Deze is zoooooo lekker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smaak heb ik nog nooit op, maar kroepoek
Tnx.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wens hem veel sterkte oma! En jou ook
Ik heb al gegeten, maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ik maak er ff een foto van
[ afbeelding ]
Dit klinkt ook goed, en lekker makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze is zoooooo lekker.
Wat ik wel eens doe is Thaise roerbakmix wokken, daar ketsjap en Johnny Boer Bahrat kruiden doorheen, roerbak mie erdoorheen. Dan van die Mora een paar pakjes saté stukjes met saus pittig gekruid er nog doorheen, En dan die kroepoek erbij.
Echt smullen.
Hoe gaat ie? Werk je weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
20:15 en ik zit al te denken om te gaan slapen
Ik kijk er soms dagen niet naar om en dan ga ik er weer even voor zitten. Daarom is die koffer ook zo handig. Je tovert hem binnen een minuut weer weg.quote:
Ohh die is ook leukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gaaf! Die ken ik nog niet.
Ik ben met deze begonnen, De Brouwerij![]()
[ afbeelding ]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...quote:
Lekker doen, je hebt het blijkbaar nog nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
20:15 en ik zit al te denken om te gaan slapen
Ik drink nog ff mijn koffie opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker doen, je hebt het blijkbaar nog nodig.
Dus ook nog branderige ogen, dat bleef bij mij nog wel twee weken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...
Ben idd alweer aan het werk, maar ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, ik was kapot
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik drink nog ff mijn koffie op
Ja, ik moest nog aan je denken, alleen bij mij is dat pas afgelopen weekend begonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ook nog branderige ogen, dat bleef bij mij nog wel twee weken.
Hmmmm klinkt nog niet helemaal lekker. Misschien iets te vroeg hele dagen gaan werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...
Ben idd alweer aan het werk, maar ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, ik was kapot
Ik mag van Tante Deiss nog heel eventjes op blijven, Echt waar hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmmm klinkt nog niet helemaal lekker. Misschien iets te vroeg hele dagen gaan werken?
Gewoon aan toegeven en lekker slapen joh.
En ineens is het overquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog aan je denken, alleen bij mij is dat pas afgelopen weekend begonnen.
Tot je koffie op isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mag van Tante Deiss nog heel eventjes op blijven, Echt waar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |