Logisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
Walemark, Hendrix en Sandler zijn ingeschreven voor de conference liek
Onze Amerikaanse vriend valt dus buiten de boot
FeyenoordTV, dat weer wordt uitgezonden door ESPN.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Werkt Rinus bij ESPN tegenwoordig?
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.quote:
Deze zomer voor 30 miljoen bij Feyenoord verkopen zou mij ook nog wel lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.
Ik heb nog even zijn verkooplijstje erbij gepakt. In 2019-2020 verkocht hij voor in totaal 33,50 miljoen euro (bron: Transfermarkt) bij Anderlecht. Dat was geen slecht verkoopjaar als je kijkt wat voor matig materiaal ze daar toen hadden rondlopen.
In principe zou je dus zeggen dat hij dit ook bij Feyenoord zou moeten kunnen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zomer voor 30 miljoen bij Feyenoord verkopen zou mij ook nog wel lukken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is gewoon hopen dat een RvP het trainersvak bevalt straks.
Heb persoonlijk flink van zn laatste anderhalf jaar genoten. Prachtkerel.
Onze Amerikaanse vriend heeft nog niet eens een werkvergunning.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
Walemark, Hendrix en Sandler zijn ingeschreven voor de conference liek
Onze Amerikaanse vriend valt dus buiten de boot
Jawel, sinds woensdag zei Arne. Zit er zondag waarschijnlijk bijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze Amerikaanse vriend heeft nog niet eens een werkvergunning.
Wow, wat schitterend. Kan ik naar blijven kijken.quote:
Ja alleen telde deze dus niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Wow, wat schitterend. Kan ik naar blijven kijken.
Zelfs in je dromen maak je zulke goals niet, raken dan net de paal.
Waar lees je dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is witheet op Nelson.
Anders benoemt hij niet ff dat hij positief getest is EN gewoon op de club gekomen wasmet klachten.
Dat haalde ik er eigenlijk niet echt uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is witheet op Nelson.
Anders benoemt hij niet ff dat hij positief getest is EN gewoon op de club gekomen wasmet klachten.
Tussen de regels.quote:
Mwah. Bornauw werd later voor nog meer doorverkocht door Kln, Dendoncker is ook best een goede speler, Saelemaekers ook. Die zijn toch wel aan soldenprijzen verkocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arnesen heeft door die eeuwige lach op zijn gezicht wel echt de gunfactor die een John de Jong totaal niet heeft.
Ik heb nog even zijn verkooplijstje erbij gepakt. In 2019-2020 verkocht hij voor in totaal 33,50 miljoen euro (bron: Transfermarkt) bij Anderlecht. Dat was geen slecht verkoopjaar als je kijkt wat voor matig materiaal ze daar toen hadden rondlopen.
In principe zou je dus zeggen dat hij dit ook bij Feyenoord zou moeten kunnen.
Zal aan mij liggen dat ik nog nooit van die jongens geboord heb dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Bornauw werd later voor nog meer doorverkocht door Kln, Dendoncker is ook best een goede speler, Saelemaekers ook. Die zijn toch wel aan soldenprijzen verkocht.
Hoop troep voor teruggekocht voor een dikke 20 mio, met Michel Vlap voorop.
Mwah, eerder gewoon goed werk met het opzetten van de scouting. Zo kwam Trauner van Schuiteman en Aursnes van Hansen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen dat ik nog nooit van die jongens geboord heb dan.Maar op voorhand lijken me dat geen hele slechte bedragen.
Wat betreft aankopen, denk dat Arnesen geluk heeft dat Slot daar nu ook een flinke vinger in de pap heeft.
Ja jammer, volgens mij doen niet veel clubs dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
In ieder geval de opstellingen.. @:scrummie Kon ook bij Heerenveen geen livestream vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |