Gebeurd toch ook niet echt, was een geintjuhquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie en dat is deze big brother ,als jemand terugkomt
werd het zo theatralisch gemakt, als was bb zo
belangrijk, vind dit niet kunnen
we hebben nu geen keuze erg genoeg, of het geluid af zettenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben die stem van Nouche zo zat, steeds als ik de stream aan slinger is zij er op
ja nog is en grapje,maar als tobias terugkomt,gaat bb datquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
man man man, het was een grapje, pffff als ik al jouw insinuaties serieus moest nemen dan moest ik wel heel erg veel geduld hebben
Whaaa.....inderdaad. Die komt niet verder dan een date.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet eens dat hij een ex heeft.
Ohja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
van de week tegen julio gezegd dat ze niet op hem zou stemmen
Meneer Ireth, die verplicht mee moet luisteren, verzucht al elke keer "zit die stofzuiger er ook nog steeds in..."quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben die stem van Nouche zo zat, steeds als ik de stream aan slinger is zij er op
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meneer Ireth, die verplicht mee moet luisteren, verzucht al elke keer "zit die stofzuiger er ook nog steeds in..."
Komt door Leroy he, vandaag wil hij Dimi en Nawel van kamer laten wisselenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri zei weer van je slaapt alleen he, vera jezus is elke dat 20x dan slaap je toch apart.
Hopelijk komen er weer 3 op dan. Als Leroy mag veiligstellen heeft Dimi een probleemquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel stemt op: Salar en Vera
Nouchine stemt op: Dimitri en Vera
Leroy stemt op: Dimitri en Peter
Julio stemt op: Peter en Dimitri
Hanne stemt op: Salar en Dimitri
Grace stemt op: Salar en Peter
Vera stemt op: Nawel en Peter
Dimitri stemt op: Nawel en Julio
Salar stemt op: Nawel en Julio
Kristof stemt op: Nawel en Hanne
Peter stemt op: Julio en Hanne
Nawel 4 stemmen
Dimitri 4 stemmen
Peter 4 stemmen
Salar 3 stemmen
Julio 3 stemmen
Hanne 2 stemmen
Vera 2 stemmen
denk dat het lijstje zoals hierboven niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:25 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hopelijk komen er weer 3 op dan. Als Leroy mag veiligstellen heeft Dimi een probleem
Hier kan ik prima mee levenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel stemt op: Salar en Vera
Nouchine stemt op: Dimitri en Vera
Leroy stemt op: Dimitri en Peter
Julio stemt op: Peter en Dimitri
Hanne stemt op: Salar en Dimitri
Grace stemt op: Salar en Peter
Vera stemt op: Nawel en Peter
Dimitri stemt op: Nawel en Julio
Salar stemt op: Nawel en Julio
Kristof stemt op: Nawel en Hanne
Peter stemt op: Julio en Hanne
Nawel 4 stemmen
Dimitri 4 stemmen
Peter 4 stemmen
Salar 3 stemmen
Julio 3 stemmen
Hanne 2 stemmen
Vera 2 stemmen
Dan vertrekt Dimi of Nawel denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel is salar, dimitri en nawel op de bank.
Dan slaapt Dimi toch net als Vera in groen. Kan hij toch bij haar gaan liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Komt door Leroy he, vandaag wil hij Dimi en Nawel van kamer laten wisselen
denk ik ook, hoop op nawel maar dat is lievelingetje dus die zal blijvenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan vertrekt Dimi of Nawel denk ik.
Weet het ook niet zeker, maar mocht het zo zijn..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk dat het lijstje zoals hierboven niet helemaal klopt.
Salar wint BB 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel is salar, dimitri en nawel op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |