Niet op Julio, sowieso wel op Nawelquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof wil niet op 'Julio en Nawel'
Hoezo? Ken je quotedag niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:47 schreef mario390 het volgende:
rares volk de nederlanders vieren
en quote
Zou belachelijk zijn. To much power. Hij kan kiezen bij gelijke stand neem ik aan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mag vast een vrijstelling weggeven
Nee ik zet mijn laptop aan kom hier en zie een mention, die las ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs Dotteke had niet teruggelezen of de SV gezien
Hij zei stem gewoon wat je wilquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Hij kijkt Vera ook niet aan
Vera vraagt om stem advies maar hij negeert haar gewoon.
Ik vind dit zo zielig
ze kan toch zelf wel wat verzinnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
neequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoezo? Ken je quotedag niet?
En ze snap de koot niet, dat ze een zachtgekookt ei is..eigen schuld vind ik..quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
als hij vrijstelling mag geven was dat aan julioquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn. To much power. Hij kan kiezen bij gelijke stand neem ik aan.
hij is en vollsukkelquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind dit zo zielig
Oke, ik doe een poging...quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:45 schreef mario390 het volgende:
snap er niet welke kut quote
ze vieren en wat en fiets met
te maken heeft
selfs dotteke snapt het niet also
julie hou me niet vor stom
Beter dan de streams, vooral die fiets, en kan je het eten? waarna Dotteke met Kots komtquote:
toen hij zei wie hij ging nomineren zei ze zelf ja maar 'die' wil ik niet nominerenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar ze zei ik wil jou beschermen tegen dimi
Even bij SV gekeken ik vermoed dat het hier over gaat stukje uit het SV van Li0nheartquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
hebben ze en challenge gespelt?
dann word ik het snappen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik doe een poging...
1. Ze hebben vanmorgen quotes van twitter mogen zien.
2. Leroy heeft die mogen uitkiezen.
3. Daarbij is hij zwaar gewond geraakt.
4. Leroy zegt koot ipv quote (x600)
5. Leroy heeft het gelukkig overleefd
6. Ze vieren dat hij nog leeft.
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien snap je het als je even de streamverslagen leest..quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
dann word ik het snappen
Hoop dat dan in ieder geval Nawel en Julio gelijk staan.. en dat hij dan Julio kiest.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Thorelf het volgende:
hoop niet op gelijke stand...want denk dat ik niet achter leroy zijn keuze zal staan
de koot 500quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gast echt, lees ff de SVquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
dann word ik het snappen
Maar gelukkig is daar Whuzz om aan te vullen! Hoe kon ik die nu vergeten!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!
secretaressedagquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoezo? Ken je quotedag niet?
Misschien trending zien te maken op Twitter #kootquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het mooie woord koot maar opgenomen in het streamverslag. Is toch wel het woord van de dag.
Stop !!! De koffie hangt aan mijn scherm !!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er willen er ook een paar op salar. nawel, leroy, julio, grace, en misschien hannequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Juud79 het volgende:
Dimi, Vera, Nawel en Julio op de bank, gok ik?
daarom doet kristof het niet, wie hij dan wel als vervanger kiest weet ik niet. Denk dan hanne of veraquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Op Julio stemmen schijnt een tactische zet te zijn maar velen willen niet op hem.
helaas mag het niet op leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er willen er ook een paar op salar. nawel, leroy, julio, grace, en misschien hanne
En toen kootste hij van het kootsen tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat Leroy bijna moest kotsen van de pijn, wat ook leuke koots opleverde!
dankjewel voor jouw streamverslagen, sowieso iedereen die deze schrijft, ik ben er altijd heel blij mee!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het mooie woord koot maar opgenomen in het streamverslag. Is toch wel het woord van de dag.
Ik koot jou nog even, dank allen voor het lachen. Lig hier in een deuk door alle opmerkingen en kootsquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien trending zien te maken op Twitter #koot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |