geluid uit komt zolang je een toets ingedrukt houdt, maar bij digitale piano het een echte piano moet imiteren en dus het geluid wegsterft langzaam (zoals de aangeslagen snaren in een echte piano langzaam ophouden met trillen)? En dat een digitale piano pedalen heeft om de toon te laten doorklinken als je de toetsen loslaat? Of hebben luxere keyboards dit soort dingen ook?
pi_203488211
quote:

[..]
Oke let me try:
Heeft @Blues niet zo’n ding?
pi_203488226
Ik probeer gemeentebelasting te betalen. (Jippie.)

Maar in plaats van naar iDeal stuurt ie me naar een lege pagina met daarop enkel:

Foutcode 7087b538-0145-41d3-9d87-0a52d5e7fc9f

:'(
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:46:59 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203488242
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ja het moest niet gezond. Ik waardeer je input onder het kopje "ongezond" maar holy hell wat een smerige dingen. Op de american cookies na.
OK dit doet pijn ;(
pi_203488270
quote:
Bitterbal
Frikandel speciaal met hela
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203488272
quote:

Jammer. Het leek er een beetje op dat je er veel van kon maken maar dan ook wel mer veel geld erbij.
Linkje graag 😉 de vogeltjes denk ik er bij. Toen ik gisteren naar fysiofitness ging om 1645 heb ik bij mn schuur een paar minuten staan luisteren naar fluitende vogels, zo heerlijk. Maar net hoorde ik niets helaas
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:49:43 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203488282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik probeer gemeentebelasting te betalen. (Jippie.)

Maar in plaats van naar iDeal stuurt ie me naar een lege pagina met daarop enkel:

Foutcode 7087b538-0145-41d3-9d87-0a52d5e7fc9f

:'(
via de bank overmaken en dan om te pesten 1 cent teveel overmaken. Dat moeten ze dan handmatig terug boeken.
pi_203488302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
OK dit doet pijn ;(
Sorry ;(
pi_203488305
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bitterbal
Frikandel speciaal met hela
OH!

OH!
IK HEB BEIDE IN HUIS
pi_203488453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
via de bank overmaken en dan om te pesten 1 cent teveel overmaken. Dat moeten ze dan handmatig terug boeken.
Ik heb nu een machtiging afgegeven, scheelt me volgend jaar hopelijk ook werk. ^O^
pi_203488502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb nu een machtiging afgegeven, scheelt me volgend jaar hopelijk ook werk. ^O^
Wat zul jij je rijk voelen, de volgende maand!
Heb je een kadootje voor jezelf in gedachten? w/
pi_203488561
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:36 schreef Candaasje het volgende:
:Y O+
pi_203488638
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:40 schreef Candaasje het volgende:

@:Blues heb jij tips? Of ben jij ook aan de digitale piano? (Want dat speelt toch weer anders dan een keyboard)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Heeft @:Blues niet zo’n ding?
Ik heb deze:

https://www.bax-shop.nl/b(...)digitale-piano-zwart

Ik zou de volgende keer een digitale piano willen waarvan je de aanslag niet zo 'hoorde'. Maar omdat ik er geen verstand van had/heb, en niet al te veel geld ervoor had is het deze geworden.
Prima voor thuis en dat beetje spelen wat ik doe, maar voor optreden zou ik me toch even laten adviseren in een winkel.
pi_203488670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:17 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Ik heb deze:

https://www.bax-shop.nl/b(...)digitale-piano-zwart

Ik zou de volgende keer een digitale piano willen waarvan je de aanslag niet zo 'hoorde'. Maar omdat ik er geen verstand van had/heb, en niet al te veel geld ervoor had is het deze geworden.
Prima voor thuis en dat beetje spelen wat ik doe, maar voor optreden zou ik me toch even laten adviseren in een winkel.
Wat bedoel je dan met de aanslag horen? Naast muziek een soort klik als op een computer toetsenbord typen?
pi_203488740
quote:

Toen mijn opa overleed (zeer overheersende beetje autistische man) werd oma heel anders. Liever, belangstellender. We kregen zomaar knuffels van haar. Vond het heel jammer dat zij daar maar drie jaar van genoten heeft.
Toen mijn moeder stierf kreeg mijn vader ook weer zijn leven terug. Hoefde niet meer te zorgen, hoefde niet meer iedere dag naar het ziekenhuis. Na een paar maanden ging hij met vakantie en reisde stad en land af om musea te bezoeken, of (verre) familieleden.
pi_203489115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan met de aanslag horen? Naast muziek een soort klik als op een computer toetsenbord typen?
De ‘vering’ van de toetsen als je speelt. Als ik wel eens iets opneem, hoor je dat duidelijk.
pi_203489195
Ik had dezelfde als @Blues , ook van bax-shop, maar heb hem misschien vier keer bespeeld :+ (daarom meegegaan met ex). Vond m wel fijn, maar mijn lat lag dus ook niet zo hoog ;)
pi_203489204
Ik bestel vanavond sushi want F. eet niet mee *O*

Wel keuzestress want ik wil natuurlijk teveel en van alles een beetje.
Hoeveel sushi bestellen jullie eigenlijk? Qua euro's of stukjes? En wat is de lievelings? :9
pi_203489222
Ik bestel nooit sushi. Maar m'n favoriet is de crispy mayo.
pi_203489300
Ik heb net even iets gespeeld en opgenomen, volgens mij kan je het goed horen in dit stuk.
Mijn lat ligt ook niet hoog :D Als ik er maar plezier in heb. Ook niet erg veel talent bijv >:)
pi_203489314
Hoe kun je nu teveel van sushi hebben? :?
(Mijn favo is sushi met mango en avocado en een dotje mayo. En ik vind zowel de inside out met sesamzaadjes als de 'gewone' lekker)

Omg help jongens, mijn vriend is fullSCRUM-mode op onze balkondeur gegaan. Voor alles wat we moeten doen/regelen enzo :D _O-
pi_203489319
Niet zozeer te veel, wel te duur. :')
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:12:16 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203489338
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef Lonaa het volgende:
Niet zozeer te veel, wel te duur. :')
Hier is er een waarbij je bij 15 euro (geloof ik) een gratis rol krijgt.
dus dan heb je al snel meer = beter en bestel ik daar _O-
pi_203489346
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier is er een waarbij je bij 15 euro (geloof ik) een gratis rol krijgt.
dus dan heb je al snel meer = beter en bestel ik daar _O-
:D

De enige sushitoko hier waar je shit gratis bij krijgt heeft ook veel reviews die zeggen 'wat een gore sushi' dus daar ga ik niet bestellen. :+
De rest is ongeveer even duur. I love Sushi is wat goedkoper maar duurt altijd kaklang en de kwaliteit is ook meh.
pi_203489363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:09 schreef Blues het volgende:
Ik heb net even iets gespeeld en opgenomen, volgens mij kan je het goed horen in dit stuk.
Mijn lat ligt ook niet hoog :D Als ik er maar plezier in heb. Ook niet erg veel talent bijv >:)
Ik hoor wel wat, maar heb je dat niet met alles wat toetsen heeft (muzieknoob hier)?
pi_203489373
Zelf maken! Ben je wel even bezig, maar dan heb je voor morgen ook nog sushi bij de lunch :9
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:15:39 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203489376
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De enige sushitoko hier waar je shit gratis bij krijgt heeft ook veel reviews die zeggen 'wat een gore sushi' dus daar ga ik niet bestellen. :+
De rest is ongeveer even duur. I love Sushi is wat goedkoper maar duurt altijd kaklang en de kwaliteit is ook meh.
Dat is stom! want gratis dingen O+
pi_203489414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoor wel wat, maar heb je dat niet met alles wat toetsen heeft (muzieknoob hier)?
Wisselt een beetje. Mijn digitale piano is van vrij goede kwaliteit, en dan hoor je het wel iets minder. Maar je hoort het alsnog sterker dan bij de akoestische piano die bij mijn ouders staat.
(Maar als je een harp gewend bent, dan hoor je die piano-bijgeluiden niet eens meer :') )
pi_203489524
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik bestel vanavond sushi want F. eet niet mee *O*

Wel keuzestress want ik wil natuurlijk teveel en van alles een beetje.
Hoeveel sushi bestellen jullie eigenlijk? Qua euro's of stukjes? En wat is de lievelings? :9
Lekker *O*
Ik bestel altijd bij i love sushi, maar dan niet de dichtstbijzijnde want dat zijn prutsers, maar eentje net iets verder want die is lekker en geven altijd iets meer.
Ik bestel dan:
2x 8 stukjes maki met zalm en avocado (zijn grote maki, zelfde formaat als inside out)
5x nigiri zalm

En ik krijg dan meestal zoiets:
2x 8 stukjes maki met zalm en avocado
6x nigiri zalm
1x 4 stukjes inside out rol zalm en avocado
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:33:59 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203489570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Lekker *O*
Ik bestel altijd bij i love sushi, maar dan niet de dichtstbijzijnde want dat zijn prutsers, maar eentje net iets verder want die is lekker en geven altijd iets meer.
Ik bestel dan:
2x 8 stukjes maki met zalm en avocado (zijn grote maki, zelfde formaat als inside out)
5x nigiri zalm

En ik krijg dan meestal zoiets:
2x 8 stukjes maki met zalm en avocado
6x nigiri zalm
1x 4 stukjes inside out rol zalm en avocado
Dit klinkt als weinig, maar ik bestel altijd teveel.
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:36:53 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203489603
Nu heb ik ook zin in sushi.
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:38:29 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203489621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit klinkt als weinig, maar ik bestel altijd teveel.
+1

En ik wil ook wat meer variatie in mn eten.
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:42:48 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203489664
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
+1

En ik wil ook wat meer variatie in mn eten.
Ook dat inderdaad. Daarom ga ik uiteindelijk ook meestal naar de all you can eat om gewoon van alles wat te eten. _O-
pi_203489707
Oh ja nee ik hou heel erg van zalm en de rest vind ik allemaal minder lekker, dus ik bestel bewust alleen sushi met zalm *) . Alleen soms een nigiri inari erbij.

Vond foto:

Met hier dus een nigiri inari ipv 6e nigiri zalm, verder zelfde als lijstje hierboven. En dat bord is 20x30 cm :+ ik vind het er altijd als weinig uitzien maar aan het eind van m'n maag is toch altijd nog net een stukje sushi over (en soms prop ik die er dan toch in en soms bewaar ik voor ontbijt haha)

M'n lievelings is overigens met zalm en mango, maar die hebben ze niet :( als ik zelf maak dan maak ik de helft maki zalm avocado en de helft maki zalm mango haha.
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:52:39 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203489759
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja nee ik hou heel erg van zalm en de rest vind ik allemaal minder lekker, dus ik bestel bewust alleen sushi met zalm *) . Alleen soms een nigiri inari erbij.

Vond foto:
[ afbeelding ]
Met hier dus een nigiri inari ipv 6e nigiri zalm, verder zelfde als lijstje hierboven. En dat bord is 20x30 cm :+ ik vind het er altijd als weinig uitzien maar aan het eind van m'n maag is toch altijd nog net een stukje sushi over (en soms prop ik die er dan toch in en soms bewaar ik voor ontbijt haha)

M'n lievelings is overigens met zalm en mango, maar die hebben ze niet :( als ik zelf maak dan maak ik de helft maki zalm avocado en de helft maki zalm mango haha.
Is ook genoeg, maar ik kan nooit kiezen dus dan is het te weinig zeg maar _O-
pi_203489803
Haha ja dat probleem heb ik niet, dat scheelt *)
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:01:11 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203489843
Hier net 26 sushies en 4 gyozas besteld.. :Y)

Even de witte wijn in de koelkast gooien hoor w/
pi_203489866
Ik heb ook net sushi besteld :D
Wilde eigenlijk om 20u richting hockey en dan rond 20.15 gaan hardlopen tijdens training van de mannen (zonder keeperstraining geven dit keer). Of nouja, hardlopen klinkt wel heftig, het is dag twee van week 1 van 0 to 5k. Dus 5 min wandelen, 8x 1 minuut joggen en 1 minuut wandelen en dan 5 min uitwandelen, echt hardlopen kan ik dat niet noemen. Maar eens kijken of m'n sushibuik het daar straks mee eens is of dat ik toch maar wat later ga of oversla dit keer.
pi_203489905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:01 schreef Barreltje het volgende:
Hier net 26 sushies en 4 gyozas besteld.. :Y)

Even de witte wijn in de koelkast gooien hoor w/
Voor in je eentje?
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:28:54 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203490077
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Voor in je eentje?
Eh ja.

Losse sushi's he

[ Bericht 4% gewijzigd door Barreltje op 03-02-2022 17:38:16 ]
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:36:59 #108
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203490146
Ik heb snoekbaars filet, die bloem en bak ik, daar maak ik aardappelpuree en doppertjes van, en een witte wijn saus.
pi_203490205
Nieuwe planten gekocht en een helleborus *O*
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:01:27 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203490397
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:45 schreef Blues het volgende:
Nieuwe planten gekocht en een helleborus *O*
Helleborus O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 februari 2022 @ 18:02:09 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203490404
Geen Sushi. Wel Pizza :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203490841
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:10 schreef Candaasje het volgende:
Omg help jongens, mijn vriend is fullSCRUM-mode op onze balkondeur gegaan. Voor alles wat we moeten doen/regelen enzo
Compleet met sprint en retro en daily?

Zo nee dan is het meer SINO, zoals het in het echt ook meestal is. Helaas dan wel met inachtneming van de artefacten.
pi_203490880
Hier wordt het Grieks. Ik stelde voor om verstandig een zak Iglo uit de vriezer te trekken maar werd overruled. Tot zo ver weer de zuinige voornemens.
Spoilers!
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:44:41 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_203490984
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:10 schreef Candaasje het volgende:
Hoe kun je nu teveel van sushi hebben? :?
(Mijn favo is sushi met mango en avocado en een dotje mayo. En ik vind zowel de inside out met sesamzaadjes als de 'gewone' lekker)

Omg help jongens, mijn vriend is fullSCRUM-mode op onze balkondeur gegaan. Voor alles wat we moeten doen/regelen enzo :D _O-
Zeg dat hij voor het verhuis/huiszoek project Prince2 moet doen. })
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203490991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:01 schreef gcjoel het volgende:

Helleborus O+
Ja die wilde ik al zolang 😍
Als de straat/opritje weer klaar en opgeruimd is, doe ik de Helleborus in de grote bak bij de voordeur *O*
pi_203491003
Ragų Bolognese hier :7

Maar eigenlijk wil ik nu sushi, maar ik wil dan een heleboel en dan is het weer zo achterlijk duur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:50:26 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_203491095
Avondeten staat in de oven Lasagne. Geen zin om er meer weer aan te besteden en afgelopen week duidelijk niet genoeg gegeten.

Voor wat betreft Sushi ben ik verpest in Japan. Zeker die met vis. Het meeste dat ze hier verkopen laat ik staan.
De enige uitzondering is/was (weet niet of deze er nog zit) in Nijmegen. Op de lange hezelstraat. En daar dan eten. Vers klaargemaakt waar je bijstaat van goede rijst.
pi_203491113
Ik had een soort shakshuka. Lees: restjes uit m'n kast gestoofd met tomaat en eitjes erin.
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:54:17 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_203491169
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:23 schreef borisz het volgende:

[..]
Waar het Olympisch Zwembad stond is nu de curlingbaan :+
Het is de zelfde hal. In het bad is een platform gemaakt met daarop de ijsbanen. Na de spelen kan deze constructie er zo weer uit. Het zwembad werd na de spelen gebruikt voor wedstrijden en vrij zwemmen.
pi_203491189
Ik eet iets kant en klaar's uit de Dekamarkt. Mooie aanbieding (geloof 25% korting) en het zag er (min of meer) vers gemaakt uit, niet zoals die kant en klare bami etc. Ben benieuwd. Heb varkenshaas en roti meegenomen.
pi_203491294
Nep-pasta met spinaziekaassaus. Met spekjes.
pi_203491403
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Compleet met sprint en retro en daily?

Zo nee dan is het meer SINO, zoals het in het echt ook meestal is. Helaas dan wel met inachtneming van de artefacten.
Ik ga dit even vragen aan vriend....want 't net Chinees....

quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:44 schreef z80 het volgende:

[..]
Zeg dat hij voor het verhuis/huiszoek project Prince2 moet doen. })
en dit ook...

pi_203491414
Bulgur hier trouwens. Met tempeh. En nog een zwik groenten enzulks :9
pi_203491445
Rode pinda curry met rijst uit de slowcooker
pi_203491510
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:02 schreef sigme het volgende:
Nep-pasta met spinaziekaassaus. Met spekjes.
Wat is nep pasta? Zijn dat van die courgettesliertjes of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203491624
Ik haalde friet speciaal met een bamischijf.
Huis vol eten, geen zin om te koken :Y)

Kom er net achter dat mijn afgeprijsde verse maaltijd gisteren al op de datum was… had ik dus gratis kunnen meekrijgen. Maja, inmiddels is de Jumbo dichtDICHT :')

Zondag AYCE sushi ter ere van de verjaardag van mijn moeder :9
pi_203491695
Bamischijf, dat is nou echt zo'n snack waarvan ik dacht dat niemand het ooit vrijwillig zelf uit zou kiezen. Maar blijkbaar dus toch. :D
pi_203491742
Ohja, bamischijven vind ik heerlijk :Y
Het is dat onze snackbar alleen een versie met ei had toen ik het maanden terug vroeg, maar die mis ik nog wel eens bij de frietjes. (Smullers had ze geloof ik eerst wel vegan. Wisselt per merk wat ze er in gooien)
pi_203491790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat is nep pasta? Zijn dat van die courgettesliertjes of zo?
Konjac-pasta, een of andere wortel waarvan glibberige smaakloze sliertjes van gemaakt kunnen worden.

Ik heb begrepen dat je perse dit merk moet hebben, andere merken met pasta gemaakt van konjac rieken naar vis, schijnt.
pi_203491812
Nou, dat viel mee en tegen. Het was varkenshaas in champignonroomsaus, boontjes en wortel en aardappelgratin.
De varkenshaas was niet lekker, de rest wel. Groenten waren (onverwacht) lekker knapperig.
pi_203491891
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:27 schreef sigme het volgende:

Konjac-pasta, een of andere wortel waarvan glibberige smaakloze sliertjes van gemaakt kunnen worden.
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat je perse dit merk moet hebben, andere merken met pasta gemaakt van konjac rieken naar vis, schijnt.
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, dus nu moet ik dit proberen _O_
pi_203491949
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, dus nu moet ik dit proberen _O_
Ik bestel het hier: https://bewustwinkelen.nl/zoeken/terrasana%20konjac
En kan het dan bij de lokale kruidenier ophalen & betalen.
pi_203491994
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef sigme het volgende:
Linkje opgeslagen ^O^
pi_203492002
Die structuur haalt echt alles weg wat lekker is aan pasta. :D
pi_203492040
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Minimaal bestelbedrag is 20 euro
pi_203492096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef Myraela het volgende:
Die structuur haalt echt alles weg wat lekker is aan pasta. :D
Maar ik wil spinaziesaus eten. De pasta is sowieso enkel een transportmiddel voor de spinaziesaus, maar dan wel een behoorlijk calorierijke, dus dan eet ik per saldo geen (pasta met) spinaziesaus. Nu weer wel. Smullen :9

Ik eet ook wel eens gesneden rauwe witlof met spinaziesaus. Ook erg lekker, maar dan heeft witlof best veel invloed op de smaak van het geheel.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:40:15 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203492123
Ik had kool wraps met gehakt.

Klinkt heel dieet en low carb verantwoord maar was een uiterste poging die vieze kool lekker te maken.
Werkte wel :9
pi_203492155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Minimaal bestelbedrag is 20 euro
Ja, ik overleg gewoon met m'n kruidenier en die neemt het dan mee in een bestelling. Die webshop levert enkel uit aan winkels, dus je hebt er sowieso een winkel bij nodig.

Maar misschien zijn er ook wel andere aanbieders hoor. Deze is voor mij handig en ik steun de lokale middenstand en ik kan even bijkletsen met de dame van de winkel. Zo heb ik vandaag geleerd dat er een brutale kleptomaan in een scootmobiel in ons durp woont tegenwoordig. Toch handige informatie.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:41:41 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_203492159
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Linkje opgeslagen ^O^
En voor meer info over deze wortel/knol.
https://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/konnyaku/

Zowel de pastabolletjes als de jelly ken ik. Die in Japan op. De jelly kom je ook in andere Aziatische landen tegen.

Edit Amazing Oriental verkoopt het.
pi_203492191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef Myraela het volgende:
Bamischijf, dat is nou echt zo'n snack waarvan ik dacht dat niemand het ooit vrijwillig zelf uit zou kiezen. Maar blijkbaar dus toch. :D
Ik vind het lekker :Y En het is in een vega variant verkrijgbaar bij onze snackbar.
Spoilers!
pi_203492233
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, ik overleg gewoon met m'n kruidenier en die neemt het dan mee in een bestelling. Die webshop levert enkel uit aan winkels, dus je hebt er sowieso een winkel bij nodig.

Maar misschien zijn er ook wel andere aanbieders hoor. Deze is voor mij handig en ik steun de lokale middenstand en ik kan even bijkletsen met de dame van de winkel. Zo heb ik vandaag geleerd dat er een brutale kleptomaan in een scootmobiel in ons durp woont tegenwoordig. Toch handige informatie.
Ik ga wel even langs het reformhuis hier in de buurt. Apotheek is ook een aflever adres, maar ik denk dat het reformhuis meer zin heeft
pi_203492258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ga wel even langs het reformhuis hier in de buurt. Apotheek is ook een aflever adres, maar ik denk dat het reformhuis meer zin heeft
Maar laat je dus niet een ander merk aansmeren! Of, zo wel, onthoud dan dat de meeste naar vis stinken en die terrasana niet.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:47:00 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_203492278
quote:
Een goedgekruide bamischijf, lekker. De nasischijf mag dan weer blijven liggen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:54:51 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203492514
Bamischijf met satésaus is heel soms wel lekker. :9

Bij borrelhapjes mix vind ik het bamihapje wel een van de lekkerste.
pi_203492661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef gcjoel het volgende:

Ja, eigenlijk alleen die, de rest zijn vaak zo laf van smaak
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:01:21 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203492687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk alleen die, de rest zijn vaak zo laf van smaak
Ja en meestal zo'n slechte bitterbal. Brrr
pi_203492911
Blij dat ik net een appje van een vriend kreeg. We kwamen via Linkedin weer in contact en hebben morgen een afspraak om wat te gaan drinken. Maar de afspraak was uit mijn agenda verdwenen en eigenlijk vergeten (afspraak is eind december gemaakt). Zou toch ook lullig geweest zijn.
pi_203493083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij dat ik net een appje van een vriend kreeg. We kwamen via Linkedin weer in contact en hebben morgen een afspraak om wat te gaan drinken. Maar de afspraak was uit mijn agenda verdwenen en eigenlijk vergeten (afspraak is eind december gemaakt). Zou toch ook lullig geweest zijn.
Ooh ja dat zou knullig zijn.

Ik hou naast mijn agenda in mijn mobiel dus ook nog een papieren agenda bij :@ Want Er verdween weleens wat… omdat ik een prutser ben.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:19:09 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef gcjoel het volgende:

Ik koop bij de Sligro dozen met alleen bamihapjes :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203493126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hou naast mijn agenda in mijn mobiel dus ook nog een papieren agenda bij :@ Want Er verdween weleens wat… omdat ik een prutser ben.
Ik heb in de keuken nog een kalender, maar die had ik nog niet in huis begin december. Maar nu krijg ik ook een belletje als het tijd is
pi_203493150
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik koop bij de Sligro dozen met alleen bamihapjes :D
Dan weet jij wat je bij de eerstvolgende meet mag (moet) meenemen. En dan gaan @gcjoel naast elkaar zitten :D
pi_203493197
Ik ben een kaassoufflé liefhebber. Oh en kalfskroketten :9

Heb zelf alles in mijn telefoon staan en g heeft dan op tafel zo'n kalender liggen. Waar ook uitgeprinte toegangsbewijzen/kaarten/vliegtickets/hotelvouchers enzo tussen zitten op datum. En mijn lange A4tjes die ik uitprint voor de psycholoog zitten daar ook tussen op datum.. best makkelijk :D
pi_203493213
Kaassoufle en kroketten :9
Bamihappen en nasiballen en zo :r
pi_203493221
Idd :)
Ik hou ook niet van fricandellen!
pi_203493222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik ben een kaassoufflé liefhebber. Oh en kalfskroketten :9

Heb zelf alles in mijn telefoon staan en g heeft dan op tafel zo'n kalender liggen. Waar ook uitgeprinte toegangsbewijzen enzo liggen. En mijn lange A4tjes die ik uitprint voor de psycholoog zitten daar ook tussen op datum.. best makkelijk :D
Kaassoufflés zijn ook hemels. En kaasbitterballen en alles met en van kaas.
pi_203493232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:25 schreef Blues het volgende:
Idd :)
Ik hou ook niet van fricandellen!
Ja, alleen met heel veel mayo, curry en uitjes en ik weet dan niet of ik de frikandel dan per se lekker vind of al die saus :') Want kale frikandel vind ik niet lekker.
pi_203493237
Opvallend veel bamischijf liefhebbers hier.

pi_203493257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alleen met heel veel mayo, curry en uitjes en ik weet dan niet of ik de frikandel dan per se lekker vind of al die saus :') Want kale frikandel vind ik niet lekker.
Dit is wel waarheid. Kale frikandel is het niet. Maar tegelijkertijd is de saus op een andere snack het ook net niet. Dat merk ik nu met de vegetarische frikandellen. Zelfde saus, andere ervaring.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 februari 2022 @ 20:29:25 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203493284
Frikandel :9. Bamihap :9
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:35:57 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493395
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:25 schreef Blues het volgende:

Ik hou ook niet van fricandellen
En kaassoufflés :r
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:36:47 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit is wel waarheid. Kale frikandel is het niet.
Het leven is net een frikandel, je moet het zelf speciaal maken :+
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:41:04 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203493480
Frikandel speciaal (met curry!!) Is altijd geweldig. :9
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:44:07 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493524
Ik was vanavond nog bijdrage Sligro en ik had ook tijd om even rustig te struun'n bij de non-food. Eindelijk eens van die wegwerp spuitzakken gekocht en een assortiment dopjes.

Goed excuus om binnenkort maar taart te bakken, met van die grove doppen ziet het er nog mooier uit denk ik.
pi_203493551
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Dan eet ik toch liever een frietje speciaal met uitjes en curry.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:46:00 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493557
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Laat je me nou in de steek op die meet? ;(
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 20:46:35 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203493567
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Doe mij maar patat en mayonaise :P
pi_203493574
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Doe mij maar patat en mayonaise :P
Opgebakken patatten dan zeker? :P
pi_203493622
quote:

[..]

Ik heb het juist andersom :D Inmiddels al drie keer dat ik een spook afspraak met een vriendin erin had staan. Of zij mij.

We hadden een maand waarin we elkaar elke week weer verbaasd vroegen of we wat hadden afgesproken. Agenda zei ja, hoofden (en agenda van de ander) zeiden nee _O-
pi_203493631
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En bami schijf *O*
pi_203493656
Friet speciaal doet het dan weer niet voor mij. Oorlog. :9
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:57:03 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_203493758
Ouderwetse dikke friet met de nodige hoeveelheid zout. *O* ^O^
Niet de luciferhoutjes die naast het zout gelegen hebben met een klodder vette zooi.

Een goede kaassoufflés. Eentje met echte kaas waarbij je moeite moet doen om je mond niet te verbranden. :Y)
pi_203494171
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb het juist andersom :D Inmiddels al drie keer dat ik een spook afspraak met een vriendin erin had staan. Of zij mij.

We hadden een maand waarin we elkaar elke week weer verbaasd vroegen of we wat hadden afgesproken. Agenda zei ja, hoofden (en agenda van de ander) zeiden nee _O-
Oh ja dat is ook wel bijzonder
pi_203495363
Mensen waar ik jaren geleden regelmatig mee at (zij bij mij of ik bij hen) hadden ook wel eens "agenda issues".
Hele zaterdag aan het koken, lekker eten gemaakt...er kwam niemand. Toch maar gebeld en zij zaten gewoon thuis. Afspraak was de week erna _O-
Jaartje later..ik was thuis, er werd aangebeld "wat eten we vanavond"...huh...volgende week toch?
De eerste keer konden andere vrienden meehelpen opeten, de tweede keer zijn we naar de chinees gegaan :D
pi_203495917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen waar ik jaren geleden regelmatig mee at (zij bij mij of ik bij hen) hadden ook wel eens "agenda issues".
Hele zaterdag aan het koken, lekker eten gemaakt...er kwam niemand. Toch maar gebeld en zij zaten gewoon thuis. Afspraak was de week erna _O-
Jaartje later..ik was thuis, er werd aangebeld "wat eten we vanavond"...huh...volgende week toch?
De eerste keer konden andere vrienden meehelpen opeten, de tweede keer zijn we naar de chinees gegaan :D
Haha wauw _O- nou ja wel een leuk verhaalster bij
pi_203496236
Mijn beste vriendin is een enorme chaoot, dus ik ben gewend om altijd de avond voordat ik met haar afspreek nog even te appen om te controleren of ze ook echt kan komen. En meestal is ze dan te laat. Vandaag ongeveer 20 minuten, dat viel mee. En ze kwam zowaar in iets wat er niet uitzag als haar pyjama _O_

Laatst zouden we gaan wandelen, maar miscommunicatie en toen stond zij bij mijn huis en ik bij het bos _O-

Altijd wat te beleven zo _O-
pi_203496306
Friet: ik lustte het als kind niet, associeerde het met slechte momenten en heimwee, omdat ik het eigenlijk alleen at op kamp of bij een oppas of zo. Ik weet nog toen ik een jaar of 14 was, ouders op bezoek bij opa in het ziekenhuis, broertje en ik mochten niet mee want kinderen hebben niks te zoeken in een ziekenhuis, werden we rond avondetentijd gebeld "hé, opa is dood, haal voor het avondeten maar een frietje, wij blijven bij oma logeren". We hebben friet gehaald, 80% is in de kliko gegaan. :')

M'n oma frituurt wel eens aspergekroketten. Dat is lekker. :9

Bamischijf vind ik dubieus. :X
pi_203496349
@Lonaa hoe is de sport? Welke dag is het ook alweer dat je twee keer gaat?

Vandaag aan het eind van training moesten we 4x 20 seconden vanaf liggend op de grond aan een touw hand over hand optrekken, 10 seconden rust, 20 seconden burpees, 10 seconden rust. Bij de burpees vergat ik op een gegeven moment om m'n handen op de grond te zetten voor ik naar achteren sprong, kon mezelf nog net opvangen voordat ik plat op de grond ging _O-
pi_203496409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:
Mijn beste vriendin is een enorme chaoot, dus ik ben gewend om altijd de avond voordat ik met haar afspreek nog even te appen om te controleren of ze ook echt kan komen. En meestal is ze dan te laat. Vandaag ongeveer 20 minuten, dat viel mee. En ze kwam zowaar in iets wat er niet uitzag als haar pyjama _O_

Laatst zouden we gaan wandelen, maar miscommunicatie en toen stond zij bij mijn huis en ik bij het bos _O-

Die is ook leuk
pi_203496534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:

Ik stond ooit op station Den Haag Centraal en mijn vriendin op Den Haag Hoofd Station (sic).
Het werd een verwarrend telefoongesprek toen we elkaar probeerden te vinden :')
Tot ik een omroepbericht aan haar kant hoorde dat niet bij mij te horen was.

Miscommunicatie, maar dan anders :7

Maar ik vind het wel altijd even fijn om de avond van te voren oid nog even te melden of te checken of een afspraak door gaat. Dan sta je tenminste niet een week te vroeg bij mensen op de stoep :D

En wat erg @Kaatje1 dat mensen kwamen eten en je je een week vergist had _O- Ik zou me héél erg opgelaten hebben gevoeld :o
pi_203496649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik stond ooit op station Den Haag Centraal en mijn vriendin op Den Haag Hoofd Station (sic).

Maar ik vind het wel altijd even fijn om de avond van te voren oid nog even te melden of te checken of een afspraak door gaat. Dan sta je tenminste niet een week te vroeg bij mensen op de stoep :D

En wat erg @:kaatje1 dat mensen kwamen eten en je je een week vergist had _O- Ik zou me héél erg opgelaten hebben gevoeld :o
Hollands Spoor ;)
Spoilers!
pi_203496701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat erg @:kaatje1 dat mensen kwamen eten en je je een week vergist had _O- Ik zou me héél erg opgelaten hebben gevoeld :o
Whaha dan ben je echt uit de buurt :D

Met deze mensen was dat niet zo’n probleem, enorm gelachen. Maar toen ze niet kwamen was ik best ongerust en toen hadden we nog niet gehoord over mobiele telefoons. Was al lang blij dat ze veilig thuis waren.
pi_203496727
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hollands Spoor ;)
Sic?
pi_203496765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Whaha dan ben je echt uit de buurt :D

Met deze mensen was dat niet zo’n probleem, enorm gelachen. Maar toen ze niet kwamen was ik best ongerust en toen hadden we nog niet gehoord over mobiele telefoons. Was al lang blij dat ze veilig thuis waren.
Het levert in ieder geval een leuk verhaal op *O* O+
  vrijdag 4 februari 2022 @ 06:40:39 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203497584
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Sic?
Sic?
pi_203497610
Sic :Y

Ik heb dat ook jaren gedacht, maar dat komt omdat het station in Groningen 'Hoofdstation' wordt genoemd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203497617
quote:

[..]

Ik heb zelfs alleen maar een papieren agenda. Ik heb nog nooit een afspraak in mijn telefoon gezet :N op het werk heb ik onder groepsdruk wel een Outlookagenda, die ik halfslachtig bijhoud, maar ook daar heb ik altijd nog een mijn papieren schaduwboekhouding O+
pi_203497640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa hoe is de sport? Welke dag is het ook alweer dat je twee keer gaat?

Vandaag aan het eind van training moesten we 4x 20 seconden vanaf liggend op de grond aan een touw hand over hand optrekken, 10 seconden rust, 20 seconden burpees, 10 seconden rust. Bij de burpees vergat ik op een gegeven moment om m'n handen op de grond te zetten voor ik naar achteren sprong, kon mezelf nog net opvangen voordat ik plat op de grond ging _O-

In principe train ik 2x op maandag en woensdag. Het gaat wel. Deze week kwam het er allemaal niet van, last van schouder, druk in de avonden, niet heel lekker in mn vel, dus het kost allemaal wat moeite.

Ik ga zo wel maar dat kost best moeite want het is verschrikkelijke workout. :')
pi_203497647
Mikko's Triangle
10 rounds, 1 min per station, for max reps of:
Assault Bike Calorie
Row Calorie
Ski Erg Calorie
Rest 1 min

Rotate immediately to the next station every 1 min,
the clock does not stop or reset between stations.

:r
Zeg maar soort smerige tabata van 40 minuten.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:18:02 #189
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203497659
quote:
Vroeger toen we nog gingen 'stappen', trokken we na afloop altijd bij Automatiek Groenen in de 'in de Betouwstraat' in Nijmegen zo'n hele kolom Bami schijven uit de muur.
Die waren me toch een partij lekker.
pi_203497683
Voor de statistieken: ik hou niet van bamischijf.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:29:56 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_203497692
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:13 schreef Lonaa het volgende:
Mikko's Triangle
10 rounds, 1 min per station, for max reps of:
Assault Bike Calorie
Row Calorie
Ski Erg Calorie
Rest 1 min

Bij dit soort trainingen heb ik de meeste moeite met de "lange" rust.
30 Sec rust max doet het voor mij beter.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:30:39 #192
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203497694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kaassoufflés zijn ook hemels. En kaasbitterballen en alles met en van kaas.
Er was onlangs zo'n aflevering van Snackmasters waarbij de Michelin Chef koks een simpele kaassoufflé na moesten maken. Dat was minder simpel dan ze dachten.
pi_203497722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij dit soort trainingen heb ik de meeste moeite met de "lange" rust.
30 Sec rust max doet het voor mij beter.
Ik hoop ook dat er niet teveel mensen zijn want dan loop je elkaar in de weg bij de transities. Veel transities (en best afstand moeten afleggen omdat alle dingen niet naast elkaar staan) en lange rust maakt dat ik er vaak moeite mee heb om er lekker "in" te komen en dan is het gewoon 39 minuten worstelen, mentaal en lichamelijk.

Dit was vorige week vrijdag: (meestal is vrijdag lange conditionele workout...jippie.)
Complete as many rounds as possible in 22 mins of:
22 Wall Balls, 20/14 lbs
22 Power Snatches, 75/55 lbs
22 Box Jumps, 24/20 in
22 Push Press, 75/55 lbs
22 Row Calories

Dit vond ik heerlijk. Zat er goed in, kon er prima doorheen, er was een barbell which is nice. Natuurlijk was het heel goor maar ik doe duizend keer liever dit dan dat van vandaag. ;(
pi_203497755
Ik vind het sowieso knap Lonaa, zulke workouts. Ik ga zo een half uurtje hollen en vind dat al afzien genoeg :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:50:36 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_203497775
Afgelopen woensdag een emom van 21 minuten. Nadat ik er voor mezelf een kracht training van 45 minuten voor geplakt had.
minute1
6 burpee chest to ground, 15 sit ups (volledige zit correct uitgevoerd).
minute2
15 push-ups 15 air squats met sprong.
minute3
8 jumping lunges (links-rechts is 1) 20 jumping jacks.

Die laatste was eigenlijk te weinig. Te veel rust aan het einde.
Laatste minute was wel door knallen met de jumping jacks tot de minute om was.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 08:09:48 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203497875
Ik zit gister lekker lui met Netflix op de bank ^O^

Beetje rustig aan opbouwen weer, merk dat ik nog flink last van mn knie heb van het skiën.. }:|
pi_203497938
Ik ben al moe als ik uit bed op moet staan.
pi_203498024
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al moe als ik uit bed op moet staan.
Ja +1
pi_203498110
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:13 schreef Lonaa het volgende:
Mikko's Triangle
10 rounds
, 1 min per station, for max reps of:
Assault Bike Calorie
Row Calorie
Ski Erg Calorie
Rest 1 min

Ik dacht even dat het nog over sushi ging.
Spoilers!
pi_203498303
Oh ja, moe ben ik ook. Maar als ik lichamelijk moe ben, overheerst dat wel die lamme hang-moeheid dus opteer ik daarvoor :+
pi_203498680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 06:57 schreef Clubsoda het volgende:
Sic :Y

Ik heb dat ook jaren gedacht, maar dat komt omdat het station in Groningen 'Hoofdstation' wordt genoemd.
Dat is omdat we in Groningen niet voldoen (voldeden) aan de voorwaarden van een 'Centraal Station':
quote:
Om voor een Centraal Station in aanmerking te komen, moet een stad volgens ProRail minimaal 100.000 inwoners hebben en moeten minimaal 40.000 reizigers van het station gebruikmaken.

Ook moeten er nog minimaal twee andere stations zijn.
https://nos.nl/artikel/23(...)traal-station-noemen
pi_203498736
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat is omdat we in Groningen niet voldoen (voldeden) aan de voorwaarden van een 'Centraal Station':
[..]
Tuurlijk zijn er regels voor bedacht.
Zal ook wel met geld te maken hebben en de begroting.
Ondertussen wel één van de mooiste “Hoofdstations” in Nederland. :@

Goeiemorgen.
Als de diehards sporters posten wat zij allemaal uitspoken in de sportschool of daarbuiten, voel ik mij best schuldig dat ik deze week heb overgeslagen.
Affijn, weekend en dan weer gewoon doen.
pi_203498846
quote:

[..]
[..]

Dit beantwoordt de al tijden sluimerende vraag bij mij waarom Eindhoven CS zo hernoemd werd.
Dankzij dat plaatstalen uitstap plekje bij het stadion _O-
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:16:45 #204
63722 z80
I fink you freaky
pi_203499038
quote:

[..]
[..]
Toch vreemd dat Nijmegen CS zich al een eeuwigheid zo mag noemen. Er is pas een paar jaar in Lent een station. Voorheen was er enkel op Heyendaal een station binnen de gemeente grenzen.
pi_203499156
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef z80 het volgende:

[..]
Toch vreemd dat Nijmegen CS zich al een eeuwigheid zo mag noemen. Er is pas een paar jaar in Lent een station. Voorheen was er enkel op Heyendaal een station binnen de gemeente grenzen.
Nijmegen heet niet “Centraal station”. Ook op de NS site niet. Arnhem is het ook nog niet zo lang, pas na de opening van het nieuwe station werd het centraal
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:35:27 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203499251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijmegen heet niet “Centraal station”. Ook op de NS site niet. Arnhem is het ook nog niet zo lang, pas na de opening van het nieuwe station werd het centraal
Zover ik weet heet de bushalte Nijmegen Centraal Station, het station zelf niet.
pi_203499344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zover ik weet heet de bushalte Nijmegen Centraal Station, het station zelf niet.
In Arnhem heette het gebied ook Arnhem Centraal, maar het station zelf niet. En sinds 2015 wel. Beetje geneuzel natuurlijk
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:46:03 #208
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203499371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In Arnhem heette het gebied ook Arnhem Centraal, maar het station zelf niet. En sinds 2015 wel. Beetje geneuzel natuurlijk
Het grappige is dat de (verder uitstekende website) van de Duitse spoorwegen de namen correct voert. Amf en Eindhoven zijn daar gewoon centraal, en bij Nijmegen staat daar Nijmegen en Nijmegen Centraal Station (bus)
Die site is trouwens ideaal voor internationaal reizen, als je van Zurich naar Parijs wilt, hupsakee
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:19:51 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203499802
Even een *O* omdat het gelukt is om dag kaarten te krijgen voor O+ North Sea Jazz O+
pi_203499895
Ja de workout was nog smeriger dan hij lijkt. Zelfs als je van het ergste uitgaat.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:32:41 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203499972
Hypotheek gesprek gehad, rente 2,09 voor 30 jaar *O*
pi_203501032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef gcjoel het volgende:
_O_
Spoilers!
pi_203501041
quote:
Lekker bezig!
pi_203501327
Ik zit gezellig in de auto te wachten tot mijn volgende afspraak. Ik heb net een uur bij de psycholoog overleefd. Het viel reuze mee.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 13:06:14 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203501382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het grappige is dat de (verder uitstekende website) van de Duitse spoorwegen de namen correct voert. Amf en Eindhoven zijn daar gewoon centraal, en bij Nijmegen staat daar Nijmegen en Nijmegen Centraal Station (bus)
Die site is trouwens ideaal voor internationaal reizen, als je van Zurich naar Parijs wilt, hupsakee
De planner van bahn.de is de beste ja. NS is kansloos als je een reis vanuit NL wilt plannen dan iets anders dan Berlin, Frankfurt a/M of Köln.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:10:13 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203501460
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lekker bezig!
Hij is echt aan het stijgen. We hadden begin januari een oriënterend gesprek de rentes die we toen hadden waren onder de 2% dus we zijn mooi op tijd. *O*
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:10:42 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203501468
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit gezellig in de auto te wachten tot mijn volgende afspraak. Ik heb net een uur bij de psycholoog overleefd. Het viel reuze mee.
Hoe bevalt het traject tot nu toe?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:48:25 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203502226
quote:
Is dat 100% financiering?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:49:59 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203502263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is dat 100% financiering?
Ja klopt.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:50:36 #220
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203502280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja klopt.
dan is dat heel netjes
Ik betaalde vorig jaar nog meer dan 3 voor 10 jaar vast
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:58:06 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_203502405
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De planner van bahn.de is de beste ja. NS is kansloos als je een reis vanuit NL wilt plannen dan iets anders dan Berlin, Frankfurt a/M of Köln.
Ook binnen Nederland is de NS zooi kansloos. De DB app gaf wel de vertragingen en omleiding weer. Die van de NS zelf niet. Terwijl dit deze problemen wel op de borden bij Schiphol stonden.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:59:42 #222
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203502431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:58 schreef z80 het volgende:

[..]
Ook binnen Nederland is de NS zooi kansloos. De DB app gaf wel de vertragingen en omleiding weer. Die van de NS zelf niet. Terwijl dit deze problemen wel op de borden bij Schiphol stonden.
Erg knap van ze trouwens, zitten erg slimme mensen op.
Is trouwens al heel erg lang zo dat die site goed is.
pi_203502555
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ja de workout was nog smeriger dan hij lijkt. Zelfs als je van het ergste uitgaat.
Maar je leeft nog *G*

Wat was er extra smerig aan?
pi_203502560
* Tele6 heeft vegan Brabantse worstenbroodjes en wauw _O_
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:07:57 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203502572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Die van de biologische bakker?
pi_203502592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Die van de biologische bakker?
Van de markt in Den Bosch. B moest daar zijn en bracht worstenbroodjes mee O+

Het zijn afbakbroodjes, dus ik heb er net twee afgebakken. :9
pi_203502736
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hij is echt aan het stijgen. We hadden begin januari een oriënterend gesprek de rentes die we toen hadden waren onder de 2% dus we zijn mooi op tijd. *O*
Ja, bij ons ging het ook net weer stijgen. Maar we konden nog het oude voorstel krijgen. :D We zitten op 1,67%, maar zetten het 20 jaar vast.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:17:27 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203502744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Van de markt in Den Bosch. B moest daar zijn en bracht worstenbroodjes mee O+

Het zijn afbakbroodjes, dus ik heb er net twee afgebakken. :9
Worstenbroodjes met curry O+

Ik bedoelde deze: https://bakkerscafe.nl/product/vega-worstenbroodje/
Maar die zijn vega en niet vegan zie ik nu.
pi_203502763
quote:
Oh die zijn volgens mij ook via Crisp te bestellen. Heel lekker!
pi_203502834
Het zijn de vegan worstenbroodjes van Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes :D
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:28:05 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203502967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Tele6 het volgende:
Het zijn de vegan worstenbroodjes van Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes :D
Die schijnen heel goed te zijn. Had toen via crisp de special met asperge.
Die vielen enorm tegen ;(
Maar ook mijn fout want je moet het gewoon houden bij normale worstenbroodjes
pi_203502976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
dan is dat heel netjes
Echt? Wij financieren vorig jaar 93%, voor 25 jaar vast, en zitten op 1.49...
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:30:45 #233
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203503023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Echt? Wij financieren vorig jaar 93%, voor 25 jaar vast, en zitten op 1.49...
Was het laatste jaar van die 10 jaar vast. Toen wij hem afsloten zat het in NL rond de 5,5%
Inmiddels ben ik er vanaf, hypotheek is afgelost.
pi_203503218
quote:

[..]
Maar je leeft nog *G*

Wat was er extra smerig aan?
De aussult bike is het goorste apparaat ooit. Je benen gaan helemaal stuk. Als je langzamer gaat wordt het zwaarder, maar doortrappen wordt ook steeds zwaarder. Daarna strompel je naar de roeier. Dat doe je normaal met voornamelijk benen maar dat gaat niet echt meer want die zijn dus naar de getver. Dan ga je meer je armen gebruiken en daarna moet je nog skiën, met je armen en wat explosieve heup pull. :{

Verder zit ik ook echt kut in m'n vel, dat helpt nooit.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:46:37 #235
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203503286
* Jan_Onderwater sipt van zijn Latte Macchiato
pi_203503309
* Tele6 stuurt knuffel aan @Lonaa :S___D
pi_203503342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De aussult bike is het goorste apparaat ooit. Je benen gaan helemaal stuk. Als je langzamer gaat wordt het zwaarder, maar doortrappen wordt ook steeds zwaarder. Daarna strompel je naar de roeier. Dat doe je normaal met voornamelijk benen maar dat gaat niet echt meer want die zijn dus naar de getver. Dan ga je meer je armen gebruiken en daarna moet je nog skiën, met je armen en wat explosieve heup pull. :{

Wat weet jij het altijd beeldend te omschrijven hoe jezelf stuk beukt in de sportschool.
Jammer dat je vel kut zit. Het is langer licht en Voorjaar komt eraan.
Helpt dat laatste, een beetje dan. Ondertussen 😘
pi_203503371
Die %% 🤓 Ooit was de eerste hypotheek 8,75% .😂
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:52:45 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503393
Oowja, @Lonaa , hoe bevalt de voiture?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:59:15 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203503491
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:51 schreef AnneX het volgende:
Daarom gaan we ook voor 30 jaar. De kans dat het zo laag blijft is zeer klein.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:02:25 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503540
Wij hebben gister een huis bezichtigt. Bij de bezichtiging bleek het verkoop op inschrijving te worden, en er lagen al 15 biedingen. Alle biedingen op of over de vraagprijs zouden het verzoek krijgen een nieuwe bieding te doen, werd door de verkoopmakelaar medegedeeld.

Aangezien de woning sowieso 30m2 moest worden bijgebouwd dus vriendelijk bedankt.
pi_203503559
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:02 schreef fietsie het volgende:
Wij hebben gister een huis bezichtigt. Bij de bezichtiging bleek het verkoop op inschrijving te worden, en er lagen al 15 biedingen. Alle biedingen op of over de vraagprijs zouden het verzoek krijgen een nieuwe bieding te doen, werd door de verkoopmakelaar medegedeeld.

Aangezien de woning sowieso 30m2 moest worden bijgebouwd dus vriendelijk bedankt.
Maar had je echt iets heel anders verwacht in deze tijd? :D
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:05:09 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503586
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar had je echt iets heel anders verwacht in deze tijd? :D
Ik ga er van uit dat wat in de advertentie staat klopt; als daar had gestaan "verkoop bij inschrijving" of een andere veilingmethode was ik niet eens gaan kijken.
pi_203503605
Bij elk huis waar wij zijn gaan kijken, ook de vorige ronde al, was het allemaal verkoop bij inschrijving. En dat werd altijd pas bij of na de bezichtiging gezegd.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:08:03 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_203503639
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:51 schreef AnneX het volgende:
6.4% aflossingsvrij en een beleggingsdeel ergens in de 5%. Voor 10 jaar vast. Deze is gelukkig verleden tijd. Van dat geld wat ik nu uitspaar maak ik mooie vakanties.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:09:17 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203503658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:06 schreef Myraela het volgende:
Bij elk huis waar wij zijn gaan kijken, ook de vorige ronde al, was het allemaal verkoop bij inschrijving. En dat werd altijd pas bij of na de bezichtiging gezegd.
Zodra er meerdere bieders zijn is dat ook de enige logische optie.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:10:03 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503669
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:06 schreef Myraela het volgende:
Tot nog toe geen last van gehad; de bekeken woningen was een normale onderhandling over te voeren.

In dit geval zijn er 8 erfgenamen die gaan voor winstmaximalisering dus is een koers zoals die van gcjoel ook kansloos.
pi_203503686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef fietsie het volgende:
Oowja, @:Lonaa , hoe bevalt de voiture?
F. heeft m de hele week meegehad dus ik heb er niet meer mee gereden. :') Hij is er content over. :Y
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:11:34 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503703
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
F. heeft m de hele week meegehad dus ik heb er niet meer mee gereden. :') Hij is er content over. :Y
Oow, dus eigenlijk moet je er 2? :)
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:12:12 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503711
Ik durf het dus bijna niet hardop te zeggen, en al helemaal niet te posten maar ik heb mijn auto ingeruild op een jongere. Hij komt volgende week vrijdag.

Dus komende weken weer koddige verhalen over rokende, vastlopende, lekkende enz enz
pi_203503754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow, dus eigenlijk moet je er 2? :)
Neuh, ik red me prima met de fiets doorgaans. M'n vader bood me ook al een elektrische scooter aan die daar in de weg stond maar als ik al een auto nodig heb op doordeweekse dagen is dat omdat of iets groots mee moet nemen en dat gaat op een scooter ook niet, of omdat het regent en op scooter word je ook nat :+
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:15:12 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503767
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Neuh, ik red me prima met de fiets doorgaans. M'n vader bood me ook al een elektrische scooter aan die daar in de weg stond maar als ik al een auto nodig heb op doordeweekse dagen is dat omdat of iets groots mee moet nemen of omdat het regent. Dat gaat op een scooter ook niet. :+
Ahja ok , dat is ook wel zo. Maar kan me voorstellen dat je ook weles even met Dora op de flutter wil naar iets verderweg ?
pi_203503790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja ok , dat is ook wel zo. Maar kan me voorstellen dat je ook weles even met Dora op de flutter wil naar iets verderweg ?
Dan moet Dora eerst wat stabieler in de leef staan en de nieuwe auto niet eng vinden.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:18:13 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203503835
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan moet Dora eerst wat stabieler in de leef staan en de nieuwe auto niet eng vinden.
Vind ze die eng ja? Kon me juist voorstellen dattie stiller is enzo? Of is het vooral een kleur en geur ding?
pi_203503870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vind ze die eng ja? Kon me juist voorstellen dattie stiller is enzo? Of is het vooral een kleur en geur ding?
Dora vindt alles in eerste instantie eng. :+ Ze heeft al wel bij me op schoot op de achterbank gezeten en liep toen zelf van schoot af. Ze is er ook uitgesprongen en daarna zelf een keer ingesprongen. Maar dat moeten we wel opbouwen. Ze is gevoelig. :+
pi_203504141
Vanmorgen even naar jarige moeder… net terug :D
Via thee en mergpijpje (want moeders had nog geen tijd gehad zich aan te kleden, laat staan Jumbo verjaardagskortingsvlaai te halen ) naar een afhaalbroodje (ik online besteld, pa kwam met een heel andere bestelling thuis dus ik weer terug… prutsers. En echt klantvriendelijk verliep het tweede bezoekje niet) naar koffie met inmiddels gehaalde vlaai. Toen kwamen twee ooms binnen, even gekletst en toen ruimte gemaakt voor wat er verder nog evt aan bezoek komt.
pi_203504359
In dat geval ook knuffel @Dora :S___D
pi_203504367
@Cat-astrophe gefeliciteerd *G*

Wat voor vlaai was het?
pi_203504430
Ik heb vanmiddag alles gepoetst. Dan hoeft dat mooi de komende tijd niet meer. Wie weet is dit wel een van de laatste keren poetsen, want ik ga maandag voor de 2e keer bij een nieuwe plek kijken :o
Met huisgenoten, vandaar de 2e keer. Ze konden na de 1e hospiteerronde niet kiezen :')
Maar ik ben nog in de race dus *G*
Ik zou dan een halve verdieping krijgen in een formidabel herenhuis. Keuken en grooote kamer voor mezelf, badkamer, tuin, 2 wc's, woonkamer, nog een keuken, serre gedeeld met 4 anderen allemaal wat ouder dan ik. Ik zie mezelf er de komende zoveel jaar wel wonen *G*
Beetje alternatieve sfeer zoals zoveel plaatsen hier. Hier en daar hangt ook zelfgemaakte kunst in het huis en zo _O_
En er woont een hond. Een leuke.
Eens zien maandag *G*
pi_203504464
Avondeten zit er weer in.
pi_203504472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanmiddag alles gepoetst. Dan hoeft dat mooi de komende tijd niet meer. Wie weet is dit wel een van de laatste keren poetsen, want ik ga maandag voor de 2e keer bij een nieuwe plek kijken :o
Met huisgenoten, vandaar de 2e keer. Ze konden na de 1e hospiteerronde niet kiezen :')
Ik zou dan een halve verdieping krijgen in een formidabel herenhuis. Keuken en grooote kamer voor mezelf, badkamer, tuin, 2 wc's, woonkamer, nog een keuken, serre gedeeld met 4 anderen allemaal wat ouder dan ik. Ik zie mezelf er de komende zoveel jaar wel wonen *G*
Beetje alternatieve sfeer zoals zoveel plaatsen hier. Hier en daar hangt ook zelfgemaakte kunst in het huis en zo _O_
Eens zien maandag *G*
Dat klinkt goed! Ik zal duimen ^O^
pi_203504504
Ook best spannend Tele! Klinkt als een luxe studentenhuis.
Of zijn het werkende ouderen?

Wat zit er van alles voor een aantal mensen in het verschiet!
pi_203504564
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:58 schreef AnneX het volgende:
Ook best spannend Tele! Klinkt als een luxe studentenhuis.
Of zijn het werkende ouderen?

Wat zit er van alles voor een aantal mensen in het verschiet!
"Werkende ouderen" zouden ze zichzelf niet omschrijven denk ik :D maar het zijn geen studenten, ze hebben allemaal werk.
De leeftijd van de huidige bewoners ligt tussen de 32 en 40. Ik ben zelf 25.
Het is ook anders opgezet dan een studentenhuis, want er is geen huisbaas. De huur is contributie aan de vereniging die de hypotheek heeft van het huis. En het bestuur van de vereniging bestaat uit de bewoners van het huis. Het is een heel goedkope manier van wonen, zeker omdat het huis al lang van de vereniging is en dus niet zo'n enorme hypotheek heeft als wat je nu nodig zou hebben voor een herenhuis in het centrum. :D
pi_203504660
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:56 schreef sigme het volgende:
Avondeten zit er weer in.
[ afbeelding ]
Wat is dit? Die saus ziet er lekker uit.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:12:28 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203504727
quote:
Eens zien maandag *G*
Nu heb je een privé woonruimte toch? Moet je daar weg?
pi_203504773
Oh mensen…net een deel van de repetitie meegemaakt van de dansvoorstelling vanavond. Onder de indruk. Mooi.
pi_203504816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nu heb je een privé woonruimte toch? Moet je daar weg?
Ja, het is van de studentenhuisvesting dus nu ik afgestudeerd ben moet ik er binnen een jaar weg.
Het is een zelfstandige woonruimte maar het is niet heel groot. De kamers waar ik maandag ga kijken zijn even groot en daar zit dan de badkamer nog niet eens bij in. :D
pi_203504851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:50 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe gefeliciteerd *G*

Wat voor vlaai was het?
Hazelnoot :9

Mogelijke nieuwe woonst klinkt goed *O*
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:22:32 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_203504875
De bedoeling was vandaag even een rondje te lopen na het eten. Boodschappen vanmiddag ging goed. Dat wil zeggen het was droog.
Dat kan ik van nu niet zeggen. Horizontale regen. In pulserende buien.

Eten is inmiddels op. Een paar stronken witlof met knoflook en een stukje vlees.
pi_203504895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat is dit? Die saus ziet er lekker uit.
Dan quote ik mezelf even uit het wat eten we vandaag-topic:
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Met prei en champignon in ganzenvet opgebakken rijst, in runderstooftomatenjus gegaarde sperzieboontjes & bloemkool, in rrrrrrrrrrroomboter gebakken bakbanaan. En een van santen gemaakte kerriesaus over dit al.

Toe: mascarpone met in rum geweekte krenten en fiene gekonfijte stemgember
pi_203505383
:W
Wou eerder vandaag al even komen zwaaien en zeggen dat ik weinig online ben vanwege allerlei gedoe.
Lijkt nu onze vaatwasser ook nog overleden -O-

Ik kruip wel weer in bed.
pi_203505565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Wou eerder vandaag al even komen zwaaien en zeggen dat ik weinig online ben vanwege allerlei gedoe.

Sterkte voor de vaatwasser en ander gedoe :*
pi_203505597
Meal preppers…. hoe DOEN jullie dat!? Meerdere maaltijden achter elkaar koken?

Ik was bezig met lasagne want spul moest op (en dan kan ik eindelijk mijn hippe bakjes voor in de vriezer gebruiken) maar had het plan om voor vanavond iets anders klaar te maken. Inmiddels staat lasagne in de oven, met extra bakje om nu te eten. En eetplan voor vanavond is naar morgen geschoven. Geen zin meer om daaraan te beginnen :')
pi_203505688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:08 schreef Sarabi het volgende:

* sigme zwaait terug :W

Kom vooral af en toe even langs! Meelezen of bijblijven is helemaal niet nodig om welkom te zijn.

Sterkte met allerlei gedoe en vaatwassers :*
pi_203505727
Deprimerend gedoe: mijn liefste kan slecht tegen donker, en zeker als het donker en regenachtig en algeheel belabberd is drukt dat op zijn gemoed. Hadden gister de schapen ook nog twee fruitbomen doodgeknaagd, en mijn lief houdt best van schapen maar vooral van bomen, dus hij was helemaal in mineur.
Gister ging 'ie nog de hele kudde uitfaseren, vandaag zijn we weer terug bij het plan dat we toch al hadden: kudde wordt mini-kudde van drie ooien en een ram. En dan mogen ze nooit meer in de boomgaard lopen.
pi_203505905
Hoihoi

Gefeliciteerd met je moeder @Cat-astrophe en pff @Lonaa al van het lezen doet alles al zeer duimen aan het werk voor @Tele6 en haar nieuwe woonruimte en aai over de bol van @Sarabi voor alle gedoe en vaatwasser.

Net terug van theedrinken (werden een paar glazen wijn) met een oude vriend. Of eigenlijk een vriend uit oude tijden (we zijn niet oud, echt niet). Waarschijnlijk hebben we elkaar voor het laatst gezien bij een uitvaart 27 jaar geleden. Het was gezellig en voor herhaling vaatbaar.
Denk dat ik een pizza bestel, geen puf om te gaan koken
pi_203506371
quote:
Eens zien maandag *G*
Oh maar ze kiezen jou :Y *O* *O* *O*
pi_203506403
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Stap in die auto en ga een stukkie toeren *O* :*
pi_203506444
Het was MEGAdruk op de poli.
Maar ik heb geen stress, voel me prima, het is leuk, zwaar en iedereen deed lief.
O+
pi_203506477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:38 schreef Blues het volgende:
Het was MEGAdruk op de poli.
Maar ik heb geen stress, voel me prima, het is leuk, zwaar en iedereen deed lief.
O+
Oh wat fijn *O*
pi_203506498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sterkte voor de vaatwasser en ander gedoe :*

quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]
* sigme zwaait terug :W

Kom vooral af en toe even langs! Meelezen of bijblijven is helemaal niet nodig om welkom te zijn.

Sterkte met allerlei gedoe en vaatwassers :*
Ik zal proberen afentoe aan te haken :Y

Ook een :* voor jullie

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
aai over de bol van @:Sarabi voor alle gedoe en vaatwasser.

O+

Ik ga met een glas wijn en een goed boek in bad. Gevuld met de waterkoker omdat echt het hele huis uit elkaar lijkt te vallen :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:13:43 #282
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203507833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Ik zal proberen afentoe aan te haken :Y

Ook een :* voor jullie
[..]
O+

Ik ga met een glas wijn en een goed boek in bad. Gevuld met de waterkoker omdat echt het hele huis uit elkaar lijkt te vallen :')
Sterkte :*
pi_203508967
quote:
Eens zien maandag *G*
Dit klinkt super leuk :o Ik hoop je het krijgt *O*

@Sarabi is je warm water ook stuk :? Neeeeee! Jij niet stuk gaan hoor, dus lekker in bad & bed ;) :*
pi_203510146
Oh ik had nog een foto van de dag.
Wachten op de trein naar huis, een enorme bui met een lage zon, gaf zo'n apart effect O+
pi_203510338
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Blues het volgende:
Wachten op de trein naar huis, een enorme bui met een lage zon, gaf zo'n apart effect O+ [ afbeelding ]
Mooi zeg
pi_203511758
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Blues het volgende:
Wachten op de trein naar huis, een enorme bui met een lage zon, gaf zo'n apart effect O+ [ afbeelding ]
Wat bijzonder! En waarschijnlijk nōg mooier in het echt dan op de foto O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 07:12:07 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203514351
Goedemorgen :)

Olympische Spelen dag I *O*
pi_203514426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:12 schreef borisz het volgende:

Hallo *O* w/ *O* w/ *O* w/
Spoilers!
pi_203514451
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hallo *O* w/ *O* w/ *O* w/
Goedemorgen!
Ik zag mealpreppen en dacht aan jou!
https://www.24kitchen.nl/thema/koken-voor-een-week-weekmenus
pi_203514644
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:53 schreef Yinny het volgende:

[..]
Goedemorgen!
Ik zag mealpreppen en dacht aan jou!
https://www.24kitchen.nl/thema/koken-voor-een-week-weekmenus
Oeh leuk, dank je.
Spoilers!
pi_203515405
Mogge!

De kippen hebben eieren gelegd. Het jaar is begonnen!
pi_203516509
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef sigme het volgende:
Mogge!

De kippen hebben eieren gelegd. Het jaar is begonnen!🐓
Wat een hoopvol bericht nadat de maand januari, die altijd zķ lang lijkt te duren met grauw en donker en toch 31 dagen, weer voorbij is.

@Blues En wat fijn om te lezen, dat je zo positief een drukke werkdag hebt afgesloten. 💐
pi_203516594
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef sigme het volgende:
Mogge!

De kippen hebben eieren gelegd. Het jaar is begonnen!
Dat is precies wat ik dacht toen ik net zag dat de eerste zaailingen boven zijn gekomen :)
Spoilers!
pi_203516688
Mijn daslook komt op. *O*
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 10:57:04 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203517401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:12 schreef borisz het volgende:

Alleen de laatste twee ritten gezien. Maar dat was eerst genoeg *O*

Eigenares van het bouwbedrijf die m'n broertjes huis nu bouwt zit ook bij NOS in de studio :+
pi_203517786
quote:
Oh :o Wij zitten nog op 1,8 geloof ik :D Ze gaan echt omhoog :o
pi_203517794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
dan is dat heel netjes
Dan ben je volgens mij goed genaaid :o
pi_203517824
Goeiemorgen trouwens 8-) Beetje drukke boel de laatste tijd qua werk. Net ook nog even lekker zitten nerden O+ Nu de boel uit en met schoonzusje op pad om een booster te halen :P
pi_203517878
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Alleen de laatste twee ritten gezien. Maar dat was eerst genoeg *O*

Eigenares van het bouwbedrijf die m'n broertjes huis nu bouwt zit ook bij NOS in de studio :+
Na alle tegenslag wordt je broertjes huis nu gebouwd! 🎊
pi_203518201
Hier is de superdrukkewerkweek ook achter de rug. Vandaag doe ik niets, maar het goede nieuws is dat ik de week redelijk goed ben doorgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')