Das niet vreemd hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...
Ja ik ook. Salar staat bij mij bovenaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Salar erbij staat zeker, dan ga ik toch echt voor hem dan maar alletwee weg.
idd weg met die backstabberquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
We merken het wel als leroy maar niet iemand mag vrijstellen want dan zou het niet eerlijk zijn in mijn ogen. Dus ik hoop gelijke stand van nawel, dimi en salar
echt hè en die streams van dat getut in de badkamer ben ik ook wel zat.quote:
Wordt tijd dat we 3CPO, naar de metaalverwerker sturen, is nu niet meer te redden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
Agossie, leroy loopt he-le-maal mank...
Nou. Ik ben eens op 1 blokje lego gaan staan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
Agossie, leroy loopt he-le-maal mank...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Ik ben eens op 1 blokje lego gaan staan.![]()
Dat is nog pijnlijker dan op een punaise trappen...
Was een Engels woord, maar denk dat BB zelf niet weet wat het betekend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe werd deze week ook alweer genoemd?
Judgement week. Maar maak er maar Faalweek van.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een Engels woord, maar denk dat BB zelf niet weet wat het betekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |