Ze willen vast geen kampioen meer worden nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Is toch ook voor Feyenoord relevant? Je staat een paar puntjes achter, en vaak betekent een vertrekkende trainer een minder gemotiveerde spelersgroep.
Wat filmpjes gekeken. Dat soort beelden zegt niet veel want die kun je van elke speler maken, zelfs van Pratto, maar ik vond hem qua persoonlijkheid en instelling erg goed overkomen. Geen domme straattaal; klinkt serieus, realistisch en nadenkend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zal 'm wel kennen uit z'n rol als assistent.
Maar na al die verhalen ben ik ook wel benieuwd naar het mannetje.
Het is me gelukt om Andrea Pinamonti te signen. Onbetaalbaar in real life maar heb het tipje doorgegeven aan Arnesen.quote:
Jaren geleden won ik in FM met 6-0 van Ajax en een week later met 6-1 van PSV. In totaal in die 2 potjes 9 goals van Kazim-Richards. Genot was dat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is me gelukt om Andrea Pinamonti te signen. Onbetaalbaar in real life maar heb het tipje doorgegeven aan Arnesen.
Kon ook voor Zirkzee gaan trouwens.
Ik wilde reageren met 'nu onderschat je hem wel heel erg, denk dat hij uiteindelijk wel de WK-selectie van Colombia haalt'.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hoeft het WK in ieder geval niet af te wachten. (lol)
Colombia kan het WK nog best halen als ze 2x winnen en dat kan best tegen de 2 slechtste ploegen uit Zuid-Amerika. Ze hebben alleen al 7x op rij niet gescoord.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met 'nu onderschat je hem wel heel erg, denk dat hij uiteindelijk wel de WK-selectie van Colombia haalt'.
Maar ja die hoeft inderdaad het WK niet af te wachten
Jeetje, klinkt alsof er voorin daar een probleem is. Een gebrek aan rendement aan de flanken, misschien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Colombia kan het WK nog best halen als ze 2x winnen en dat kan best tegen de 2 slechtste ploegen uit Zuid-Amerika. Ze hebben alleen al 7x op rij niet gescoord.
Sini maakte volgens mij ook geen geweldige indruk toen ie werd opgeroepen, dus of ie de selectie zou halen weet ik nog niet
Denk dat ook Dessers wel begrijpt dat Feyenoord niet in staat is om een bankzitter te kopen voor vier miljoen. Al hoop ik eigenlijk nog wel dat Dessers eerste spits wordt in deze seizoenshelft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker motiverend voor Dessers dat nieuws nu al naar buiten komt dat hij na het seizoen weg is.
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.quote:"Dat het zo moet, komt omdat we niet in de Keuken Kampioen Divisie spelen. Ik heb het eerder gezegd: Ajax, PSV en FC Utrecht hebben die problemen niet. Dat Feyenoord niet is ingestapt toen de mogelijkheid er was… Nog steeds leven we met de gevolgen van de beslissing het niet te doen."
Dat was wel een aardige sneer ja. Ik neem aan dat mevrouw Van Geel die stampvoetend heeft gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken. Het is een prima tussenoplossing voor dit jaar, en voor Dessers zal er voldoende animo zijn na dit seizoen, zeker als hij zich nog in de basis speelt. Misschien wel gewoon bij Genk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ook Dessers wel begrijpt dat Feyenoord niet in staat is om een bankzitter te kopen voor vier miljoen. Al hoop ik eigenlijk nog wel dat Dessers eerste spits wordt in deze seizoenshelft.
Ja het lullige is een beetje dat als Dessers eerste spits wordt de situatie onveranderd blijft. Zowel Linssen als hij zijn geen basismateriaal en voor die midget hoef je geen geld meer af te tikken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken. Het is een prima tussenoplossing voor dit jaar, en voor Dessers zal er voldoende animo zijn na dit seizoen, zeker als hij zich nog in de basis speelt. Misschien wel gewoon bij Genk.
Volgend seizoen zal een spits dan wel één van de investeringen moeten gaan zijn, en dat klinkt sowieso als een strak plan.
Precies, maar Dessers heeft natuurlijk vooral zijn kans bij ons te danken aan dat er op Bozenik is gegokt en die bleek (zwaar) tekort te komen. Dat gaf gewoon te weinig tijd om nog een serieuze vervanger te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het lullige is een beetje dat als Dessers eerste spits wordt de situatie onveranderd blijft. Zowel Linssen als hij zijn geen basismateriaal en voor die midget hoef je geen geld meer af te tikken.
Dat is nog steeds vreemd. Heeft Van Geel voor die beslissing ooit nog verantwoording afgelegd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mart heeft Feyenoord tot aan het genante goed achter gelaten.
Vooral dat laatste is niet echt handig op dit moment voor Feyenoord nee. Alleen als hij echt nog de rest van het seizoen eerste spits zal zijn en er nog een stuk of 10 maakt zou een overstap kunnen, anders niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit inderdaad, maar Dessers is inderdaad te duur en er is weinig kans dat we nog winst op hem gaan maken.
Het probleem is een beetje dat het toen helemaal niet zo vreemd was. Er was geen financiële ruimte voor. Kan je ook wel weer wat van vinden natuurlijk maar de uitleg was toen wel te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vreemd. Heeft Van Geel voor die beslissing ooit nog verantwoording afgelegd?
Ik vond vooral deze legendarisch. Wat een debiel. (Was toen nog helemaal niet gecontracteerd.)quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
ViersporenbeleidGOD
Vanaf nu gaat Feyenoord samenwerken.....met FC DORDRECHT
*insert foto van glunderende Jo de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |