Ja ik dacht toch eens kijken wie me het eerst een DM stuurt om er wat van te zeggen, maar niemandquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Fred_B het volgende:
Wij zaten allemaal zo te wachten
[ afbeelding ]
Alsof ik ooit flauwe TT's zou makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit net zo'n flauwe topictitel als die Letse topictitel van een tijdje terug? yo no comprendo
Waarom dan juist in de TT gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik ooit flauwe TT's zou maken
Nee, dit is een stukje uit de tekst van één van de meest verschrikkelijke liedjes ooit gemaakt; Hips Don't Lie.
Opdat wij niet vergeten, Redefinequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom dan juist in de TT gebruiken
Nou dat wordt gezellig met TT's met songteksten van E-mail to Berlin, Shalalie, Walk Along etc.quote:
I go to my PC (computer, computer)quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezellig met TT's met songteksten van E-mail to Berlin, Shalalie, Walk Along etc.
Een coupe vers mokka-ijsquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
I go to my PC (computer, computer)
And step into the magic screen
The world is in our hands, we'll do Europe in one day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@AgnesGruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De Spelen zijn officieus geopendquote:
Ik wens Twitter failliet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Allemaal mensen op Twitter die de Efteling failliet wensen omdat ze een coronatoegangsbewijs vragen![]()
Ga lekker klagen bij de overheid![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van het moeten laten zien van een Groen Vinkje in deze fase van de pandemie, maar please
Dit zie je bij veel kroegen die op facebook zetten iets zetten als: "Jullie zijn weer welkom". Wat een treurnis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Allemaal mensen op Twitter die de Efteling failliet wensen omdat ze een coronatoegangsbewijs vragen![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van het moeten laten zien van een Groen Vinkje in deze fase van de pandemie, maar please
Wat een sneuneuzenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zie je bij veel kroegen die op facebook zetten iets zetten als: "Jullie zijn weer welkom". Wat een treurnis.
Ja joh, maar ondertussen wel roepen dat jouw vrijheid wordt beperkt. Laat die ondernemers zelf lekker vrij om te bepalen of ze de wet volgen of niet..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een sneuneuzen
Alsof er ook maar íemand is die het leuk vindt dat ze moeten controleren op coronatoegangsbewijzen. (Ok misschien een paar van die zero-covidpersonen maar die gaat een CTB waarschijnlijk niet eens ver genoeg)
En zo'n Efteling he, alsof die ook maar enige keuze hebben. Moeten ze dan principieel hun hele park maar dicht houden? Of niet controleren en binnen no time alsnog gesloten worden omdat ze zich niet aan de regels houden?
Uh, nee, ondernemers staan NOOIT boven de wet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja joh, maar ondertussen wel roepen dat jouw vrijheid wordt beperkt. Laat die ondernemers zelf lekker vrij om te bepalen of ze de wet volgen of niet..
Ik dacht dat Yesse het anders bedoelde. Dat de (ik noem ze maar even zo) Wappies hun eigen vrijheid boven die van de ondernemers stellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh, nee, ondernemers staan NOOIT boven de wet.
Ja als man word je dan gewoon de sportschool uitgezet hoor, en terecht ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik was op de sportschool en daar was een razend knappe jongen. Ik kon haast niet stoppen met naar hem kijken. Maar hij was ongeveer de helft van mijn leeftijd![]()
![]()
/cougar
Klopt inderdaad maar nu ik het opnieuw lees snap ik de verwarringquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yesse het anders bedoelde. Dat de (ik noem ze maar even zo) Wappies hun eigen vrijheid boven die van de ondernemers stellen
Als het Dré’tje Hazes was zou ik gewoon blijven kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik was op de sportschool en daar was een razend knappe jongen. Ik kon haast niet stoppen met naar hem kijken. Maar hij was ongeveer de helft van mijn leeftijd![]()
![]()
/cougar
Ze zei razend knappe jongen hè...quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het Dré’tje Hazes was zou ik gewoon blijven kijken.
De Efteling is een hoge boom natuurlijk. Dat zag je onlangs ook met dat stikstofgeneuzel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
Beter razend knap dan knap razendquote:
Joejoequote:
Die heb ik niet in huisquote:
Ow kak, moet ik nog terugkijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:14 schreef Strani het volgende:
Mooie docu ook over Sjinkie Knegt zeg, afgelopen zaterdag
STUKJE???quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huisIk heb nog wel chocoladeletter, wil je daar een stukje van?
Ik hoop dat ik een beetje onopvallend gluurdequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als man word je dan gewoon de sportschool uitgezet hoor, en terecht ook.
Iew, neequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het Dré’tje Hazes was zou ik gewoon blijven kijken.
Ik! Welke smaken heb je?quote:
Fijn om te wetenquote:
Oei, dan denk ik dat ik toch beter bonbons kan gaan halen!quote:
Winterglow en autumn stormquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik! Welke smaken heb je?
Momenteel ben ik dol op verse gemberthee (jaja, gember, wat ik eerst nooit lustte) en de Chai thee van Jumbo huismerk, en mangothee. Ik heb even een pauze van Winterglow en Autumn storm, die heb ik teveel gedronken de laatste tijd
Voor mijn dan graag sinaasappel, alstublieftquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Winterglow en autumn stormDaarnaast ook bosvruchten, sinaasappel en aardbei. Ik moet weer eens aanvullen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn dan graag sinaasappel, alstublieft
Hartelijk dank! En met dit heerlijke kopje thee ga ik even een aflevering van Outlander kijkenquote:
Yes!quote:
Hoe?quote:
Ho!quote:
Ok!quote:
Winterglow graagquote:
Gebeldquote:
* H_T schenktquote:
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lust wel een kopje gewone thee.
Ik lees het al, je bent een keiharde onderhandelaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gebeld![]()
Ik wilde weten hoe het zit met ViaPlay. Schijnt dat we een andere mediabox en abonnement (lees: duurder) moeten hebben.
Gezegd dat we al heel lang klant zijn en dat bij KPN ViaPlay 9 maanden gratis is en of ze wat voor me konden betekenen.
Hopsala
Oh goede, hier hetzelfde. Ook maar eens bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gebeld![]()
Ik wilde weten hoe het zit met ViaPlay. Schijnt dat we een andere mediabox en abonnement (lees: duurder) moeten hebben.
Gezegd dat we al heel lang klant zijn en dat bij KPN ViaPlay 9 maanden gratis is en of ze wat voor me konden betekenen.
Hopsala
quote:
Nou ja, ik heb het in dit geval een keer netjes gehoudenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lees het al, je bent een keiharde onderhandelaar
Het is me altijd nog gelukt bij Ziggo. Ze willen je liever niet kwijt, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh goede, hier hetzelfde. Ook maar eens bellen.
Dit klinkt echt alsof het wel een keertje mis zal gaan bij het innen van de betalingenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is me altijd nog gelukt bij Ziggo. Ze willen je liever niet kwijt, dat scheelt.
En er komt nogal wat bij:
Nieuwe mediabox à ¤ 18,95
Duurder abo à ¤ 8,- per mnd
Kosten ViaPlay à ¤ 4,95 per mnd (4 mnd), daarna 1 mnd ¤ 9,99![]()
Daarna ¤ 13,99 per maand![]()
Rare constructie ook
Klinkt duurquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is me altijd nog gelukt bij Ziggo. Ze willen je liever niet kwijt, dat scheelt.
En er komt nogal wat bij:
Nieuwe mediabox à ¤ 18,95
Duurder abo à ¤ 8,- per mnd
Kosten ViaPlay à ¤ 4,95 per mnd (4 mnd), daarna 1 mnd ¤ 9,99![]()
Daarna ¤ 13,99 per maand![]()
Rare constructie ook
Ik ga het goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof het wel een keertje mis zal gaan bij het innen van de betalingen
Ligt aan de maand (incl korting):quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt duurWaar kom je dan in totaal per maand op uit?
Oh dat valt nog mee danquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ligt aan de maand (incl korting):
Feb 68,85 (incl eenmalige kosten voor de mediabox)
Maart, april en mei 48,90
Juni 53,94
Juli 57,94
Daarna einde korting, maar dan hang ik weer aan de foon![]()
Ze zeiden wel dat ze met ViaPlay bezig zijn met een actiekorting zoals bij KPN. Dat kunnen ze dus niet zelf bepalen?
In de eerste Europese landen die HBO Max kregen, was er een vrij aantrekkelijk startaanbod om levenslang de helft van de prijs te betalen. Benieuwd of wij dat ook gaan krijgen, dat maakt het wel interessantquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan ook nog vanaf maart HBO Max a ¤ 9,30 per maand.
Ja, inderdaad. Ik moet sowieso nog GoT kijken, dus ben wel van plan het te nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In de eerste Europese landen die HBO Max kregen, was er een vrij aantrekkelijk startaanbod om levenslang de helft van de prijs te betalen. Benieuwd of wij dat ook gaan krijgen, dat maakt het wel interessant
Ik 60 voor glasvezel-KPN met tv erbijquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik zit op 61 euro per maand voor internet en basic digitale TV van KPN
Denk dat wij hetzelfde abonnement hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik 60 voor glasvezel-KPN met tv erbij
ViaPlay heeft nu zelf een aanbieding voor 99 euro voor het eerste jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ligt aan de maand (incl korting):
Feb 68,85 (incl eenmalige kosten voor de mediabox)
Maart, april en mei 48,90
Juni 53,94
Juli 57,94
Daarna einde korting, maar dan hang ik weer aan de foon![]()
Ze zeiden wel dat ze met ViaPlay bezig zijn met een actiekorting zoals bij KPN. Dat kunnen ze dus niet zelf bepalen?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee danMet KPN ben ik duurder uit en dat is nog voor ViaPlay erbij zit
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik zit op 61 euro per maand voor internet en basic digitale TV van KPN
Vanavond F1TVPRO app op de Xbox installeren en een Abo van 65 per jaar regelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gebeld![]()
Hopsala
Nou ja wellicht dacht 'ie "wat een lekkere cougar", je weet het niet hè.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat ik een beetje onopvallend gluurde
Maar hij keek ook af en toe mijn kant op dus ik denk het niet
Oh ja ik moet seizoen 3 nog zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef Fascination het volgende:
Zou Westworld weleens helemaal willen zien.
Ik ben ook nooit aan seizoen 3 begonnen... Trekt mij niet meer ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik moet seizoen 3 nog zienMaar vond het wel jammer dat ze van setting veranderden want ik hou juist van die western setting.
Nee, nou dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit aan seizoen 3 begonnen... Trekt mij niet meer ofzo
Heb alleen ooit aflevering 1 gezien, downloaden is niet meer m’n dingquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik moet seizoen 3 nog zienMaar vond het wel jammer dat ze van setting veranderden want ik hou juist van die western setting.
Oh nee dat doe ik ook nooit meer eigenlijk. Met alle services die er zijn tegenwoordig vind ik dat ook niet meer zo nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb alleen ooit aflevering 1 gezien, downloaden is niet meer m’n ding
Het is wel lastig. Ik ben nu het eerste seizoen van The Affair aan het kijken op Ziggo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik ook nooit meer eigenlijk. Met alle services die er zijn tegenwoordig vind ik dat ook niet meer zo nodig.
Que viva España cabrón!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Iedereen zit er op te wachten, dus natuurlijk ga ik het delen: hier is de SC ranking over de maand januari! Met een Spanjool op de eerste plaats, maar er wordt nog uitgezocht of dat wel helemaal volgens de regels is gegaan. We weten allemaal dat die gasten constant in een siësta liggen.![]()
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
6 606 Meke
7 600 H_T
8 465 Fred_B
9 416 Guanabana
10 385 ijs_beer
11 375 molloot200
12 261 Momo
13 259 Cyan9
14 244 GeorgeM
15 230 ESF1Gamer
16 220 AgnesGru
17 197 Koen66
18 190 Yesse
19 159 Hamlapjes
20 155 usagi414
20 155 NailQueen
22 137 blackswangreen
23 121 BillDauterive
24 93 zorro28
24 93 Cee
26 92 Meridiaan
27 74 Wickedangel
28 62 sportfreak
29 46 Roger_Epiales
30 37 Prisha
Ja, ik wacht meestal inderdaad maar gewoon. Maar soms inderdaad wel frustrerend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel lastig. Ik ben nu het eerste seizoen van The Affair aan het kijken op Ziggo.
Een serie die op Netflix stond maar daar niet meer op staat.
En ziggo heeft voorlopig alleen het eerste seizoen dan zou ik naar Amazon Prime Video video moeten voor de rest. Of wachten op Ziggo
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
M'n pakketje is binnen! En het past, M lang is een succes.
Juuchenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
M'n pakketje is binnen! En het past, M lang is een succes.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na de reclame Het verhaal van Nederland
Ik hoop dat dit allemaal niet te woke wordtquote:Deskundigen delen de meest recente inzichten en laten geen zwarte bladzijde onbesproken. Zo gaat het over Willem van Oranje die als grootste Nederlander te boek staat, maar wel een heel team van propagandisten nodig had om dat voor elkaar te krijgen. Of de pijnlijke waarheden over de Nederlandse slavenhandel en onze misdragingen in Indonesië.
Nu nog over jagers en boeren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat dit allemaal niet te woke wordt![]()
En ik kijk nu natuurlijk San Remo.
93 points!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Iedereen zit er op te wachten, dus natuurlijk ga ik het delen: hier is de SC ranking over de maand januari! Met een Spanjool op de eerste plaats, maar er wordt nog uitgezocht of dat wel helemaal volgens de regels is gegaan. We weten allemaal dat die gasten constant in een siësta liggen.![]()
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
6 606 Meke
7 600 H_T
8 465 Fred_B
9 416 Guanabana
10 385 ijs_beer
11 375 molloot200
12 261 Momo
13 259 Cyan9
14 244 GeorgeM
15 230 ESF1Gamer
16 220 AgnesGru
17 197 Koen66
18 190 Yesse
19 159 Hamlapjes
20 155 usagi414
20 155 NailQueen
22 137 blackswangreen
23 121 BillDauterive
24 93 zorro28
24 93 Cee
26 92 Meridiaan
27 74 Wickedangel
28 62 sportfreak
29 46 Roger_Epiales
30 37 Prisha
Het was ook wel misleidend dat jij samen met @Strani in beeld werd genomen bij de bekendmaking van de winnaar. En nu denkt iedereen dat jij tweede bent geworden i.p.v. @Em31quote:
@Em31 is onze Mahmood.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook wel misleidend dat jij samen met @:Strani in beeld werd genomen bij de bekendmaking van de winnaar. En nu denkt iedereen dat jij tweede bent geworden i.p.v. @:Em31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |