Toen ik net crew was was er zo'n meet in Rotterdam, maar toen kon ik niet, helaas is Greys gestopt met de organisatie ervan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAADe crew is daar sowieso altijd voor uitgenodigd!
Gelukkig ben jij goed in taggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!
Ik ben er zo slecht in dat ik waarschijnlijk alsnog onder jou eindig hoor
Ik heb via korte lijntjes begrepen dat er gewoon op een gegeven moment weer gesjoeld gaat worden hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. Helaas is die meet er nooit meer van gekomen, anders had ik dat idd meegemaakt.
Ook leukquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!
Ik ben er zo slecht in dat ik waarschijnlijk alsnog onder jou eindig hoor
Oh jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik net crew was was er zo'n meet in Rotterdam, maar toen kon ik niet, helaas is Greys gestopt met de organisatie ervan.
Ik ben erbijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerIk weet wel dat Greys een tijdje gestopt was ermee, maar dat was nog voor corona en inmiddels zijn we weer wat verder.
Ik kan niet voor haar spreken, maar ik heb begrepen dat het café er gewoon nog is ondanks overname, dus wie iets wil organiseren daar kan het gewoon doen!
Ja dat komt zeker goed! Jij krijgt tegen die tijd ook een sjoel-tagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij goed in taggen.
Count me inquote:
Ja, nou, het eerste deel van het spel is gewoon een bordspel met dobbelsteen, en als je op een bepaald vakje landt, krijg je een kaart met een triviavraag (en het spel is gericht op kenners, en dan varieert het van redelijk makkelijk tot erg pittig). Met elke goed beantwoorde vraag kan je kaartjes winnen waar een ESF inzending van kan worden gemaakt (land, liedje, kostuum, etc.) die onderling weer punten waard zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar.
Create your own song contest
Is dat ‘create your own song’ of ‘create your own contest’?
Nu nog een leuke naam voor ons sjoelteam bedenken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
@:marcb1974 nog gefeliciteerd en @:Dotteke, fijn dat je goed nieuws kreeg.
Sjoelen is leuk.
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu nog een leuke naam voor ons sjoelteam bedenken.
Blijft een briljante naam welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwen
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne was De Glijgleuven.. maar ja, alleen maar vrouwen
Ohh ja..die was compleet uit mijn gedachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevonden
@:mrsloveable
Ben nu aan t kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een filmpje van/met het zeekoetje gevonden
@:mrsloveable
Hier? Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
DTS is dicht. vandaar dat hier nu ineens allemaal DTS spul komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |