Kitty was er ook van overtuigd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vraag me af hoe zij denkt dat ze zelfs maar een kans maakt.
Van mij mag Nawel eruit .. maar dat gebeurt denk ik ook niet ..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.
Die gaan geen sex hebben op tv dat is wel duidelijk dus Dimi exitquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou BB dat toestaan? Die wil dat stelletjes gedoe nog langer op TV hebben met alle mogelijkheden van dien zoals sex...want TV.
Alsof die ook maar enige poging maakt om te winnen. Gewoon elke dag dat ze erin zit wat centen oprapen om in haar bed te steken, je zou gek zijn om het niet te doen. En BB doet er toch geen hol aan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:40 schreef Stargazing het volgende:
Nawel "wil de strijd meemaken" maar is "oververmoeid" en ligt godganse dagen in haar nest. Nee Nawel, je bent gewoon een luie trut die er niet tegen kan dat iemand anders meer aandacht krijgt dan jou.
Hoe zij BB denkt te winnen ontgaat me echt.
Ligt er aan tegenover wie ze staat, als Dimi er bij staat is Dimi weg, maar weet niet hoe de verhoudingen liggen achter de schermen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van mij mag Nawel eruit .. maar dat gebeurt denk ik ook niet ..
Nawel kan zelfs geen halve dag volhouden. Er zijn zoveel mensen die aan BB willen meedoen die WEL moeite willen doen om te winnen of meehelpen in het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt ze dan alweer?? Dacht dat ze het wel een dagje kon volhouden.
Toch denk ik dat dimi van nawel wint omdat hij nog iets toevoegt. Zij zeurt en klaagt alleen maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er aan tegenover wie ze staat, als Dimi er bij staat is Dimi weg, maar weet niet hoe de verhoudingen liggen achter de schermen.
Denk het ook, aan de andere kant ze heeft wel privileges zoals altijd maar op bed mogen liggen en migraine simuleren...Het is een tweede Zoey.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dimi van nawel wint omdat hij nog iets toevoegt. Zij zeurt en klaagt alleen maar
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt .. als Dimi erop zit , gaat Dimi eruit, maakt niet uit tegen wie.
Klopt, zijn weer veel buffers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben meer mensen problemen met de streams? Het gaat allemaal mega traag, hele lage kwaliteit streams. Dit gebeurt me best vaak.
Morgenmiddag denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef Sofia35 het volgende:
Wanneer horen ze wie de genomineerde zijn ?
We merken het wel als leroy maar niet iemand mag vrijstellen want dan zou het niet eerlijk zijn in mijn ogen. Dus ik hoop gelijke stand van nawel, dimi en salarquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Scud het volgende:
[..]
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.
Wanneer ze weer met 3 op dat bord staan heeft die wel een probleem.
Ja blijft constant hangen, heel irritantquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben meer mensen problemen met de streams? Het gaat allemaal mega traag, hele lage kwaliteit streams. Dit gebeurt me best vaak.
Ik dacht ring van1 van de afwassers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef Ireth het volgende:
Kwam nou leroy zijn immuniteitspin liggend op het aanrecht in beeld???
Ik zie nu al bijna 2 minuten Dimi met openstaande mond...quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ja blijft constant hangen, heel irritant
Als Salar erbij staat zeker, dan ga ik toch echt voor hem dan maar alletwee weg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Scud het volgende:
[..]
Dat durf ik zo nog niet met 100% zekerheid zeggen. Ik vind Dimi echt een gigantische lul, maar aangezien Nawel echt met meters voorsprong onderaan mijn lijst bengelt zal ik nog eerder voor hem stemmen dan voor haar. En ik denk dat er nog wel meerdere mensen zo zijn.
Wanneer ze weer met 3 op dat bord staan heeft die wel een probleem.
Dacht gouden knoop van Vera haar blazerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht ring van1 van de afwassers.
Ik denk niet dat Leroy die pin afdoet. Mister paranoia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |