Waarom moeten we dit weten, Leroy houd nu eens je mond er komt niks zinnigs uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
leroy verteld dat hij zijn zak kaalscheert
over 2 dagen kijk je het terug toch? zo ver loop je achter ongeveer?quote:
Lees dan terug er geven toch genoeg mensen antwoord? Het ging om quotes maar Leroy spreekt dat uit als koots.quote:
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
@:Dotteke vertel me wat kootz is en of
zij dat eten gekregt hebben?
yep hier ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:40 schreef Ireth het volgende:
Videoland is ook van slag door de koots van leroy, stream blijft continue hangen hier
quotesquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen idee
Bedoelen ze geen kots ( overgeven)
Leroy zegt steeds koot i.p.v. quote.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
@:Dotteke vertel me wat kootz is en of
zij dat eten gekregt hebben?
waarom viert deze idiot dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Leroy zegt steeds koot i.p.v. quote.
lol geniaal dit , een pareltjequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kootz ken ik niet, ik kom net binnen dus geen idee
Bedoelen ze geen kots ( overgeven)
O dat kan je helemaal niet etenquote:
Kom ook net binnen en zie dit bericht, ik denk die heeft een o te veel gezetquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
Wees blij dat er geen koots over kots tussen zaten, want dan waren we komende week nóg alles aan Mario aan het uitleggen
ik koot jou!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth trekt de slingers uit de kast!!!
Die vier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
mogen ze op iedereens stemmen of alleen op die vier
We hebben geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
Op allemaal lijkt me tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kom net binnen Mario en zag jou mention.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
snap er niet welke kut quote
ze vieren en wat en fiets met
te maken heeft
selfs dotteke snapt het niet also
julie hou me niet vor stom
Zelfs Dotteke had niet teruggelezen of de SV gezienquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
te maken heeft
Geniaal ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
te maken heeft
Dat lijkt me nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mag vast een vrijstelling weggeven
Sukkel. Dan gaan ze de boot in. Kan zijn vriendje Dimi het schudden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof wil niet op 'Julio en Nawel'
Ja ... Maar wellicht wil hij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sukkel. Dan gaan ze de boot in. Kan zijn vriendje Dimi het schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |