Eens. Normaal gesproken zou ik wel even zo'n lijstje willen maken maar heb er nu even niet de puf voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar acnégezicht komt niet eens in de buurt bij de meest waardevolle spelers deze eeuw.
Ik heb echt geen flauw idee van zijn voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hype rond dat mannetje is wel wat apart.
Het enige wat die tweet zegt is het verschil tussen het hebben van geen tot waardeloze scouting tot het hebben van een nieuwe opgebouwde kennelijk dus goed werkende scouting.quote:
Jammer dat die deadline vandaag al is, ik twijfel ook over Sandler of Basset, maar in eerste instantie zou ik voor Sandler gaan wegens de krappe bezetting achterin.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou gaan voor Walemark, Hendrix en Bassett of Sandler
Sterker nog: Toornstra zal nu nog meer dan in de eerste seizoenshelft de eerste vervanger zijn van Til gok ik zomaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat die deadline vandaag al is, ik twijfel ook over Sandler of Basset, maar in eerste instantie zou ik voor Sandler gaan wegens de krappe bezetting achterin.
Andere kant mis je sowieso Til al de eerste wedstrijd, dus dan is Basset wel weer handig, al kan je dat ook opvangen met Toornstra.
Ja, dat denk ik ook. Of die Basset moet zich razendsnel ontwikkelen maar dat is volgens mij niet de verwachting.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog: Toornstra zal nu nog meer dan in de eerste seizoenshelft de eerste vervanger zijn van Til gok ik zomaar
Nog even afwachten hoe goed Sandler, Bassett en Walemark het gaan doen, en of Jahanbahks zijn vorm nog terugvindt voordat je hier uitspraken over kunt doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het enige wat die tweet zegt is het verschil tussen het hebben van geen tot waardeloze scouting tot het hebben van een nieuwe opgebouwde kennelijk dus goed werkende scouting.
De hand van Frank.
Met Aursnes, Pedersen en Trauner heeft het voor mij al wel genoeg bewezen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe goed Sandler, Bassett en Walemark het gaan doen, en of Jahanbahks zijn vorm nog terugvindt voordat je hier uitspraken over kunt doen.
Het is natuurlijk een beoordeling op afstand maar Sandler maakte in ieder niet zo'n beste indruk in zijn eerste interview. Moet mentaal ook wel goed zitten bij zo'n jongen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou een Frank eerder afrekeken op een Walemark dan op een goedkoop gokje als Bassett of Sandler ja. De kans dat die kut zijn is gewoon vrij aanwezig.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sandler maakte een slechte indruk in zijn interview dus dat wordt niks.
Zolang er nog geen Sandler-topic is ben ik nog niet echt onder de indrukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gras is groen, maar soms ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Nouja het zegt niet altijd wat. Maar soms ook wel.
Werk aan de winkel @onlogischquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er nog geen Sandler-topic is ben ik nog niet echt onder de indruk
Nou iets concreter dan:quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gras is groen, maar soms ook niet.
Zo dan, best een verrassing!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou iets concreter dan:
Walemark en Hendrix gaan slagen.
Bassett, Karim en Sandler niet.
U hoorde het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou iets concreter dan:
Walemark en Hendrix gaan slagen.
Bassett, Karim en Sandler niet.
U hoorde het hier voor het eerst.
Is ook volledig voor mijn eigen rekening deze uitspraak. Graag word ik hier na het einde van het seizoen op gewezen als ik fout zit.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is ook volledig voor mijn eigen rekening deze uitspraak. Graag word ik hier na het einde van het seizoen op gewezen als ik fout zit.
Liever niet eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is ook volledig voor mijn eigen rekening deze uitspraak. Graag word ik hier na het einde van het seizoen op gewezen als ik fout zit.
Waarom zou je uberhaupt nu dat soort uitspraken gaan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alle posts van PietjePuk wijst op chronisch aandachtstekort.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt nu dat soort uitspraken gaan doen.
Doe gewoon eens normaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hou gewoon van een leuke discussie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle posts van PietjePuk wijst op chronisch aandachtstekort.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat Kleijn en Hokke weer meetrainen met het eerste (Hartjes en Milambo ook maar die doen dat altijd geloof ik).
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle posts van PietjePuk wijst op chronisch aandachtstekort.
Generation Alpha ofzo ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Is hij die debiel Generation nog wat
Graag meer onderzoek @:Gurneyisbestoke
Hij zal 'm wel kennen uit z'n rol als assistent.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kleijn was zelfs de OnE tO wAtCh van kneusje Maduro.
Ja ik vind het eigenlijk ook wel een prettige analist hoor. Ik vergeef hem die ene goal alleen nooit meer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zal 'm wel kennen uit z'n rol als assistent.
Maar na al die verhalen ben ik ook wel benieuwd naar het mannetje.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Is hij die debiel Generation nog wat
Graag meer onderzoek @:Gurneyisbestoke
Kan hij mooi Willem II weer reddenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De babbelzieke Joegoslaaf zit ook alweer thuis.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan hij mooi Willem II weer redden
@:lenny_leonard
Klap in gezicht van de zorg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan hij mooi Willem II weer redden
@:lenny_leonard
Geen idee, jij bent hier de deskundige als het gaat om het snel en adequaat ontmaskeren van dat soort figuren.quote:
Gister stukje geluisterd maar nog niet helemaal, Krabby in isolatie was wel grappigquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent hier de deskundige als het gaat om het snel en adequaat ontmaskeren van dat soort figuren.
Overigens weer een prima DVM-podcast @:Scrummie
Beetje rommelige podcast, niet te doen. En maar 40min ipv 2,5 uur.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister stukje geluisterd maar nog niet helemaal, Krabby in isolatie was wel grappig
De bronnen zijn daarin niet eenduidig. Volgens mij weet niemand dit, zijn ook mensen die zeiden dat hij daarna 2 jaar kan worden vastgelegd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hee kan iemand ff in jip en janneke taal uitleggen hoe die Sandler constructie nou zit want snap er de ballen van.
We hebben hem nu transfervrij overgenomen met optie tot een verlenging van een jaar. City heeft een terugkoopoptie, is die 1 jaar geldig?
Of langer?
Beetje te. Maar als ik kijk wie zn zaakwaarnemer is, geloof ik niets van die hype.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ANNOUNCE Dijkshoorn in een 24 uur durende podcast.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje rommelige podcast, niet te doen. En maar 40min ipv 2,5 uur.
Wat ik heb gelezen is dat Manchester City de eerste aankoopoptie heeft als Feyenoord 'm verkoopt. Verder geen termijn gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De bronnen zijn daarin niet eenduidig. Volgens mij weet niemand dit, zijn ook mensen die zeiden dat hij daarna 2 jaar kan worden vastgelegd.
Had ik al wel verwacht met onze Deense TD. Uiteraard ook verwacht dat het compleet kansloos zou zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ax-jongen~a68302343/
Ook nog een poging gewaagd bij Eriksen.
quote:De afkoopsom van Cyriel Dessers bij Racing Genk bedraagt vier miljoen euro. De kans dat Feyenoord zo veel gaat betalen voor een 27-jarige supersub is dan toch vrij klein?
'Terwijl hij doet waarvoor we hem hebben gehuurd. Dessers heeft gewoon de pech dat Linssen er is. De trainer is echt tevreden, alleen is het inderdaad zo dat we als club niet in staat zijn zo'n speler voor zo'n bedrag er bij te nemen.'
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder wat betreft Dessers, die heeft een afkoopsom van 4 miljoen volgens VI. Ook wel lekker uitonderhandeld.
[..]
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan? Ging ook voor 4 miljoen van Heracles naar Gent, had daar een spits voor zich die bleef scoren, beetje zoals hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder wat betreft Dessers, die heeft een afkoopsom van 4 miljoen volgens VI. Ook wel lekker uitonderhandeld.
[..]
Had gewoon in Belgie moeten blijven ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Precies. Dan was het een prima prijs geweest. En nu kan je altijd nog een poging wagen voor minder natuurlijk. Al zal hij zelf wel ergens basisspeler willen worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.
Het is net te duur voor een bankzitter. En hij is net niet goed genoeg om eerste spits te worden van Feyenoord. Tegelijkertijd moet je volgend jaar toch een tweede spits hebben, Bozenik gaat het ook niet meer worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan? Ging ook voor 4 miljoen van Heracles naar Gent, had daar een spits voor zich die bleef scoren, beetje zoals hier.
Maar goed, ik denk niet dat ze hem gaan kopen verder.
Precies, dus dan neem je hem niet over. Maar de prijs is gewoon marktconform als hij wel eerste spits was geworden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Het is net te duur voor een bankzitter. En hij is net niet goed genoeg om eerste spits te worden van Feyenoord.
Ik meen eerder een bedrag van 2,4 miljoen te hebben gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af waarom andere bronnen 2,8 miljoen zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, dus dan neem je hem niet over. Maar de prijs is gewoon marktconform als hij wel eerste spits was geworden.
Nu is het ongetwijfeld de goedkoopste optie om in de zomer op zoek te gaan naar een spits en Linssen definitief naar de bank te degraderen.
Ja maar waar? Een paar miljoen ben je zo kwijt in de huidige markt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik meen eerder een bedrag van 2,4 miljoen te hebben gelezen.
Anyway, 4 miljoen lijkt me wat teveel van het goede. Aardige spits hoor en tot nu toe hele goede pinchhitter. Maar voor dat geld moet er een betere en jongere spits te vinden zijn.
Ik vond hem niet overtuigend in de wedstrijden waar hij 90 minuten speeldequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hij heeft er trouwens 9 gemaakt voor Feyenoord in maar 714 minuten. Dat is 1 goal per 79 minuten, zijn wel Feyenoord-waardige statistieken kunnen we gerust zeggen.
Maarja je weet gewoon niet hoe zo'n jongen het als eerste spits doet.
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet overtuigend in de wedstrijden waar hij 90 minuten speelde
Nou, in ieder geval niet een reservespits halen voor 4 miljoen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?
Dat mogen Frank en z'n scouts uitzoeken. Feyenoord moet gewoon minstens 1 grote verkoop doen komende zomer en dan moet een groot deel van het geld naar een spits.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?
In feite heeft Feyenoord al sinds 2017 geen fatsoenlijke spits meer.(Alhoewel ik Linssen dus wel vrij aardig vind.)
Klasse maat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik start even Football Manager op om onze nieuwe spits te zoeken brb
"Dat is aan de scouting" en daar laten we het dan maar bij?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet een reservespits halen voor 4 miljoen.
Een jaar om wat contracten te verlengen is toch prima?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat lijstje van 2024 staat me niet aan eigenlijk. Als je die deze zomer niet verkoopt zit je in een zelfde situatie als nu met Senesi. Hall, Aursnes, Milambo en alles vanaf Alireza kan je nog wel verlengen, maar wat moet je met Malacia, Geertruida en Sinisterra?
Laten we dat doen voordat we nog een stroom aan schijtposts krijgen van je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Dat is aan de scouting" en daar laten we het dan maar bij?
Willen die jongens nog verlengen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een jaar om wat contracten te verlengen is toch prima?
Ja, geen idee, dat zal moeten blijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Willen die jongens nog verlengen dan?
Malacia en Geertruida hebben nog niet zo lang geleden al verlengd toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Willen die jongens nog verlengen dan?
Doe nou gewoon weer even normaal Caland. Ik val jou toch ook niet persoonlijk aan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we dat doen voordat we nog een stroom aan schijtposts krijgen van je.
Precies. Afgelopen juni en september.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Malacia en Geertruida hebben nog niet zo lang geleden al verlengd toch?
quote:Guus Til houden lijkt ook een utopie.
'Maar we gaan het wel proberen. Zoals gezegd ken ik de td van Spartak en Guus zelf heeft ook wat te zeggen. Ik kan me voorstellen dat hij het naar zijn zin heeft. Hij ligt goed in de groep, presteert prima en komende winter heb je het WK, hè. Ik denk dat dit toernooi ook wel een factor kan worden. Stel, je bent een speler die dicht tegen Oranje aan zit. Ga je dan een transfer maken met de kans dat je bij je nieuwe club niet aan voetballen toekomt, of kies je voor zekerheid en de kans op een WK te spelen? Ik denk dat spelers dat toch laten meewegen in hun beslissing.'
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken maar het WK nog even afwacht vanwege de zekerheid van een basisplaats bij Feyenoord.quote:
Je kan zoals Ajax bij Tagliafico (2x? en Onana volgens mij ook 1x) heeft gedaan gewoon een jaartje erbij doen met de belofte dat ze bij een goed bod mogen vertrekken de zomer erna.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken na deze zomer maar ook wel wil blijven vanwege dat WK.
Denk je dat Malacia daadwerkelijk een reële kans heeft op een basisplaats bij het Nederlands elftal? Ik vind Malacia vooralsnog wat overschat. Veel te druistig nog in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken maar het WK nog even afwacht vanwege de zekerheid van een basisplaats bij Feyenoord.
Dat is zeker een optie ja, maar de absolute hoofdprijs krijg je er dan ook niet voor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan zoals Ajax bij Tagliafico (2x? en Onana volgens mij ook 1x) heeft gedaan gewoon een jaartje erbij doen met de belofte dat ze bij een goed bod mogen vertrekken de zomer erna.
Die hoeft het WK in ieder geval niet af te wachten. (lol)quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Sinisterra vertrekt deze zomer sowieso wel geloof ik overigens. Dat is al 1 'probleem' minder.
En, wie wordt het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik start even Football Manager op om onze nieuwe spits te zoeken brb
Ik ben ook niet de grootste Malacia fan maar er is zeker kans op. Al bedenk ik me nu dat Louis 5-3-2 wil spelen dus hij zal Blind wel opstellen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk je dat Malacia daadwerkelijk een reële kans heeft op een basisplaats bij het Nederlands elftal? Ik vind Malacia vooralsnog wat overschat. Veel te druistig nog in de meeste gevallen.
Geertruida is / wordt beter dan Malacia (weliswaar andere positie).
Ik lees het nieuws van PSV zelf wel als ik dat wil.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schmidt vertrekt bij PSV, lijkt me voor Feyenoord wel heel goed nieuws. Geen goede trainers beschikbaar momenteel, dus behoorlijk instabiel daar.
Ik verwacht dat Blind en Wijndal mee gaan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de grootste Malacia fan maar er is zeker kans op. Al bedenk ik me nu dat Louis 5-3-2 wil spelen dus hij zal Blind wel opstellen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees het nieuws van PSV zelf wel als ik dat wil.
Wellicht wel ja en heb ik wat teveel waarde gegeven aan het WK. Volgens mij is Wijndal onder Louis nog geen 1x opgeroepen maar die krabbelt wel weer op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Blind en Wijndal mee gaan eerlijk gezegd.
Ze willen vast geen kampioen meer worden nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Is toch ook voor Feyenoord relevant? Je staat een paar puntjes achter, en vaak betekent een vertrekkende trainer een minder gemotiveerde spelersgroep.
Wat filmpjes gekeken. Dat soort beelden zegt niet veel want die kun je van elke speler maken, zelfs van Pratto, maar ik vond hem qua persoonlijkheid en instelling erg goed overkomen. Geen domme straattaal; klinkt serieus, realistisch en nadenkend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zal 'm wel kennen uit z'n rol als assistent.
Maar na al die verhalen ben ik ook wel benieuwd naar het mannetje.
Het is me gelukt om Andrea Pinamonti te signen. Onbetaalbaar in real life maar heb het tipje doorgegeven aan Arnesen.quote:
Jaren geleden won ik in FM met 6-0 van Ajax en een week later met 6-1 van PSV. In totaal in die 2 potjes 9 goals van Kazim-Richards. Genot was dat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is me gelukt om Andrea Pinamonti te signen. Onbetaalbaar in real life maar heb het tipje doorgegeven aan Arnesen.
Kon ook voor Zirkzee gaan trouwens.
Ik wilde reageren met 'nu onderschat je hem wel heel erg, denk dat hij uiteindelijk wel de WK-selectie van Colombia haalt'.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hoeft het WK in ieder geval niet af te wachten. (lol)
Colombia kan het WK nog best halen als ze 2x winnen en dat kan best tegen de 2 slechtste ploegen uit Zuid-Amerika. Ze hebben alleen al 7x op rij niet gescoord.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met 'nu onderschat je hem wel heel erg, denk dat hij uiteindelijk wel de WK-selectie van Colombia haalt'.
Maar ja die hoeft inderdaad het WK niet af te wachten
Jeetje, klinkt alsof er voorin daar een probleem is. Een gebrek aan rendement aan de flanken, misschien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Colombia kan het WK nog best halen als ze 2x winnen en dat kan best tegen de 2 slechtste ploegen uit Zuid-Amerika. Ze hebben alleen al 7x op rij niet gescoord.
Sini maakte volgens mij ook geen geweldige indruk toen ie werd opgeroepen, dus of ie de selectie zou halen weet ik nog niet
Denk dat ook Dessers wel begrijpt dat Feyenoord niet in staat is om een bankzitter te kopen voor vier miljoen. Al hoop ik eigenlijk nog wel dat Dessers eerste spits wordt in deze seizoenshelft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker motiverend voor Dessers dat nieuws nu al naar buiten komt dat hij na het seizoen weg is.
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.quote:"Dat het zo moet, komt omdat we niet in de Keuken Kampioen Divisie spelen. Ik heb het eerder gezegd: Ajax, PSV en FC Utrecht hebben die problemen niet. Dat Feyenoord niet is ingestapt toen de mogelijkheid er was… Nog steeds leven we met de gevolgen van de beslissing het niet te doen."
Dat was wel een aardige sneer ja. Ik neem aan dat mevrouw Van Geel die stampvoetend heeft gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken. Het is een prima tussenoplossing voor dit jaar, en voor Dessers zal er voldoende animo zijn na dit seizoen, zeker als hij zich nog in de basis speelt. Misschien wel gewoon bij Genk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ook Dessers wel begrijpt dat Feyenoord niet in staat is om een bankzitter te kopen voor vier miljoen. Al hoop ik eigenlijk nog wel dat Dessers eerste spits wordt in deze seizoenshelft.
Ja het lullige is een beetje dat als Dessers eerste spits wordt de situatie onveranderd blijft. Zowel Linssen als hij zijn geen basismateriaal en voor die midget hoef je geen geld meer af te tikken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken. Het is een prima tussenoplossing voor dit jaar, en voor Dessers zal er voldoende animo zijn na dit seizoen, zeker als hij zich nog in de basis speelt. Misschien wel gewoon bij Genk.
Volgend seizoen zal een spits dan wel één van de investeringen moeten gaan zijn, en dat klinkt sowieso als een strak plan.
Precies, maar Dessers heeft natuurlijk vooral zijn kans bij ons te danken aan dat er op Bozenik is gegokt en die bleek (zwaar) tekort te komen. Dat gaf gewoon te weinig tijd om nog een serieuze vervanger te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het lullige is een beetje dat als Dessers eerste spits wordt de situatie onveranderd blijft. Zowel Linssen als hij zijn geen basismateriaal en voor die midget hoef je geen geld meer af te tikken.
Dat is nog steeds vreemd. Heeft Van Geel voor die beslissing ooit nog verantwoording afgelegd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.
Vooral dat laatste is niet echt handig op dit moment voor Feyenoord nee. Alleen als hij echt nog de rest van het seizoen eerste spits zal zijn en er nog een stuk of 10 maakt zou een overstap kunnen, anders niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken.
Het probleem is een beetje dat het toen helemaal niet zo vreemd was. Er was geen financiële ruimte voor. Kan je ook wel weer wat van vinden natuurlijk maar de uitleg was toen wel te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vreemd. Heeft Van Geel voor die beslissing ooit nog verantwoording afgelegd?
Ik vond vooral deze legendarisch. Wat een debiel. (Was toen nog helemaal niet gecontracteerd.)quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
ViersporenbeleidGOD
Vanaf nu gaat Feyenoord samenwerken.....met FC DORDRECHT
*insert foto van glunderende Jo de Jong
Iedereen doet steeds alsof het 1 beslismoment was. De eerste 3 pilotteams in 2012 ofzo waren Ajax, PSV en Twente, toen hadden we inderdaad het geld niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat het toen helemaal niet zo vreemd was. Er was geen financiële ruimte voor. Kan je ook wel weer wat van vinden natuurlijk maar de uitleg was toen wel te begrijpen.
Hoe vaak moet Jong nog promoveren om aan te sluiten op de KKD?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen doet steeds alsof het 1 beslismoment was. De eerste 3 pilotteams in 2012 ofzo waren Ajax, PSV en Twente, toen hadden we inderdaad het geld niet.
Later hadden we kunnen kiezen om mee te doen aan de competitie die zou bepalen waar in de piramide we zouden instromen, dat was in 2015 en toen was geld echt geen excuus meer. Maar die achterlijke Van Geel besloot toen om niet eens mee te doen. AZ en Utrecht deden dat toen wel en plukken daar nu de vruchten van.
Ze zitten nog niet eens in de piramide. Volgens mij moesten ze dit jaar winnen en dan zouden ze instromen in de 2e divisie. Maar de resultaten lijken ook nog eens nergens op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Jong nog promoveren om aan te sluiten op de KKD?
O ja, maar toen was het excuus dat alle aankopen die hij had gedaan te oud waren om mee te doen in de KKD en op deze manier nog minuten konden maken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen doet steeds alsof het 1 beslismoment was. De eerste 3 pilotteams in 2012 ofzo waren Ajax, PSV en Twente, toen hadden we inderdaad het geld niet.
Later hadden we kunnen kiezen om mee te doen aan de competitie die zou bepalen waar in de piramide we zouden instromen, dat was in 2015 en toen was geld echt geen excuus meer. Maar die achterlijke Van Geel besloot toen om niet eens mee te doen. AZ en Utrecht deden dat toen wel en plukken daar nu de vruchten van.
Ja klopt, ik heb het alleen over het eerste moment. Volgens mij konden we zelfs nog een keer een licentie krijgen van een club die niet wou promoveren, ofzoiets.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus nog 3 keer promoveren en dan zijn ze er pas?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet eens in de piramide. Volgens mij moesten ze dit jaar winnen en dan zouden ze instromen in de 2e divisie. Maar de resultaten lijken ook nog eens nergens op.
Jezus christus, is je google naar de tering ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus nog 3 keer promoveren en dan zijn ze er pas?
Wie is daar de trainer?
Doe nou gewoon weer even normaal. 1 keer per dag een nare reactie is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus christus, is je google naar de tering ofzo
Eerst naar de 3e divisie. Dan van daaruit naar de 2e divisie en dan naar de KKD, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus nog 3 keer promoveren en dan zijn ze er pas?
Wie is daar de trainer?
één reactie per dag van jou vinden we ook meer dan genoeg hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon weer even normaal. 1 keer per dag een nare reactie is meer dan genoeg.
Ja, als laatste stadion in Nederland zo ongeveer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef XSbig het volgende:
Je kan tegenwoordig toch gewoon het kaartje van je telefoon af laten scannen?
Tering wat een ingewikkeld gedoe. Dus als ook Jong Utrecht en Jong AZ in de top 10 van de KKD eindigen kun je gewoon niet promoveren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst naar de 3e divisie. Dan van daaruit naar de 2e divisie en dan naar de KKD, ja.
Maar zitten nog wel wat haken en ogen aan:
Voor promotie geldt:
Bij besluit[1][2] promoveert de kampioen niet indien het een standaardelftal betreft.
Indien het laagst geëindigde belofte-elftal in de eerste divisie op de plaatsen negentien of twintig eindigt, promoveert een belofteploeg rechtstreeks vanuit de tweede divisie als het op de plaatsen één of twee eindigt.
Indien het laagst geëindigde belofte-elftal in de eerste divisie op de plaatsen elf tot en met achttien eindigt en een belofte-elftal wordt kampioen in de tweede divisie, vindt er een beslissingswedstrijd plaats om één plaats in de eerste divisie.
Indien het laagst geëindigde belofte-elftal in de eerste divisie in het linkerrijtje (top tien) eindigt, vindt er geen promotie en degradatie plaats tussen de eerste divisie en tweede divisie.
Ja en als die niet bij de laatste twee eindigen, heb je nog een PO om een plek in de KKD. Maar goed, da's niet voor morgen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tering wat een ingewikkeld gedoe. Dus als ook Jong Utrecht en Jong AZ in de top 10 van de KKD eindigen kun je gewoon niet promoveren.![]()
Maar goed, die kans is als ik het zo zie niet al te groot. Wel vreemd dat Jong Feyenoord zo slecht presteert in die lagere competities.
Begonnen vooral ontzettend slecht, volgens mij daarna een aardige reeks tot het stilgelegd werd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja en als die niet bij de laatste twee eindigen, heb je nog een PO om een plek in de KKD. Maar goed, da's niet voor morgen.
Jong Feyenoord is nog heel erg ver weg van de KKD. En zoals ze nu presteren, hebben ze er ook niet zoveel te zoeken.
Laatste wedstrijd gelijk tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Jong NEC en daarvoor wel drie keer gewonnen. Stil leggen kwam precies op tijd dus.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begonnen vooral ontzettend slecht, volgens mij daarna een aardige reeks tot het stilgelegd werd.
Ja, toch niet zo'n goede reeks als ik dacht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd gelijk tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Jong NEC en daarvoor wel drie keer gewonnen. Stil leggen kwam precies op tijd dus.
4e plek, 11 punten achter op de 1e en nog één wedstrijd tegoed.
Dus die competitie ligt al 2 jaar stil? Kan nergens recente uitslagen of standen vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd gelijk tegen ADO Den Haag, daarvoor verloren van Jong NEC en daarvoor wel drie keer gewonnen. Stil leggen kwam precies op tijd dus.
4e plek, 11 punten achter op de 1e en nog één wedstrijd tegoed.
Ja. En al worden ze kampioen, dan is promotie volgens mij nog niet gegarandeerd. Beloftenteams die 9e of hoger eindigen, kunnen namelijk niet degraderen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, toch niet zo'n goede reeks als ik dacht.
Vrij kansloos dus.
https://www.feyenoord.nl/(...)ogramma-en-uitslagenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus die competitie ligt al 2 jaar stil? Kan nergens recente uitslagen of standen vinden.
En hoe gaan ze dat straks allemaal weer hervatten dan?
Dat zijn allemaal oefenwedstrijden lijkt mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:37 schreef Halcon het volgende:
zaterdag 29 januari 2022 - 13:00 Telstar 1 Uit 1 - 2
zaterdag 18 december 2021 - 14:30 Katwijk 1 Thuis 2 - 1
zaterdag 11 december 2021 - 14:30 Jong Sparta Thuis 2 - 2
zaterdag 4 december 2021 - 14:30 AFC Uit 1 - 3
dinsdag 30 november 2021 - 14:00 FC Volendam Thuis 9 - 3
Toch wel een redelijke reeks op het einde trouwens.
Ja, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oefenwedstrijden lijkt mij.
Ik snap er nog steeds geen fuck van. Ze zitten nu in een soort competitie voor beloftenteams van waaruit je kunt promoveren naar de derde divisie toch? Maar ik zie in de derde divisie 0 beloftenteams?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. En al worden ze kampioen, dan is promotie volgens mij nog niet gegarandeerd. Beloftenteams die 9e of hoger eindigen, kunnen namelijk niet degraderen.
Plek 10 t/m 16, dan volgen er promotie- en degradatiewedstrijden tegen de kampioen van de beloftencompetitie.
17/18, dan kan ook de nummer 2 promoveren als er twee promoveren of de nummer één niet wil promoveren.
Promotie naar de 1e divisie vanuit de 2e divisie heeft vergelijkbare regels.
Dus zelfs als je kampioen wordt, dan ben je er nog niet.
Beloftenteams mogen niet meer lager spelen dan de 2e divisie. Zie: https://www.knvb.nl/downl(...)022-landelijk-mannenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen fuck van. Ze zitten nu in een soort competitie voor beloftenteams van waaruit je kunt promoveren naar de derde divisie toch? Maar ik zie in de derde divisie 0 beloftenteams?
Dus: Beloftencompetitie -> Derde Divisie -> Tweede Divisie -> KKD?
Maar die regeltjes die jij noemt gelden volgens mij alleen voor promotie van de Tweede Divisie naar de KKD hoor.
Chrisquote:Chris 'ze gaan nu echt lappen' Woerts was gisterenavond weer te gast in het praatprogramma VI Vandaag. De oud-commercieel directeur van Feyenoord rept al maanden over mogelijke investeerders voor de Rotterdammers. Sinds twee weken ligt er dan eindelijk een concreet voorstel in De Kuip.
Rene van der Gijp vraagt direct aan het begin van de uitzending wat de huidige status is. ''Waar blijft dat geld voor Feyenoord joh?!'' Woerts: ''Daar blijven ze mee bezig''. Van der Gijp pareert: ''Daar zijn ze al twintig jaar mee bezig, daar komt nooit meer wat van!''
Woerts laat weten dat Feyenoord momenteel het aanbod van de investeerders aan het bestuderen is. ''Allerlei advocaten moeten zich door zestien pagina’s van een term sheet heen worstelen. Het gaat om 55 miljoen. Veertig miljoen voor de aandelen en vijftien miljoen voor een lening. Feyenoord neemt rustig de tijd.''
Voor Van der Gijp duurt het allemaal maar te lang en hij reageert op eigen wijze op de uitspraken van Woerts. ''We moeten jou nu wel de schuld gaan geven dat we straks naar Jorrit Hendrix zitten te koekeloeren.''
Ja dat laatste lijkt me een goed idee. Wat is dit weer onnodig complex gemaakt allemaal zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beloftenteams mogen niet meer lager spelen dan de 2e divisie. Zie: https://www.knvb.nl/downl(...)022-landelijk-mannen
Regeling voor beloftenteams kun je hier nalezen: https://www.knvb.nl/downl(...)tbalpiramide-2021-22
Dus: je moet kampioen worden in de beloftendivisie en dan hopen dat er een beloftenteam bij de laatste twee eindigt. Zo niet, dan speel je promotie/degradatie als ze wel in het rechterrijtje eindigen. Doen ze dat allebei niet in de 2e divisie, dan heb je pech. Eindigen ze wel bij de onderste twee en word je tweede, dan kun je promoveren als de nummer één niet wil promoveren.
Stel dat Jong Feyenoord nu kampioen zou worden, dan spelen ze een promotie/degradatie tegen Jong Volendam, die waarschijnlijk wel in het rechterrijtje eindigen (als ze competitie wordt afgemaakt), maar niet bij de laatste twee.
Daarna een vergelijkbaar circus voor promotie van de 2e divisie naar de 1e divisie. Na het seizoen 2022/2023 gaat het mogelijk weer op de schop, omdat er dan mogelijk ook 1e teams kunnen degraderen uit de 1e divisie.
Ondertussen kunnen er natuurlijk altijd teams uit de 2e divisie of de 1e divisie failliet gaan of geen licentie meer krijgen.
Maar of dan Jong Feyenoord in aanmerking komt, da's maar de vraag. Vooralsnog spelen er twee Jong-teams hoger dan Feyenoord, waarbij Volendam en Sparta natuurlijk wel nogal eens in de 1e divisie terecht komen. En in de beloftencompetitie staaner ook nog een aantal teams boven Feyenoord.
En of 1e divisie teams zitten te wachten op nog meer Jong-teams, is maar de vraag. Ze vinden het nu al irritant, omdat die teams steeds met wisselende samenstellingen spelen, amper publiek meebrengen en ze dan geen spelers meer kunnen huren van die clubs, omdat je 'n speler natuurlijk liever gewoon erbij houdt als je 'm in je Jong-team in de 1e divisie kunt laten spelen.
Aantal clubs hebben nu al moeite om voldoende contractspelers bij elkaar te ritselen, omdat ze amper wat te makken hebben, talenten van Utrecht, Ajax, PSV en AZ vooral bij de Jong-teams meespelen en veel wat oudere spelers liever als semi-prof in de 2e divisie gaan spelen dan voor een habbekrats als full-prof bij Helmond of Dordrecht.
Deze discussie kan misschien beter in een apart topic, omdat dit niet meer (alleen) over Jong Feyenoord gaat.
Heeft Chris zelf eigenlijk een beetje geld opgehaald in zijn Feyenoordtijd of was het toen ook al gebakken lucht?quote:
Dat laatste vooral.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Chris zelf eigenlijk een beetje geld opgehaald in zijn Feyenoordtijd of was het toen ook al gebakken lucht?
40mln voor 'de aandelen' kan ik me niet voorstellen. Maar goed, we zien het wel.quote:
Was dat deze?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef fetX het volgende:
Naar aanleiding van de opmerking van @:caland weer het filmpje met Jan de Jong en de samenwerking met FC Dordrecht opgezocht.
Tranen in mijn ogen van het lachen weer.
Mooie tijden waren dat, die komen niet meer terug beste scrum.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Door dat gelul over Van Persie keek ik deze;
Een aantal heerlijke goaltjes. Wat een god
Nee, klopt. Dat maakt mij soms een beetje verdrietig!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, die komen niet meer terug beste scrum.
Koesteren. De mooie beelden blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat maakt mij soms een beetje verdrietig!
Welke aandelen dan? Heeft VvF niet nog steeds bijna de helft? Als het plan was om die aandelen over te kopen heeft Feyenoord er niets aan. En anders heeft Feyenoord twee groepen investeerders met een flink pakket aan aandelen, dat lijkt me ook niet wenselijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
40mln voor 'de aandelen' kan ik me niet voorstellen. Maar goed, we zien het wel.
Zolang Feyenoord zelf 51 procent van de aandelen houdt is er niets aan de hand lijkt me?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke aandelen dan? Heeft VvF niet nog steeds bijna de helft? Als het plan was om die aandelen over te kopen heeft Feyenoord er niets aan. En anders heeft Feyenoord twee groepen investeerders met een flink pakket aan aandelen, dat lijkt me ook niet wenselijk
Dat is een goede vraag en ik heb geen idee wat het idee is. Misschien is 40mln het netto resultaat. Dus dat we eerst de aandelen terugkopen tegen de prijs van een paar jaar terug en dan weer verkopen o.i.d.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke aandelen dan? Heeft VvF niet nog steeds bijna de helft? Als het plan was om die aandelen over te kopen heeft Feyenoord er niets aan. En anders heeft Feyenoord twee groepen investeerders met een flink pakket aan aandelen, dat lijkt me ook niet wenselijk
Van Persie vond ik één van de mooiste voetballers om naar te kijken. (liefst wel in een ander shirt maar soit)quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Door dat gelul over Van Persie keek ik deze;
Een aantal heerlijke goaltjes. Wat een god
Eens. Wat een God. Mannen waarvoor je naar het stadion gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Persie vond ik één van de mooiste voetballers om naar te kijken. (liefst wel in een ander shirt maar soit)
Eens, erg sierlijk. 1 van die goals is waar ie met 1 kleine voetbeweging de bal een klein tikje geeft en dan scoort. Van die kleine dingen, gewoon genieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Persie vond ik één van de mooiste voetballers om naar te kijken. (liefst wel in een ander shirt maar soit)
Zal hem straks in de pauze even aanslingeren. Moet altijd aan Bergkamp denken, ik heb zo'n DVD van 100 goals bij Arsenal die ik regelmatig even in de recorder gooi. Elke aanname was ook altijd raak bij beide, wat een genot. Moet heerlijk zijn geweest om hem nog even bij Feyenoord te hebben zien afsluiten. (op niveau)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, erg sierlijk. 1 van die goals is waar ie met 1 kleine voetbeweging de bal een klein tikje geeft en dan scoort. Van die kleine dingen, gewoon genieten.
Benieuwd hoe hij zich als trainer gaat ontwikkelen, volgens mij gaat ie daar wel vol voor.
Denk wel dat die vergelijking aardig is ja, met Bergkamp. Jammer dat we dat soort kwaliteit niet meer hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hem straks in de pauze even aanslingeren. Moet altijd aan Bergkamp denken, ik heb zo'n DVD van 100 goals bij Arsenal die ik regelmatig even in de recorder gooi. Elke aanname was ook altijd raak bij beide, wat een genot. Moet heerlijk zijn geweest om hem nog even bij Feyenoord te hebben zien afsluiten. (op niveau)
Is hij al bezig met zijn diploma's etc? Lijkt mij wel iemand met boeiende voetbalvisie, hij kon het in ieder geval altijd wel goed uitleggen.
Heeft dat ook niet een beetje met z'n zoon te maken die in de jeugd voetbalt of staat dat er helemaal los van?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk wel dat die vergelijking aardig is ja, met Bergkamp. Jammer dat we dat soort kwaliteit niet meer hebben in Nederland.
Van Persie is vorig jaar gestart met UEFA A, dus dat zal wel goed komen. Hij zit bij bij O16 en als assistent van Slot (volgens mij voornamelijk als spitsentrainer). Las gister ergens dat hij mogelijk de O21 gaat doen komend seizoen als die Hulshof naar het eerste gaat als assistent van Slot.
Wel mooi dat hij gewoon die weg kiest ipv zoals een Kuyt die denkt direct het eerste te mogen trainen na een jaartje Jong Feyenoord en verder eigenlijk niets heeft gedaan. En volgens de verhalen heeft Van Persie ook veel met Wim Jansen gesproken, ook mooi.
Weet ik eigenlijk niet. Maar ja, zijn zoon zit er wel bij natuurlijk, dus die conclusie kan je wel snel trekken dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet een beetje met z'n zoon te maken die in de jeugd voetbalt of staat dat er helemaal los van?
Wel mooi dat hij assistent van Slot is, daar leer je heel veel van. Maar verder moet ik het nog maar zien hoor, het is geen domme jongen maar ook geen echte studiebol die werk gaat maken van de allernieuwste tactieken, termen en inzichten denk ik. (Dat geldt verder voor alle grote oud-spelers van topclubs natuurlijk.)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk wel dat die vergelijking aardig is ja, met Bergkamp. Jammer dat we dat soort kwaliteit niet meer hebben in Nederland.
Van Persie is vorig jaar gestart met UEFA A, dus dat zal wel goed komen. Hij zit bij bij O16 en als assistent van Slot (volgens mij voornamelijk als spitsentrainer). Las gister ergens dat hij mogelijk de O21 gaat doen komend seizoen als die Hulshof naar het eerste gaat als assistent van Slot.
Wel mooi dat hij gewoon die weg kiest ipv zoals een Kuyt die denkt direct het eerste te mogen trainen na een jaartje Jong Feyenoord en verder eigenlijk niets heeft gedaan. En volgens de verhalen heeft Van Persie ook veel met Wim Jansen gesproken, ook mooi.
Heb nog wel een mooie voor je dan:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hem straks in de pauze even aanslingeren. Moet altijd aan Bergkamp denken, ik heb zo'n DVD van 100 goals bij Arsenal die ik regelmatig even in de recorder gooi. Elke aanname was ook altijd raak bij beide, wat een genot. Moet heerlijk zijn geweest om hem nog even bij Feyenoord te hebben zien afsluiten. (op niveau)
Is hij al bezig met zijn diploma's etc? Lijkt mij wel iemand met boeiende voetbalvisie, hij kon het in ieder geval altijd wel goed uitleggen.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]het is geen domme jongen maar ook geen echte studiebol die werk gaat maken van de allernieuwste tactieken, termen en inzichten denk ik.
Omdat ik het meer een praktijkjongen vind. Die let op hoe een spits schiet en aanneemt enzo. Niet de man voor de tekentafel die eens lekker gaat uittekenen hoe je met hangende vleugels een tegenstander met 5 verdedigers kapot speelt.quote:
Volgens mij was hij daar juist tijdens zijn carrière al vrij veel mee bezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Omdat ik het meer een praktijkjongen vind. Die let op hoe een spits schiet en aanneemt enzo. Niet de man voor de tekentafel die eens lekker gaat uittekenen hoe je met hangende vleugels een tegenstander met 5 verdedigers kapot speelt.
Logisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
Walemark, Hendrix en Sandler zijn ingeschreven voor de conference liek
Onze Amerikaanse vriend valt dus buiten de boot
FeyenoordTV, dat weer wordt uitgezonden door ESPN.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Werkt Rinus bij ESPN tegenwoordig?
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.quote:
Deze zomer voor 30 miljoen bij Feyenoord verkopen zou mij ook nog wel lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.
Ik heb nog even zijn verkooplijstje erbij gepakt. In 2019-2020 verkocht hij voor in totaal 33,50 miljoen euro (bron: Transfermarkt) bij Anderlecht. Dat was geen slecht verkoopjaar als je kijkt wat voor matig materiaal ze daar toen hadden rondlopen.
In principe zou je dus zeggen dat hij dit ook bij Feyenoord zou moeten kunnen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zomer voor 30 miljoen bij Feyenoord verkopen zou mij ook nog wel lukken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is gewoon hopen dat een RvP het trainersvak bevalt straks.
Heb persoonlijk flink van zn laatste anderhalf jaar genoten. Prachtkerel.
Onze Amerikaanse vriend heeft nog niet eens een werkvergunning.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
Walemark, Hendrix en Sandler zijn ingeschreven voor de conference liek
Onze Amerikaanse vriend valt dus buiten de boot
Jawel, sinds woensdag zei Arne. Zit er zondag waarschijnlijk bijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze Amerikaanse vriend heeft nog niet eens een werkvergunning.
Wow, wat schitterend. Kan ik naar blijven kijken.quote:
Ja alleen telde deze dus niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Wow, wat schitterend. Kan ik naar blijven kijken.
Zelfs in je dromen maak je zulke goals niet, raken dan net de paal.
Waar lees je dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is witheet op Nelson.
Anders benoemt hij niet ff dat hij positief getest is EN gewoon op de club gekomen wasmet klachten.
Dat haalde ik er eigenlijk niet echt uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is witheet op Nelson.
Anders benoemt hij niet ff dat hij positief getest is EN gewoon op de club gekomen wasmet klachten.
Tussen de regels.quote:
Mwah. Bornauw werd later voor nog meer doorverkocht door Köln, Dendoncker is ook best een goede speler, Saelemaekers ook. Die zijn toch wel aan soldenprijzen verkocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.
Ik heb nog even zijn verkooplijstje erbij gepakt. In 2019-2020 verkocht hij voor in totaal 33,50 miljoen euro (bron: Transfermarkt) bij Anderlecht. Dat was geen slecht verkoopjaar als je kijkt wat voor matig materiaal ze daar toen hadden rondlopen.
In principe zou je dus zeggen dat hij dit ook bij Feyenoord zou moeten kunnen.
Zal aan mij liggen dat ik nog nooit van die jongens geboord heb dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Bornauw werd later voor nog meer doorverkocht door Köln, Dendoncker is ook best een goede speler, Saelemaekers ook. Die zijn toch wel aan soldenprijzen verkocht.
Hoop troep voor teruggekocht voor een dikke 20 mio, met Michel Vlap voorop.
Mwah, eerder gewoon goed werk met het opzetten van de scouting. Zo kwam Trauner van Schuiteman en Aursnes van Hansen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen dat ik nog nooit van die jongens geboord heb dan.Maar op voorhand lijken me dat geen hele slechte bedragen.
Wat betreft aankopen, denk dat Arnesen geluk heeft dat Slot daar nu ook een flinke vinger in de pap heeft.
Ja jammer, volgens mij doen niet veel clubs dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
In ieder geval de opstellingen.. @:scrummie Kon ook bij Heerenveen geen livestream vinden.
Verbaast het je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Als ik de NAC supporters op den twitter moet geloven maakt Bannis daar geen hele beste indruk.
Mocro's kunnen niet voetballen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Als ik de NAC supporters op den twitter moet geloven maakt Bannis daar geen hele beste indruk.
Het is ook allemaal niet zo best.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Al dat spul voorin wat verhuurd is is in de eerste plaats ook te klein.quote:
Zal wel wissel komen te staan met de komst van Hilterman.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Jammer voor die jongen maar die moet echt een niveautje lager kijken dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Ook een niveautje lager dan NAC als je die fans dus mag geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer voor die jongen maar die moet echt een niveautje lager kijken dan Feyenoord.
Gewoon niveau Vente toch? Met zo'n bouw ga je het natuurlijk ook never nooit redden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook een niveautje lager dan NAC als je die fans dus mag geloven.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan tegenwoordig toch je kaart vanaf je mobiel laten scannen? Op mijn kaart voor morgen staat dat je hem moet printen, maar dat ben ik vergeten op m'n wekelijkse kantoordag gisteren
Anders moet ik even iemand met een printer zoeken.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als laatste stadion in Nederland zo ongeveer.
Als het goed is kan dat , maar promoten ze dat nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan tegenwoordig toch je kaart vanaf je mobiel laten scannen? Op mijn kaart voor morgen staat dat je hem moet printen, maar dat ben ik vergeten op m'n wekelijkse kantoordag gisteren
Anders moet ik even iemand met een printer zoeken.
Heb NAC tegen Emmen en tegen Roda JC zien spelen laatst. Was geen feestje die Bannis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon niveau Vente toch? Met zo'n bouw ga je het natuurlijk ook never nooit redden.
Heb ook niet het idee dat ook maar iemand het hier in die jongens heeft zien zitten.
Van Persie wil trainer worden, dat heeft niets met zijn zoon te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet een beetje met z'n zoon te maken die in de jeugd voetbalt of staat dat er helemaal los van?
Bennis is ook een paar jaar jongerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.
Dan moet Slot wel nog heel wat jaartjes blijven, want zo lang Jong Feyenoord niet in de KKD speelt kan Van Persie niet de nodige ervaring op doen bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie wil trainer worden, dat heeft niets met zijn zoon te maken
misschien wel de toekomsige opvolger van slot...
Tot nu toe ben ik helemaal niet zo tevreden over slot...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet Slot wel nog heel wat jaartjes blijven, want zo lang Jong Feyenoord niet in de KKD speelt kan Van Persie niet de nodige ervaring op doen bij Feyenoord.
Volgens mij is Bannis ook jaren jonger? Ik schat het allemaal redelijk hetzelfde in. Is nu pas voor het eerst dat Vente enigszins begint te scoren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.
Drie jaar jonger inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is Bannis ook jaren jonger? Ik schat het allemaal redelijk hetzelfde in. Is nu pas voor het eerst dat Vente enigszins begint te scoren.
Je moet vooral naar jezelf kijken. Maar dat Schmidt z’n vertrek heeft aangekondigd is wel weer iets in ons voordeel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zei het al een paar keer eerder, Feyenoord gaat nog tweede worden. Niet dat je daar veel aan hebt maar toch.
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zei het al een paar keer eerder, Feyenoord gaat nog tweede worden. Niet dat je daar veel aan hebt maar toch.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je moet vooral naar jezelf kijken. Maar dat Schmidt z’n vertrek heeft aangekondigd is wel weer iets in ons voordeel.
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.
Nou ja, ik volg Feyenoord al langer dan vandaag. Dan wordt je vanzelf een beetje voorzichtig met al teveel enthousiasme en hoop op voorhand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.
PSV is echt los zand, staat op de virtuele expected ranking lager dan Feyenoord en Feyenoord speelt ook nog eens een stuk beter voetbal. Durf hier wel een wedje op te zetten.
Ik snap je wel maar dit jaar zit er een goede coach en een goed team. En in Eindhoven beiden niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, ik volg Feyenoord al langer dan vandaag. Dan wordt je vanzelf een beetje voorzichtig met al teveel enthousiasme en hoop op voorhand.
Ik ben niet pessimistisch hoor. Het aanstaande vertrek van Schmidt is voor ons een voordeel. Maar wij zijn ook nog niet voldoende constant. Dat toonde de thuiswedstrijd tegen Vitesse ook wel weer aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.
PSV is echt los zand, staat op de virtuele expected ranking lager dan Feyenoord en Feyenoord speelt ook nog eens een stuk beter voetbal. Durf hier wel een wedje op te zetten.
Over 3 weken pas. Eerst RKC en Cambuur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.
Wel even afkloppen, met Sparta, RKC en Cambuur hadden we het (onnodig) lastig in de eerste seizoenshelft, en voorin is het bij ons nog altijd niet goed genoeg dat we dit soort potjes eenvoudig winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over 3 weken pas. Eerst RKC en Cambuur.
Komende 3 wedstrijden moeten gewoon 9 punten opleveren. Aardige kans dat je dan 2e staat.
PSV is overschat. Maar als Feyenoord 3e wordt hebben ze het gewoon goed gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja ik zeg ook niet dat ik verwacht dat ze dat even gaan doen, maar als je tweede wil worden moet het wel. PSV wint die potjes tegen de kleintjes wel/ook bijna allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel even afkloppen, met Sparta, RKC en Cambuur hadden we het (onnodig) lastig in de eerste seizoenshelft, en voorin is het bij ons nog altijd niet goed genoeg dat we dit soort potjes eenvoudig winnen.
De afstand met plek 2 en 4 is niet meer groot inmiddels (en gezien de vorm waarin PSV verkeert zou het mij niet verbazen als die nog verder afzakken dan 3 eigenlijk). Plek 2 zou wel heerlijk zijn hoor, dan kan je de ploeg nog een beetje bij elkaar houden en een serieuze poging doen voor de CL. Stel dat je derde wordt en in de vECL komt door een verrassende bekerwinnaar, dan start je volgend seizoen in principe weer overnieuw.
Mwah. 70 punten halen, dan hebben we het goed gedaan. Als dat aan het einde van de rit niet genoeg is voor een tweede plek, dan is het maar zo.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:44 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is overschat. Maar als Feyenoord 3e wordt hebben ze het gewoon goed gedaan.
Zo kun je het ook bekijken, maar als je 4e wordt met 70 punten ben ik niet tevreden al is dat onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. 70 punten halen, dan hebben we het goed gedaan. Als dat aan het einde van de rit niet genoeg is voor een tweede plek, dan is het maar zo.
Dan heb ik nog meer goed nieuws voor je, mag jij raden wie er op dit moment favoriet is om de Conference League te winnen:quote:Op zondag 6 februari 2022 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat ik verwacht dat ze dat even gaan doen, maar als je tweede wil worden moet het wel. PSV wint die potjes tegen de kleintjes wel/ook bijna allemaal.
En het verschil tussen 2e en 3e kan echt enorm zijn inderdaad. Tenzij we de Conference League winnen, dan hebben we sowieso Europa League. Dat is nog wel interessant mochten we 2e worden, ben benieuwd welk ticket dan zwaarder weegt
Da's wel weinig ambitie, 70 punten. Zeker als je na 20 wedstrijden op 42 punten staat en in de winterstop wat spelers hebt gehaald.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. 70 punten halen, dan hebben we het goed gedaan. Als dat aan het einde van de rit niet genoeg is voor een tweede plek, dan is het maar zo.
Nee, snap ik wel. Vind dat echt een goede back en Geertruida vind ik centraal beter.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Slobeend het volgende:
Ben niet per se blij met Pedersen weer wissel.
Wel een verschil he, fijn dat we inmiddels ook in de breedte een prima ploegje hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef fetX het volgende:
Wissels Feyenoord
Marciano, Jansen, Pedersen, Hendriks, Toornstra, Hendrix, Basset, Walemark, Dessers.
Prima bankie.
Ik zie ook liever pedersen rechtsback want die is aanvallend gewoon beter en met die clowns zoals linssen heb je dat eigenlijk wel nodig....quote:
Zal nog niet fit genoeg zijn. Hopen dat Geertgod geen rare fratsen uit gaat halen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Slobeend het volgende:
Ben niet per se blij met Pedersen weer wissel.
Geen kaart kunnen bemachtigen. Ik ben er niet zo rouwig omquote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een tyfusweer om voor het eerst weer te komen.
Terwijl het vorig weekend topweer wasquote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een tyfusweer om voor het eerst weer te komen.
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's wel weinig ambitie, 70 punten. Zeker als je na 20 wedstrijden op 42 punten staat en in de winterstop wat spelers hebt gehaald.
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.
Makkelijk 3e.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.
Ik zit verdomme op de tweede ring onder het dak maar ik regen alsnog helemaal natquote:Op zondag 6 februari 2022 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaart kunnen bemachtigen. Ik ben er niet zo rouwig om
Met een 1/3e gevulde Kuip zal er toch wel een droog plekje te vinden zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme op de tweede ring onder het dak maar ik regen alsnog helemaal nat
niet met deze wind denk ikquote:Op zondag 6 februari 2022 11:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met een 1/3e gevulde Kuip zal er toch wel een droog plekje te vinden zijn?
Die 70 punten gaat Feyenoord echt wel halen. Het ziet er behoorlijk goed uit voor de komende anderhalf jaar moet ik zeggen. Kans op een tweede plek is groot en vanaf 22-23 komen er twee Champions League-plekken vrij voor Nederland.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.
Dat zou echt top zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.
wat een bizar account is ditquote:Op zondag 6 februari 2022 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die 70 punten gaat Feyenoord echt wel halen. Het ziet er behoorlijk goed uit voor de komende anderhalf jaar moet ik zeggen. Kans op een tweede plek is groot en vanaf 22-23 komen er twee Champions League-plekken vrij voor Nederland.
Zou best weleens kunnen dat deze cover dan eindelijk werkelijkheid wordt:
[ afbeelding ]
Vijf sterren.quote:
Naja het positiespel voorin is ook heel goed, dat hebben we nog weinig gezien dit seizoen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk is het slechts Sparta dat ook nog eens heel verdedigend speelt, maar dit eerste half uur is echt prima. Ik geniet van dit positiespel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |