De bronnen zijn daarin niet eenduidig. Volgens mij weet niemand dit, zijn ook mensen die zeiden dat hij daarna 2 jaar kan worden vastgelegd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hee kan iemand ff in jip en janneke taal uitleggen hoe die Sandler constructie nou zit want snap er de ballen van.
We hebben hem nu transfervrij overgenomen met optie tot een verlenging van een jaar. City heeft een terugkoopoptie, is die 1 jaar geldig?
Of langer?
Beetje te. Maar als ik kijk wie zn zaakwaarnemer is, geloof ik niets van die hype.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hype rond dat mannetje is wel wat apart.
ANNOUNCE Dijkshoorn in een 24 uur durende podcast.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje rommelige podcast, niet te doen. En maar 40min ipv 2,5 uur.
Wat ik heb gelezen is dat Manchester City de eerste aankoopoptie heeft als Feyenoord 'm verkoopt. Verder geen termijn gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De bronnen zijn daarin niet eenduidig. Volgens mij weet niemand dit, zijn ook mensen die zeiden dat hij daarna 2 jaar kan worden vastgelegd.
Had ik al wel verwacht met onze Deense TD. Uiteraard ook verwacht dat het compleet kansloos zou zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ax-jongen~a68302343/
Ook nog een poging gewaagd bij Eriksen.
quote:De afkoopsom van Cyriel Dessers bij Racing Genk bedraagt vier miljoen euro. De kans dat Feyenoord zo veel gaat betalen voor een 27-jarige supersub is dan toch vrij klein?
'Terwijl hij doet waarvoor we hem hebben gehuurd. Dessers heeft gewoon de pech dat Linssen er is. De trainer is echt tevreden, alleen is het inderdaad zo dat we als club niet in staat zijn zo'n speler voor zo'n bedrag er bij te nemen.'
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder wat betreft Dessers, die heeft een afkoopsom van 4 miljoen volgens VI. Ook wel lekker uitonderhandeld.
[..]
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan? Ging ook voor 4 miljoen van Heracles naar Gent, had daar een spits voor zich die bleef scoren, beetje zoals hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder wat betreft Dessers, die heeft een afkoopsom van 4 miljoen volgens VI. Ook wel lekker uitonderhandeld.
[..]
Had gewoon in Belgie moeten blijven ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Precies. Dan was het een prima prijs geweest. En nu kan je altijd nog een poging wagen voor minder natuurlijk. Al zal hij zelf wel ergens basisspeler willen worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me geen hele gekke prijs voor een spits van die leeftijd als hij bijvoorbeeld wel eerste keuze was geworden/wordt eigenlijk.
Het is net te duur voor een bankzitter. En hij is net niet goed genoeg om eerste spits te worden van Feyenoord. Tegelijkertijd moet je volgend jaar toch een tweede spits hebben, Bozenik gaat het ook niet meer worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan? Ging ook voor 4 miljoen van Heracles naar Gent, had daar een spits voor zich die bleef scoren, beetje zoals hier.
Maar goed, ik denk niet dat ze hem gaan kopen verder.
Precies, dus dan neem je hem niet over. Maar de prijs is gewoon marktconform als hij wel eerste spits was geworden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Het is net te duur voor een bankzitter. En hij is net niet goed genoeg om eerste spits te worden van Feyenoord.
Ik meen eerder een bedrag van 2,4 miljoen te hebben gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af waarom andere bronnen 2,8 miljoen zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, dus dan neem je hem niet over. Maar de prijs is gewoon marktconform als hij wel eerste spits was geworden.
Nu is het ongetwijfeld de goedkoopste optie om in de zomer op zoek te gaan naar een spits en Linssen definitief naar de bank te degraderen.
Ja maar waar? Een paar miljoen ben je zo kwijt in de huidige markt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik meen eerder een bedrag van 2,4 miljoen te hebben gelezen.
Anyway, 4 miljoen lijkt me wat teveel van het goede. Aardige spits hoor en tot nu toe hele goede pinchhitter. Maar voor dat geld moet er een betere en jongere spits te vinden zijn.
Ik vond hem niet overtuigend in de wedstrijden waar hij 90 minuten speeldequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hij heeft er trouwens 9 gemaakt voor Feyenoord in maar 714 minuten. Dat is 1 goal per 79 minuten, zijn wel Feyenoord-waardige statistieken kunnen we gerust zeggen.
Maarja je weet gewoon niet hoe zo'n jongen het als eerste spits doet.
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet overtuigend in de wedstrijden waar hij 90 minuten speelde
Nou, in ieder geval niet een reservespits halen voor 4 miljoen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?
Dat mogen Frank en z'n scouts uitzoeken. Feyenoord moet gewoon minstens 1 grote verkoop doen komende zomer en dan moet een groot deel van het geld naar een spits.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee precies. Maarja wie dan? Wat moet je met een lege portemonnee?
In feite heeft Feyenoord al sinds 2017 geen fatsoenlijke spits meer.(Alhoewel ik Linssen dus wel vrij aardig vind.)
Klasse maat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik start even Football Manager op om onze nieuwe spits te zoeken brb
"Dat is aan de scouting" en daar laten we het dan maar bij?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet een reservespits halen voor 4 miljoen.
Een jaar om wat contracten te verlengen is toch prima?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat lijstje van 2024 staat me niet aan eigenlijk. Als je die deze zomer niet verkoopt zit je in een zelfde situatie als nu met Senesi. Hall, Aursnes, Milambo en alles vanaf Alireza kan je nog wel verlengen, maar wat moet je met Malacia, Geertruida en Sinisterra?
Laten we dat doen voordat we nog een stroom aan schijtposts krijgen van je.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
"Dat is aan de scouting" en daar laten we het dan maar bij?
Willen die jongens nog verlengen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een jaar om wat contracten te verlengen is toch prima?
Ja, geen idee, dat zal moeten blijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Willen die jongens nog verlengen dan?
Malacia en Geertruida hebben nog niet zo lang geleden al verlengd toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Willen die jongens nog verlengen dan?
Doe nou gewoon weer even normaal Caland. Ik val jou toch ook niet persoonlijk aan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we dat doen voordat we nog een stroom aan schijtposts krijgen van je.
Precies. Afgelopen juni en september.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Malacia en Geertruida hebben nog niet zo lang geleden al verlengd toch?
quote:Guus Til houden lijkt ook een utopie.
'Maar we gaan het wel proberen. Zoals gezegd ken ik de td van Spartak en Guus zelf heeft ook wat te zeggen. Ik kan me voorstellen dat hij het naar zijn zin heeft. Hij ligt goed in de groep, presteert prima en komende winter heb je het WK, hè. Ik denk dat dit toernooi ook wel een factor kan worden. Stel, je bent een speler die dicht tegen Oranje aan zit. Ga je dan een transfer maken met de kans dat je bij je nieuwe club niet aan voetballen toekomt, of kies je voor zekerheid en de kans op een WK te spelen? Ik denk dat spelers dat toch laten meewegen in hun beslissing.'
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken maar het WK nog even afwacht vanwege de zekerheid van een basisplaats bij Feyenoord.quote:
Je kan zoals Ajax bij Tagliafico (2x? en Onana volgens mij ook 1x) heeft gedaan gewoon een jaartje erbij doen met de belofte dat ze bij een goed bod mogen vertrekken de zomer erna.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken na deze zomer maar ook wel wil blijven vanwege dat WK.
Denk je dat Malacia daadwerkelijk een reële kans heeft op een basisplaats bij het Nederlands elftal? Ik vind Malacia vooralsnog wat overschat. Veel te druistig nog in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een beetje ongelukkig dat het WK in de winter is anders zou je zeggen in het geval van Malacia één WK als basisspeler en dan lekker verkopen maar dan heeft hij nog maar één jaar contract. Kan me in zijn geval ook wel voorstellen dat hij eens verder wil kijken maar het WK nog even afwacht vanwege de zekerheid van een basisplaats bij Feyenoord.
Dat is zeker een optie ja, maar de absolute hoofdprijs krijg je er dan ook niet voor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan zoals Ajax bij Tagliafico (2x? en Onana volgens mij ook 1x) heeft gedaan gewoon een jaartje erbij doen met de belofte dat ze bij een goed bod mogen vertrekken de zomer erna.
Die hoeft het WK in ieder geval niet af te wachten. (lol)quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Sinisterra vertrekt deze zomer sowieso wel geloof ik overigens. Dat is al 1 'probleem' minder.
En, wie wordt het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik start even Football Manager op om onze nieuwe spits te zoeken brb
Ik ben ook niet de grootste Malacia fan maar er is zeker kans op. Al bedenk ik me nu dat Louis 5-3-2 wil spelen dus hij zal Blind wel opstellen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk je dat Malacia daadwerkelijk een reële kans heeft op een basisplaats bij het Nederlands elftal? Ik vind Malacia vooralsnog wat overschat. Veel te druistig nog in de meeste gevallen.
Geertruida is / wordt beter dan Malacia (weliswaar andere positie).
Ik lees het nieuws van PSV zelf wel als ik dat wil.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schmidt vertrekt bij PSV, lijkt me voor Feyenoord wel heel goed nieuws. Geen goede trainers beschikbaar momenteel, dus behoorlijk instabiel daar.
Ik verwacht dat Blind en Wijndal mee gaan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de grootste Malacia fan maar er is zeker kans op. Al bedenk ik me nu dat Louis 5-3-2 wil spelen dus hij zal Blind wel opstellen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees het nieuws van PSV zelf wel als ik dat wil.
Wellicht wel ja en heb ik wat teveel waarde gegeven aan het WK. Volgens mij is Wijndal onder Louis nog geen 1x opgeroepen maar die krabbelt wel weer op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Blind en Wijndal mee gaan eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |