Vera gaat vannacht weer in goud liggenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan slaapt Dimi toch net als Vera in groen. Kan hij toch bij haar gaan liggen.
Ik vind alles best, zolang salar er maar in blijft... (en Kristof, maar die verwacht ik niet op de bank)quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn gevoel is salar, dimitri en nawel op de bank.
Als vera heeft gestemd zoals ze denk ik zou willen heeft zij als enige op nouchine en nawel gestemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang salar er maar in blijft... (en Kristof, maar die verwacht ik niet op de bank)
Mijn mooiste bank zou nú zijn: noush en Nawel.
Ok, het is dus maar voor 1nachtje. Dacht totdat Leroy LB af was.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera gaat vannacht weer in goud liggen
Nee daarom slaat dit ook helemaal nergens op omdat ze vorige week al apart zatenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, het is dus maar voor 1nachtje. Dacht totdat Leroy LB af was.
Denk ik ook niet, er zijn teveel opties.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat Salar op de bank zit.
Nouchine gaat daar allesinds niet in mee.
Grace gaat nooit voor Vera.
Grace zal eerder Nawel op de bank zetten dan Vera.
Leroy is gewoon een bully. Hij doet het enkel en alleen om Dimi te kloten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee daarom slaat dit ook helemaal nergens op omdat ze vorige week al apart zaten
denk niet dat hij iemand mag savenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Julio niet meer stemmen krijgt. Leroy zou hem saven.
Dan zat Nawel erop. Nu zal hij Nawel saven.
Hoop het niet,quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk niet dat hij iemand mag saven
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
denk niet dat hij iemand mag saven
Zij gaat ook niet winnen,quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is oververmoeid en ligt godganse dagen in haar nest. Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Ligt ze dan alweer?? Dacht dat ze het wel een dagje kon volhouden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is "oververmoeid" en ligt godganse dagen in haar nest. Nee Nawel, je bent gewoon een luie trut die er niet tegen kan dat iemand anders meer aandacht krijgt dan jou.
Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.
van salar verliest hij maar van nawel weet ik niet. Ik zal daarom op hem stemmen als hij er op staat alleen al om te zorgen dat nawel er nu wel uitvliegt hoop ik dat veel mensen dat gaan doen. Dan kan dimi volgende week wel weg of zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |