Zou je denken. Die borden zouden ook een hint kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar echt altijd raak, mensen zouden er toch van moeten leren zou je denken.

Ik kan mensen die bewust hun auto op plekken neerzetten op de plek waar er blad geblazen of gemaaid word omdat ze geen zin hebben om voor de wasstraat te betalen, maar ditquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het mooie is er wordt dagen van tevoren al gewaarschuwd dat het hoog water wordt. Er worden zelf enorme borden neergezet wanneer het water hoog komt te staan en dat mensen er niet moeten parkeren. En elke keer weer zetten mensen daar hun auto neer.

Een hintquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou je denken. Die borden zouden ook een hint kunnen zijn

Dat gaat wel iets té verquote:
En hoeveel mods zijn dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Alle mods eruit die dit jaar nog niet ingelogd hebben
Zijn idd ook wel leuke puzzels, daar ben je ook wel een tijd mee bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe begonnen, een Wasgij, die zijn altijd zo moeilijk, maar wel leuk.

Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe begonnen, een Wasgij, die zijn altijd zo moeilijk, maar wel leuk.

Ik heb het geduld er niet voorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"
[ afbeelding ]

Ow gaaf! Die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al weken met deze bezig. Hij gaat nu ergens op lijken. "The great trainrobbery"
[ afbeelding ]

Hier ook regelmatigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Vlaardingen. Daar is het altijd raak. Dit beeld hebben we een paar keer per jaar.

Leuk Jobi, ik kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Straks voor het eerst in twee maanden mijn toneelvrienden weer zienAlleen bespreken wat we het komende jaar gaan doen, niet spelen verder, maar gewoon fijn om ze weer te kunnen zien

Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Straks voor het eerst in twee maanden mijn toneelvrienden weer zienAlleen bespreken wat we het komende jaar gaan doen, niet spelen verder, maar gewoon fijn om ze weer te kunnen zien

Die is ook leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gaaf! Die ken ik nog niet.
Ik ben met deze begonnen, De Brouwerij![]()
[ afbeelding ]

Geniet ervan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:

Jullie kunnen ze onderling ruilenquote:

Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurtquote:

quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk Jobi, ik kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt.
Thanksquote:

Iedereen zijn puzzels mee de 27equote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze onderling ruilen

Ja ik ken ze. Ik heb er ook enkele (gehad?).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurt

Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vindenquote:

Overbodige uitleg dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ken ze. Ik heb er ook enkele (gehad?).

Dus het plaatje op de doos zegt niets.. je maakt een random afbeelding die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke en meteen moeilijke met die puzzels is dat je niet weet wat je gaan puzzelen, je puzzelt niet wat op de doos staat maar wat er daarna gebeurt

Ik heb niets met puzzels, maar voor een spelletjesmeet ben ik wel te porrenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vinden

quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodige uitleg dusDe eerste keer dat ik ik zo'n puzzel maakte snapte ik er geen zak van.

Sjoelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een puzzel/spelletjesmeet zou ik sowieso een keer heel leuk vinden

Bepaalde dingen komen wel overeen, zoals de vloer en kleding enzo, maar er is nogal wat gebeurd waardoor je niet echt een plaatje na kan puzzelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus het plaatje op de doos zegt niets.. je maakt een random afbeelding die je niet kent?

Leuk conceptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bepaalde dingen komen wel overeen, zoals de vloer en kleding enzo, maar er is nogal wat gebeurd waardoor je niet echt een plaatje na kan puzzelen.

Er zijn puzzels waar bij je moet puzzelen wat erna gebeurt, maar er zijn ook puzzels waar bij je moet puzzelen wat de personen op de afbeelding zien, en misschien nog wel meer soorten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]Dat vond ik nou juist het leuke om te bedenken wat er zou gebeuren of waar ze naar kijken. Er zijn verschillende soorten geloof ik.

Ik zal de afbeelding en de puzzel laten zien als het klaar is.quote:

Dat hoort wel een beetje bij ESF, begreep ik.quote:

Doe maar in spoilers dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal de afbeelding en de puzzel laten zien als het klaar is.

ja klopt. Helaas is die meet er nooit meer van gekomen, anders had ik dat idd meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij ESF, begreep ik.

Je weet waar ik dan mee aan kom zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb niets met puzzels, maar voor een spelletjesmeet ben ik wel te porren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

JAAAAAquote:

De uitkomst inderdaad ja, met al die puzzelaars hierquote:

De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!quote:

Ik win allesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!
Ik ben er zo slecht in dat ik waarschijnlijk alsnog onder jou eindig hoor

quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende sjoemeet ga ik je eraan helpen herinneren!
Ik ben er zo slecht in dat ik waarschijnlijk alsnog onder jou eindig hoor

quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet waar ik dan mee aan kom zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er wel benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Create your own song contest
Is dat ‘create your own song’ of ‘create your own contest’?Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |