Ik ga even zoekenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:
ok we hebben ineens (een?) muis in huis, hond en kat zitten er wel achteraan maar dat doet nog niet echt wat.
Iemand tips voor goede muizenvallen??
Deze heb ik, en die zijn al op meerdere plekken in het gebouw gebruiktquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:
ok we hebben ineens (een?) muis in huis, hond en kat zitten er wel achteraan maar dat doet nog niet echt wat.
Iemand tips voor goede muizenvallen??
Dank je!quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze heb ik, en die zijn al op meerdere plekken in het gebouw gebruikt
https://www.bol.com/nl/nl(...)WOc4eYxoCyUIQAvD_BwE
Gebakken aardappeltjes zijn goddelijk goedquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef fietsie het volgende:
Bizar he, hoe zo iets simpels zo'n enorme aantrekkingskracht kan hebben, gebakken aardappeltjes..
Moet je wel de juiste aardappels gebruiken, bv bintjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes zijn goddelijk goed
Bij BOLquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze heb ik, en die zijn al op meerdere plekken in het gebouw gebruikt
https://www.bol.com/nl/nl(...)WOc4eYxoCyUIQAvD_BwE
JAAAAquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Controversieel: Het allerlekkerste zijn opgebakken aardappels. Eerst gekookt, dan gebakken.
Het beestje hoeft niet te lijden inderdaad. Beter zo dan korreltjes die ze langzaam uitdrogenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij BOL
Diervriendelijke Muizenval - Rattenval
beschrijving
Het gevoelige plateau slaat krachtig dicht en staat garant voor een snelle dood van de muizen en/of ratten.
LOL
Noms Noms Noms!quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Controversieel: Het allerlekkerste zijn opgebakken aardappels. Eerst gekookt, dan gebakken.
Ohhhhquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Klopt, maar diervriendelijk denk ik aan een levendval met een soort lounge waar de muis kan relaxen tot ie in de natuur wordt vrijgelaten met een aanbevelingsbrief en een stuk kaas voor onderwegquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het beestje hoeft niet te lijden inderdaad. Beter zo dan korreltjes die ze langzaam uitdrogen
LOLquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar wat heb je dan gekocht?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb in drie kwartier zo’n 35 euro aan boodschappen bespaard.
Lokale Jumbo wordt verbouwd en wordt AH dus alles was voor de helft.
Kwartier voor opening aanwezig…. Rij van zo’n 100 meterLinks en rechts werden strijd plannen gemaakt
![]()
Toen de eerste lading naar binnen ging begon de onrust natuurlijk, jongen die net achter me stond me wilde de oude dame inhalen die voor ons liep. Ik hem daarop aangesproken maar neeeeee, dat zag ik verkeerd, hij was bang dat er voorkruipers zouden komenIk heb hem gevraagd of hij ergens voor ons mensen zag die nog niet in de rij stonden… neuh.
Voordat we de winkel in gingen stond hij naast me…. Maar liet mij netjes voorgaan.
Nog een scheldende man bij de ingang die met RESPECT behandeld wilde worden door de snotneuzen![]()
En anders ging hij de POLITIE bellen. Medewerker nodigde hem van harte uit dat te doen… waarop hij afdroop![]()
Ik stond rond 10 over 8 ook in de winkel. Veel lege schappen, maar ook best nog wat aan vers en diepvries om uit te zoeken. Zelfscanner meegenomen, en me al bliepend een weg gebaand. Hier geen incidenten
Vette rijen voor de bandkassa’s maar ik kon met mijn zelfscan zo doorlopen. Blijkbaar nam niemand die vijf seconden om een zelfscanner te pakken.
Spullen thuis weggezet en nu op kantoor.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig hoef ik ons opritje niet te vegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |