Niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:34 schreef engine het volgende: [..] luie onz mods
Beter doen ze heel onzin op slot.
Wat vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon belde net dat hij positief getest is, bijna al zijn collega's in het restaurant waar hij werkt zijn positief, dus de zaak gaat de komende dagen dicht.
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij snotterde een beetje, dus ik hoop voor hem dat het daarbij blijft. Het is inderdaad heel sneu voor de eigenaar, maar ja dan zijn ze wel klaar. Ze zijn nu zoveel mogelijk mensen aan het contacten, hij liet me gisteren al weten dat er twee gasten van zaterdag, toen wij er waren, besmet waren.
Ik jouw kleinzoon inmiddels opgeknapt?
Je ontkomt er bijna niet meer aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vervelendHopelijk knappen ze allemaal snel weer op.
vandaag dik 105.000 besmettingen en dan is er nog een storing ook. Als je het nu niet krijgt dan krijg je het nooit meer.quote:
Ik lig coronagewijs een beetje achter dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.
Twee gasten en het personeel ziek, dan zijn er ook vast nog gasten aangestoken
Max is al weer een paar weken beter. Chalina, mijn kleindochter had vorige week een positieve thuis maar een negatieve GGD test. Ze is weer wat opgeknapt, ze was flink ziek, maar geen corona
Ja, had je het niet door, je kan de TT aanpassen hoor ik wist zo gauw nietsquote:
Kan best dat de ggd test om wat voor reden ook een verkeerde uitslag gaf.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe snel het dan gaat he.
Twee gasten en het personeel ziek, dan zijn er ook vast nog gasten aangestoken
Max is al weer een paar weken beter. Chalina, mijn kleindochter had vorige week een positieve thuis maar een negatieve GGD test. Ze is weer wat opgeknapt, ze was flink ziek, maar geen corona
Hij vond het inderdaad juist zo fijn om weer aan het werk te zijn, maar heeft nu verplicht vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
Wat jammer voor je zoon @:DeisyyHopelijk kan de zaak snel weer open
Dat denk ik ook, iedereen gaat het wel een keer krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
vandaag dik 105.000 besmettingen en dan is er nog een storing ook. Als je het nu niet krijgt dan krijg je het nooit meer.
Ja het gaat altijd vreemd, vorig jaar had mijn kleinzoon een negatieve thuistest, maar een positieve GGD testquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Kan best dat de ggd test om wat voor reden ook een verkeerde uitslag gaf.
Ik vind het een prima tt hoor, als ik straks eten ga maken neem ik er sowieso een glaasje wijn bij, lekker ontopicquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had je het niet door, je kan de TT aanpassen hoor ik wist zo gauw niets
Dat is wel logischer te verklarenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd vreemd, vorig jaar had mijn kleinzoon een negatieve thuistest, maar een positieve GGD test
Niet echt betrouwbaar dus dat thuistestenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds omikron zien we op werk ook wel vaker dat de GGD test negatief uitslaat terwijl de thuistest positief was. Kan zijn dat de PCR de omikron minder goed oppikt.
Dan denk je het te hebben, heb je het nietquote:
Maar ik begrijp van Jobi dat dat aan de GGD-test ligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je het te hebben, heb je het niet
Als je thuistest positief is kun je ervan uitgaan dat je corona hebt. De GGD test is blijkbaar minder gevoelig voor omikron.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je het te hebben, heb je het niet
Bij mij was het andersomquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je thuistest positief is kun je ervan uitgaan dat je corona hebt. De GGD test is blijkbaar minder gevoelig voor omikron.
Dat kan. Ik weet er het fijne ook niet van, maar laatst kwam in de dagstart voorbij dat meerdere collega's van mij (en zelf heb ik het ook meegemaakt) mensen aan de telefoon hebben gehad de laatste tijd waarbij de thuistest positief was en de GGD test negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik begrijp van Jobi dat dat aan de GGD-test ligt.
Ja ik wel. Ik woon daar niet in de buurt. Maar het was heel heftig gisteren. Ik heb nog wat foto's gepost die ik voorbij zag komen. Vandaag was er niets mee van te zien. Ik ben net nog even wezen kijken. Maar de zandzakken blijven voor de deur liggen want ze verwachten vandaag weer hoog water.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, iedereen gaat het wel een keer krijgen.
Heb je gisteren droge voeten gehouden?
Maar je moet de uitslag van de GGd test aanhouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je thuistest positief is kun je ervan uitgaan dat je corona hebt. De GGD test is blijkbaar minder gevoelig voor omikron.
Ja het kan allebei inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij mij was het andersom
Ik had je foto's gemist, maar wowquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik wel. Ik woon daar niet in de buurt. Maar het was heel heftig gisteren. Ik heb nog wat foto's gepost die ik voorbij zag komen. Vandaag was er niets mee van te zien. Ik ben net nog even wezen kijken. Maar de zandzakken blijven voor de deur liggen want ze verwachten vandaag weer hoog water.
[ afbeelding ]
Dit was gisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, waar was dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik wel. Ik woon daar niet in de buurt. Maar het was heel heftig gisteren. Ik heb nog wat foto's gepost die ik voorbij zag komen. Vandaag was er niets mee van te zien. Ik ben net nog even wezen kijken. Maar de zandzakken blijven voor de deur liggen want ze verwachten vandaag weer hoog water.
[ afbeelding ]
Dit was gisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toequote:
Wowquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was gisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net de laatste Macaroni, van 4 dagen macaroni naar binnen gewerktquote:
4 dagen macaroni, kan mij voorstellen dat je er dan klaar mee bentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste Macaroni, van 4 dagen macaroni naar binnen gewerkt![]()
Deze maand geen macaroni meer
Ik maak heel lekkere macaroniquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 dagen macaroni, kan mij voorstellen dat je er dan klaar mee bent
Maar 4 dagen, ik zou zelf wat in de vriezer gedaan hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik maak heel lekkere macaroni
Dat was het plan..... Maar ik was wat lui...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar 4 dagen, ik zou zelf wat in de vriezer gedaan hebben
Ja die livecam! Dat paviljoen stond helemaal onder water. Ik wou eigenlijk naar het strand gaan gisteren, maar er stond wel een hele harde woei. Net wat te hard om op het strand te lopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had je foto's gemist, maar wowhet was echt heel hoog water gisteren, op mijn werk kwamen de schepen ook bijna de kant op
Ik zag ook bizarre filmpjes van Scheveningen
In Vlaardingen. Daar is het altijd raak. Dit beeld hebben we een paar keer per jaar.quote:
Weer wat geleerd, tnx!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Vlaardingen. Daar is het altijd raak. Dit beeld hebben we een paar keer per jaar.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat willen ze mij ook al niet vertellen
Ja bij Encore, de gaten vielen ook in de kade daarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die livecam! Dat paviljoen stond helemaal onder water. Ik wou eigenlijk naar het strand gaan gisteren, maar er stond wel een hele harde woei. Net wat te hard om op het strand te lopen.
Dat geeft hoopquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bij Encore, de gaten vielen ook in de kade daar
En het mooie is er wordt dagen van tevoren al gewaarschuwd dat het hoog water wordt. Er worden zelf enorme borden neergezet wanneer het water hoog komt te staan en dat mensen er niet moeten parkeren. En elke keer weer zetten mensen daar hun auto neer.quote:
Het is daar echt altijd raak, mensen zouden er toch van moeten leren zou je denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het mooie is er wordt dagen van tevoren al gewaarschuwd dat het hoog water wordt. Er worden zelf enorme borden neergezet wanneer het water hoog komt te staan en dat mensen er niet moeten parkeren. En elke keer weer zetten mensen daar hun auto neer.
Nooit geweten dat het daar vaker voorkomt, weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het mooie is er wordt dagen van tevoren al gewaarschuwd dat het hoog water wordt. Er worden zelf enorme borden neergezet wanneer het water hoog komt te staan en dat mensen er niet moeten parkeren. En elke keer weer zetten mensen daar hun auto neer.
Zou je denken. Die borden zouden ook een hint kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar echt altijd raak, mensen zouden er toch van moeten leren zou je denken.
Ik kan mensen die bewust hun auto op plekken neerzetten op de plek waar er blad geblazen of gemaaid word omdat ze geen zin hebben om voor de wasstraat te betalen, maar ditquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een hintquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou je denken. Die borden zouden ook een hint kunnen zijn
Dat gaat wel iets t verquote:
En hoeveel mods zijn dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Alle mods eruit die dit jaar nog niet ingelogd hebben
Zijn idd ook wel leuke puzzels, daar ben je ook wel een tijd mee bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe begonnen, een Wasgij, die zijn altijd zo moeilijk, maar wel leuk.
Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe begonnen, een Wasgij, die zijn altijd zo moeilijk, maar wel leuk.
Ik heb het geduld er niet voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"
[ afbeelding ]
Ow gaaf! Die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"
[ afbeelding ]
Hier ook regelmatigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Vlaardingen. Daar is het altijd raak. Dit beeld hebben we een paar keer per jaar.
Leuk Jobi, ik kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Straks voor het eerst in twee maanden mijn toneelvrienden weer zienAlleen bespreken wat we het komende jaar gaan doen, niet spelen verder, maar gewoon fijn om ze weer te kunnen zien
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Straks voor het eerst in twee maanden mijn toneelvrienden weer zienAlleen bespreken wat we het komende jaar gaan doen, niet spelen verder, maar gewoon fijn om ze weer te kunnen zien
Die is ook leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gaaf! Die ken ik nog niet.
Ik ben met deze begonnen, De Brouwerij![]()
[ afbeelding ]
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Jullie kunnen ze onderling ruilenquote:
Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurtquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk Jobi, ik kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt.
Thanksquote:
Iedereen zijn puzzels mee de 27equote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze onderling ruilen
Ja ik ken ze. Ik heb er ook enkele (gehad?).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurt
Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vindenquote:
Overbodige uitleg dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ken ze. Ik heb er ook enkele (gehad?).
Dus het plaatje op de doos zegt niets.. je maakt een random afbeelding die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurt
Ik heb niets met puzzels, maar voor een spelletjesmeet ben ik wel te porrenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vinden
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodige uitleg dusDe eerste keer dat ik ik zo'n puzzel maakte snapte ik er geen zak van.
Sjoelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vinden
Bepaalde dingen komen wel overeen, zoals de vloer en kleding enzo, maar er is nogal wat gebeurd waardoor je niet echt een plaatje na kan puzzelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus het plaatje op de doos zegt niets.. je maakt een random afbeelding die je niet kent?
Leuk conceptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bepaalde dingen komen wel overeen, zoals de vloer en kleding enzo, maar er is nogal wat gebeurd waardoor je niet echt een plaatje na kan puzzelen.
Er zijn puzzels waar bij je moet puzzelen wat erna gebeurt, maar er zijn ook puzzels waar bij je moet puzzelen wat de personen op de afbeelding zien, en misschien nog wel meer soorten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]Dat vond ik nou juist het leuke om te bedenken wat er zou gebeuren of waar ze naar kijken. Er zijn verschillende soorten geloof ik.
Ik zal de afbeelding en de puzzel laten zien als het klaar is.quote:
Dat hoort wel een beetje bij ESF, begreep ik.quote:
Doe maar in spoilers dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal de afbeelding en de puzzel laten zien als het klaar is.
ja klopt. Helaas is die meet er nooit meer van gekomen, anders had ik dat idd meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij ESF, begreep ik.
Je weet waar ik dan mee aan kom zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb niets met puzzels, maar voor een spelletjesmeet ben ik wel te porren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
JAAAAAquote:
De uitkomst inderdaad ja, met al die puzzelaars hierquote:
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!quote:
Ik win allesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!
Ik ben er zo slecht in dat ik waarschijnlijk alsnog onder jou eindig hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet waar ik dan mee aan kom zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er wel benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Create your own song contest
Is dat ‘create your own song’ of ‘create your own contest’?Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Toen ik net crew was was er zo'n meet in Rotterdam, maar toen kon ik niet, helaas is Greys gestopt met de organisatie ervan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAADe crew is daar sowieso altijd voor uitgenodigd!
Gelukkig ben jij goed in taggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb via korte lijntjes begrepen dat er gewoon op een gegeven moment weer gesjoeld gaat worden hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. Helaas is die meet er nooit meer van gekomen, anders had ik dat idd meegemaakt.
Ook leukquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik net crew was was er zo'n meet in Rotterdam, maar toen kon ik niet, helaas is Greys gestopt met de organisatie ervan.
Ik ben erbijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerIk weet wel dat Greys een tijdje gestopt was ermee, maar dat was nog voor corona en inmiddels zijn we weer wat verder.
Ik kan niet voor haar spreken, maar ik heb begrepen dat het caf er gewoon nog is ondanks overname, dus wie iets wil organiseren daar kan het gewoon doen!
Ja dat komt zeker goed! Jij krijgt tegen die tijd ook een sjoel-tagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij goed in taggen.
Count me inquote:
Ja, nou, het eerste deel van het spel is gewoon een bordspel met dobbelsteen, en als je op een bepaald vakje landt, krijg je een kaart met een triviavraag (en het spel is gericht op kenners, en dan varieert het van redelijk makkelijk tot erg pittig). Met elke goed beantwoorde vraag kan je kaartjes winnen waar een ESF inzending van kan worden gemaakt (land, liedje, kostuum, etc.) die onderling weer punten waard zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar.
Create your own song contest
Is dat ‘create your own song’ of ‘create your own contest’?
Nu nog een leuke naam voor ons sjoelteam bedenken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
@:marcb1974 nog gefeliciteerd en @:Dotteke, fijn dat je goed nieuws kreeg.
Sjoelen is leuk.
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu nog een leuke naam voor ons sjoelteam bedenken.
Blijft een briljante naam welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwen
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwen
Ohh ja..die was compleet uit mijn gedachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevonden
@:mrsloveable
Ben nu aan t kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevonden
@:mrsloveable
Hier? Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
DTS is dicht. vandaar dat hier nu ineens allemaal DTS spul komt
Nou, die DTS-invasie valt wel mee. 1 kort berichtje van Paul. Verder users die hier sowieso al komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Ah het algemeen gezeur en gedoe dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laatste post even lezen in het DTS topic
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah het algemeen gezeur en gedoe dus
We zullen de toegangscontrole intensiverenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Nu is het Dode Topic een keer dood, is het weer niet goed…
Dees?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die jankerds zitten toch in viva?
...lekker zeiken over ' een mod met 4 letters'
Ik kom ook in VIVquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Hey Heyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Er is nog een spel: Dode Forum Spel. Heeft Homijn gemaakt. Daar denkt dan weer niemand aan he...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Nu is het Dode Topic een keer dood, is het weer niet goed…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiren!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe het even zo. Veel mensen vragen er naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ja, want dat is haar officile mod naam...quote:
Ik zie anders geen nieuwe mensen hoor? Beetje stemmingsmakerij dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om te delen toch? Zo hebberig ben jij toch niet?
hey youquote:
Eigenlijk aan de weinige kant. Geen zorgen, je kan nog eens 4 halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Is in de bonus en die van Conimex vind ik erg lekker. 4 is wel een beetje overkill. Bedacht ik me later.
hmmmmm......quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eigenlijk aan de weinige kant. Geen zorgen, je kan nog eens 4 halen.
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is nog een spel: Dode Forum Spel. Heeft Homijn gemaakt. Daar denkt dan weer niemand aan he...
Nou oma, dat is ook niet echt geruststellend nieuws, ik duim voor een goede afloop van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
WTF tis nog waar ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Ik kwam er laatst wel achter dat er een behoorlijk dood zombieforum is:
Zombies
Zieligquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn zeehondje in de magnetron gedaan en die is nu lekker warm. Ik heb het koud.
In de gebruiksaanwijzing staat dat er geen natte hondjes in de magnetron kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn zeehondje in de magnetron gedaan en die is nu lekker warm. Ik heb het koud.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de gebruiksaanwijzing staat dat er geen natte hondjes in de magnetron kunnen.
Dus ook geen zeehondjes![]()
Nee hoorquote:
Wat is ditquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Zombies
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aanquote:
KLIKquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Zombies
Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
CutieIs dat zo'n kersenpittending?
Nee. Geen slotje maar niet meer bruikbaar. Denk dat forum gearchiveerd isquote:
Lekker zo voor het slapen gaan en lekker warm, ik heb het ook al de hele dag koud.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.
Ik ga yvonne ff DMen of ze hem ff open kan gooien. Paul is nu toch werkloos nu dinges dicht is. Past daar wel als mod eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. Geen slotje maar niet meer bruikbaar. Denk dat forum gearchiveerd is
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aan
En wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aan
Opeten. Ooit.quote:
warm? Hmmmm.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk met warme sambal , moet je eens proberen
Ja dat is inderdaad lekker of met pindasausquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk met warme sambal , moet je eens proberen
Ja Duh.. alles is lekker met pindasausquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lekker of met pindasaus
Als je vraagt wie vindt mij aardig, ben je sneller klaar met het tellen van de positieve antwoordenquote:
Kroepoek-meetquote:
Tnx.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou oma, dat is ook niet echt geruststellend nieuws, ik duim voor een goede afloop van alles
Die smaak heb ik nog nooit op, maar kroepoekquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat te googlen op kroepoek.. maar kom daardoor een supersnel gerechtje tegen wat me lekker lijkt.
Bereiding:
Kook de rijst.
Verhit de olie en fruit hierin de bosui en knoflook circa 2 minuten. Voeg de sambal, ketjap en het limoensap toe en bak nog 2 minuten op een lage stand.
Leg de makreelfilets in de saus en wentel een paar keer om. Leg het deksel op de pan en laat 5-8 minuten stoven tot de vis door en door warm is.
Serveer de makreel met de rijst, atjar en kroepoek.
Wens hem veel sterkte oma! En jou ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.![]()
Hij maakt zich alleen maar zorgen, dat hij zijn klanten misschien nog verder moet uitstellen.
Deze ga ik een opslaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat te googlen op kroepoek.. maar kom daardoor een supersnel gerechtje tegen wat me lekker lijkt.
Bereiding:
Kook de rijst.
Verhit de olie en fruit hierin de bosui en knoflook circa 2 minuten. Voeg de sambal, ketjap en het limoensap toe en bak nog 2 minuten op een lage stand.
Leg de makreelfilets in de saus en wentel een paar keer om. Leg het deksel op de pan en laat 5-8 minuten stoven tot de vis door en door warm is.
Serveer de makreel met de rijst, atjar en kroepoek.
Dat is ook wel het belangrijkste, maar klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.![]()
Hij maakt zich alleen maar zorgen, dat hij zijn klanten misschien nog verder moet uitstellen.
Deze is zoooooo lekker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smaak heb ik nog nooit op, maar kroepoek
Tnx.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wens hem veel sterkte oma! En jou ook
Ik heb al gegeten, maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ik maak er ff een foto van
[ afbeelding ]
Dit klinkt ook goed, en lekker makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze is zoooooo lekker.
Wat ik wel eens doe is Thaise roerbakmix wokken, daar ketsjap en Johnny Boer Bahrat kruiden doorheen, roerbak mie erdoorheen. Dan van die Mora een paar pakjes sat stukjes met saus pittig gekruid er nog doorheen, En dan die kroepoek erbij.
Echt smullen.
Hoe gaat ie? Werk je weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
20:15 en ik zit al te denken om te gaan slapen
Ik kijk er soms dagen niet naar om en dan ga ik er weer even voor zitten. Daarom is die koffer ook zo handig. Je tovert hem binnen een minuut weer weg.quote:
Ohh die is ook leukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gaaf! Die ken ik nog niet.
Ik ben met deze begonnen, De Brouwerij![]()
[ afbeelding ]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...quote:
Lekker doen, je hebt het blijkbaar nog nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik drink nog ff mijn koffie opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker doen, je hebt het blijkbaar nog nodig.
Dus ook nog branderige ogen, dat bleef bij mij nog wel twee weken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...
Ben idd alweer aan het werk, maar ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, ik was kapot
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik drink nog ff mijn koffie op
Ja, ik moest nog aan je denken, alleen bij mij is dat pas afgelopen weekend begonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ook nog branderige ogen, dat bleef bij mij nog wel twee weken.
Hmmmm klinkt nog niet helemaal lekker. Misschien iets te vroeg hele dagen gaan werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...
Ben idd alweer aan het werk, maar ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, ik was kapot
Ik mag van Tante Deiss nog heel eventjes op blijven, Echt waar hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmmm klinkt nog niet helemaal lekker. Misschien iets te vroeg hele dagen gaan werken?
Gewoon aan toegeven en lekker slapen joh.
En ineens is het overquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog aan je denken, alleen bij mij is dat pas afgelopen weekend begonnen.
Tot je koffie op isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mag van Tante Deiss nog heel eventjes op blijven, Echt waar hoor
Nu drinkt hij hem nooit meer opquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ga yvonne ff DMen of ze hem ff open kan gooien. Paul is nu toch werkloos nu dinges dicht is. Past daar wel als mod eigenlijk.
Oh wat een leuk ding! Ik heb ook zo'n zak. Een rode! Dat ding geeft afquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.
Slaap lekker en doe rustig aanquote:
Jij drinkt koffie en dan ga je naar bed??quote:
Ik bedenk me net dat een Groot ook wel leuk zou zijn geweest maar die zullen er wel niet zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh wat een leuk ding! Ik heb ook zo'n zak. Een rode! Dat ding geeft af
Droom fijnquote:
Omgekeerd leven heet dat, sochtends bij opstaan drinkt ie biertje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie en dan ga je naar bed??
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omgekeerd leven heet dat, sochtends bij opstaan drinkt ie biertje.
Dank je Nijn. Hoe is het met je man nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
@:marcb1974 nog gefeliciteerd en @:Dotteke, fijn dat je goed nieuws kreeg.
Sjoelen is leuk.
O dat is naar. Zo val je van het een in het ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb net een uur liggen slapen 🤭quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien kan je beter halcve dagen beginnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog nooit iets over zijn kinderen gehoord, wist niet dat die ook onder de categorie celebs vielen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Lijkt me toch fijn als je dan in een kookshow voor celebs staat.
En je vader komt even tussendoor om te zeggen dat je door moet werken.
Zeker als je vader Gordon Ramsay is
Zijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog nooit iets over zijn kinderen gehoord, wist niet dat die ook onder de categorie celebs vielen.
Denk dat velen dat graag ook eens zouden willen doen.quote:
Ze is wel meteen naar Australi gevluchtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat velen dat graag ook eens zouden willen doen.
Meteen nog wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is wel meteen naar Australi gevlucht
Yep.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Waar ken ik @:bengeltje ook alweer van... KSC?
Ze is van 2001 zie ik net. heel jong dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
Is nog een jonge meid toch? Niet dat ze dan niet kunnen emigreren.
Pff, is die Gordon dan zo jong nog, dat dat die zeker mijn leeftijd was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is van 2001 zie ik net. heel jong dus.
Ouder en niet wijzerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lang genoeg dat ik niet meer weet wanneer.![]()
Hoe is het.
Gordon: Born: November 8, 1966 (age 55 years)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff, is die Gordon dan zo jong nog, dat dat die zeker mijn leeftijd was.
Dito,quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ouder en niet wijzer
Maar verder weinig te klagen hoor
Daar?
Oud joh.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gordon: Born: November 8, 1966 (age 55 years)
Vooral als sommige nummers in zicht komen.quote:
Zoveel zijn er hier toch niet die de 100 in zicht zien komen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als sommige nummers in zicht komen.
Kan geen bedenken die ik bijzonder zou vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als sommige nummers in zicht komen.
Oke, toch wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel zijn er hier toch niet die de 100 in zicht zien komen?
Daar ben jij nog lang nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan geen bedenken die ik bijzonder zou vinden.
[..]
Oke, toch wel.
Daar is dit wel de SC voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn iemand van 100 die hier post.
Vroeger hadden we amphorapotje, die was wel aardig op leeftijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn iemand van 100 die hier post.
Vroeger, dus nu post die niet meer? En welke leeftijd moet ik daarbij denken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden we amphorapotje, die was wel aardig op leeftijd.
Dit is pas een warm welkom. Dank dank.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Ah! Een nieuwkomer!
* SolidasRock zet een warm bad klaar voor @:bengeltje
2 jaar geleden overleden .. dan is posten wat lastigerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeger, dus nu post die niet meer? En welke leeftijd moet ik daarbij denken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaar geleden overleden .. dan is posten wat lastiger
En nou overstappen naar een andere account zodat deze mooi op 15000 blijft staanquote:
Weet je wie ook al een tijdje niet meer gepost heeft: FANNN of zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het wel interessant makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Corona had mijn familie goed te pakken.
Mijn ouders en ik bleven gespaard.
Zus voor de tweede keer corona.
Morgen oogcontrole.
Sterkte Saarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen oogcontrole.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen oogcontrole.
Sterktequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen oogcontrole.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeger, dus nu post die niet meer? En welke leeftijd moet ik daarbij denken?
Idd, eenhele toffe en vriendelijke man die al lang en breed van zijn pensioen zat te genieten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen oogcontrole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |