quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ga yvonne ff DMen of ze hem ff open kan gooien. Paul is nu toch werkloos nu dinges dicht is. Past daar wel als mod eigenlijk.
Oh wat een leuk ding! Ik heb ook zo'n zak. Een rode! Dat ding geeft afquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gekregen van mijn zusje. vorig jaar ergens. Er zit een lekkere lavendelgeur aan ook. Heel rustgevend.
Slaap lekker en doe rustig aanquote:
Jij drinkt koffie en dan ga je naar bed??quote:
Ik bedenk me net dat een Groot ook wel leuk zou zijn geweest maar die zullen er wel niet zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh wat een leuk ding! Ik heb ook zo'n zak. Een rode! Dat ding geeft af
Droom fijnquote:
Omgekeerd leven heet dat, sochtends bij opstaan drinkt ie biertje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie en dan ga je naar bed??
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omgekeerd leven heet dat, sochtends bij opstaan drinkt ie biertje.
Dank je Nijn. Hoe is het met je man nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
@:marcb1974 nog gefeliciteerd en @:Dotteke, fijn dat je goed nieuws kreeg.
Sjoelen is leuk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe het even zo. Veel mensen vragen er naar
O dat is naar. Zo val je van het een in het ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb net een uur liggen slapen 🤭quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
20:15 en ik zit al te denken om te gaan slapen
Misschien kan je beter halcve dagen beginnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, redelijk goed. Holtes nog wel wat dicht, vleugjes hoofdpijn en branderige ogen...
Ben idd alweer aan het werk, maar ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, ik was kapot
Nog nooit iets over zijn kinderen gehoord, wist niet dat die ook onder de categorie celebs vielen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Lijkt me toch fijn als je dan in een kookshow voor celebs staat.
En je vader komt even tussendoor om te zeggen dat je door moet werken.
Zeker als je vader Gordon Ramsay is
Zijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog nooit iets over zijn kinderen gehoord, wist niet dat die ook onder de categorie celebs vielen.
Denk dat velen dat graag ook eens zouden willen doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |