Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.quote:
Nee huur, en City heeft een terugkoopoptie als ik het goed begrijp. (zijn contract loopt na dit seizoen af, vandaar)quote:
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Geen idee maar dat kan nooit veel zijn. Sowieso best debiel aangezien die over halfjaar dus transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Ik gok dat niemand in dit topic aan de onderhandelingstafel zit momenteel Hans.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Ja maf idd. Voor een hele middelmatige speler toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.
Maar als dat niet zo is heeft City dus een potentiële terugkoopclausule afgesproken met Feyenoord terwijl elke club hem nu voor na de zomer kan vastleggen. Vreemde constructie
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)
Mis ik nog iets?
Vind vooral die extra (schijnbaar zeer talentvolle) optie op de vleugels erg fijn. Hendrix, nou ja vooruit. Sandler vind ik niks en Bassett heb ik echt helemaal geen beeld van.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.
ik herken het jack nietquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boze reacties van FRFC-achtige accounts in 3,2,1
Teixeira (transfervrij) blijkbaar volgens ZKAquote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)
Mis ik nog iets?
Nouja Texeira transfervrij weg vind ik wel iets. Weet niet wat zn salaris is maar was het nou veel minder dan een Bassett bv? Ja I know andere positie maar tochquote:Op maandag 31 januari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een keurige transferwindow dan hoor. Alleen die Sandler weet ik niet van of ik er tevreden mee ben. Hendrix lijkt mij toch wel een prima veilige breedteversterking, Barness Bassett en Walemark vind ik zelfs uitstekende transfers. Zijn echt talenten die hoog ingeschat worden, toch mooi dat die voor Feyenoord kiezen.
En verder weer wat rotzooi gedumpt. Weet alleen niet of Balde en Antonucci aan de juiste clubs verhuurd zijn.
Eigenlijk heeft deze transferwindow veel meer geleverd dan ik had verwacht.
Tja. Had niet echt anders verwacht eigenlijk. Die kerel verdiende behoorlijk geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Teixeira (transfervrij) blijkbaar volgens ZKA
Tegen de miljoen aan volgens ZKA. Dit seizoen maar 79 minuten gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nouja Texeira transfervrij weg vind ik wel iets. Weet niet wat zn salaris is maar was het nou veel minder dan een Bassett bv? Ja I know andere positie maar toch
Heeft ie veel onder Slot gespeeld?
Toch wel aardig rijtje:quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Teixeira is ook een belachelijk slechte speler. Had helemaal niks te zoeken bij ons. Het is best een sierlijke speler maar hij beweegt nauwelijks over het veld en hij heeft het fysiek van een 12-jarige waar door hij geen bal vast kan houden, dan wordt het nooit wat.
Echt een ontzettende miskoop.
Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk
Prima reclame wel voor die zaakwaarnemer, lekker rijtje hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk:
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik t mooie haha. Die verdient aardig wat per gespeelde minuut.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een keurige transferwindow dan hoor. Alleen die Sandler weet ik niet van of ik er tevreden mee ben. Hendrix lijkt mij toch wel een prima veilige breedteversterking, Barness Bassett en Walemark vind ik zelfs uitstekende transfers. Zijn echt talenten die hoog ingeschat worden, toch mooi dat die voor Feyenoord kiezen.
En verder weer wat rotzooi gedumpt. Weet alleen niet of Balde en Antonucci aan de juiste clubs verhuurd zijn.
Eigenlijk heeft deze transferwindow veel meer geleverd dan ik had verwacht.
Diemers contract tot 2023, Balde 2025, Antonucci 2024.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
jaquote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
Hopelijk krijgt die jongen wat speeltijd bij die club waar ie nu zit.quote:
Onze Noren zijn al meer waard dan deze fotoquote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je wat foto's van vorig seizoen bekijkt dan is dat ook wel echt een totaal ander team.
[ afbeelding ]
Wat is daar een raar verhaal aan?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Amrabat mag niet naar Tottenham van Fiorentina.
Dat is toch ook wel een verhaal lol
Waar zie jij raar staanquote:Op maandag 31 januari 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is daar een raar verhaal aan?
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo werkt 'transfervrij' niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Ah excuus. Maar waarom vind je dat 'een verhaal'?quote:
Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah excuus. Maar waarom vind je dat 'een verhaal'?
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
PSV heeft qua totale selectie veel meer redelijke spelers maar hun basiselftal is nauwelijks beter dan dat van Feyenoord. Wat heb je dan liever?
Nou, nee. Niet echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Ja wat namen betreft een mooi verhaal. En had in het Slotvoetbal wellicht ook best aardig gerendeerd. Tegelijkertijd mentaal ook wel het type waar je snel weer vanaf wil, zeurde toen bij Van Geel dat hij meteen weer weg wilde.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.
Nee dat is zo. Weet ook niet zo wat hierachter de gedachte is maar contract ontbinden kost ook veel geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.
Ik durf die discussie in een Feyenoord-topic bijna niet meer aan (vanwege het risico op gezeik, want ik zou een act zijn) maar ik zie weinig uitblinkers bij PSV. Alleen Gakpo als sterspeler, verder middelmaat en een kutkeeper.quote:Schat de basis van PSV, als iedereen fit is, wel wat hoger in dan die van Feyenoord.
Hendrix is wel een goeie om erbij te hebben. Was voor PSV ook geen verkeerde om erbij te hebben. Vind het alleen geen basismateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Al met al wel tevreden. Hendrix en Sandler kan je best wat kanttekeningen bij plaatsen, maar Walemark en Barness zijn met een goed idee aangeschaft (nouja, Barness nog huur uiteindelijk, maar wel koopoptie).
Zin in zondag.
Bassett heet iequote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Al met al wel tevreden. Hendrix en Sandler kan je best wat kanttekeningen bij plaatsen, maar Walemark en Barness zijn met een goed idee aangeschaft (nouja, Barness nog huur uiteindelijk, maar wel koopoptie).
Zin in zondag.
Dat is zelfs onderdeel van de ideeën van Slot. Er zit wat risico in (want je moet de ploeg wel fit houden) maar een fitte en goede basis is meer waard dan een evenwichtige maar matige totale selectie.quote:
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zelfs onderdeel van de ideeën van Slot. Er zit wat risico in (want je moet de ploeg wel fit houden) maar een fitte en goede basis is meer waard dan een evenwichtige maar matige totale selectie.
Ha nee joh aan die Texeira was je al 3 miljoen kwijt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
PSV heeft qua totale selectie veel meer redelijke spelers maar hun basiselftal is nauwelijks beter dan dat van Feyenoord. Wat heb je dan liever?
Oh sorry waar kan ik me inlezenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je memes.
@:GurleyIsBestOke
Wel een beetje memeception zo.
Ja in deze reeks ergens. Maar ik denk dat ik hem maar gewoon weer Basset ga noemen!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ha nee joh aan die Texeira was je al 3 miljoen kwijt.
PSV heeft wel wat meer waarde in het team trouwens hoor.
[..]
Oh sorry waar kan ik me inlezen
Begin het idee te krijgen dat je @PietjePuk2000 een vervelende user vindt!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.
En ik zou een evenwichtige selectie samenstellen toch niet echt als het idee van Slot willen samenvatten. Nog even en hij gaat het hongerprobleem in Afrika ook al oplossen.
Ik neem aan dat City de optie heeft om zijn contract te verlengen eind dit seizoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus City bedingt een terugkoopoptie op een speler die straks geen contract heeft.
Mij ontgaat even iets geloof ik.
Wellicht dat ze hem dan voor nop dit half jaartje uitlenen, voor wat hoort wat enzo.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus City bedingt een terugkoopoptie op een speler die straks geen contract heeft.
Kan toch? Als 'ie straks bij Feyenoord tekent, dan heeft Man City de eerste optie om 'm te kopen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon raar.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch? Als 'ie straks bij Feyenoord tekent, dan heeft Man City de eerste optie om 'm te kopen.
Mijn stelling is inderdaad dat Feyenoord al 10 jaar (sinds rampseizoen 2010-2011) elk jaar weer best een goede basisselectie neerzet ja. Vooruit, 2014 vormt daarop wellicht een uitzondering, dat seizoen met Wilkshire, Bilal en Te Vrede voorronde CL ingaan kon echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.
zij zullen wel een deel van z'n salaris nog betalen waarschijnlijk dus niet zo vreemd dat ze dan toch nog iets willenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon raar.
Feyenoord en dit soort constructies kan alleen maar betekenen dat we keihard genaaid worden van achter.
Dat ligt er maar aan wat er in die terugkoopoptie staat. Als daar gewoon een redelijk bedrag staat voor een verdediger die het goed doet in de Eredivisie, dan kan dat niet zoveel kwaad. Kans dat dit een flop wordt lijkt me groter dan de kans dat hij volgend jaar 20 miljoen waard is.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon raar.
Feyenoord en dit soort constructies kan alleen maar betekenen dat we keihard genaaid worden van achter.
Die terugkoopoptie zal toch wel minimaal 5 miljoen zijn mag ik aannemen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat er in die terugkoopoptie staat. Als daar gewoon een redelijk bedrag staat voor een verdediger die het goed doet in de Eredivisie, dan kan dat niet zoveel kwaad. Kans dat dit een flop wordt lijkt me groter dan de kans dat hij volgend jaar 20 miljoen waard is.
In ruil daarvoor zal Feyenoord ook wel wat bedongen hebben, bijvoorbeeld dat ze niet z'n hele salaris op hoeven te hoesten.
Dat we toen in een zomer volgens mij Kelly, Narsingh, Ie, Fer, Johnston en Bozenik haalden vergeten we maar even voor het gemak.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn stelling is inderdaad dat Feyenoord al 10 jaar (sinds rampseizoen 2010-2011) elk jaar weer best een goede basisselectie neerzet ja. Vooruit, 2014 vormt daarop wellicht een uitzondering, dat seizoen met Wilkshire, Bilal en Te Vrede voorronde CL ingaan kon echt niet.
Was niet zo best maar toch stond er nog wel dit basiselftal:quote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat we toen in een zomer volgens mij Kelly, Narsingh, Ie, Fer, Johnston en Bozenik haalden vergeten we maar even voor het gemak.
Een basiselftal met Botteghin, Larsson, Fer en Marsman is gewoon teringslecht.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was niet zo best maar toch stond er nog wel dit basiselftal:
[ afbeelding ]
Kan zat slechter, dat Jaap er zo'n teringzooi van maakte is een ander verhaal. Ploeg werd uiteindelijk ook keurig derde dus zo slecht was dat allemaal niet.
Geen idee.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die terugkoopoptie zal toch wel minimaal 5 miljoen zijn mag ik aannemen.
Tja. Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Je weet wat het budget was dat Feyenoord in 2019 had toch? Er was werkelijk geen euro op zakquote:Op maandag 31 januari 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Een basiselftal met Botteghin, Larsson, Fer en Marsman is gewoon teringslecht.
Wel knap dat je dan voor 11 miljoen Bozenik en Senesi kan halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Je weet wat het budget was dat Feyenoord in 2019 had toch? Er was werkelijk geen euro op zak
Ja Bozenik was jammer inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel knap dat je dan voor 11 miljoen Bozenik en Senesi kan halen.
Waardeloze transferzomer dus waarna er een heel matig team en dito trainer stond. Arnesen lijkt me best een geschikte vent hoor, maar als hij deze zomer niet goed verkoopt mag hij wel moven imo.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja Bozenik was jammer inderdaad.
Haha Japio als trainer.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardeloze transferzomer dus waarna er een heel matig team en dito trainer stond. Arnesen lijkt me best een geschikte vent hoor, maar als hij deze zomer niet goed verkoopt mag hij wel moven imo.
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die terugkoopoptie zal toch wel minimaal 5 miljoen zijn mag ik aannemen.
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frank zit er toch pas sinds 2020? Hem 2019 en Jaapie aanrekenen is dan een beetje gek. Zelfs Bozenikje wil ik hem nog wel vergeven omdat Feyenoord daar al mee bezig was toen hij kwam en hij daarin meegegaan is.
Ik vind dat hij het laatste jaar prima werk heeft gedaan, natuurlijk zijn die verkopen voor een appel en een ei gek, maar gezien corona en de financiele romslomp is het ook niet zo gek.
Ik zal jullie maar niet vragen om een complete lijst aan transfers van Arnesen. Maar de kritiek dat hij alles gratis de deur uitdoet vind ik wat makkelijk. Voor al het brandhout dat de afgelopen 2 jaar uit de Kuip is vertrokken had je misschien hooguit een miljoentje of 3 meer kunnen krijgen. Dat maakt natuurlijk ook niet het verschil.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Transferzomer van 2019 was gedaan door Troost die Senesi haalde.
De winter daarna haalde Feyenoord Bozenik (en verkocht het Larsson), dat was wel al Arnesen, en de zomer daarna is er ook niet goed ingekocht.
Precies, plus je kan moeilijk zeggen dat de spelers die Feyenoord afgelopen jaren aan het buitenland heeft verkocht voor betere bedragen er gelijk stonden. Echt een goede reputatie hebben we op dat vlak nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frank zit er toch pas sinds 2020? Hem 2019 en Jaapie aanrekenen is dan een beetje gek. Zelfs Bozenikje wil ik hem nog wel vergeven omdat Feyenoord daar al mee bezig was toen hij kwam en hij daarin meegegaan is.
Ik vind dat hij het laatste jaar prima werk heeft gedaan, natuurlijk zijn die verkopen voor een appel en een ei gek, maar gezien corona en de financiele romslomp is het ook niet zo gek.
Oh ik dacht dat ik louter positief was.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie maar niet vragen om een complete lijst aan transfers van Arnesen. Maar de kritiek dat hij alles gratis de deur uitdoet vind ik wat makkelijk. Voor al het brandhout dat de afgelopen 2 jaar uit de Kuip is vertrokken had je misschien hooguit een miljoentje of 3 meer kunnen krijgen. Dat maakt natuurlijk ook niet het verschil.
Ik zeg niet dat die kritiek van jou komt.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik louter positief was.
Volgens jou dus kritiek.
Prima joh.
Ik vind je maar een rare snuiter.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die kritiek van jou komt.
Kan ik mij wel in vinden ja. Hoe doet Burger het eigenlijk?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, plus je kan moeilijk zeggen dat de spelers die Feyenoord afgelopen jaren aan het buitenland heeft verkocht voor betere bedragen er gelijk stonden. Echt een goede reputatie hebben we op dat vlak nog niet.
Plus Arnesen moest eerst inkopen doen zonder fatsoenlijke scouting, Bozenik en Antonucci zijn spelers die volgens een prima filosofie gehaald zijn maar die gewoon slecht gescout waren en totaal niet pasten bij het spel van hun respectievelijke trainers. Nu de scouting vernieuwd is (ook deels dankzij Arnesen) merk je dat de aankopen een stuk beter uit de verf komen.
Het is jammer dat we matige bedragen hebben ontvangen voor bijvoorbeeld Haps en Burger maar verder is er ook ontzettend veel rommel geruimd door Arnesen en Slot. Deze zomer zullen er ook spelers gaan vertrekken die wel een stap hogerop kunnen maken, dan verdien je toch wat meer.
Matig.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel in vinden ja. Hoe doet Burger het eigenlijk?
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausulequote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Senesi had eigenlijk wel weg moeten zijn, daar pakt Feyenoord nu ook niet meer de hoofdprijs voor deze zomer.
Ja en nee. Misschien gebeurt er een mirakel en speelt Senesi nog een geweldig half jaar inclusief een paar goede potjes in de Conference League. Welke spelers hadden er volgens jou verder verkocht moeten worden dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausule
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausule
Ze hadden niet verkocht móéten worden natuurlijk, maar voor Senesi was de timing wel perfect geweest. Nog een 2-jarig contract en 24 jaar oud. Verder zou er vast interesse zijn geweest in Bijlow, Malacia, Geertruida, Kökcü en Sinisterra als die vorig seizoen al een heel goed seizoen hadden gehad. Dan had je aan de hand van voor wie je de beste opvolger klaar had staan (intern of als aankoop) kunnen kiezen of en voor wie je een bod zou accepteren.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja en nee. Misschien gebeurt er een mirakel en speelt Senesi nog een geweldig half jaar inclusief een paar goede potjes in de Conference League. Welke spelers hadden er volgens jou verder verkocht moeten worden dan?
En dat Slot überhaupt naar Feyenoord is gekomen vind ik ook nog steeds wel een wonder eigenlijk.
De Berghuis-clausule mag op conto van Troost.
Dat klinkt voor mij niet als idealiter, dan moet er voor Kökcü en Senesi nog wel 5 miljoen bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.
Idealiter verkoop je Sinisterra (15-20) en Kokcu (10-15) voor leuk geld, speel je op Senesi min of meer break-even (miljoentje of 10). Dan zal er wel weer een deel naar de schulden gaan en met de rest kan je dan verder bouwen.
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jijquote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo zou Wolfsburg hem aan ons verhuren als ze hem kunnen verkopen voor 15 mil?
Wat een debiele post weer klaas.
Ook meer wat ik verwacht dat die spelers gaan opbrengen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij niet als idealiter, dan moet er voor Kökcü en Senesi nog wel 5 miljoen bij.
Burnley heeft gisteren 15 miljoen voor Weghorst neergelegd, Klaas.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jij
knettergek die gasten in engelandquote:Op maandag 31 januari 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Burnley heeft gisteren 15 miljoen voor Weghorst neergelegd, Klaas.
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jij
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die gasten in engeland
Is dat zo? Op wiens conto mogen we die aanstelling dan zetten? En hoezo was dat pure mazzel?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien.
Lol.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AZ was flink aan het treuzelen om zijn contract te verlengen en toen is de zaakwaarnemer maar een beetje rond gaan bellen, waarna Feyenoord meteen toehapte. Als AZ hem iets meer salaris had geboden en meteen dat contract had opgewaardeerd was dit nooit een issue geworden en had Arnesen bijvoorbeeld ook zomaar dat contract van Dickie verlengd. Categorie plotseling buitenkansje.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat zo? Op wiens conto mogen we die aanstelling dan zetten? En hoezo was dat pure mazzel?
Ben het met je eens; deze zomer mag Arnesen eens laten zien te kunnen verkopen. En mag toch hopen dat die bedragen in de buurt komen aan de bovenkant van wat jij noemt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.
Idealiter verkoop je Sinisterra (15-20) en Kokcu (10-15) voor leuk geld, speel je op Senesi min of meer break-even (miljoentje of 10). Dan zal er wel weer een deel naar de schulden gaan en met de rest kan je dan verder bouwen.
Waar baseer je dit dan weer op?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ was flink aan het treuzelen om zijn contract te verlengen en toen is de zaakwaarnemer maar een beetje rond gaan bellen, waarna Feyenoord meteen toehapte. Als AZ hem iets meer salaris had geboden en meteen dat contract had opgewaardeerd was dit nooit een issue geworden en had Arnesen bijvoorbeeld ook zomaar dat contract van Dickie verlengd. Categorie plotseling buitenkansje.
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).quote:
Ik durf er eigenlijk m’n hand wel voor in het vuur te steken dat Dickie niet was verlengd. Ze waren toen toch ook al bezig met een nieuwe voetbalvisie.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).
Dat was de periode waarin ie krampachtig vasthield aan dat ie een jaar ongeslagen was toch? Terwijl het spel al nergens meer op leek.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf er eigenlijk m’n hand wel voor in het vuur te steken dat Dickie niet was verlengd. Ze waren toen toch ook al bezig met een nieuwe voetbalvisie.
Nou ja, ik ga ergens wel met je mee wat betreft Arnesen hoor. Niet alles wat hij doet is geweldig. We kunnen zo een lijst matige spelers opschrijven alvast en ik denk dat we Sandler en wellicht Hendrix daar uiteindelijk aan toe kunnen voegen. Hij zal in de zomer moeten laten zien of hij kan verkopen en wat hij doet met dat geld, want er zal genoeg binnen komen om vervangers te halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.
Bij je andere voorbeelden gaat het ook om gokjes die goed uitpakken. Slot is meer het grijpen van een buitenkans, een beetje de overtreffende trap van de transfer van Vermeer. Als die niet zo vaak geblesseerd was geweest was dat echt een hele goede move geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.
Ja, volgens mij gaan ze binnenkort een keer zitten. Het vervangen van een TD zou gelukkig ook wat makkelijker moeten zijn nu je hopelijk een gedegen scouting hebt opgezet en een trainer die volgens dezelfde filosofie wil werken in plaats van een fossiel die vooral ERVARING wil.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ergens wel met je mee wat betreft Arnesen hoor. Niet alles wat hij doet is geweldig. We kunnen zo een lijst matige spelers opschrijven alvast en ik denk dat we Sandler en wellicht Hendrix daar uiteindelijk aan toe kunnen voegen. Hij zal in de zomer moeten laten zien of hij kan verkopen en wat hij doet met dat geld, want er zal genoeg binnen komen om vervangers te halen.
Sowieso wel interessant of hij gaat verlengen. Contract van Arnesen loopt toch af?
Een TD is wel heel moeilijk om te beoordelen lijkt me. Wisselen niet vaak van baan en zonder kennis over interne processen is het moeilijk om succes aan iemand toe te schrijven. Weet niet of die Te Kloese daar een goed oog voor heeft.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gaan ze binnenkort een keer zitten. Het vervangen van een TD zou gelukkig ook wat makkelijker moeten zijn nu je hopelijk een gedegen scouting hebt opgezet en een trainer die volgens dezelfde filosofie wil werken in plaats van een fossiel die vooral ERVARING wil.
Uiteindelijk is zo iemand wel verantwoordelijk voor wat er op het veld staat en hoe de technische staf eruit ziet. Als interne processen hem niet aanstaan of de scouts komen alleen met rommel, dan moet hij daar wat aan doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een TD is wel heel moeilijk om te beoordelen lijkt me. Wisselen niet vaak van baan en zonder kennis over interne processen is het moeilijk om succes aan iemand toe te schrijven. Weet niet of die Te Kloese daar een goed oog voor heeft.
Slot zal die vent van AZ wel aanraden
Ging voor mijn gevoel wel een stuk langzamer dan normaal gesproken. Was met iets van 8 verschillende browsers ingelogd en het laagste getal dat ik had was 3000 oid.quote:
Ik kwam met 1 browser binnen op 967 en de ander op 1906.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging voor mijn gevoel wel een stuk langzamer dan normaal gesproken. Was met iets van 8 verschillende browsers ingelogd en het laagste getal dat ik had was 3000 oid.
Je krijgt ook allerlei extra opties bij het afrekenen, mokervervelend. Duw die rondleiding maar in je reet. Zo.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De site is inmiddels ook flink vastgelopen
Nee, ik ben ouder dan 18.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef leeroy het volgende:
Niemand gehoor gegeven aan de oproer van de Noordzijde?
Dat was inderdaad ontzettend irritant.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt ook allerlei extra opties bij het afrekenen, mokervervelend. Duw die rondleiding maar in je reet. Zo.
Kökcü met een lang contractje moet wel meer dan die 15 miljoen opleveren. Zou Sinisterra proberen te verlengen nog dit voorjaar, en in de zomer pas bij 25 miljoen akkoord gaan voor beide heren. Zijn de enige spelers samen met Bijlow die je niet zomaar kunt vervangen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar we moeten ook wel een keer echt wat verkopen om op een goede manier te kunnen doorselecteren. Slot zei al; deze winter hadden ze budget voor 1 transfersom, en dat is Walemark geworden. Ik hoop dat als je wat verkoopt je in de zomer een keer wat meer kan, dus 2/3 spelers voor een redelijke transfersom kan halen ipv 1 aardige aankoop (wat ook altijd nog gewoon een risico is) en de rest huurspelers.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü met een lang contractje moet wel meer dan die 15 miljoen opleveren. Zou Sinisterra proberen te verlengen nog dit voorjaar, en in de zomer pas bij 25 miljoen akkoord gaan voor beide heren. Zijn de enige spelers samen met Bijlow die je niet zomaar kunt vervangen.
Ik hoop eigenlijk dat Malacia en Senesi verkocht worden (samen rond de 25 miljoen denk ik) aangezien die makkelijker te vervangen zijn en dat je van Kökcü en Sinisterra er maximaal één kwijtraakt en dan echt voor de hoofdprijs. Dus 25 miljoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar we moeten ook wel een keer echt wat verkopen om op een goede manier te kunnen doorselecteren. Slot zei al; deze winter hadden ze budget voor 1 transfersom, en dat is Walemark geworden. Ik hoop dat als je wat verkoopt je in de zomer een keer wat meer kan, dus 2/3 spelers voor een redelijke transfersom kan halen ipv 1 aardige aankoop (wat ook altijd nog gewoon een risico is) en de rest huurspelers.
Ik vind zowel Sinisterra als Kokcu vervangbaar overigens.
Wel mee eens alleen denk ik toch echt dat je aan de hoge kant zit met 25 miljoen. 18 lijkt me realistischer, het is wel Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Malacia en Senesi verkocht worden (samen rond de 25 miljoen denk ik) aangezien die makkelijker te vervangen zijn en dat je van Kökcü en Sinisterra er maximaal één kwijtraakt en dan echt voor de hoofdprijs. Dus 25 miljoen.
Spelers met de kwaliteiten van Sini en Kökcü zijn lastig te vinden voor een redelijke prijs hoor, zeker op een jonge leeftijd.
hooguit 15 denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Malacia en Senesi verkocht worden (samen rond de 25 miljoen denk ik) aangezien die makkelijker te vervangen zijn en dat je van Kökcü en Sinisterra er maximaal één kwijtraakt en dan echt voor de hoofdprijs. Dus 25 miljoen.
Spelers met de kwaliteiten van Sini en Kökcü zijn lastig te vinden voor een redelijke prijs hoor, zeker op een jonge leeftijd.
Dan blijven ze wat mij betreft. Zeker Kökcü heeft nog drie jaar een contract dus een noodzaak om te verkopen is er niet, en je beste buitenspeler voor 15 miljoen laten gaan slaat in de hedendaagse transfermarkt nergens meer op.quote:
ach ja, je weet hoe het altijd gaat bij feyenoord. Misschien vang je die 25 miljoen als we de finale conference halen, maar anders sowieso niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan blijven ze wat mij betreft. Zeker Kökcü heeft nog drie jaar een contract dus een noodzaak om te verkopen is er niet, en je beste buitenspeler voor 15 miljoen laten gaan slaat in de hedendaagse transfermarkt nergens meer op.
Met 15 miljoen speel je tegenwoordig heel weinig meer klaar. Feyenoord mag ook wel eens hoog in de boom zitten. In het ergste geval spelen ze nog een jaar bij ons.
Dan liggen ze in de koopjesbak. Speler die alleen wat in de Eredivisie laat zien voor de volle mep verkopen, valt niet mee. AZ doet het wat dat betreft overigens vaak wel goed. Als je ziet wat die voor bedragen vangen voor spelers die vervolgens mislukken in het buitenland.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je nou echt spelers voor veel geld wil verkopen dan mot je gewoon zorgen dat je Europees ver gaat komen...
Dan speel jezelf in de kijker zelfs in de Conference Ligue
Als je overal in februari uitgeschakeld voor bent dan denk ik dat er niets verkocht gaat worden
Hangt er ook een beetje vanaf hoe Feyenoord eindigt dit seizoen. Wordt je derde en wint Ajax of PSV niet de beker, dan speel je gewoon weer voorronde Conference League, dan zullen Sinisterra en Kökcü wel een stapje hoger willen en zul je met minder genoegen moeten nemen. Plaatsen we ons direct EL of zelfs vCL, dan heb je ze sportief keihard nodig, ook omdat die competities financieel veel kunnen opleveren, en is er ook meer reden voor die jongens om te blijven natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
ach ja, je weet hoe het altijd gaat bij feyenoord. Misschien vang je die 25 miljoen als we de finale conference halen, maar anders sowieso niet.
En je weet hoe dat gaat. op een gegeven moment willen ze toch weg, en moet feyenoord genoegen nemen met minder
Als Kökcü zo blijft spelen en ook basisspeler wordt bij Turkije zit die 25 miljoen er ook zonder finale Conference League wel in denk ik. Hij staat er erg goed op volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
ach ja, je weet hoe het altijd gaat bij feyenoord. Misschien vang je die 25 miljoen als we de finale conference halen, maar anders sowieso niet.
En je weet hoe dat gaat. op een gegeven moment willen ze toch weg, en moet feyenoord genoegen nemen met minder
ANNOUNCEquote:Waar het aanvankelijk de bedoeling was dat Feyenoord de verdediger zou gaan huren tot het einde van het seizoen, gaat Feyenoord de verdediger nu transfervrij overnemen van de Engelse lijstaanvoerder. Voor na dit seizoen heeft Feyenoord een optie bedongen om Sandler langer te contracteren. Als de club die optie ligt, blijft de verdediger twee seizoenen langer aan Feyenoord verbonden. Manchester City heeft nog altijd een terugkoopoptie waarmee Sandler teruggehaald kan worden als hij in Rotterdam zijn oude belofte weet in te lossen.
De deal moet in de loop van de avond worden afgerond. Sandler heeft de medische keuring inmiddels doortstaan. Alleen het papierwerk moet nog worden afgerond.
Telegraaf
Het lijkt hier wel transfermarkt.nlquote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
15 miljoen voor Malacia & Senesi. Lol. Laten we ons logo dan direct vervangen door Action.
kloptquote:Op maandag 31 januari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel transfermarkt.nl
Weghorst, 15 miljoenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
alleen ik heb kennis van zaken
Dit soort posts zijn altijd leuk voor na het seizoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
15 miljoen voor Malacia & Senesi. Lol. Laten we ons logo dan direct vervangen door Action.
Clown.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
alleen ik heb kennis van zaken
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn altijd leuk voor na het seizoen.
Snap de wens en de gedachte wel maar in de praktijk verkoopt Feyenoord zelden voor de hoofdprijs.
Het is zo’n verschrikkelijk ventjequote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Echt, kan iemand die gast even met z’n voeten op de grond zetten
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.
St. Juste leverde ons toch ook al 10 miljoen op? Dan zou Malacia dat toch ook wel moeten opbrengen. Jong, basisspeler, zit tegen oranje aan, ervaring met Europees voetbal.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.
Wat overdreven negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.quote:
Nee, dat is het niet en dat is negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.
8 miljoen lijkt mij zeer realistisch. De transferbedragen zijn sinds corona sowieso wat omlaag gegaan. Feyenoord heeft los van de paar miljoen voor Larsson en Berghuis al in geen jaren meer een speler verkocht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.
Oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet en dat is negatief.
Ik hoop het van harte met je mee. Maar dat Feyenoord elke speler voor de hoofdprijs verkoopt is al jaren een illusie. Denk dan eerder dat bijvoorbeeld een Sinisterra wel 15 miljoen oplevert, maar Senesi uiteindelijk maar weer 5 ofzo. Of er komt helemaal geen bod en je moet hem volgende winter voor een habbekrats slijten.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.
Mwah. Feyenoord kan nog steeds veel meer salaris bieden dan AZ, daar komt weinig geluk bij kijken hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, het aankoopbeleid is niet perse slecht. Al met al staat er nog steeds een betere (basis)selectie dan in Alkmaar en dat is momenteel toch de club waar je het meeste mee moet vergelijken. Bij AZ klaagt de laatste 2 transferperiodes ook iedereen steen en been dat er geen fatsoenlijke spelers worden aangetrokken maar wordt wel vrijwel elke speler voor de hoofdprijs verkocht.
Feyenoord heeft wel het "geluk" dat op basis van het verleden veel goedkope spelers toch wel naar de Kuip willen komen, dat hebben ze in Alkmaar niet.
AZ zou het salarisplafond inderdaad ook omhoog kunnen doen, want daar hebben ze voor de komende jaren wel het eigen vermogen voor. Doen ze niet, is een (wellicht niet zo slimme) keuze. Maar snap dat ze daar gezien het beperkte achterland en de historie ook nogal voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Feyenoord kan nog steeds veel meer salaris bieden dan AZ, daar komt weinig geluk bij kijken hoor.
Feyenoord kan met die sponsordeal van 50mio en hopelijk een goede transferzomer dat ook weer omhoog krikken. De kans dat AZ bij Feyenoord in de buurt komt is 0.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ zou het salarisplafond inderdaad ook omhoog kunnen doen, want daar hebben ze voor de komende jaren wel het eigen vermogen voor. Doen ze niet, is een (wellicht niet zo slimme) keuze. Maar snap dat ze daar gezien het beperkte achterland en de historie ook nogal voorzichtig mee zijn.
Niet 0. Stadioninkomsten zijn daar nu ook maximaal benut, kan nu 20.000 man in maar wordt wel veel effectiever benut dan De Kuip. Las daar pas ook een artikel over.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord kan met die sponsordeal van 50mio en hopelijk een goede transferzomer dat ook weer omhoog krikken. De kans dat AZ bij Feyenoord in de buurt komt is 0.
Oh, je las daar laatst een artikel over. Nou dan is de kans dus 1% hooguit, als er niet weer een dak afbreekt ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet 0. Stadioninkomsten zijn daar nu ook maximaal benut, kan nu 20.000 man in maar wordt wel veel effectiever benut dan De Kuip. Las daar pas ook een artikel over.
Moeten die fans wel komen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je las daar laatst een artikel over. Nou dan is de kans dus 1% hooguit, als er niet weer een dak afbreekt ofzo.
Malacia is inmiddels international. Prima back. Als je die voor onder de 10 laat gaan heb je het slecht gedaan. Ik zeg nergens dat Feyenoord voor elke speler de hoofdprijs gaat krijgen, maar 15 miljoen voor Malacia en Senesi samen is gewoon lachwekkend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er wordt al jaren geroepen dat AZ er aan komt. Of dat ze ons zelfs al voorbij zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet 0. Stadioninkomsten zijn daar nu ook maximaal benut, kan nu 20.000 man in maar wordt wel veel effectiever benut dan De Kuip. Las daar pas ook een artikel over.
Moeten die fans wel komen natuurlijk.
15mln voor hen samen is inderdaad lachwekkend. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Malacia is inmiddels international. Prima back. Als je die voor onder de 10 laat gaan heb je het slecht gedaan. Ik zeg nergens dat Feyenoord voor elke speler de hoofdprijs gaat krijgen, maar 15 miljoen voor Malacia en Senesi samen is gewoon lachwekkend.
Ik denk dat Malacia wel voor een aardig bedrag verkocht wordt. Maar spelers met een eenjarig contract, dat is vaak gewoon een wankel koord. Soms lukt het net (zoals met Vilhena, waar toen ook veel vanaf ging) maar er gaat altijd wel wat van de prijs af.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
15mln voor hen samen is inderdaad lachwekkend. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Het scheelt toch ook al jaren weinig? In eindklasseringen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er wordt al jaren geroepen dat AZ er aan komt. Of dat ze ons zelfs al voorbij zijn.
Hou op hoor
Feyenoord maakt er al tijden een ongekende teringzooi van en zelfs dan presteer je structureel beter dan AZ. Moet je nagaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het scheelt toch ook al jaren weinig? In eindklasseringen?
Vorig jaar wel 12 punten achter AZ he. Niet om betweterig te doen maar op dit moment is het puur aan Slot te danken dat de rollen zijn omgekeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord maakt er al tijden een ongekende teringzooi van en zelfs dan presteer je structureel beter dan AZ. Moet je nagaan.
Ja omdat Feyenoord hem het dubbele aan salaris kon bieden dan het aanbod in Alkmaar. En zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel 12 punten achter AZ he. Niet om betweterig te doen maar op dit moment is het puur aan Slot te danken dat de rollen zijn omgekeerd.
Het is vooral omdat Feyenoord vorig jaar ontzettend onderpresteerde. DickGod.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel 12 punten achter AZ he. Niet om betweterig te doen maar op dit moment is het puur aan Slot te danken dat de rollen zijn omgekeerd.
In de laatste 4 jaar is AZ 3x boven Feyenoord geëindigd? Maar denk wel dat Feyenoord nu met dit beleid weer 'gewoon' netjes afstand gaat nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord maakt er al tijden een ongekende teringzooi van en zelfs dan presteer je structureel beter dan AZ. Moet je nagaan.
Denk dat AZ vorig jaar ook wel een wat betere selectie had. Maar goed, moet zeggen dat ik ook niet echt enthousiast word van het dit jaar gevoerde beleid in Alkmaar. Waar Feyenoord vaak te lang spelers binnenhoudt is het ook niet echt slim om je hele selectie jaarlijks in de verkoop te zetten want zo houd je weinig toppers meer over en moet je elk jaar weer opnieuw beginnen. En als de selectie te middelmatig is (zoals dit jaar het geval is in Alkmaar) trek je ook weer moeizamer goede spelers aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral omdat Feyenoord vorig jaar ontzettend onderpresteerde. DickGod.
AZ heeft het twee seizoenen (duidelijk) beter gedaan dan wij, hadden een iets betere selectie en natuurlijk een prima trainer. AZ was ook in de onderlinge duels beter in die periode. Leek wel een uitschieter te zijn van AZ, met veel zelf opgeleide spelers die nu weer weg zijn. Nu nemen wij wel weer afstand ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de laatste 4 jaar is AZ 3x boven Feyenoord geëindigd? Maar denk wel dat Feyenoord nu met dit beleid weer 'gewoon' netjes afstand gaat nemen.
Je ken verliezen, maar je ken ook winnen, en het blijft elf tegen elf.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Uiteindelijk is de bal gewoon rond en gras is groen.
Ja en in de laatste 10 jaar heeft Feyenoord meer prijzen gewonnen dan AZ in de gehele clubhistorie met toch wel redelijk hapsnapbeleid. Het is maar net welke periode je steeds neemt ja, maar je begrijpt mijn punt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de laatste 4 jaar is AZ 3x boven Feyenoord geëindigd? Maar denk wel dat Feyenoord nu met dit beleid weer 'gewoon' netjes afstand gaat nemen.
Als het maar net is welke periode je neemt is het dus niet structureel. Maar ik snap je punt ja en ik denk dat AZ toch niet meer echt in de buurt gaat komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en in de laatste 10 jaar heeft Feyenoord meer prijzen gewonnen dan AZ in de gehele clubhistorie met toch wel redelijk hapsnapbeleid. Het is maar net welke periode je steeds neemt ja, maar je begrijpt mijn punt.
Wel 4 basisspelers vertrokken waar allemaal mindere spelers voor terug zijn gekomen. Midtsjo en Wijndal zullen ze deze zomer ook moeten verkopen, anders lopen ze daarna gratis de deur uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat AZ vorig jaar ook wel een wat betere selectie had. Maar goed, moet zeggen dat ik ook niet echt enthousiast word van het dit jaar gevoerde beleid in Alkmaar. Waar Feyenoord vaak te lang spelers binnenhoudt is het ook niet echt slim om je hele selectie jaarlijks in de verkoop te zetten want zo houd je weinig toppers meer over en moet je elk jaar weer opnieuw beginnen. En als de selectie te middelmatig is (zoals dit jaar het geval is in Alkmaar) trek je ook weer moeizamer goede spelers aan.
Blijft dus balanceren.
Nee klopt, het aankoopbeleid lijkt daar wat terug te vallen. Feyenoord pakt dan met een Aursnes, Pedersen, Trauner en zelfs Alireza dan toch wel wat beter door dit jaar. Til en Dessers zijn ook uitzonderlijk goede huurdeals geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel 4 basisspelers vertrokken waar allemaal mindere spelers voor terug zijn gekomen. Midtsjo en Wijndal zullen ze deze zomer ook moeten verkopen, anders lopen ze daarna gratis de deur uit.
Aankoopbeleid van dit seizoen belooft in elk geval weinig goeds voor AZ voor wat betreft vervanging van die twee.
Als Feyenoord meer salaris betaald, dan komen die spelers normaal gesproken naar Feyenoord in plaats van naar AZ.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee klopt, het aankoopbeleid lijkt daar wat terug te vallen. Feyenoord pakt dan met een Aursnes, Pedersen, Trauner en zelfs Alireza dan toch wel wat beter door dit jaar. Til en Dessers zijn ook uitzonderlijk goede huurdeals geweest.
Eigenlijk zijn dat allemaal aankopen die AZ ook had kunnen doen. Wellicht toch niet helemaal toeval, denk dat Slot die spelers ook uitvoerig analyseert.
Ben trouwens wel echt benieuwd wie die karrevracht aan goals van Til gaat vervangen volgend seizoen.
Dacht dat er bij Pelle en Berghuis destijds ook geen optie tot koop was. Als Feyenoord nog 5 ophaalt in de Conference League en wellicht nog een speler verkoopt is het niet onaannemelijk dat ze hem gewoon vastleggen volgende zomer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Feyenoord meer salaris betaald, dan komen die spelers normaal gesproken naar Feyenoord in plaats van naar AZ.
Je zou zeggen dat ze anders oud-spelers als Alireza en Til wel terug zouden halen, maar blijkbaar vissen ze in een goedkoper vijvertje.
Daar heeft Feyenoord straks een heel seizoen voor gehad om over na te denken. Er is geen optie tot koop, dus dan weet je al vooraf dat het een tijdelijke oplossing is.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee klopt, het aankoopbeleid lijkt daar wat terug te vallen. Feyenoord pakt dan met een Aursnes, Pedersen, Trauner en zelfs Alireza dan toch wel wat beter door dit jaar. Til en Dessers zijn ook uitzonderlijk goede huurdeals geweest.
Eigenlijk zijn dat allemaal aankopen die AZ ook had kunnen doen. Wellicht toch niet helemaal toeval, denk dat Slot die spelers ook uitvoerig analyseert.
Ben trouwens wel echt benieuwd wie die karrevracht aan goals van Til gaat vervangen volgend seizoen.
Je bent er tot nu toe nog niet in geslaagd ook maar 1 normale reactie te plaatsen op mijn posts. Ook een prestatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:51 schreef aTypisch het volgende:
Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is wachten op RB Alkmaar voor zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het maar net is welke periode je neemt is het dus niet structureel. Maar ik snap je punt ja en ik denk dat AZ toch niet meer echt in de buurt gaat komen.
Het is ook echt een debiele redenering. Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent er tot nu toe nog niet in geslaagd ook maar 1 normale reactie te plaatsen op mijn posts. Ook een prestatie.
Dat lijkt me vrij standaard eigenlijk, omdat de clubs waar je aan verhuurd minder hoge salarissen zullen betalen dan Feyenoord. Je verhuurt spelers bijna altijd aan clubs die lager in de pikorde staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vooral dat stukje over de salarissen is wel interessant. Blijkbaar nemen de clubs die huren van Feyenoord niet eens het hele salaris over.
[..]
Ja geen idee hoe dat soort constructies werken om eerlijk te zijn. Maar klinkt wel logisch. In dat opzicht zijn al die matige spelers die nu worden verhuurd wel echt nog een blok aan je been. Waarbij je alleen El Bouchataoui meteen kunt afschrijven na dit jaar. Bij de rest blijft het geklooi, beetje zoals Derrick Luckassen 5 jaar lang bij PSV elk jaar moest worden verhuurd aan kutclubs. Maar uiteraard nooit ergens slaagde dus altijd weer terugkwam.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij standaard eigenlijk, omdat de clubs waar je aan verhuurd minder hoge salarissen zullen betalen dan Feyenoord. Je verhuurt spelers bijna altijd aan clubs die lager in de pikorde staan.
Feyenoord zal ook niet het Spartak-salaris van Til betalen. Dan zijn er twee opties: of Spartak betaalt een deel of Til levert wat in.
Dat zijn ze natuurlijk ook. Langdurig contract is zo gegeven, maar als het dan tegenvalt, zit je er wel jaren aan vast.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat soort constructies werken om eerlijk te zijn. Maar klinkt wel logisch. In dat opzicht zijn al die matige spelers die nu worden verhuurd wel echt nog een blok aan je been. Waarbij je alleen El Bouchataoui meteen kunt afschrijven na dit jaar. Bij de rest blijft het geklooi, beetje zoals Derrick Luckassen 5 jaar lang bij PSV elk jaar moest worden verhuurd aan kutclubs. Maar uiteraard nooit ergens slaagde dus altijd weer terugkwam.
Robert Bozenik (contract tot 2024)
Mark Diemers (tot 2023)
Francesco Antonucci (tot 2024)
Aliou Balde (tot 2025)
Christian Conteh (tot 2024)
Naoufal Bannis (tot 2024)
Marouan Azarkan (tot 2023)
Achraf El Bouchataoui (tot 2022)
Ja inderdaad. Raakt supertalent Jari Schuurman nog weleens een bal trouwens?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn ze natuurlijk ook. Langdurig contract is zo gegeven, maar als het dan tegenvalt, zit je er wel jaren aan vast.
Voor een speler is er vaak ook weinig motivatie om te vertrekken, omdat hij dan moet inleveren. Dan kun je beter ergens op huurbasis gaan zitten. Dan speel je ook en pak je toch je salaris, ongeacht hoe de verhuurder en de huurder dat onderling verdelen.
Heel soms heb je er eens eentje die graag wil spelen en dan genoegen neemt met minder geld.
Ja, speelt bij Dordrecht nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Raakt supertalent Jari Schuurman nog weleens een bal trouwens?Ook zo'n jongen die jaren verhuurd werd en ergens in de anonimiteit verdween.
https://www.soccernews.nl/news/324931/video-feyenoordsupertalent-volleyt-de-bal-tegen-de-touwen
Zag het net ja. Vraag me wel af wanneer er weer eens wat fatsoenlijk talent bij Feyenoord gaat doorbreken. (Geldt trouwens ook voor de andere Nederlandse clubs.) Wat een brandhout de laatste jaren zeg.quote:
5 jaar geleden was Kökcü net 16, die zit echt nog niet zo lang bij het eerste. Geertruida is ook van die lichting. Daarachter zit wel een gaatje, maar dan kom je toch iedere keer weer uit bij dat tering O21. Door corona is het alleen maar moeilijker geworden om alsnog in de piramide in te stromen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zag het net ja. Vraag me wel af wanneer er weer eens wat fatsoenlijk talent bij Feyenoord gaat doorbreken. (Geldt trouwens ook voor de andere Nederlandse clubs.) Wat een brandhout de laatste jaren zeg.
Malacia, Bijlow en Kökcü doen inmiddels ook wel weer bijna 5 jaar mee.
Het lijkt erop dat Milambo en Hartjes op dit moment de grootste talenten zijn, maar zonder wedstrijdervaring op hoog niveau blijft het lastig voor talenten om door te breken in Feyenoord 1.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel een knappe dubbele bezetting nu op eigenlijk elke positie:
Sinisterra/Nelson Linssen/Dessers Walemark/Jahanbakhsh
Til/Bassett
Kökcu/Toornstra Aursnes/Hendrix
Malacia/Hendriks Senesi/Sandler Trauner/Geertruida Pedersen/Hall
Bijlow/Marciano/Troost/Jansen
Is er geen enkel potentieel jeugdtalent dat verder op doorbreken staat trouwens?
Ja, dure misser om niet meteen met Jong Feyenoord in de KKD te beginnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
5 jaar geleden was Kökcü net 16, die zit echt nog niet zo lang bij het eerste. Geertruida is ook van die lichting. Daarachter zit wel een gaatje, maar dan kom je toch iedere keer weer uit bij dat tering O21. Door corona is het alleen maar moeilijker geworden om alsnog in de piramide in te stromen.
Ik heb FeyenoordTM ontvolgd. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Echt, kan iemand die gast even met z’n voeten op de grond zetten
Kleijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:29 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Milambo en Hartjes op dit moment de grootste talenten zijn, maar zonder wedstrijdervaring op hoog niveau blijft het lastig voor talenten om door te breken in Feyenoord 1.
Twee mislukte spelers op leeftijd met respectievelijk een Ajax en een PSV verleden. Het straalt op het eerste gezicht weinig creativiteit en ambitie uit op gebied van scouting. MvG zou trots zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Je bent denk ik de enige die dat vindt hier.
valt toch wel mee?quote:
De rest die we erbij hebben gekregen bestaan niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee mislukte spelers op leeftijd met respectievelijk een Ajax en een PSV verleden. Het straalt op het eerste gezicht weinig creativiteit en ambitie uit op gebied van scouting. MvG zou trots zijn.
Wat maakt het nou uit dat ze van Ajax en PSV komen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee mislukte spelers op leeftijd met respectievelijk een Ajax en een PSV verleden. Het straalt op het eerste gezicht weinig creativiteit en ambitie uit op gebied van scouting. MvG zou trots zijn.
Zie liever jonge onbekende namen met potentie zoals onze Noorse vrienden. Bovendien zijn ze van een leeftijd dat zelfs als ze het werelds doen ze nog doorverkopen lastig gaat worden. Ook kosten ze ongetwijfeld een behoorlijke som aan salaris, omdat ze dat bij hun huidige clubs gewend zijn, mochten ze uiteindelijk gecontracteerd gaan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat ze van Ajax en PSV komen?
Zoals Walemark, Basset en Dermane?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie liever jonge onbekende namen met potentie zoals onze Noorse vrienden.
Vind het vooralsnog eigenlijk wel een prima mix en snap de afweging voor een (TYPE!!!!) Hendrix ook wel. Als er dan een middenvelder zoals Aursnes een keer uitvalt in de halve finale van de conference league zet je dan zo'n Dermane er neer of een Hendrix. Tsja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie liever jonge onbekende namen met potentie zoals onze Noorse vrienden. Bovendien zijn ze van een leeftijd dat zelfs als ze het werelds doen ze nog doorverkopen lastig gaat worden. Ook kosten ze ongetwijfeld een behoorlijke som aan salaris, omdat ze dat bij hun huidige clubs gewend zijn, mochten ze uiteindelijk gecontracteerd gaan worden.
Snap dat het selectievulling is maar kan er niet echt heel enthousiast van worden.
Aan de andere kant vind ik het ook altijd wat hebben om een talent in het diepe te gooien zo’n potje. Vilhena, Boëtius en Malacia zijn voorbeelden van spelers die redelijk uit het niets hun basisdebuut maakten in een cruciaal potje en dat geweldig deden. Als ze zich zo’n wedstrijd staande houden, weet je direct wat je in huis hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
Als er dan een middenvelder zoals Aursnes een keer uitvalt in de halve finale van de conference league zet je dan zo'n Dermane er neer of een Hendrix. Tsja.
Dat krijgt ook niemand van je posts hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krijg van zo'n interview nou ook niet echt een wauw-gevoel.
Nee daarom moet daar altijd wel een beetje een juiste balans in gevonden worden. En daar zie ik nu eigenlijk ook geen problemen in.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik het ook altijd wat hebben om een talent in het diepe te gooien zo’n potje. Vilhena, Boëtius en Malacia zijn voorbeelden van spelers die redelijk uit het niets hun basisdebuut maakten in een cruciaal potje en dat geweldig deden. Als ze zich zo’n wedstrijd staande houden, weet je direct wat je in huis hebt.
Nou jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijgt ook niemand van je posts hier.
Dat kan. Maar ik kies nooit de persoonlijke aanval en zeik nooit enige users persoonlijk af.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijgt ook niemand van je posts hier.
Eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik kies nooit de persoonlijke aanval en zeik nooit enige users persoonlijk af.
Doe jij wel. Jammer.
Ach genoeg users die wel zin hebben in een inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voelt niet als een warm bad hier @:pietjepuk2000
Het is alleen niet zo'n interessante spreker. Wel grappig hoe Disney uiteindelijk dat hele 'conflict' met hem en Advocaat zo'n beetje in scene heeft gezet. Hadden we ook wel een beetje kunnen weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Interessante podcast van Kein Geloel met Koen Slot, aanrader. Klinkt als een goede aanpak.
Het Feyenoordtopic is bizar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voelt niet als een warm bad hier @:pietjepuk2000
Smerig madquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens.
Wat een ongelooflijke lul die @:Caland
Laat @Caland eens met rust.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens.
Wat een ongelooflijke lul die @:Caland
arnesenGODquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sandler is toch eigenlijk gewoon een topdeal. Transfervrij, half jaar contract met optie tot twee jaar verlengen. Is het niks, neem je na een half jaar afscheid. Doet hij het goed, heb je een vertrek van Senesi in de zomer al opgevangen. (Trauner/Geertruida/Sandler/Hendriks)
Alleen afwachten hoe die het gaat doen.
stukje kopbalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat @:Caland eens met rust.
Deze user levert dag in dag uit een geweldige bijdrage aan dit forum. Er zijn er hier veel die daar een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
#TeamCaland
Jeetje @Calandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat @:Caland eens met rust.
Deze user levert dag in dag uit een geweldige bijdrage aan dit forum. Er zijn er hier veel die daar een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
#TeamCaland
Ik vind het jammer dat @Caland van jullie niet de steun krijgt die hij verdient.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje @:caland
Volgende keer na het poepen eventjes opletten als je je billen afveegt, er zit namelijk iemand ontzettend diep in je reet.
Matig dat niemand Van Bronckhorst noemt in grootheid van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken
[..]
Al besproken
Hij trapt echt letterlijk iedere open deur in zou @Caland zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken
[..]
Al besproken
door zijn prestaties op dit forum heeft hij wel Zijne Koninklijke Hoogheid leren kennenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat @:Caland van jullie niet de steun krijgt die hij verdient.
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig dat niemand Van Bronckhorst noemt in grootheid van de laatste jaren.
Discussie gaat verder over Van Hooijdonk Van Persie en Kuijt.
@Scrummie iedereen hier unaniemquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?
Ik dacht vanmorgen al wat tarrels te voelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje @:caland
Volgende keer na het poepen eventjes opletten als je je billen afveegt, er zit namelijk iemand ontzettend diep in je reet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?
Sinclair en Dennis discussieerden er lustig op los. Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie iedereen hier unaniem
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sinclair en Dennis discussieerden er lustig op los. Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.
(Maar ik zal wel weer iets zeggen wat gevoelig ligt hier.)
Dirk Kut.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.
Én gewoon een ongelofelijk paardenlul.
quote:
Bankzitter die 31 van de 34 wedstrijden speelde, en gemiddeld 75 minuten per wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan 'm na z'n eerste periode hier, toen werd al duidelijk dat het vooral Dirk Kuyt was die Dirk Kuyt heel belangrijk vond.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.
Maar ja, echt een ontzettende paardenlul gebleken, nooit iemand meegemaakt die zo geposeerd kon juichen. Ik was nog echt ontzettend fan van hem tot het kampioensjaar waarin hij vreselijk irritant en overbodig was, vervolgens corrigeert hij al zijn gedoe in één wedstrijd en dan daarna toch weer zo onuitstaanbaar zijn. En dan nog dat gestook tegen Slot in de Disneydocu
Dus puur omdat je het een lul vind is het niet de grootste Feyenoorder?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.
Maar ja, echt een ontzettende paardenlul gebleken, nooit iemand meegemaakt die zo geposeerd kon juichen. Ik was nog echt ontzettend fan van hem tot het kampioensjaar waarin hij vreselijk irritant en overbodig was, vervolgens corrigeert hij al zijn gedoe in één wedstrijd en dan daarna toch weer zo onuitstaanbaar zijn. En dan nog dat gestook tegen Slot in de Disneydocu
Niet Pelle?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Gio als grootste Feyenoorder deze eeuw dus eens met DrMikey. Kwam terug terwijl hij nog niet écht op was, bij een Barcelona waar ie (volgens de berichten dan) ook nog niet weg moest met een speciale clausule. Vervolgens trainer geworden en veel prijzen gepakt en ook nog eens een perfecte gentleman. Je kan 'm op voetballend gebied als trainer genoeg verwijten, maar ik hou van die man.
[ afbeelding ]
Tweede Van Persie, en dan Dirk Kuyt maar omdat ie toch wel belangrijk was. Maar wel met tegenzin.
Gio of Bosvelt toch wel, al kan je die ook nog wel bij vorige eeuw rekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Gio als grootste Feyenoorder deze eeuw dus eens met DrMikey. Kwam terug terwijl hij nog niet écht op was, bij een Barcelona waar ie (volgens de berichten dan) ook nog niet weg moest met een speciale clausule. Vervolgens trainer geworden en veel prijzen gepakt en ook nog eens een perfecte gentleman. Je kan 'm op voetballend gebied als trainer genoeg verwijten, maar ik hou van die man.
[ afbeelding ]
Tweede Van Persie, en dan Dirk Kuyt maar omdat ie toch wel belangrijk was. Maar wel met tegenzin.
Naja, zelfs dat moet hij allemaal lekker weten, ik kon ook nooit zo goed er tegen dat hij met 12 gehandicapte kinderen om zich heen zijn klassieke lulpraatje deed maar aan de andere kant werkte hij wel voor zijn kankergeld en hij was ook een geweldige spelerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan 'm na z'n eerste periode hier, toen werd al duidelijk dat het vooral Dirk Kuyt was die Dirk Kuyt heel belangrijk vond.
Moet ie verder zelf weten natuurlijk, maar ik kan niet zo goed tegen Dirk Kuyt.
Oja, ik dacht helemaal niet zo ver terug eigenlijk. Bosvelt is ook een held. Vlaar ook wel eens, goeie gozer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio of Bosvelt toch wel, al kan je die ook nog wel bij vorige eeuw rekenen.
Vlaar ook wel eeuwig dankbaar omdat hij Been eruit durfde te schoppen en dat toch wel een beetje de ommekeer teweeg heeft gebracht, maar kan het me best voorstellen dat wat dommere mensen voor Dirrukkie Kuyt gaan.
Hunkeren nog wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolderkamerautist zal hier erg blij mee zijn:
[ afbeelding ]
Vergeet Jørgensen nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn heel wat grote spelers geweest als je het zo bekijkt waarbij de aandacht dan natuurlijk al snel naar veelscorende aanvallers gaat. Van Persie, Pelle, Kuijt, Van Hooijdonk, Tomasson en Makaay springen er dan wel uit.
Je zou bijna verraaier Berghuis nog vergeten.Heeft er net zolang gezeten als Kuijt en ook een enorm hoog rendement gehad.
Op het middenveld inderdaad jongens als Bosvelt en El Ahmadi. Ook heel erg goed.
Op doel denk ik Lodewijks en Zoetebier.
quote:
Paspoort zal wel matchen met het geboortecertificaat. Dat laatste is 'n ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou toch wel even zijn paspoort checken hoor
Eerste 2 jaar nog wel de 20 goals gehaald toch? Dan voldoe je wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Makaay was toch ook helemaal niet zo’n succes
Met zijn boerderijhoofd
Toch 50 goals. Wel in 100 wedstrijden maar oke. Maar in mijn herinnering was het ook geen succes hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Met zijn boerderijhoofd
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch 50 goals. Wel in 100 wedstrijden maar oke. Maar in mijn herinnering was het ook geen succes hoor.
Zag laatst wel wat goals van hem voor ons, daar zaten een paar pareltjes tussen.
Pi air?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Met zijn boerderijhoofd
Die werd ook wel gruwelijk vaak onterecht terug gefloten voor buitenspel. Dat jaar met Van Marwijk staat het me nog goed bij dat hem wat zeer goede kansen/goals ontnomen zijn daardoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Met zijn boerderijhoofd
Eerste twee seizoenen deed 'ie het best aardig, toch? Laatste jaar was het bekende jaartje teveel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die werd ook wel gruwelijk vaak onterecht terug gefloten voor buitenspel. Dat jaar met Van Marwijk staat het me nog goed bij dat hem wat zeer goede kansen/goals ontnomen zijn daardoor.
Ja. En was dat niet ook met Verbeek toen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen deed 'ie het best aardig, toch? Laatste jaar was het bekende jaartje teveel.
In de eredivisie 13, 16 en 7quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar nog wel de 20 goals gehaald toch? Dan voldoe je wel.
Nee met Beengod.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. En was dat niet ook met Verbeek toen?
Ja dat komt dus omdat hij altijd onterecht buitenspel werd gevlagd, zie reactie van @H.FR .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
In de eredivisie 13, 16 en 7
Dat haalt zelfs kneusje Linssen nog wel
Wat jij wil, maar acnégezicht komt niet eens in de buurt bij de meest waardevolle spelers deze eeuw.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat komt dus omdat hij altijd onterecht buitenspel werd gevlagd, zie reactie van @:H.fr .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |