Precies. Julio moet weg!quote:
ik ook, hoop alleen dat hij hierdoor niet zijn eigen graf graaftquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:09 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het op zich ook wel goed dat kristof zijn eigen plan wil volgen en niet met de meute mee wilt.
Ik zou zijn overleven idd ook niet vierenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:04 schreef mario390 het volgende:
maar ik vind dat hij overdrevt
van en betje bloeten stervt hij niet
en dat moet je ook niet vieren
En dan zaterdag exit van een hotelkamerquote:
hahaha ik schrijf het als grap en op de streams wordt dezelfde grap door nouche en salar gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
de sirene buiten, tobias wordt terug gebracht
het is bij het lopen niet omquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou zijn overleven idd ook niet vieren
Real tv..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zaterdag exit van een hotelkamer
Dan mag Leroy er 1 redden.. wordt het Dimi en Salar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
ik hoop nawel, dimi en salar alledrie 5 stemmen
Ik dacht daar ook aanquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
man man altijd deze inszenierungenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef danilel het volgende:
nee hebben er vaker 3 op gestaan, vorige week nogquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan mag Leroy er 1 redden.. wordt het Dimi en Salar.
Vorige week was er geen little brotherquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee hebben er vaker 3 op gestaan, vorige week nog
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Uit het gesprek dat ze met Vera had zal het waarschijnlijk Peter zijn
Kristof is ze best fan van
Is gewoon een grapje niet zo serieus nemen johquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man altijd deze inszenierungen
Ik begrijp niet eens dat hij een ex heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef Ireth het volgende:
Ow God de kapper heeft ook in de auto's gezeten![]()
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom zijn ex, zijn ex is geworden
zie en dat is deze big brother ,als jemand terugkomtquote:
Jawel, gister in de sauna .. ze gaat niet op Julioquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.
man man man, het was een grapje, pffff als ik al jouw insinuaties serieus moest nemen dan moest ik wel heel erg veel geduld hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man altijd deze inszenierungen
van de week tegen julio gezegd dat ze niet op hem zou stemmenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook niet zo dik met Julio. Zie niet dat die een gesprek of wat dan ook hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |