SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik zie haar er ook liever casual, ongeplamuurd bij lopen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:21 schreef Thorelf het volgende:
vind vera er zo truttig uitzien....totaal niet mijn smaak
Vind het juist fris en heel stijlvol. Maar smaken verschillen, ik zie liever dit dan die hobbezak van Nouchine die ze aanheeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:21 schreef Thorelf het volgende:
en hoezo? ,wat vieren ze?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie haar er ook liever casual, ongeplamuurd bij lopen.
Je bedoelt nuffig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:21 schreef Thorelf het volgende:
ja maar daar zitten nog heel veel stylen tussenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind het juist fris en heel stijlvol. Maar smaken verschillen, ik zie liever dit dan die hobbezak van Nouchine die ze aanheeft.
OMGquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:29 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet wat jemand viert
wanneer hij kotst
2 x o kOOts, geen kotsquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:29 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet wat jemand viert
wanneer hij kotst
Die is beetje geschrokken van de rankings. Tijdelijk van aard gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:33 schreef Juud79 het volgende:
Is Nawel nou de hele dag al uit bed? Zelfs geen middagdut?
nominatie dag?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:33 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je onvriendlijk,hoe zou ik
uit oostenrijk weten wat koots is
je kennt ook geen tschrirsche
Als straks blijkt dat ze niet genomineerd is gaat ze weer horizontaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:33 schreef Juud79 het volgende:
Nou die is echt wel genomineerd hoor, no worries.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als straks blijkt dat ze niet genomineerd is gaat ze weer horizontaal.
Maar wij kijken geen oostenrijkse BB, dus hoeven dus ook de taal niet te spreken of te schrijven.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
Voor iemand die alles meeleest had je deze toch inmiddels wel moeten weten? Het is hét onderwerp van gesprek de halve ochtend?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
-Niet doen-quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
@:Dotteke vertel me wat kootz is en of
zij dat eten gekregt hebben?
Too much information.....quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
leroy verteld dat hij zijn zak kaalscheert
ik was er toch nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor iemand die alles meeleest had je deze toch inmiddels wel moeten weten? Het is hét onderwerp van gesprek de halve ochtend?
quotes= koot= leroy=stomquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
lol, moet je dat vertellen? dat doet toch elke man, anders kan je toch ook niet vragen aan de vrouw of ze hem kaal scheert whaaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom moeten we dit weten, Leroy houd nu eens je mond er komt niks zinnigs uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
over 2 dagen kijk je het terug toch? zo ver loop je achter ongeveer?quote:
Lees dan terug er geven toch genoeg mensen antwoord? Het ging om quotes maar Leroy spreekt dat uit als koots.quote:
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
yep hier ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:40 schreef Ireth het volgende:
Videoland is ook van slag door de koots van leroy, stream blijft continue hangen hier
quotesquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen idee
Bedoelen ze geen kots ( overgeven)
Leroy zegt steeds koot i.p.v. quote.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
waarom viert deze idiot dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Leroy zegt steeds koot i.p.v. quote.
lol geniaal dit , een pareltjequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen idee
Bedoelen ze geen kots ( overgeven)
O dat kan je helemaal niet etenquote:
Kom ook net binnen en zie dit bericht, ik denk die heeft een o te veel gezetquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Wees blij dat er geen koots over kots tussen zaten, want dan waren we komende week nóg alles aan Mario aan het uitleggen
ik koot jou!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth trekt de slingers uit de kast!!!
Die vier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
mogen ze op iedereens stemmen of alleen op die vier
We hebben geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
Op allemaal lijkt me tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kom net binnen Mario en zag jou mention.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
snap er niet welke kut quote
ze vieren en wat en fiets met
te maken heeft
selfs dotteke snapt het niet also
julie hou me niet vor stom
Zelfs Dotteke had niet teruggelezen of de SV gezienquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
te maken heeft
Geniaal ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
te maken heeft
Dat lijkt me nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mag vast een vrijstelling weggeven
Sukkel. Dan gaan ze de boot in. Kan zijn vriendje Dimi het schudden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof wil niet op 'Julio en Nawel'
Ja ... Maar wellicht wil hij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sukkel. Dan gaan ze de boot in. Kan zijn vriendje Dimi het schudden.
Niet op Julio, sowieso wel op Nawelquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo? Ken je quotedag niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:47 schreef mario390 het volgende:
rares volk de nederlanders vieren
en quote
Zou belachelijk zijn. To much power. Hij kan kiezen bij gelijke stand neem ik aan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mag vast een vrijstelling weggeven
Nee ik zet mijn laptop aan kom hier en zie een mention, die las ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs Dotteke had niet teruggelezen of de SV gezien
Hij zei stem gewoon wat je wilquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Hij kijkt Vera ook niet aan
Vera vraagt om stem advies maar hij negeert haar gewoon.
Ik vind dit zo zielig
ze kan toch zelf wel wat verzinnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
neequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoezo? Ken je quotedag niet?
En ze snap de koot niet, dat ze een zachtgekookt ei is..eigen schuld vind ik..quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
als hij vrijstelling mag geven was dat aan julioquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn. To much power. Hij kan kiezen bij gelijke stand neem ik aan.
hij is en vollsukkelquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
Oke, ik doe een poging...quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
te maken heeft
Beter dan de streams, vooral die fiets, en kan je het eten? waarna Dotteke met Kots komtquote:
toen hij zei wie hij ging nomineren zei ze zelf ja maar 'die' wil ik niet nominerenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar ze zei ik wil jou beschermen tegen dimi
Even bij SV gekeken ik vermoed dat het hier over gaat stukje uit het SV van Li0nheartquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
hebben ze en challenge gespelt?
dann word ik het snappen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik doe een poging...
1. Ze hebben vanmorgen quotes van twitter mogen zien.
2. Leroy heeft die mogen uitkiezen.
3. Daarbij is hij zwaar gewond geraakt.
4. Leroy zegt koot ipv quote (x600)
5. Leroy heeft het gelukkig overleefd
6. Ze vieren dat hij nog leeft.
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien snap je het als je even de streamverslagen leest..quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
dann word ik het snappen
Hoop dat dan in ieder geval Nawel en Julio gelijk staan.. en dat hij dan Julio kiest.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Thorelf het volgende:
hoop niet op gelijke stand...want denk dat ik niet achter leroy zijn keuze zal staan
de koot 500quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gast echt, lees ff de SVquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
dann word ik het snappen
Maar gelukkig is daar Whuzz om aan te vullen! Hoe kon ik die nu vergeten!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!
secretaressedagquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoezo? Ken je quotedag niet?
Misschien trending zien te maken op Twitter #kootquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het mooie woord koot maar opgenomen in het streamverslag. Is toch wel het woord van de dag.
Stop !!! De koffie hangt aan mijn scherm !!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er willen er ook een paar op salar. nawel, leroy, julio, grace, en misschien hannequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Juud79 het volgende:
Dimi, Vera, Nawel en Julio op de bank, gok ik?
daarom doet kristof het niet, wie hij dan wel als vervanger kiest weet ik niet. Denk dan hanne of veraquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Op Julio stemmen schijnt een tactische zet te zijn maar velen willen niet op hem.
helaas mag het niet op leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er willen er ook een paar op salar. nawel, leroy, julio, grace, en misschien hanne
En toen kootste hij van het kootsen tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!
dankjewel voor jouw streamverslagen, sowieso iedereen die deze schrijft, ik ben er altijd heel blij mee!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het mooie woord koot maar opgenomen in het streamverslag. Is toch wel het woord van de dag.
Ik koot jou nog even, dank allen voor het lachen. Lig hier in een deuk door alle opmerkingen en kootsquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien trending zien te maken op Twitter #koot
drama hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Sestra666 het volgende:
niemand last van bufferen van de streams? dan ligt t aan mijn laptop zeker..
Ik liep net gewoon 5 minuten achter door dat gebufferquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Sestra666 het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
als je eerst eens de streamverslagen leest dan snap je het beterquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
als het julie zegten dat hij en challenge maken
moest hat ik het straks genaps
maar en koot vieren en fiets dann niet
Dat het hier echt zalig weer isquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom doen ze daar alsof het lente is trouwens
Hmm.. wordt spannend ... ligt er erg aan of het groen lukt gezamenlijk te stemmen, en Kristof is dus dom als hij z'n 2e stem weggooit. En de stem van Grace kan dus vrij beslissend zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik denk salar en dimi/kristof/peter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het gesprek dat ze met Vera had zal het waarschijnlijk Peter zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik denk salar en dimi/kristof/peter
Precies. Julio moet weg!quote:
ik ook, hoop alleen dat hij hierdoor niet zijn eigen graf graaftquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:09 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het op zich ook wel goed dat kristof zijn eigen plan wil volgen en niet met de meute mee wilt.
Ik zou zijn overleven idd ook niet vierenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:04 schreef mario390 het volgende:
maar ik vind dat hij overdrevt
van en betje bloeten stervt hij niet
en dat moet je ook niet vieren
En dan zaterdag exit van een hotelkamerquote:
hahaha ik schrijf het als grap en op de streams wordt dezelfde grap door nouche en salar gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
de sirene buiten, tobias wordt terug gebracht
het is bij het lopen niet omquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou zijn overleven idd ook niet vieren
Real tv..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zaterdag exit van een hotelkamer
Dan mag Leroy er 1 redden.. wordt het Dimi en Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
ik hoop nawel, dimi en salar alledrie 5 stemmen
Ik dacht daar ook aanquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
man man altijd deze inszenierungenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
nee hebben er vaker 3 op gestaan, vorige week nogquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan mag Leroy er 1 redden.. wordt het Dimi en Salar.
Vorige week was er geen little brotherquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee hebben er vaker 3 op gestaan, vorige week nog
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Uit het gesprek dat ze met Vera had zal het waarschijnlijk Peter zijn
Kristof is ze best fan van
Is gewoon een grapje niet zo serieus nemen johquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man altijd deze inszenierungen
Ik begrijp niet eens dat hij een ex heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef Ireth het volgende:
Ow God de kapper heeft ook in de auto's gezeten![]()
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom zijn ex, zijn ex is geworden
zie en dat is deze big brother ,als jemand terugkomtquote:
Jawel, gister in de sauna .. ze gaat niet op Julioquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.
man man man, het was een grapje, pffff als ik al jouw insinuaties serieus moest nemen dan moest ik wel heel erg veel geduld hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man altijd deze inszenierungen
van de week tegen julio gezegd dat ze niet op hem zou stemmenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.
Gebeurd toch ook niet echt, was een geintjuhquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie en dat is deze big brother ,als jemand terugkomt
werd het zo theatralisch gemakt, als was bb zo
belangrijk, vind dit niet kunnen
we hebben nu geen keuze erg genoeg, of het geluid af zettenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben die stem van Nouche zo zat, steeds als ik de stream aan slinger is zij er op
ja nog is en grapje,maar als tobias terugkomt,gaat bb datquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
man man man, het was een grapje, pffff als ik al jouw insinuaties serieus moest nemen dan moest ik wel heel erg veel geduld hebben
Whaaa.....inderdaad. Die komt niet verder dan een date.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet eens dat hij een ex heeft.
Ohja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
van de week tegen julio gezegd dat ze niet op hem zou stemmen
Meneer Ireth, die verplicht mee moet luisteren, verzucht al elke keer "zit die stofzuiger er ook nog steeds in..."quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben die stem van Nouche zo zat, steeds als ik de stream aan slinger is zij er op
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meneer Ireth, die verplicht mee moet luisteren, verzucht al elke keer "zit die stofzuiger er ook nog steeds in..."
Komt door Leroy he, vandaag wil hij Dimi en Nawel van kamer laten wisselenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri zei weer van je slaapt alleen he, vera jezus is elke dat 20x dan slaap je toch apart.
Hopelijk komen er weer 3 op dan. Als Leroy mag veiligstellen heeft Dimi een probleemquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel stemt op: Salar en Vera
Nouchine stemt op: Dimitri en Vera
Leroy stemt op: Dimitri en Peter
Julio stemt op: Peter en Dimitri
Hanne stemt op: Salar en Dimitri
Grace stemt op: Salar en Peter
Vera stemt op: Nawel en Peter
Dimitri stemt op: Nawel en Julio
Salar stemt op: Nawel en Julio
Kristof stemt op: Nawel en Hanne
Peter stemt op: Julio en Hanne
Nawel 4 stemmen
Dimitri 4 stemmen
Peter 4 stemmen
Salar 3 stemmen
Julio 3 stemmen
Hanne 2 stemmen
Vera 2 stemmen
denk dat het lijstje zoals hierboven niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hopelijk komen er weer 3 op dan. Als Leroy mag veiligstellen heeft Dimi een probleem
Hier kan ik prima mee levenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel stemt op: Salar en Vera
Nouchine stemt op: Dimitri en Vera
Leroy stemt op: Dimitri en Peter
Julio stemt op: Peter en Dimitri
Hanne stemt op: Salar en Dimitri
Grace stemt op: Salar en Peter
Vera stemt op: Nawel en Peter
Dimitri stemt op: Nawel en Julio
Salar stemt op: Nawel en Julio
Kristof stemt op: Nawel en Hanne
Peter stemt op: Julio en Hanne
Nawel 4 stemmen
Dimitri 4 stemmen
Peter 4 stemmen
Salar 3 stemmen
Julio 3 stemmen
Hanne 2 stemmen
Vera 2 stemmen
Dan vertrekt Dimi of Nawel denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel is salar, dimitri en nawel op de bank.
Dan slaapt Dimi toch net als Vera in groen. Kan hij toch bij haar gaan liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Komt door Leroy he, vandaag wil hij Dimi en Nawel van kamer laten wisselen
denk ik ook, hoop op nawel maar dat is lievelingetje dus die zal blijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan vertrekt Dimi of Nawel denk ik.
Weet het ook niet zeker, maar mocht het zo zijn..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk dat het lijstje zoals hierboven niet helemaal klopt.
Salar wint BB 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vera gaat vannacht weer in goud liggenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan slaapt Dimi toch net als Vera in groen. Kan hij toch bij haar gaan liggen.
Ik vind alles best, zolang salar er maar in blijft... (en Kristof, maar die verwacht ik niet op de bank)quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Als vera heeft gestemd zoals ze denk ik zou willen heeft zij als enige op nouchine en nawel gestemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang salar er maar in blijft... (en Kristof, maar die verwacht ik niet op de bank)
Mijn mooiste bank zou nú zijn: noush en Nawel.
Ok, het is dus maar voor 1nachtje. Dacht totdat Leroy LB af was.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera gaat vannacht weer in goud liggen
Nee daarom slaat dit ook helemaal nergens op omdat ze vorige week al apart zatenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, het is dus maar voor 1nachtje. Dacht totdat Leroy LB af was.
Denk ik ook niet, er zijn teveel opties.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat Salar op de bank zit.
Nouchine gaat daar allesinds niet in mee.
Grace gaat nooit voor Vera.
Grace zal eerder Nawel op de bank zetten dan Vera.
Leroy is gewoon een bully. Hij doet het enkel en alleen om Dimi te kloten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee daarom slaat dit ook helemaal nergens op omdat ze vorige week al apart zaten
denk niet dat hij iemand mag savenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Julio niet meer stemmen krijgt. Leroy zou hem saven.
Dan zat Nawel erop. Nu zal hij Nawel saven.
Hoop het niet,quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk niet dat hij iemand mag saven
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk niet dat hij iemand mag saven
Zij gaat ook niet winnen,quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is oververmoeid en ligt godganse dagen in haar nest. Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Ligt ze dan alweer?? Dacht dat ze het wel een dagje kon volhouden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is "oververmoeid" en ligt godganse dagen in haar nest. Nee Nawel, je bent gewoon een luie trut die er niet tegen kan dat iemand anders meer aandacht krijgt dan jou.
Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.
van salar verliest hij maar van nawel weet ik niet. Ik zal daarom op hem stemmen als hij er op staat alleen al om te zorgen dat nawel er nu wel uitvliegt hoop ik dat veel mensen dat gaan doen. Dan kan dimi volgende week wel weg of zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.
Kitty was er ook van overtuigd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vraag me af hoe zij denkt dat ze zelfs maar een kans maakt.
Van mij mag Nawel eruit .. maar dat gebeurt denk ik ook niet ..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.
Die gaan geen sex hebben op tv dat is wel duidelijk dus Dimi exitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.
Alsof die ook maar enige poging maakt om te winnen. Gewoon elke dag dat ze erin zit wat centen oprapen om in haar bed te steken, je zou gek zijn om het niet te doen. En BB doet er toch geen hol aan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is "oververmoeid" en ligt godganse dagen in haar nest. Nee Nawel, je bent gewoon een luie trut die er niet tegen kan dat iemand anders meer aandacht krijgt dan jou.
Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Ligt er aan tegenover wie ze staat, als Dimi er bij staat is Dimi weg, maar weet niet hoe de verhoudingen liggen achter de schermen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van mij mag Nawel eruit .. maar dat gebeurt denk ik ook niet ..
Nawel kan zelfs geen halve dag volhouden. Er zijn zoveel mensen die aan BB willen meedoen die WEL moeite willen doen om te winnen of meehelpen in het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt ze dan alweer?? Dacht dat ze het wel een dagje kon volhouden.
Toch denk ik dat dimi van nawel wint omdat hij nog iets toevoegt. Zij zeurt en klaagt alleen maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er aan tegenover wie ze staat, als Dimi er bij staat is Dimi weg, maar weet niet hoe de verhoudingen liggen achter de schermen.
Denk het ook, aan de andere kant ze heeft wel privileges zoals altijd maar op bed mogen liggen en migraine simuleren...Het is een tweede Zoey.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dimi van nawel wint omdat hij nog iets toevoegt. Zij zeurt en klaagt alleen maar
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, zijn weer veel buffers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben meer mensen problemen met de streams? Het gaat allemaal mega traag, hele lage kwaliteit streams. Dit gebeurt me best vaak.
Morgenmiddag denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef Sofia35 het volgende:
Wanneer horen ze wie de genomineerde zijn ?
We merken het wel als leroy maar niet iemand mag vrijstellen want dan zou het niet eerlijk zijn in mijn ogen. Dus ik hoop gelijke stand van nawel, dimi en salarquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Scud het volgende:
[..]
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.
Wanneer ze weer met 3 op dat bord staan heeft die wel een probleem.
Ja blijft constant hangen, heel irritantquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben meer mensen problemen met de streams? Het gaat allemaal mega traag, hele lage kwaliteit streams. Dit gebeurt me best vaak.
Ik dacht ring van1 van de afwassers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef Ireth het volgende:
Kwam nou leroy zijn immuniteitspin liggend op het aanrecht in beeld???
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ja blijft constant hangen, heel irritant
Als Salar erbij staat zeker, dan ga ik toch echt voor hem dan maar alletwee weg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Scud het volgende:
[..]
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.
Wanneer ze weer met 3 op dat bord staan heeft die wel een probleem.
Dacht gouden knoop van Vera haar blazerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht ring van1 van de afwassers.
Ik denk niet dat Leroy die pin afdoet. Mister paranoia
Das niet vreemd hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...
Ja ik ook. Salar staat bij mij bovenaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Salar erbij staat zeker, dan ga ik toch echt voor hem dan maar alletwee weg.
idd weg met die backstabberquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We merken het wel als leroy maar niet iemand mag vrijstellen want dan zou het niet eerlijk zijn in mijn ogen. Dus ik hoop gelijke stand van nawel, dimi en salar
echt hè en die streams van dat getut in de badkamer ben ik ook wel zat.quote:
Wordt tijd dat we 3CPO, naar de metaalverwerker sturen, is nu niet meer te redden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
Agossie, leroy loopt he-le-maal mank...
Nou. Ik ben eens op 1 blokje lego gaan staan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
Agossie, leroy loopt he-le-maal mank...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Ik ben eens op 1 blokje lego gaan staan.![]()
Dat is nog pijnlijker dan op een punaise trappen...
Was een Engels woord, maar denk dat BB zelf niet weet wat het betekend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe werd deze week ook alweer genoemd?
Judgement week. Maar maak er maar Faalweek van.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een Engels woord, maar denk dat BB zelf niet weet wat het betekend.
Zet er een gemiddelde user neer die de spelopdrachten mag bedenken en je hebt meer tv dan wat je nu ziet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben vanochtend kijkers tweets gezien, daar kunnen ze al weer een halve uitzending mee vullen, ook met de aftermath.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |