Uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om te delen toch? Zo hebberig ben jij toch niet?
hey youquote:
Eigenlijk aan de weinige kant. Geen zorgen, je kan nog eens 4 halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Is in de bonus en die van Conimex vind ik erg lekker. 4 is wel een beetje overkill. Bedacht ik me later.
hmmmmm......quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eigenlijk aan de weinige kant. Geen zorgen, je kan nog eens 4 halen.
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is nog een spel: Dode Forum Spel. Heeft Homijn gemaakt. Daar denkt dan weer niemand aan he...
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe het even zo. Veel mensen vragen er naar
Nou oma, dat is ook niet echt geruststellend nieuws, ik duim voor een goede afloop van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
WTF tis nog waar ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Ik kwam er laatst wel achter dat er een behoorlijk dood zombieforum is:
Zombies
Zieligquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn zeehondje in de magnetron gedaan en die is nu lekker warm. Ik heb het koud.
In de gebruiksaanwijzing staat dat er geen natte hondjes in de magnetron kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn zeehondje in de magnetron gedaan en die is nu lekker warm. Ik heb het koud.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de gebruiksaanwijzing staat dat er geen natte hondjes in de magnetron kunnen.
Dus ook geen zeehondjes![]()
Nee hoorquote:
Wat is ditquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Zombies
Zakken blijven ook dicht anders is er geen houden meer aanquote:
KLIKquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Zombies
| Forum Opties | |
|---|---|