Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
CutieIs dat zo'n kersenpittending?
Nee. Geen slotje maar niet meer bruikbaar. Denk dat forum gearchiveerd isquote:
Lekker zo voor het slapen gaan en lekker warm, ik heb het ook al de hele dag koud.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.
Ik ga yvonne ff DMen of ze hem ff open kan gooien. Paul is nu toch werkloos nu dinges dicht is. Past daar wel als mod eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. Geen slotje maar niet meer bruikbaar. Denk dat forum gearchiveerd is
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aan
En wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aan
Opeten. Ooit.quote:
Heerlijk met warme sambal , moet je eens proberenquote:
warm? Hmmmm.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk met warme sambal , moet je eens proberen
Ja dat is inderdaad lekker of met pindasausquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk met warme sambal , moet je eens proberen
Ja Duh.. alles is lekker met pindasausquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lekker of met pindasaus
Als je vraagt wie vindt mij aardig, ben je sneller klaar met het tellen van de positieve antwoordenquote:
Kroepoek-meetquote:
Tnx.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou oma, dat is ook niet echt geruststellend nieuws, ik duim voor een goede afloop van alles
Die smaak heb ik nog nooit op, maar kroepoekquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat te googlen op kroepoek.. maar kom daardoor een supersnel gerechtje tegen wat me lekker lijkt.
Bereiding:
Kook de rijst.
Verhit de olie en fruit hierin de bosui en knoflook circa 2 minuten. Voeg de sambal, ketjap en het limoensap toe en bak nog 2 minuten op een lage stand.
Leg de makreelfilets in de saus en wentel een paar keer om. Leg het deksel op de pan en laat 5-8 minuten stoven tot de vis door en door warm is.
Serveer de makreel met de rijst, atjar en kroepoek.
Wens hem veel sterkte oma! En jou ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.![]()
Hij maakt zich alleen maar zorgen, dat hij zijn klanten misschien nog verder moet uitstellen.
Deze ga ik een opslaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat te googlen op kroepoek.. maar kom daardoor een supersnel gerechtje tegen wat me lekker lijkt.
Bereiding:
Kook de rijst.
Verhit de olie en fruit hierin de bosui en knoflook circa 2 minuten. Voeg de sambal, ketjap en het limoensap toe en bak nog 2 minuten op een lage stand.
Leg de makreelfilets in de saus en wentel een paar keer om. Leg het deksel op de pan en laat 5-8 minuten stoven tot de vis door en door warm is.
Serveer de makreel met de rijst, atjar en kroepoek.
Dat is ook wel het belangrijkste, maar klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.![]()
Hij maakt zich alleen maar zorgen, dat hij zijn klanten misschien nog verder moet uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |